مطالب مهاجرت تحصیلی به ترکیه

تحصیل در ترکیه به زبان انگلیسی

جدیدترین شرایط تحصیل در ترکیه به زبان انگلیسی

در دنیای امروز، کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که با زبان انگلیسی آشنایی نداشته باشد. انگلیسی به عنوان زبان بین المللی، راهی برای برقرار ارتباط بین جوامع و ملیت های مختلف است. بنابراین، بسیاری از افرادی که علاقمند به مهاجرت تحصیلی هستند، ترجیح می دهند دوره های آموزشی خود را به زبان انگلیسی بگذرانند. یکی از کشورهایی که امکان تحصیل به زبان انگلیسی را برای دانشجویان فراهم آورده، کشور ترکیه است. تعداد دانشجوهای بین المللی که از سال 2015-2016 کشور ترکیه را مقصد تحصیل خود قرار داده اند، افزایش قابل توجهی داشته است. در ادامه مقاله قصد داریم نگاهی بر شرایط تحصیل در ترکیه به زبان انگلیسی بیندازیم.

ادامه مطلب »
تحصیل دندانپزشکی در ترکیه

چگونه برای تحصیل دندانپزشکی در ترکیه اقدام کنیم؟

دانشگاه های ترکیه در رشته دندانپزشکی و به طور کلی در رشته های شاخه پزشکی، از شهرت جهانی برخوردار هستند. علاوه بر کیفیت بالای آموزش در دانشکده های پزشکی و دندانپزشکی ترکیه و پرورش پزشکان ماهر و با تجربه، هزینه تحصیل در این کشور مقرون ب صرفه می باشد و شرایط تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در ترکیه نیز نسبتا آسان است. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شرایط تحصیل دندانپزشکی در ترکیه بپردازیم. چنانچه شما نیز قصد تحصیل در کشور ترکیه را دارید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
ویزای دانشجویی ترکیه

نکاتی که پیش از اقدام برای ویزای دانشجویی ترکیه باید بدانید

کشور ترکیه با داشتن برترین دانشگاه ها با رنکینگ جهانی، سیستم آموزشی باکیفیت، هزینه های تحصیل مقرون به صرفه، موقعیت جغرافیایی عالی در آسیا و اروپا و همچنین جاذبه های بینظیر، به یکی از مقاصد تحصیلی ایده آل تبدیل شده است. متقاضیان تحصیل در دانشگاه های ترکیه میبایست ویزای دانشجویی دریافت نموده و مجوز اقامت دانشجویی در ترکیه را دریافت کنند. اما شرایط دریافت این ویزا چیست؟ ما در این مقاله سعی داریم تا به بررسی نکات کلیدی در اخذ ویزای دانشجویی ترکیه بپردازیم. چنانچه شما نیز به تحصیل در این کشور زیبا علاقه مند هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
دانشگاه های ترکیه

تحصیل در بهترین دانشگاه های ترکیه

تعداد دانشجویان بین المللی که ترکیه را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می نمایند به طور چشمگیری در حال افزایش است. ترکیه دارای 80 دانشگاه در رتبه بندی کلی Times Higher Education می باشد که همگی در حال رقابت با دانشگاه های برتر جهان هستند. کسب اطلاع در خصوص دانشگاه های برتر این کشور و سپس انتخاب بهترین دانشگاه می تواند برای دانشجویان علاقه مند به تحصیل در ترکیه بسیار حائز اهمیت باشد و آینده درخشانی برای آنها رقم بزند. ما در این مقاله سعی داریم تا به بررسی بهترین دانشگاه های ترکیه بپردازیم.

ادامه مطلب »
تحصیل پزشکی در ترکیه

فرصت ویژه تحصیل پزشکی در ترکیه

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که کدام کشور بیشترین دانشگاه های پزشکی را دارد؟ باید بدانید که کشور ترکیه قطعا یکی از مدعیان در این زمینه است. حدود 90 دانشگاه پزشکی در ترکیه وجود دارد که از آن بین، بیش از 10 دانشگاه رشته های پزشکی را به زبان انگلیسی ارائه می کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شرایط تحصیل پزشکی در ترکیه بپردازیم. چنانچه شما نیز به تحصیل پزشکی در کشور ترکیه علاقه مند هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
تحصیل داروسازی در ترکیه

نکات کلیدی برای تحصیل داروسازی در ترکیه

رشته داروسازی، یکی از پرطرفدارترین شاخه های پزشکی در جهان است. در ترکیه، رشته داروسازی توسط دانشگاه های مجهز به آزمایشگاه های پزشکی پیشرفته و همچنین به روزترین تجهیزات و تکنولوژیکی مورد نیاز دانشجویان، ارائه می شود. با توجه به کیفیت عالی آموزش در این بخش در ترکیه، تقاضا برای تخصص داروسازی در بین دانشجویان بین المللی در سال های گذشته افزایش داشته است. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شرایط تحصیل داروسازی در ترکیه بپردازیم. چنانچه شما نیز به تحصیل در رشته داروسازی در ترکیه علاقه مند هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
تحصیل در مدارس ترکیه

 بررسی شرایط تحصیل در مدارس ترکیه

سیستم آموزشی در ترکیه، سیستمی در حال توسعه است که از تکنیک های آموزشی مدرن در اروپا پیروی می کند و با سیستم های آموزشی بسیاری دیگر از کشورهای جهان در تعامل است. هر ساله تعداد زیادی دانش آموز از کشورهای ایران، ترکمنستان و بسیاری از کشورهای عربی و اروپایی، برای تحصیل در مدارس کشور ترکیه ثبت نام می نمایند.

ادامه مطلب »
ویزای تحصیلی ترکیه

راهنمای کامل اخذ ویزای تحصیلی ترکیه

در برخی شرایط، متقاضیان تحصیل در ترکیه موفق به دریافت مدرک زبان با نمره مورد قبول نمی شوند و از تحصیل در این کشور باز می مانند. از این رو، ما در این مقاله سعی داریم تا شرایط دریافت ویزای تحصیلی ترکیه را شرح دهیم .

ادامه مطلب »
تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان

آیا تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان امکانپذیر است؟

تحصیل در کشور ترکیه نیز همانند تحصیل در سایر کشورهای جهان، مستلزم ارائه مدرک زبان و اثبات مهارت و تسلط در زبان تحصیل در آن کشور است. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شرایط تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان بپردازیم.

ادامه مطلب »
تحصیل پرستاری در ترکیه

فرصت ویژه تحصیل پرستاری در ترکیه

رشته پرستاری یکی از مهمترین شاخه های پزشکی در ترکیه است. ا در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شرایط تحصیل پرستاری در ترکیه بپردازیم. چنانچه شما نیز به تحصیل در رشته پرستاری در ترکیه علاقه مند هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
دوره زبان در ترکیه

بررسی دوره زبان در ترکیه

انشجویانی که موفق به اخذ مدرک زبان با نمره تعیین شده از سوی دانشگاه نشده اند قادر می باشند با شرکت در دوره زبان در ترکیه ، ابتدا مهارت خود را در زبان مربوطه افزایش داده و سپس وارد دانشگاه شوند.

ادامه مطلب »
تحصیل در ترکیه

نکات کلیدی برای تحصیل در ترکیه

متقاضیان تحصیل در ترکیه میبایست ابتدا از یک دانشگاه معتبر در این کشور پذیرش تحصیلی دریافت نمایند و سپس با ارائه نامه پذیرش از دانشگاه و برآورده کردن سایر شروط تعیین شده، درخواست ویزای تحصیلی دهند.

ادامه مطلب »