مطالب سرمایه گذاری در ترکیه

خرید ملک در ترکیه

مراحل خرید ملک در ترکیه

دولت ترکیه به منظور جذب سرمایه گذاران خارجی و رونق اقتصاد این کشور، فرآیند خرید ملک در کشور ترکیه را برای خارجی ها تسهیل نموده و مزایای زیادی را به خریداران ارائه می دهد. به عبارتی دیگر، دولت ترکیه به سرمایه گذاران بخش املاک و مستغلات در ترکیه، اقامت و حتی شهروندی اعطا می کند. این امر باعث شده است تا خرید ملک در کشور ترکیه، به طور بسیار چشمگیری افزایش یابد. ما در این مقاله سعی داریم تا به بررسی مراحل خرید ملک در ترکیه بپردازیم. چنانچه شما نیز به دنبال خرید ملک در کشور ترکیه هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک

اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک

از آنجایی که دولت ترکیه در تلاش است تا با توسعه سرمایه گذاری ها، به ویژه سرمایه گذاری در بخش املاک و مستغلات، سطح اقتصاد ترکیه را بالا ببرد، مزایای زیادی را به سرمایه گذاران خارجی پس از خرید ملک ارائه می دهد که مهم ترین آن، اعطای اقامت این کشور است. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شرایط اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک بپردازیم. چنانچه شما نیز قصد دارید تا از طریق سرمایه گذاری اقامت ترکیه را به دست آورید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
خرید خانه در ترکیه

نکات مهم خرید خانه در ترکیه

آیا شما قصد خرید خانه در خارج از کشور را دارید؟ کشور ترکیه می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. طی چند سال گذشته، تحولات عظیمی در برخی از شهرهای ترکیه رخ داده است که ارزش املاک ترکیه را در سطح جهانی مطرح کرده است. به علاوه، خرید ملک در ترکیه علاوه بر سوددهی بالا می تواند اخذ اقامت ترکیه را نیز برای شما ممکن کند. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی نکات مهم خرید خانه در ترکیه بپردازیم. چنانچه شما نیز قصد خرید ملک در ترکیه را دارید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
ویزای خود حمایتی ترکیه

مراحل اخذ ویزای خود حمایتی ترکیه

مهاجرت از طریق طرح خودحمایتی یا تمکن مالی، برای افراد دارای درآمد مستمر و بالا، یکی از آسان ترین روش های اخذ ویزا و اقامت بسیاری از کشورهای جهان است. این طرح معمولا در اکثر کشورهای تاپ اروپایی اجرا می شود، اما سوالی که وجود دارد آن است که آیا این طرح در کشور ترکیه نیز برای مهاجران وجود دارد؟ ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی ویزای خود حمایتی ترکیه بپردازیم. چنانچه شما نیز به دنبال مهاجرت از طریق خودحمایتی هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
اقامت سرمایه گذاری در ترکیه

10 نکته کلیدی در اقامت سرمایه گذاری در ترکیه

کسانی که فکر می کنند دریافت شهروندی ترکیه مستلزم یافتن شغل یا زندگی در ترکیه برای سالیان متمادی است احتمالا از گزینه های مهاجرتی عالی دیگر در ترکیه مانند طرح شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری، آگاه نیستند. پس این افراد لازم است بدانند که فرآیند اخذ شهروندی ترکیه از طریق سرمایه گذاری، یکی از کارآمدترین و پرطرفدارترین راه های اخذ شهروندی دوم و پاسپورت دوم برای سرمایه گذاران در سراسر جهان در نظر گرفته می شود. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی نکات کلیدی در اخذ اقامت سرمایه گذاری در ترکیه بپردازیم.

ادامه مطلب »
ثبت شرکت در ترکیه

قوانین ثبت شرکت در ترکیه در سال 2024

طبق قوانین ترکیه، برای شروع هر کسب و کاری در این کشور، باید یک شرکت ثبت گردد. این بدان معناست که راه اندازی کافه و رستوران، خیاطی، آرایشگری و هر کسب و کار دیگری در ترکیه، مستلزم ثبت شرکت هستند. به علاوه، ثبت شرکت در کشور ترکیه، منجر به اخذ اقامت این کشور نیز خواهد شد. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی قوانین و شرایط ثبت شرکت در ترکیه بپردازیم. چنانچه شما نیز به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در ترکیه و اخذ اقامت این کشور هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
خرید آپارتمان در ترکیه

صفر تا صد خرید آپارتمان در ترکیه

جالب است بدانید که برای لذت بردن از سبک زندگی مدیترانه ای، لازم نیست میلیونر باشید، چرا که خانه ها و آپارتمان های مقرون به صرفه زیادی در ترکیه وجود دارد. خبر بهتر آن است که شما می توانید با خرید یک آپارتمان در ترکیه، در کوتاه ترین زمان ممکن، اقامت و شهروندی آن را نیز به دست آورید. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی صفر تا صد خرید آپارتمان در ترکیه بپردازیم. چنانچه شما نیز به دنبال خرید ملک در ترکیه و اخذ اقامت و شهروندی این کشور از این طریق هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »