مطالب سرمایه گذاری در لهستان

سرمایه گذاری در لهستان

نکاتی که پیش از اخذ ویزای سرمایه گذاری در لهستان باید بدانید

سرمایه گذاری یکی از بهترین راه های مهاجرت و اخذ اقامت در یک کشور به شمار می آید. در صورتی که از سرمایه کافی برخوردار هستید و می خواهید کشور محل سکونت خود را برای همیشه و یا به مدت چند سال تغییر دهید، به راحتی می توانید با ویزای سرمایه گذاری اقدام به این کار نمایید. ویزای سرمایه گذاری معمولاً با عنوان ویزای طلایی یا گلدن ویزا شناخته می شود و مزایای بسیاری را به فرد دارنده ویزا ارائه می کند. سرمایه گذاری در لهستان نیز یکی از بهترین راه ها برای مهاجرت به لهستان است و حتی به عنوان یک سرمایه گذاری سودده بلند مدت نیز می توان به آن نگاه کرد. اما چرا سرمایه گذاران خارجی شروع به سرمایه گذاری فعال در کشور لهستان کرده اند؟ برای پاسخ به این سؤال، در ادامه همراه ما باشید تا با قوانین سرمایه گذاری و مهاجرت به این کشور بیشتر آشنا شویم.

ادامه مطلب »
ثبت شرکت در لهستان

بروزترین قوانین ثبت شرکت در لهستان

تأسیس یک شرکت خصوصی در لهستان فرصتی عالی برای کشف تمام مزایا و چشم اندازهای کارآفرینی در اتحادیه اروپا است. در این کشور قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای تأسیس شرکت وجود ندارد و علاوه بر چنین امتیاز مهمی، مزایای زیادی در روابط بازار بین اعضای اتحادیه اروپا وجود دارد. با تأسیس شرکت در کشور لهستان می توانید به سادگی مجوز اقامت موقت و یا دائم خود را دریافت نمایید و پس از گذشت چند سال، اقدام به اخذ شهروندی خود کنید. شما می توانید شرکت خود را از خارج از کشور اداره کنید و کارمندان خود را با توجه به ذهنیت و نیازمندی های کسب و کارتان انتخاب نمایید. در ادامه این مقاله قصد داریم به قوانین و نحوه ثبت شرکت در لهستان بپردازیم.

ادامه مطلب »
خرید ملک در لهستان

5 نکته مهم خرید ملک در لهستان

بسیاری از افراد، زمانی که قصد اقامت در یک کشور را دارند ترجیح می دهند مکانی را برای مستقر شدن اجاره کنند. اجاره یک خانه معمولاً انعطاف پذیرتر از خرید خانه در کشوری مانند لهستان است و به شما امکان می دهد قبل از اینکه تصمیم بگیرید برای مدت طولانی در کشور لهستان بمانید، زندگی در این کشور را امتحان کنید. اما خرید ملک در لهستان نیز مزایای بسیاری به همراه دارد که مهم‌ترین آن‌ها سرمایه گذاری بلند مدت در بازار املاک و مستغلات این کشور است که از رشد نسبتا مناسبی برخوردار می باشد. در ادامه این مقاله قصد داریم نکات مهم خرید املاک و مستغلات در لهستان را مورد بررسی قرار دهیم و با برخی از قوانین این کشور که برای شهروندان خارجی اعمال می شوند، آشنا شویم.

ادامه مطلب »