چگونه ویزای استارت آپ کانادا را اخذ کنیم؟

آیا می دانستید که در صورت اخذ ویزای استارت آپ کانادا مستقیما اقامت دائم این کشور به شما اعطا خواهد شد؟ بله، درست فهمیدید، باید این مژده را به شما بدهیم که اگر دارای یک بیزنس موفق و خلاقانه در کشور خود هستید و یا صرفا ایده آن را در سر دارید، کانادا با آغوشی باز از شما استقبال می کند. بر اساس طرح SUV یا همان ویزای استارت آپ در کانادا، شما می توانید با ارائه یک طرح تجاری خلاقانه و سودآور، اقامت دائم کانادا را برای خود و اعضای خانواده دریافت کنید. حال خبر خوش تر آن است که در صورت عدم موفقیت بیزنس شما در کانادا، مجوز اقامت این کشور برای شما لغو نخواهد شد. 

اگر درباره شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق استارت آپ کنجکاو شده اید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. ما تصمیم داریم تا در این مقاله، تمامی نکات مهم درباره اخذ ویزا و اقامت کانادا با استارت آپ را برایتان توضیح دهیم. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشد. کلیه اطلاعات ارائه شده دراین مقاله، توسط گروه مهاجرتی عالیان ویزا و از منابع معتبر و وب سایت های رسمی کشور کانادا برای شما مخاطب عزیز گردآوری شده است.

عناوین و موضوعات این مقاله

ویزای استارت آپ کانادا

ویزای استارت آپ کانادا چیست؟

اگر شما یک کارآفرین هستید، ممکن است واجد شرایط مهاجرت به کانادا از طریق برنامه ویزای استارت آپ باشید. دولت کانادا به دنبال جذب آن دسته از کارآفرینان با استعدادی است که علاقه مند به راه اندازی مشاغلی هستند که ضمن ایجاد فرصت های شغلی برای ساکنان آن، اقتصاد کانادا را نیز رونق بخشد. در واقع، طرح ویزای استارت آپ کانادا مختص آن دسته از کارآفرینان خارجی موفق و خلاق است که ثابت نمایند ایده تجاری آنها جدید و نوآور است و باعث اشتغالزایی، سودآوری و رونق اقتصاد کانادا می شود. 

افراد واجد شرایط میبایست ایده خود را به تایید یکی از سازمان های مورد تایید دولت کانادا برسانند. در صورت دریافت تاییدیه و عقد قرارداد با سازمان مورد نظر، اقامت کانادا و مجوز کار در این کشور برای کارآفرین صادر می گردد. همچنین کارآفرینان می توانند اعضای خانواده خود را نیز به کانادا برده و برای آنها درخواست مجوز کار نمایند. در نهایت و با رعایت شروط، امکان اخذ شهروندی کانادا نیز برای کارآفرین و خانواده وی وجود خواهد داشت.

ویزای استارت آپ کانادا

مزایای اخذ ویزای استارت آپ در کانادا

بهتر است قبل از هرگونه اقدام جهت اخذ ویزای استارت آپ کانادا، ابتدا با برخی از مهم ترین مزایای آن آشنا شوید و بدانید که این طرح چه چیزهایی برای ارائه به شما دارد و آیا با اهداف مورد نظر شما در کانادا همخوانی دارد یا خیر.

  • امکان اخذ اقامت دائم کانادا برای متقاضی اصلی، همسر و فرزندان زیر 21 سال
  • اخذ پاسپورت کانادا پس از سه سال
  • عدم وجود محدودیت در کسب و کارها در کانادا
  • اخذ اجازه کار برای متقاضی و همراهان او
  • بدون نیاز به ارائه مدرک زبان با نمرات بالا
  • عدم لغو اقامت شما در کانادا، در صورت بروز مشکل در کسب و کار
ویزای استارت آپ کانادا

قدم به قدم تا اخذ ویزای استارت آپ در کانادا

اطلاع از مراحل دریافت ویزا در کانادا می تواند مسیر را برای شما تسهیل نموده و از هر گونه اشتباه که ریسک ریجکتی را برای شما بالا می برد جلوگیری نماید. ما در این قسمت، مراحل دریافت ویزای استارت آپ کانادا را برای شما آورده ایم.

  • در مرحله اول لازم است شما ایده تجاری یا طرح بیزنس خود را آماده کنید و سازمان مناسب را برای حمایت از کسب و کار خود در کانادا پیدا کنید.
  • شما باید پس از انجام مصاحبه و توافق با سازمان حامی در کانادا، نامه حمایت (support letter) را دریافت کنید؛ سازمان حامی همزمان با ارسال نامه حمایت برای شما، گواهینامه تعهد (Commitment Certificates) را نیز برای اداره مهاجرت کانادا ارسال می کند.
  • هزینه درخواست در سازمان حامی شما باید پرداخت شود
  • در مرحله بعد لازم است کلیه مدارک تعیین شده از سوی اداره مهاجرت کانادا را آماده نموده و درخواست ویزا، مجوز اقامت و مجوز کار در کانادا را ارائه کنید.
ویزای استارت آپ کانادا

شرایط مهم برای دریافت ویزای استارت آپ کشور کانادا

بر اساس جدیدترین آپدیت قوانین استارت آپ کانادا در سال 2024، مهم ترین شرایط لازم جهت اخذ ویزای استارت آپ کشور کانادا به شرح زیر است:

  • متقاضی باید ثابت کند که از کارآفرینان مهاجر مبتکری می باشد که با دریافت گواهی تعهد از یک سازمان تعیین شده در کانادا، به رشد اقتصادی این کشور کمک خواهد کرد.
  • دریافت نامه حمایت از یکی از سازمان های سه گانه مورد تایید دولت کانادا الزامی است.
  • بیزنس مورد نظر متقاضی باید واجد شرایط تشخیص داده شود. این بدان معناست که هنگام دریافت نامه حمایت از سازمان های مورد تایید استارت آپ در کانادا، هر متقاضی باید حداقل 10% از حق رای سهام شرکت خود را دارا باشد (حداکثر 5 نفر می توانند به عنوان مالک شرکت درخواست دهند).
  • متقاضی اصلی و سازمان مورد تایید در کانادا که قصد حمایت از بیزنس مورد نظر را دارد باید به طور مشترک، بیش از 50% از کل حق رای مربوط به سهام شرکت را دارا باشند.
  • متقاضی باید در زمان دریافت اقامت دائم کانادا، تجارت و کسب و کار خود را از داخل کانادا، به طور مستمر و فعال مدیریت کند و شرکت خود را به طور رسمی ثبت کرده باشد.
  • متقاضی باید حداقل در سطح CLB 5 (معادل آیلتس جنرال 5) به زبان انگلیسی یا فرانسوی در مکالمه، خواندن، شنیدن و نوشتن مهارت داشته باشد.
  • متقاضی اخذ ویزای استارت آپ کانادا باید اثبات نماید که بودجه کافی برای حمایت از خود و افراد وابسته را پس از ورود به کانادا دارد. ما در بخش بعدی، این مورد را با جزئیات برایتان توضیح خواهیم داد.
  • متقاضی و اعضای خانواده وی باید در سلامت کامل و فاقد سابقه کیفری باشند.

مدارک ضروری برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا

جزئیات مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای استارت آپ کانادا ممکن است با توجه به نوع کسب و کار شما متفاوت باشد. لذا توصیه می شود با مراجعه به وبسایت رسمی اداره مهاجرت کانادا، کلیه شرایط و مدارک لازم را دریافت کنید. در حالت کلی، ارائه مدارک زیر برای کلیه متقاضیان الزامی است:

  • کلیه مدارک شناسایی متقاضی اصلی شامل پاسپورت معتبر به همراه سند ازدواج (در صورت اپلای به همراه همسر) و مدارک شناسایی و هویتی اعضای خانواده.
  • گواهی حمایت (support letter) از جانب یکی از سازمان های سه گانه مورد تایید دولت کانادا
  • سوابق شغلی مرتبط و داشتن دانش علمی کافی در این زمینه
  • مدارک تحصیلی متقاضی (معمولا شامل آخرین مدرک تحصیلی آن ها است که سخت گیری چندان زیادی هم درمورد آن وجود ندارد و نیاز به مدرک بالایی نیست)
  • مدرک آیلتس جنرال با حداقل نمره 5
  • مدارک اثبات تمکن مالی
  • گواهی عدم سوپیشینه
  • گواهی سلامت پزشکی
  • چند قطعه عکس جدید با فرمت ویزا
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزای استارت آپ کانادا
ویزای استارت آپ کانادا

تمکن مالی مورد نیاز ویزای استارتاپ کانادا

میزان تمکن مالی لازم جهت دریافت ویزای استارت آپ کانادا در سال 2024، برای یک نفر حدود 13,757 دلار کانادا است. به همین ترتیب، یک خانواده 2 نفره باید 17,127 دلار کانادا، یک خانواده سه نفره 21,055 دلار کانادا و یک خانواده چهار نفره 25,564 دلار کانادا در حساب خود داشته باشند. در واقع این مبلغ، به عنوان حداقل پولی که لازم است با خود به کانادا ببرید در نظر گرفته شده است. شما باید هزینه های زندگی در شهر مورد نظر خود در کانادا را بررسی نموده و اگر لازم است، پول بیشتری با خود به این کشور ببرید. و نکته آخر در این خصوص آن است که شما نمی توانید این مبلغ را از کسی قرض بگیرید.

با توجه به آنکه مقدار تمکن مالی، هر ساله تغییر می کند و بر اساس تعداد اعضای خانواده شما متفاوت است، توصیه اکید ما آن است که حتما و پیش از هر اقدام، شرایط و اطلاعات دقیق را در وب سایت اداره مهاجرت کانادا مطالعه کنید.

دریافت ویزای استارت آپ کشور کانادا چقدر طول می کشد؟

لازم است بدانید که در سال 2024، اداره مهاجرت کانادا اعلام کرده است که رسیدگی به درخواست های ویزای استارت آپ کانادا، حدود 37 ماه یا کمی بیش از سه سال طول می کشد. این تخمین ‌ها بر اساس زمان پردازش 80 درصد از برنامه ‌های مهاجرتی کانادا در سال های گذشته است. این مدت زمان، کاملا تقریبی می باشد و ممکن است بر اساس شرایط متقاضیان و یا ترافیک کاری سفارت و اداره مهاجرت کانادا، بسیار بیشتر یا حتی کمتر باشد. لذا پیش ‌بینی دقیقی برای مدت زمان پردازش طرح استارت آپ در آینده نمی توان ارائه کرد. اگر شما تمامی شرایط را برآورده کرده و کلیه مدارک لازم را ارائه کنید، پردازش درخواست شما طولانی نخواهد شد. 

لازم به ذکر است که طبق آخرین آمار، نرخ تایید درخواست ویزای استارت آپ کانادا، حدود 77% گزارش شده است. پس احتمال موفقیت متقاضیان در این برنامه مهاجرتی تقریبا بالا است و جای نگرانی وجود ندارد.

بررسی هزینه دریافت ویزای استارت آپ کشور کانادا در سال 2024

متقاضیان اخذ ویزای استارت آپ کانادا، باید علاوه بر تامین سرمایه لازم جهت راه اندازی بیزنس خود در کانادا، برخی هزینه های قانونی دیگر، مانند هزینه اخذ مجوز کار و ویزای کانادا را نیز بپردازند. به طور کلی، سرمایه لازم جهت استارت آپ در کانادا، بین 150000 تا 250000 دلار کانادا است. این میزان سرمایه لازم ممکن است بسته به نوع بیزنس، بسیار بیشتر نیز باشد. البته در قانون کانادا، سرمایه اولیه برای استارت آپ تعیین نشده است و رقم های ذکر شده، تنها بر حسب تجربه و پرونده متقاضیان در گذشته برای شما آورده شده است.

آنچه گفته شد، تنها مربوط به سرمایه لازم جهت شرکت در برنامه استارت آپ کانادا بود. حال می خواهیم شما را با هزینه ویزای استارت آپ کانادا آشنا کنیم. بر طبق آنچه در وب سایت اداره مهاجرت کانادا آورده شده است، متقاضیان سرمایه گذاری در کانادا از طریق استارت آپ، ملزم به پرداخت هزینه های زیر خواهند بود:

  • هزینه درخواست اقامت دائم کانادا از طریق استارت آپ: 515 دلار کانادا
  • هزینه درخواست ویزای استارت آپ: 2,140.00 دلار کانادا
  • هزینه درخواست ویزای استارت آپ، بدون اخذ اقامت دائم: 1,625.00 دلار کانادا
  • هزینه درخواست ویزا و اقامت کانادا برای همسر و یا پارتنر ثبت شده: 1,365.00 دلار کانادا
  • هزینه درخواست ویزا و اقامت کانادا برای همسر و یا پارتنر ثبت شده، بدون اخذ اقامت دائم: 850.00 دلار کانادا
  • هزینه درخواست ویزا و اقامت کانادا برای هر فرزند وابسته: 230.00 دلار کانادا
  • هزینه ثبت اطلاعات بیومتریک برای هر نفر: 85.00 دلار کانادا
  • هزینه ثبت اطلاعات بیومتریک برای یک خانواده (2 نفر یا بیشتر): 170.00 دلار کانادا

لیست سازمان های مورد تایید برنامه استارت اپ کانادا

یکی از مهم ترین و اصلی ترین شرایط دریافت ویزای استارت آپ کانادا، ارائه نامه حمایتی یا همان support letter، از یکی از سازمان های سه گانه مورد تایید دولت کانادا است. در واقع این سازمان ها، به عنوان یک گروه تجاری که برای حمایت و یا سرمایه گذاری در استارت آپ های احتمالی، توسط دولت کانادا تایید شده اند، عمل می کنند. 

شما باید برای اطلاع از نحوه دریافت پشتیبانی با سازمان تعیین شده تماس بگیرید، سازمان را متقاعد کنید که یک ایده کسب و کار دارید که ارزش حمایت را دارد و در نهایت نامه پشتیبانی از سازمان تعیین شده را دریافت کنید. توجه داشته باشید که فرآیند ارائه طرح تجاری شما برای هر سازمان متفاوت است و هر سازمانی الزامات خاص خود را دارد. به عنوان مثال، ممکن است از شما خواسته شود که مفهوم کسب و کار خود را شخصاً ارائه داده و یا یک طرح تجاری دقیق ارائه کنید. این شرکت ها به شرح زیر می باشند:

1- صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر در کانادا (Venture capital funds)

این سازمان، یکی از گروه های مورد تایید اداره مهاجرت کانادا است که طرح متقاضیانی را که ایده کسب و کار قابل دفاعی دارند بررسی کرده و در صورت قبول طرح، متقاضی می‌ تواند برای دریافت اقامت دائم از طریق اخذ ویزای استارت آپ کانادا درخواست دهد. اگر طرح شما توسط یکی از سازمان های تایید شده زیر نظر این گروه حمایت شود، حداقل 200 هزار دلار برای ایده شما سرمایه گذاری می کنند.

2- گروه های سرمایه گذاری حامی استارت آپ در کانادا (Angel investor groups)

این سازمان های تجاری که با نام گروه های سرمایه گذاری فرشته شناخته می شوند، از ایده متقاضیانی که قصد ایجاد یک استارت ‌آپ  در کانادا را دارند حمایت می کنند. اگر طرح شما توسط سازمان های تحت صلاحیت این گروه پذیرفته شود، حداقل 75 هزار دلار برای پروژه شما سرمایه گذاری می شود. تعداد گروه های سرمایه گذاران آنجل روز به روز بیشتر می‌ شوند و بنابر اعلام انجمن سرمایه گذاران آنجل (ACA)، آنجل ‌ها معمولا افراد (یا گروهی از افراد) با دارایی خالص و بالا هستند که پول خود را در ازای سود سهام آن بیزنس در شرکت ‌های استارت ‌آپ کانادا سرمایه گذاری می‌ کنند.

3- مراکز پرورش کسب و کارهای انکیوباتور در کانادا (Business incubators)

این سازمان برای مدت کوتاهی شرایط را برای سود آوری یک استارت آپ فراهم می کند تا زمانی که آن کسب و کار به نتیجه برسد. بعد از پذیرفته شدن طرح شما، نیازی به تامین هزینه اولیه نخواهید داشت و فقط باید در برنامه آموزشی آنها پذیرفته شوید. این مراکز معمولاً توسط دانشگاه‌ها، مراکز دولتی و سازمانی، اداره و تأمین مالی می ‌شوند. 

بنابراین بسیاری از استارت آپ ‌های تحت حمایت آن ‌ها، زیر مجموعه یک سازمان یا شرکت بزرگ هستند و در حوزه‌ های مرتبط با آن سازمان فعالیت می‌ کنند. این مراکز برای کارآفرینانی که استارت آپ آنها در مرحله‌ ایده‌ است مناسب می باشند. زیرا به آنها کمک می‌ کند تا پایه‌ کسب‌ وکار خود را بسازند، تیم خود را تکمیل کنند و اولین مشتری‌ ها را جذب نمایند. مراکز رشد در کانادا همچنین از ایده‌ های کاملاً جدید و علمی که معمولاً توسط مخترعان مطرح می‌ شود، استقبال زیادی می‌ کنند.

لازم به ذکر است که لیست بسیار دقیقی از مراکز تحت حمایت هر یک از سازمان های نام برده شده در کانادا، در وبسایت رسمی اداره مهاجرت کشور کانادا موجود است.

نگاهی بر استارت آپ های موفق در کانادا

همانطور که می دانید، استارت آپ های موفق در کانادا بسیارند و تاثیر بسزایی در رشد اقتصاد این کشور دارند. دلیل این امر نیز آن است که دولت کانادا، به شدت از مشاغل و بیزنس های جدید و خلاقانه، حمایت می کند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که کشور کانادا به لحاظ دارا بودن بهترین استارت آپ ها، در رتبه چهارم جهان قرار دارد. استارت آپ های موجود در کانادا، در زمینه های مختلف فعالیت دارند و هر یک به نحوی در تلاشند تا اقتصاد کانادا را رونق ببخشند. اگر شما هم متقاضی اخذ ویزای استارت آپ کانادا هستید، لازم است با برخی از این بیزنس ها آشنا شده و آنها ایده بگیرید. پس بیایید تا شما را با برخی از موفق ترین استارت آپ های کانادا در سال 2024 آشنا کنیم.

1. استارت آپ Notch

این استارت آپ موفق در کانادا که در زمینه خدمات مواد غذایی فعالیت دارد، در سال 2015 افتتاح شده و اکنون در شهر تورنتو مشغول به فعالیت است. عمده فعالیت استارت آپ Notch، در صنعت رستوران داری و طراحی نرم افزارهای مربوطه برای رفاه حال مشتریان است. این شرکت، یک نرم افزار برای مدیریت امور مربوط به رستوران توسط مشتریان، مانند سفارش غذا و پرداخت صورت حساب ها، طراحی نموده است.

2. استارت آپ Maple

یکی دیگر از استارت آپ های موفق در کشور کانادا که در حوزه مراقبت های بهداشت فعالیت دارد، استارت اپ Maple است. این بیزنس، اقدام به طراحی یک نرم افزار ویزیت انلاین نموده است که به بیماران این فرصت را می دهد که در هر ساعت از شبانه روز، به پزشک مورد نیاز خود در کانادا دسترسی داشته باشند. در زمان فراگیری کرونا، این شرکت توانست کمک های فراوانی به ساکنان کانادا کند.

3. استارت آپ Local Logic

این بیزنس موفق، در سال 2015 افتتاح شده و مرکز فعالیت آن، شهر مونترال در ایالت کبک است. حیطه فعالیت های این استارت آپ برتر در کانادا، املاک و مستغلات است. در واقع این بیزنس، کمک می کند تا از طریق هوش مصنوعی، بتوانید ارزش املاک و مستغلات کانادا را تحلیل کنید.

4. استارت آپ ApplyBoard

بیزنس موفق دیگر در کانادا که شما متقاضی اخذ ویزای استارت آپ کانادا می توانید از آن به عنوان یکی از بهترین استارت آپ ها الگو بگیرید، ApplyBoard هست که در حوزه آموزش و نرم افزارهای آموزشی فعالیت دارد. این بیزنس به کمک هوش مصنوعی، به دانشجویان سراسر جهان این امکان را می دهد تا دوره آموزشی مورد علاقه خود را در خارج از کشور بیابند. محل فعالیت این شرکت، شهر واترلو است.

5. استارت آپ Showpass

Showpass استارتاپ برتر دیگر در کانادا است که در سال 2023 افتتاح شده و در صنعت هنر، تجارت الکترونیک، مدیریت رویداد، فروش بلیط و صنایع نرم افزاری فعالیت می کند. این شرکت، یک پلت فرم آنلاین فروش بلیط است که به مشتریان خود اجازه می دهد رویدادهای جدید را بیابند و همه بلیط ها را از طریق تلفن خود خریداری کنند. برگزارکنندگان رویدادها نیز از این پلت فرم برای نظارت بر فروش بلیط ها، لیست مهمانان، آمار و همچنین انجام کارهای بیشتر استفاده می ‌کنند.

6. استارت آپ Doodles

این شرکت موفق که در سال 2021 در شهر ونکوور کانادا تاسیس شد، در حوزه NFT ها و block chain فعالیت دارد. این شرکت توانسته است در جذب سرمایه گذاران و تامین بودجه، بسیار موفق عمل کند به طوری که چهار سرمایه گذار، حدود 54 میلیون دلار در این بیزنس سرمایه گذاری نموده اند. جالب است بدانید که بخشی از این بودجه، صرف تاسیس یک استودیو انیمیشن سازی شده است. اکثر آثار خلق شده در این استودیو، نامزد جایزه امی بوده اند.

7. استارت آپ Waabi

Waabi یک استارت آپ موفق در کانادا است که در سال 2021 تاسیس شده و در حال حاضر در شهر تورنتو مستقر است. این شرکت در زمینه هوش مصنوعی فعالیت می کند و به طور خاص، فناوری مورد نیاز برای کامیون های بدون راننده را فراهم می کند. در واقع، این شرکت کمک می کند تا توانایی هوش مصنوعی، برای رانندگی ایمن در دنیای واقعی، به کار گرفته شود.

موارد ذکر شده در بالا، تنها چند نمونه از استارت آپ های موفق در کانادا هستند و این لیست بسیار طولانی تر از تصور شماست. اگر به یک ایده خاص و متفاوت نیاز دارید تا ویزای استارت آپ کانادا را دریافت کنید، همین حالا با کارشناسان عالیان ویزا تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. تیم عالیان ویزا، ایده ها و راهکارهای طلایی برای شما خواهد داشت.

همه چیز درباره ایده استارت آپ در کانادا

اگر قصد دارید ویزای استارت آپ کانادا را دریافت کنید، باید یک ایده بسیار خلاقانه و خاص، که نواقص موجود در بازار کانادا و نحوه ارائه خدمات در این کشور را اصلاح می کند، ارائه نمایید. این بدان معناست که ایده شما، باید کاملا نسبت به روش هاس سنتی عرضه محصولات، متفاوت باشد. برای مثال، اگر به یک استارت آپ بزرگ و بسیار موفق در جهان، مانند اپل (Apple) فکر کنید، حتما این وجه تمایز که مدنظر است را متوجه خواهید شد. حال بیایید تا بیشتر در مورد ویژگی های یک استارت آپ موفق برایتان توضیح دهیم.

در درجه اول، یک استارت آپ موفق آن است که روش ارائه خدمات آن، متفاوت و خاص باشد. یعنی ممکن است شما قصد تولید و عرضه یک محصولی را داشته باشید که بسیار از شرکت ها آن را عرضه می کنند. اما روش عرضه محصولات توسط شرکت شما، باید با سایرین متفاوت باشد. همین تغییرات به ظاهر کوچک، می تواند میلیون ها مشتری جذب کند. در درجه دوم، سرعت ارائه خدمات و همچنین رشد و بهبود محصولات شما، باید بیشتر از سایر شرکت های موجود باشد. شما می توانید از طریق طراحی پلتفرم های آنلاین و دریافت بازخورد از مشتریان، این دو مورد را محقق کنید.

و در نهایت، ایده استارت آپ شما یا همان طرح تجاری که ارائه می کنید، باید تمامی موارد زیر را به صورت واضح و شفاف نشان دهد:

  • مشخصات شرکت، شامل نوع کسب و کار، نوع محصول یا خدمات، اهداف شرکت، تیم استارت آپ و مدیران، نحوه رقابت در بازار کانادا و روند فعالیت
  • نحوه بازاریابی و فروش محصولات، شامل برنامه عملیاتی شرکت، پیش بینی نتایج فروش، امور مالی و هزینه راه اندازی بیزنس

سؤالات متداول

  • آیا اخذ ویزای استارت آپ کانادا محدودیت سنی دارد؟

خیر. محدودیت سنی خاصی تعیین نشده است اما متقاضیان باید حداقل 18 سال سن داشته باشند.

  • در هر طرح استارت آپ، حداقل چند خانواده می توانند برای اخذ ویزای استارت آپ اقدام کنند؟

حداقل ۵ متقاضی و به تبع آن ها ۵ خانواده می توانند از طریق ویزای استارت آپ، اقامت دائم کانادا را اخذ کنند.

  • متقاضی اصلی و فرعی در اخذ ویزای استارت آپ کانادا به چه اشخاصی گفته می شود؟

متقاضی اصلی شخصی است که به عنوان دارنده ایده تجاری و نوآورانه معرفی می شود و در صورت حذف وی، امکان اخذ اقامت برای سایر افراد آن تیم با مشکل مواجه خواهد شد. متقاضیان فرعی اشخاصی هستند که با انصراف یا عدم تکمیل مدارک از سوی هر یک از آنان در پروسه استارت آپ، هیچگونه مشکلی در خصوص اخذ ویزای استارت آپ سایرین به وجود نمی آید.

  • آیا پس از اخذ اقامت دائم کانادا شخص می بایست حتما بیزینس خود در کانادا را ادامه دهد؟

خیر. اگر مشکلی برای اجرای بیزینس شخص به وجود آید و یا بیزینس دچار زیان شود، تاثیری در اقامت فرد در کانادا نخواهد داشت.

  • آیا فردی که نوع دیگری از ویزای کانادا را دارد می تواند برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا هم درخواست دهد؟

بله. اما توجه داشته باشید که لازم است شما در زمان درخواست، دارای اقامت معتبر در کانادا باشید، یعنی به عنوان یک دانشجو، نیروی کار و یا بازدید کننده در کانادا سکونت داشته باشید.

سخن پایانی

اگر قصد دارید از ابتدا، اقامت دائم کانادا را به دست آورید، برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا اقدام کنید. این طرح مهاجرتی، به صاحبان بیزنس و کسب و کارها این امکان را می دهد تا با ارائه یک طرح تجاری بسیار خاص و جدید، اقامت دائم کانادا را برای خود و اعضای خانواده، دریافت کنند. فراموش نکنید که طرح استارت آپ، به لحاظ نوآوری و خلاقیت در ایده تجاری، بسیار متفاوت از کارآفرینی می باشد. طرح تجاری ارائه شده، باید به اندازه ای جدید و خاص باشد که نواقص موجود در بازار کانادا را رفع نموده و نحوه عرضه محصولات را بهبود ببخشد. اگر می خواهید فصل جدید زندگی خود را در کانادا آغاز کنید، فرصت را از دست ندهید و همین حالا با شماره های موسسه تماس بگیرید. برای ارتباط سریعتر با کارشناسان، ابتدا فرم ارزیابی رایگان را تکمیل کنید تا با شما تماس حاصل کنند.

 

برای دریافت مشاوره رايگان، كافيه فقط  فرم ارزیابی را پر كنيد و دكمه ارسال رو بزنید.

كارشناسان عاليان در كمتر از یک ربع با شما تماس ميگيرند و كامل راهنماييتون ميكنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
دیدگاه ها در مورد این مطلب
  1. سلام و درود این پروسه بین ۱۲ تا ۱۸ ماه زمان میبرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *