مطالب مهاجرت به استرالیا

اخذ پاسپورت استرالیا

سریعترین راه اخذ پاسپورت استرالیا

سیستم مهاجرتی استرالیا برخلاف کشورهایی همچون ژاپن، اتریش و لهستان اجازه دو تابعیتی بودن را به شهروندان خود می‌دهد. به همین جهت بسیاری از افرادی که قصد تغییر اساسی در روند زندگی، تحصیل و کار خود و خانواده‌شان را دارند، مشتاق به اخذ پاسپورت استرالیا هستند.

ادامه مطلب »
مهاجرت پرستاران به استرالیا

شرایط مهاجرت پرستاران به استرالیا

ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شرایط مهاجرت پرستاران به استرالیا بپردازیم. اگر شما نیز جزو آن دسته از پرستارانی هستید که قصد مهاجرت به کشور زیبای استرالیا را دارند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
مهاجرت به استرالیا

ارزیابی مهاجرت به استرالیا

ما در این مقاله قصد داریم به ارزیابی مهاجرت به استرالیا بپردازیم و به این سوالات پاسخ دهیم. پس اگر قصد مهاجرت به این کشور که یکی از شگفتی های طبیعت در دنیا محسوب میشود را دارید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
هزینه مهاجرت به استرالیا

بررسی هزینه مهاجرت به استرالیا

گر شما هم جزو افرادی هستید که قصد مهاجرت به کشور بی نظیر استرالیا و بهره مندی از رفاه و آسایش این کشور را دارید، لازم است زمان مناسبی را به تحقیق در مورد هزینه مهاجرت به استرالیا اختصاص دهید.

ادامه مطلب »
ویزای استرالیا

آشنایی با انواع ویزای استرالیا

اگر دوست دارید کشوری را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب کنید که فرصت های شغلی فراوانی در اختیار مهاجران می گذارد، ما در این مقاله قصد داریم تا انواع ویزا در استرالیا را به شما معرفی کنیم و شما را در انتخاب ویزای مناسب خود، راهنمایی نماییم.

ادامه مطلب »
هزینه های زندگی در استرالیا

بررسی هزینه های زندگی در استرالیا

به نظر می رسد که تامین هزینه های زندگی در استرالیا ، یکی از بزرگ ترین دغدغه های مهاجران در این کشور است. شاید در نگاه اول چنان به نظر برسد که برای زندگی در استرالیا، به هزینه کمتری نسبت به زندگی در کشورهای آمریکا یا انگلیس نیاز باشد.

ادامه مطلب »