صفر تا صد مهاجرت کاری به کانادا

هنگامی که صحبت از مهاجرت کاری می شود، امکان ندارد که مهاجرت کاری به کانادا جزو اولین گزینه ها نباشد. همانطور که حتما می دانید، کشور کانادا به دلیل جذب بالای نیروی کار ماهر و متخصص، در جهان مشهور است. بررسی آمارها ثابت کرده است که اکثر مهاجران در کانادا، از طریق برنامه های اقتصادی و کاری، اقامت این کشور را اخذ نموده اند. دولت کانادا، هرساله حدود نیم میلیون مجوز کار برای کارگران خارجی در سراسر جهان صادر می کند. این بدان معنی است که آن دسته از متقاضیان مهاجرت به کانادا که دارای مهارت عالی و سوابق کاری بالا هستند، شانس بسیار زیادی برای یافتن کار و اخذ اقامت کانادا از این طریق را خواهند داشت. 

حال با توجه به تقاضای بالا جهت مهاجرت کاری به کشور کانادا، علی الخصوص در بین ایرانی ها، ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله، همه چیز را درباره مهاجرت از طریق تخصص به کانادا و همچنین شرایط و روش های اخذ ویزای کاری کانادا را برایتان توضیح داده و به شما کمک کنیم تا هر چه سریع تر، نسبت به مهاجرت به این کشور بی نظیر، اقدام کنید. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید. کلیه اطلاعات ارائه شده در این مقاله توسط گروه مهاجرتی عالیان ویزا و از منابع معتبر و وب سایت های رسمی کشور کانادا برای شما مخاطب عزیز گردآوری شده است.

مهاجرت کاری به کانادا

عناوین و موضوعات این مقاله

بهترین روش های مهاجرت کاری به کانادا

کانادا که یک کشور توسعه یافته و پیشرفته است، موقعیت های شغلی بسیاری را با درآمد بالا، به مهاجران پیشنهاد می دهد. اما استفاده از این فرصت طلایی چگونه ممکن است؟ ما در این قسمت، شما را  با محبوب ترین روش های اخذ ویزا و اقامت کاری کانادا آشنا می کنیم و شرایط استفاده از هریک از این روش ها را نیز برایتان شرح می دهیم.  پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

1. اکسپرس انتری کانادا (Express Entry)

بهترین و پرطرفدارترین روش مهاجرت کاری به کانادا روش اکسپرس انتری است. کلیه داوطلبان اکسپرس انتری کانادا، بر اساس مشخصات، شرایط و مهارت خود، با استفاده از یک سیستم رتبه بندی جامع (CRS) امتیازدهی خواهند شد. این امتیاز بر اساس معیارهای مختلفی از جمله سن، تحصیلات، مهارت زبان، تجربه کاری و ارتباط با کانادا، داده می شود. برای آن دسته از متقاضیانی که بالاترین رتبه و امتیاز را کسب کنند، دعوت نامه صادر می شود تا در قرعه کشی دوره ای اکسپرس انتری، جهت دریافت اقامت دائم کانادا، شرکت داده شوند. پس از دعوت، تقریبا 6 ماه زمان می برد تا فرآیند پردازش درخواست صورت گیرد. اداره مهاجرت و شهروندی کانادا (IRCC)، از طریق طرح Express entry، مهاجرت کاری را برای جذب نیروی ماهر فدرال، تحت 3 برنامه ممکن کرده است که به شرح زیر می باشند:

مهاجرت کاری به کانادا

• کارگر ماهر فدرال (Federal skilled worker)

متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا از طریق برنامه کارگران ماهر فدرال (FSW)، که با عنوان اسکیل وورکر کانادا نیز شناخته می شود، باید حداقل یک سال سابقه کار حرفه ای در شغل مورد نظر داشته باشند. این برنامه نیازی به اتصال به کانادا از روش های مختلف مانند تحصیل در کانادا و یا وجود همسر در این کشور ندارد، بنابراین می تواند یک گزینه ایده آل برای مهاجرت اتباع خارجی به کانادا باشد. لطفاً توجه داشته باشید که این برنامه دارای الزامات سختگیرانه ای در مورد تجربه کاری، سطح تحصیلات، سن و مهارت زبان است.

• تجارت ماهر فدرال (Federal skilled trades)

به منظور واجد شرایط بودن برای برنامه تجارت ماهر فدرال(FST) ، نامزدها باید حداقل دو سال تجربه کاری در یک تجارت ماهر داشته باشند. این تجربه باید در 5 سال گذشته به دست آمده باشد. همچنین، کاندیداهای واجد شرایط باید یا پیشنهاد کار تمام وقت برای یک موقعیت شغلی به مدت حداقل 12 ماه دریافت کرده باشند و یا گواهی صلاحیت در حرفه خود را که توسط یک مقام استانی یا منطقه ای کانادا صادر شده است، اخذ نمایند.

• برنامه Canadian experience class

برنامه CEC، یک برنامه مهاجرت اقتصادی است که به تجربه کار در کانادا نیاز دارد. داوطلبان باید حداقل 12 ماه تجربه کاری تمام وقت و ماهر داشته باشند که در 3 سال گذشته در کانادا انجام شده باشد. این برنامه برای اتباع خارجی که این تجربه کار در کانادا را ندارند، گزینه ای مناسب نمی باشد.

2. برنامه نامزدهای استانی کانادا برای جذب کارگران ماهر

استان ها و مناطق مختلف کانادا، برنامه های مهاجرتی منحصر به فردی را اجرا می کنند که برای رفع نیازهای اقتصادی و جمعیتی آنها طراحی شده است. این نوع طرح های مهاجرتی، با نام برنامه های نامزد استانی کانادا (PNP) شناخته می شوند. بسیاری از این برنامه ‌های طراحی شده برای مهاجرت کاری به کانادا، کارگران ماهری را هدف قرار می‌ دهند که می ‌توانند شکاف ‌های نیروی کار استانی و منطقه ‌ای را پر کنند، بنابراین گزینه‌ های شغلی مختلفی برای کارگران ماهر در کانادا، تحت این برنامه، وجود دارد.

3. مهاجرت به استان کبک (Quebec) برای کارگران ماهر

استان کبک در کانادا، استقلال و اقتدار قابل توجهی را در مورد سیاست ها و رویه های مهاجرتی خود، به ویژه در مقایسه با استان ها و مناطق دیگر کانادا دارد. به همین دلیل، استان کبک، برنامه های مهاجرتی خود را اجرا می کند که خارج از سیستم اکسپرس انتری فدرال است. درخواست اقامت دائم کانادا از طریق استان کبک، یک فرآیند دو مرحله ای را دنبال می کند. ابتدا، لازم است برای دریافت گواهی انتخاب کبک (CSQ) به دولت کبک مراجعه کنید. زمانی که متقاضی دارای CSQ باشد، می‌ تواند درخواستی مبتنی بر اخذ اقامت دائم، به مقامات مهاجرت فدرال کانادا ارسال کند. 

به طور کلی، کبک دو طرح اصلی اقامت دائم را برای کارگران ماهر در نظر گرفته است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم:

• طرح تجربه کبک یا همان Quebec Experience Program (PEQ)

طرح تجربه کبک (PEQ) به جذب آن دسته از کارگران ماهر می پردازد که در کبک زندگی کنند و در طی 2 سال گذشته، 12 ماه تجربه کاری تمام وقت و ماهر در کبک دارند. این برنامه زمان پردازش سریع تری نسبت به کارگران ماهر کبک (QSW) دارد، اما الزامات سخت تری نیز دارد. در ضمن، این برنامه از متقاضیان می خواهد که مهارت پیشرفته در زبان فرانسوی را داشته باشند و مدرک مهارت زبان فرانسوی ارائه کنند.

• طرح کارگر ماهر کبک یا همان Quebec Skilled Worker (QSW)

طرح کارگران ماهر کبک (QSW) ممکن است یک گزینه برای کارگران ماهر ساکن خارج از کبک باشد، زیرا لزوماً به اتصال به کبک نیاز ندارد. برنامه QSW از یک شبکه امتیازدهی برای ارزیابی واجد شرایط بودن، جهت شرکت در این برنامه و رتبه بندی نامزدها در برابر یکدیگر استفاده می کند. نامزدهای علاقه مند، باید با استفاده از پورتال Arrima ، یک بیانیه الکترونیکی در خصوص علاقه مندی خود (EOI) ارسال کنند. در نتیجه، رقابتی ترین نامزدها برای این برنامه دعوت خواهند شد.

شما متقاضی گرامی مهاجرت کاری به کانادا می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص روش های ذکر شده در بالا و همچنین بررسی تخصصی شرایط خود جهت شرکت در برنامه مهاجرتی کانادا، با کارشناسان مجرب عالیان ویزا مشاوره دریافت کنید. کارشناسان ما می توانند راهکارهای طلایی و ویژه برای اخذ اقامت کانادا از طریق کار به شما پیشنهاد کنند.

جدیدترین شرایط کار در کانادا

در حالت کلی، مجوز کار در کشور کانادا، ممکن است به صورت باز (open) و یا اختصاصی (specific) صادر شود. چنانچه مجوز کار شما از نوع باز یا همان open  باشد، شما قادر خواهید بود برای هر کارفرمایی در کانادا کار کنید. اما اگر مجوز کار شما از نوع specific باشد، شما فقط می توانید برای یک کارفرما در کانادا کار کنید. متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا ، جهت دریافت مجوز کار این کشور، میبایست در ابتدا یک پیشنهاد شغلی (جاب آفر) در کانادا دریافت کنند که توسط ارزیابی تاثیر بازار کار کانادا یا همان LMIA، تایید شود. 

LMIA چیست؟

کارفرمایان کانادایی که مایل به استخدام یک کارگر خارجی در کانادا هستند، باید در ابتدا از سازمان ESDC کانادا (Employment and Social Development Canada) مجوز دریافت نموده و فرآیند ارزیابی تاثیر بازار کار کانادا یا همان LMIA را طی کنند. به عبارتی، کارفرمایان کانادایی باید نشان دهند که استخدام یک کارگر خارجی، تاثیر منفی بر بازار کار کانادا نخواهد داشت و در حال حاضر، هیچ شهروند کانادایی یا مقیم دائم کانادا برای پر کردن این موقعیت شغلی وجود ندارد.

LMIA یک فرآیند بسیار دقیق و جامع است که در سطح بالایی از نظارت دولت کانادا قرار دارد، بنابراین باید بدون خطا انجام شود. در برخی شرایط، اتباع خارجی می توانند جهت دریافت مجوز کار کانادا بدون LMIA و یا حتی بدون دریافت پیشنهاد شغلی اقدام کنند. برای مثال، کسانی که به تازگی از یک  موسسه آموزشی اختصاصی کانادا (DLI) فارغ التحصیل شده اند و یا همسر شخصی که قبلاً مجوز کار یا تحصیل در کانادا را دریافت کرده است، می توانند از این استثنا بهره مند شوند.

علاوه بر موارد ذکر شده، متقاضیان اخذ مجوز کار در کانادا، باید ثابت کنند که هیچ گونه سابقه کیفری ندارند، دارای سلامت جسمانی کامل هستند و از تمکن مالی لازم جهت تامین هزینه های زندگی خود و اعضای خانواده در کانادا، برخوردار می باشند. در ضمن، متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا و اخذ مجوز کار در این کشور، صرف نظر از نوع مجاز کاری که دریافت می کنند، باید تضمین کنند که پس از انقضای مجوز کار در کانادا، این کشور را ترک خواهند کرد.

مهاجرت کاری به کانادا

آشنایی بیشتر با انواع مجوز کار کانادا

روش های مختلفی برای دریافت مجوز کار کانادا وجود دارد. دریافت برخی از مجوزهای کار مستلزم دریافت یک پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای کانادایی بوده و برخی نیز تنها از طریق دریافت LMIA توسط کارفرما ممکن است. در برخی موارد نیز دریافت مجوز کار، مستلزم داشتن یک رابطه با کانادا می باشد. این مورد یعنی شما باید از طریق تحصیلات قبلی، حمایت همسر و غیره، با کانادا ارتباط داشته باشید. در حالت کلی، مجوز کار کانادا شامل دسته بندی های زیر است:

1. مجوز کار کانادا که نیاز به دریافت LMIA داشته باشد:

  • برنامه کارگران خارجی موقت (TFWP)
  • LMIA تسهیل شده (در استان کبک)
  • جریان جهانی استعدادها (Global Talent Stream)

2. مجوز کار کانادا بدون LMIA اما منوط به دریافت پیشنهاد شغلی یا داشتن قرارداد کاری:

  • برنامه IMP (International Mobility Program)
  • مجوزهای کاری CETA
  • نقل و انتقالات درون شرکتی

3. مجوزهای کاری باز (بدون نیاز به LMIA و پیشنهاد شغلی)

  • مجوزهای کار پس از فارغ التحصیلی (PGWP)
  • اسپانسرینگ همسر از داخل کانادا
  • تجربه بین المللی کانادا (IEC) (ویزای تعطیلات کاری)
  • مجوز کار BOWP
  • همسر همراه دانشجو یا کارگر بین المللی

لازم به ذکر است که متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا میتوانند با مراجعه به وبسایت رسمی اداره مهاجرت کانادا، شخصا سایر شرایط و مراحل کار در کانادا را مطالعه نموده و یا با کارشناسان مجرب گروه عالیان ویزا مشاوره دریافت نمایند.

شرایط سنی مهاجرت کاری به کشور کانادا

اگر قصد مهاجرت کاری به کانادا را دارید، حتما این سوال برایتان پیش آمده است که آیا دریافت مجوز کار این کشور، شرط سن دارد یا خیر. در جواب باید بگوییم که حداقل سن تعیین شده برای اخذ مجوز کار در کانادا، 18 سال است. این در حالیست که در قوانین کانادا، حداکثر سن برای دریافت مجوز کار تعیین نشده است. به طور کلی، باید بدانید که دریافت مجوز کار کانادا، در درجه اول به شرایط و میزان مهارت شما بستگی دارد و فاکتور سن نیز در مراحل بعدی بررسی خواهد شد. پس دولت کانادا، ابتدا با در نظر گرفتن فاکتورهای مهمی مانند میزان تجربه کاری، تحصیلات، مهارت زبان و توانایی شما برای کمک به اقتصاد کانادا، درخواست شما را بررسی می کند.

اما نکته ای که وجود دارد آن است که در برخی از طرح های مهاجرت کاری به کشور کانادا، محدودیت سنی مشخصی تعیین شده است. به عنوان مثال، برنامه کارگران ماهر فدرال، یکی از برنامه های تحت سیستم اکسپرس انتری، بر اساس عوامل مختلفی از جمله سن، امتیاز اعطا می کند. متقاضیان بین 20 تا 29 سال، حداکثر امتیاز را برای سن دریافت می کنند، در حالی که امتیاز برای متقاضیان مسن، به تدریج کاهش می یابد. علاوه بر این، برنامه های کاری خاصی مانند برنامه تجربه بین المللی کانادا (IEC) که شامل تعطیلات کاری، نیروی ماهر جوان و جریان های تعاونی بین المللی است، دارای محدودیت های سنی هستند که بسته به ملیت متقاضی، متفاوت می باشند.

توصیه می شود شرایط خاص و معیارهای واجد شرایط بودن را برای برنامه مهاجرتی مورد علاقه خود در کانادا بررسی کنید. بدین گونه، مطمئن خواهید شد که آیا محدودیت ها یا اولویت های مربوط به سن تعیین شده است یا خیر.

هزینه مهاجرت کاری به کانادا چقدر است؟

متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا باید علاوه بر پرداخت هزینه ویزای کاری، هزینه دریافت مجوز کار کانادا را نیز بپردازند. البته هزینه های ذکر شده، بر اساس نوع ویزا و مجوز کار درخواستی، متفاوت است. ما در این قسمت، هزینه برخی از انواع ویزا و مجوز کار در کانادا را برایتان آورده ایم:

  • هزینه اخذ مجوز کار کانادا برای هر نفر: 515 دلار
  • هزینه اخذ مجوز کار باز در کانادا: 100 دلار
  • هزینه اخذ مجوز کار از طریق برنامه تجربه بین المللی کانادا: 172 دلار
مهاجرت کاری به کانادا
  • هزینه اخذ مجوز کار از طریق برنامه های مهاجرت اقتصادی (شامل برنامه اکسپرس انتری):
  • هزینه پردازش درخواست: 850 دلار
  • هزینه اخذ مجوز اقامت دائم: 515 دلار
  • هزینه اخذ مجوز کار از طریق برنامه های مهاجرت تجاری (شامل ویزای استارت آپ، ویزای کارآفرینی و مهاجرت تجاری به کبک):
  • هزینه پردازش درخواست: 1625 دلار
  • هزینه اخذ مجوز اقامت دائم: 515 دلار

مهم ترین مدارک برای مهاجرت کاری به کشور کانادا

همانطور که می دانید، متقاضیان مهاجرت کاری به کانادا باید برای اخذ جاب آفر از کارفرما، درخواست ویزای کاری کانادا و همچنین اخذ مجوز کار در این کشور، مدارک تعیین شده از سوی دولت کانادا را ارائه کنند. در درجه اول، توصیه ما آن است که کلیه مدارک مورد نیاز را از وب سایت اداره مهاجرت کانادا دریافت کنید. دلیل این توصیه ما آن است که کلیه مدارک لازم، با توجه به شرایط شما، نوع کار، نوع ویزای مورد نیاز و حتی ملیت شما، متفاوت است. حال اگر همچنان در جمع آوری مدارک خود دچار مشکل شدید، کارشناسان امور مهاجرتی که کاملا به قوانین کانادا آگاه هستند می توانند به شما کمک کنند.

به طور کلی، مهم ترین مدارکی که متقاضیان کار در کانادا باید داشته باشند عبارت اند از:

  • پاسپورت معتبر
  • چند قطعه عکس جدید با فرمت ویزا
  • گواهی عدم سوپیشینه
  • گواهی سلامت پزشکی
  • رزومه قوی و سوابق کاری
  • مدارک اثبات مهارت و تخصص
  • توصیه نامه از کارفرمایان قبلی
  • مدارک تحصیلی
  • مدرک زبان
  • مدارک دریافت بیمه درمانی در کانادا
  • مدارک اثبات تمکن مالی
  • کلیه مدارک هویتی و مدارک وضعیت مدنی متقاضی

مدت زمان صدور ویزای کاری کانادا و اعتبار آن چقدر است؟

ترافیک کاری سفارت کانادا، نوع ویزای درخواستی، شرایط متقاضی و حتی ملیت وی، از مهم ترین عواملی هستند که بر مدت زمان پردازش درخواست ها اثر دارند. به طور کلی، فرآیند پردازش درخواست ویزای کاری کانادا، بین 1 ماه تا 9 ماه کاری، طول می کشد. در واقع فرآیند پردازش، دقیقا از روزی که اداره مهاجرت کانادا (IRCC) درخواست و مدارک شما را تحویل می گیرد، آغاز می شود. حال اگر مدارک شما کامل باشد و نقصی در آن نباشد، پردازش درخواست شما سریع تر انجام خواهد شد.

در خصوص میزان اعتبار ویزا و مجوز کاری کانادا نیز باید بدانید که در حالت کلی، اعتبار مجوز کار کانادا، بین 1 تا 2 سال است. پس از گذشت 2 سال نیز در صورت حفظ شرایط، تا 5 سال دیگر قابل تمدید است. معمولا پس از گذشت 5 سال از کار و زندگی مستمر در کانادا، پرداخت به موقع مالیات و عدم ارتکاب جرم، شما می توانید برای اخذ اقامت دائم کانادا اقدام کنید. در نهایت پس از 10 سال، امکان اخذ پاسپورت کانادا برایتان فراهم است.

لیست بهترین موسسات و وب سایت های کاریابی در کانادا

یکی از رایج ‌ترین راه‌ ها برای یافتن فرصت‌های شغلی در کانادا، مراجعه به وب سایت ‌های کاریابی در این کشور است. صدها اپلیکیشن، موتورهای جستجو، کانال های رسانه های اجتماعی، گروه های شبکه ای و وب سایت های شرکتی برای یافت کار در کانادا وجود دارد. اما توجه داشته باشید که هر وب سایت یا موسسه کاریابی، معتبر نمی باشد و ممکن است شما را در دام کلاهبرداران بیندازد. پس اگر می خواهید وقت و هزینه خود را هدر ندهید، از کارشناسان و وکلای مهاجرتی بخواهید تا شغل مورد علاقه شما را در کانادا بیابند. گروه مهاجرتی عالیان ویزا آماده است که صفر تا صد امور مهاجرت کاری به کانادا را برایتان انجام دهد و شما را به طور تضمینی، به تحقق رویای کار و زندگی در کانادا برساند. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با ما تماس بگیرید.

حال اگر قصد دارید شخصا و بدون دریافت راهنمایی، مسیر مهاجرت کاری به کشور کانادا را طی کنید، وب سایت های زیر می توانند بسیار کمک کننده باشند. آنچه برای شما آورده شده است، جزو معتبرترین وب سایت های کاریابی در کانادا می باشد:

  • Indeed Canada
  • Glassdoor
  • Monster Canada
  • CareerBuilder Canada
  • ca
  • Jobbank
  • Jobillico
  • Jobboom
  • Talent Egg

سؤالات متداول

  • شرط سن برای مهاجرت کاری به کانادا چگونه است؟

در برنامه هایی مانند اکسپرس انتری و یا نیروی ماهر که افراد بر اساس سن و سایر ملاک ها امتیاز بندی می شوند، شرط سن بسیار مهم بوده و افرادی که بین 18 سال تا 35 سال هستند، بیشترین امتیاز و شانس را برای دریافت ویزای کانادا خواهند داشت.

  • آیا دریافت ویزای کار کانادا بدون ارائه مدرک زبان ممکن است؟

خیر. ارائه مدرک زبان جزو مهم ترین شروط می باشد و امتیاز بالایی در برنامه هایی مانند نیروی ماهر یا اکسپرس انتری خواهد داشت.

  • امتیاز قابل قبول برای دریافت ویزای کار کانادا چقدر است؟

امتیاز بندی ها از 100 محاسبه می شود. در مرحله اول، متقاضیان میبایست حداقل 67 امتیاز کسب نمایند تا بتوانند وارد مرحله دوم شوند. در مرحله دوم نیز شانس متقاضی برای اخذ ویزا، به بالا بودن امتیاز بستگی دارد.

  • آیا با مهاجرت کاری به کانادا می توانیم اعضای خانواده را همراه خود به کانادا ببریم؟

بله. دارندگان ویزا و اقامت کاری کانادا می توانند برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود، درخواست ویزای همراه دهند.

  • کارآفرینی در کانادا چگونه ممکن است؟

شما باید یک طرح تجاری خلاقانه و سودآور ارائه کنید که توسط اداره تجارت کانادا، تایید شود. 

  • آیا برای مهاجرت کاری به کانادا، اثبات تمکن مالی نیاز است؟

بله. اثبات تمکن مالی، برای تامین هزینه های شما در کانادا، از شروط اصلی می باشد. مقدار آن نیز با توجه به روش مهاجرتی شما متفاوت خواهد بود.

  • اعتبار ویزای کاری کانادا چقدر است؟

اعتبار ویزای موقت کار در کانادا، حداکثر 6 ماه است. پس از آن نیز برای حداکثر 4 سال دیگر قابل تمدید است.

سخن پایانی

اگر قصد مهاجرت از طریق کار را دارید، باید مهاجرت کاری به کانادا را در صدر گزینه های خود قرار دهید. دلیل این امر نیز وجود فرصت های شغلی فراوان، درآمد بسیار بالا، امنیت شغلی عالی، کیفیت بالای زندگی و بسیاری مزیت های دیگر در کانادا است که حتما راجع به آنها شنیده اید. حال آن دسته از افرادی که قصد کار در کانادا را دارند، باید با دریافت پیشنهاد شغلی از یک کارفرما در این کشور، مجوز کار و سپس اقامت کاری کانادا را به دست آورند. در ضمن، فراموش نکنید که بر طبق قوانین مهاجرتی کانادا، دریافت ویزای این کشور، مبتنی بر یک سیستم امتیازدهی است و متقاضیان باید بر اساس معیارهای تعیین شده مانند سن، سابقه کار، مهارت در زبان و غیره، امتیاز لازم را به دست آورند.

در این مقاله، همه چیز را درباره مهاجرت کاری به کشور کانادا، برایتان توضیح دادیم. امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این مقاله برایتان مفید بوده باشد. گروه مهاجرتی عالیان ویزا آماده است تا صفر تا صد فرآیند مهاجرت متقاضیان عزیز را به کشور کانادا و یا هر کشور دیگری که رویای زندگی در آن را دارند، بر عهده بگیرد. پس اگر شما هم می خواهید یکی از صدها متقاضی موفق در گروه عالیان ویزا باشید که در مدت زمانی کوتاه، ویزای کانادا را به دست آورده اند، همین حالا با شماره های موسسه تماس بگیرید تا کارشناسان و مشاوران ما، شما را راهنمایی کنند. به منظور ارتباط سریع تر، فرم ارزیابی رایگان موجود در وب سایت ما را تکمیل کنید تا پس از بررسی شرایط، با شما تماس حاصل شود. منتظر شما هستیم.

 

برای دریافت مشاوره رايگان، كافيه فقط  فرم ارزیابی را پر كنيد و دكمه ارسال رو بزنید.

كارشناسان عاليان در كمتر از یک ربع با شما تماس ميگيرند و كامل راهنماييتون ميكنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *