language en
گروه بین المللی عالیان

سریع‌ترین راه اخذ پاسپورت انگلستان

آیا می دانستید که با اخذ پاسپورت انگلستان ، در واقع سومین پاسپورت قدرتمند در جهان را به دست آورده اید؟ این بدان معناست که شما با داشتن پاسپورت انگلستان، این شانس طلایی را خواهید داشت که به بیش از 190 کشور جهان بدون ویزا سفر کنید. علاوه بر این، با مهاجرت به انگلستان و درخواست شهروندی آن، دیگر لازم نیست دغدغه ترک تابعیت اصلی خود را داشته باشید چرا که دولت انگلستان به متقاضیان دریافت پاسپورت این کشور امکان می دهد که با حفظ تابعیت اصلی خود، تابعیت و پاسپورت انگلستان را نیز دریافت کنند. حال اگر شما هم قصد دارید تا چنین فرصت شگفت انگیزی را به دست آورید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. ما در این مقاله سعی داریم تا روش های دریافت شهروندی و پاسپورت انگلستان را برای شما شرح دهیم و سریع ترین روشی که شما را به پاسپورت این کشور می رساند معرفی کنیم. توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. کلیه اطلاعات ارائه شده در این مقاله، توسط گروه عالیان ویزا، از منابع و وب سایت های معتبر و رسمی کشور انگلستان برای شما مخاطب گرامی گردآوری شده است.

پاسپورت انگلستان

عناوین و موضوعاتی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته اند:

  • آشنایی با مزایای اخذ پاسپورت انگلستان
  • هرآنچه لازم است درباره انگلستان بدانید
  • نگاهی بر روش های دریافت پاسپورت انگلستان
  • آشنایی با سریع ترین راه دریافت پاسپورت انگلستان
  • چه شرایطی برای دریافت پاسپورت انگلستان لازم است؟

آشنایی با مزایای اخذ پاسپورت انگلستان

دریافت پاسپورت انگلستان نه تنها فرصت های بی شماری از نظر کاری، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی در اختیار شما می گذارد، بلکه به شما و اعضای خانواده تان امکانات فوق العاده ای جهت رشد و پیشرفت خواهد داد. 

برخی از مهم ترین مزایای اخذ پاسپورت انگلستان :

  • نرخ بیکاری در انگلستان در سال 2023، حدود 4.1% می باشد که نرخ بسیار پایینی در بین سایر کشورهای دنیا محسوب می شود.
  • پاسپورت انگلستان، سومین پاسپورت قدرمند جهان در سال 2023 است
  • با دریافت پاسپورت کشور انگلستان، شما امکان سفر به 190 کشور جهان بدون نیاز به ویزا و یا با اخذ ویزای فرودگاهی را خواهید داشت.
پاسپورت انگلستان
  • کشور انگلستان، به شما اجازه داشتن تابعیت مضاعف یا دوگانه را می دهد. این یعنی شما می توانید همزمان با حفظ تابعیت اصلی خود، تابعیت کشور انگلستان را نیز اخذ نمایید.
  • دارنده پاسپورت انگلستان از تمام حقوق شهروندی انگلستان از جمله حق رای دادن و انتخاب شدن در پست های سیاسی کشور انگلستان برخوردار می گردد.
  • با داشتن پاسپورت کشور انگلستان، شما از مزایایی مانند دریافت حقوق بازنشستگی و بیکاری برخوردار می‌ شوید.
  • دارنده پاسپورت انگلیس می ‌تواند به نیروهای پلیس در این کشور بپیوندد.
  • شخص دارای پاسپورت، از تمامی خدمات درمانی، اجتماعی و آموزشی در انگلستان برخوردار است.
  • دارنده پاسپورت انگلیس، اجازه راه اندازی هرنوع تجارت قانونی و اخذ وام های بانکی در این کشور را دارد.

هرآنچه لازم است درباره انگلستان بدانید

بریتانیا به لحاظ جغرافیایی، از کشورهای انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی تشکیل شده است. انگلستان، ولز و اسکاتلند با هم، بریتانیای کبیر را تشکیل داده اند و ایرلند شمالی و جمهوری ایرلند، دومین جزیره بزرگ در این کشور یعنی ایرلند را شکل داده اند. انگلستان، کشوری با فرهنگی غنی و اقتصادی قدرتمند است. شاید کلماتی همچون آکسفورد، لندن، تیم فوتبال منچستر و لیورپول، مستربین و یا ملکه الیزابت، این کشور را به یاد شما آورند. انگلیس از غرب با ولز و از شمال دارای مرز مشترک با اسکاتلند است. لندن پایتخت انگلستان است و تقریبا در تمام طول سال دارای آب و هوایی بارانی می باشد. این شهر از بزرگ ‌ترین و معروف ترین شهرهای جهان است و دارای دانشگاه‌ های بسیار معتبری مانند آکسفورد، کمبریج و کینز کالج می باشد. از دیگر شهرهای مهم انگلیس می توان به بیرمنگام، لیورپول و لیدز اشاره کرد. جمعیت این کشور حدودا 54 میلیون نفر است. حکومت در این کشور نیز بر اساس مشروطه- سلطنتی است. زبان رسمی مردم انگلستان زبان انگلیسی می باشد و مذهب آنها نیز مسیحی است. بریتانیا دارای یک اقتصاد تجاری مستقل، توسعه یافته و بین المللی است و کشورهای ایالات متحده آمریکا و ژاپن، بزرگ ترین شرکای تجاری این کشور هستند و نقش قابل توجهی در تولیدات داخلی انگلستان دارند.

کشور انگلستان در سال های اخیر، به یکی از مقاصد مهاجرتی پرتقاضا تبدیل شده است. دولت این کشور، روش های مختلفی را برای ورود قانونی مهاجران به این کشور تعیین نموده است و در پی آن، به مهاجران واجد شرایط، اقامت، شهروندی و پاسپورت اعطا می کند. ما در ادامه مطلب، برخی از بهترین روش های مهاجرت به انگلستان که در نهایت منجر به اخذ پاسپورت انگلستان می شود را برای شما آورده ایم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

نگاهی بر روش های دریافت پاسپورت انگلستان

شما باید قبل از اقدام جهت اخذ پاسپورت انگلستان ، ابتدا اقامت دائم این کشور را از طریق یکی از روشهای قانونی دریافت کرده باشید. روش های معمول برای دریافت ویزای انگلستان که در نهایت منجر به اخذ اقامت انگلستان می شوند و می توانند پاسپورت انگلستان را برای فرد به ارمغان بیاورند به شرح زیر می باشند:

 – تحصیل در انگلستان
پاسپورت انگلستان

یکی از راه‌ هایی که افراد زیادی از طریق آن وارد خاک انگلستان می ‌شوند، دریافت ویزای تحصیلی انگلستان است. شما می ‌توانید با اخذ این ویزا، در کشور انگلستان ساکن شوید و به کار پاره وقت در حین تحصیل مشغول شوید. پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های انگلستان، دولت این کشور به شما اجازه می دهد تا یک سال دیگر در انگلستان بمانید و به دنبال یافتن کار باشید. در صورتی که موفق به اخذ جاب آفر انگلستان از یک کارفرما شوید، اقامت تحصیلی شما به اقامت کاری تبدیل شده و پس از چند سال نیز می ‌توانید برای دریافت اقامت دائم و سپس پاسپورت کشور انگلستان اقدام کنید.

 – کار در انگلستان

ویزای کاری انگلستان که با نام ویزای  Tier2 شناخته می شود، به کسانی تعلق می گیرد که بتوانند از یک کارفرما در این کشور، جاب آفر (پیشنهاد شغلی) دریافت کنند. به دارندگان ویزای کاری انگلستان، اقامت این کشور اعطا می شود و پس از گذشت چند سال کار و زندگی مستمر در انگلستان و پرداخت به موقع مالیات، امکان درخواست جهت اخذ پاسپورت انگلستان برای آنها فراهم است.

– سرمایه گذاری در انگلستان

یکی دیگر از راه‌ های دریافت ویزا، اقامت و در نهایت پاسپورت انگلیس، اقدام از طریق سرمایه گذاری در انگلستان است. سرمایه گذاری در این کشور، در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر، شرایط ویژه ای دارد. بهترین روش های سرمایه گذاری در انگلستان عبارت اند از: استارتاپ و کارآفرینی