مطالب مهاجرت کاری لهستان

بازار کار در لهستان

بررسی بازار کار در لهستان در سال 2024

کشور لهستان با داشتن فرهنگی غنی و تاریخی درخشان، یکی از کشورهای نسبتا توسعه یافته اروپایی به شمار می آید. این کشور که از 16 استان و در مجموع 66 شهر تشکیل شده، در سال های اخیر پیشرفت چشمگیری را در اقتصاد و صنایع تجربه کرده است. شهرهای بزرگ و پیشرفته لهستان شامل شهرهای ورشو، کراکوف، لودز، وروتسواو، پوزنان، گدانسک و شچین می شوند که اغلب کارخانه ها، تولیدی ها و مراکز صنعتی مهم لهستان در این شهرها واقع شده اند و تقاضا برای نیروی کار در این شهرها همه ساله رو به افزایش است. از همین رو، لهستان یک مقصد عالی برای کار و پیشرفت شغلی به شمار می آید و به عنوان یکی از مقاصد محبوب اروپایی در بین کارجویان بین المللی شناخته می شود. در صورتی که قصد مهاجرت کاری به لهستان را دارید، بهتر است قبل از هر کاری اطلاعات کافی در مورد بازار کار در لهستان را داشته باشید تا بتوانید بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید.

ادامه مطلب »
ویزای کاری لهستان

نکات کلیدی در اخذ ویزای کاری لهستان

برنامه ریزی برای یک سفر کوتاه مدت به کشور لهستان می تواند بسیار لذت بخش و راحت باشد، اما وقتی صحبت از مهاجرت کاری و اخذ ویزا و مجوز کاری لهستان می شود، اوضاع کمی فرق می کند. داشتن فرصت کاری در لهستان و شروع یک زندگی جدید در کشوری دیگر به آمادگی و برنامه ریزی بیشتری نیاز دارد. برای مهاجرت کاری به لهستان، ابتدا باید یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای لهستانی دریافت کنید و پس از آن در صورت واجد شرایط بودن به ویزای کاری نیاز خواهید داشت. ویزای کاری کشور لهستان یک ویزای ملی (بلند مدت) لهستان است که به شهروندان غیر اتحادیه اروپا اجازه می دهد در لهستان کار کنند.

ادامه مطلب »
مهاجرت کاری به لهستان

همه چیز در مورد مهاجرت کاری به لهستان

کشور لهستان در سال های اخیر به پیشرفت های خوبی در صنایع مختلف دست پیدا کرده است و زمینه توسعه را برای مشاغل متعددی فراهم آورده است. این کشور که از اقتصاد رو به رشد و نسبتا توسعه یافته ای برخوردار است یک مقصد عالی برای کارجویان بین المللی به شمار می آید. از جمله مزایای مهاجرت کاری به لهستان می توان به امکان رشد و پیشرفت در اغلب صنایع و مشاغل اشاره کرد. اگرچه لهستان معمولاً به دنبال نیروی کار ماهر و حرفه ای است، اما در مشاغل دیگری مانند راننده خودروهای سنگین و یا مشاغل خدماتی نیز نیاز شدیدی به نیروی کار دارد و از همین رو مهاجران خارجی که علاقه‌مند به زندگی و مهاجرت به لهستان هستند، این کشور را به عنوان مقصدی برای کاریابی خود در نظر می گیرند.

ادامه مطلب »