مهمترین نکات در انتخاب وکیل مهاجرت اتریش

بسیاری از افراد به اشتباه گمان می کنند اخذ وکیل مهاجرت اتریش کاری بی فایده است و خود به تنهایی می توانند تمامی امور مهاجرتی را انجام دهند. اما واقعیت چیز دیگریست. از آنجایی که شرایط مهاجرت به کشورهای مختلف و رویکردهای سیاسی آنان متفاوت بوده و ممکن است مدام در حال تغییر باشد، اخذ یک وکیل مهاجرتی آگاه به قوانین می تواند برای شما مفید باشد. یک وکیل مهاجرت با تجربه می تواند با بررسی شرایط شما و به کارگیری اطلاعات به روز خود، بهترین روش را برای مهاجرت شما پیشنهاد دهد. امروزه مهاجرت به کشورهای اروپایی نظیر اتریش که اقتصادی قوی داشته و نیروی کار فراوان جذب می کند، با استقبال زیادی همراه بوده و لزوم داشتن یک وکیل مهاجرتی مجرب را دوچندان کرده است. 

به همین منظور، ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله، به شما بگوییم چرا و چگونه یک وکیل مجرب برای مهاجرت به اتریش بیابید. پس اگر قصد مهاجرت به اتریش را دارید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. کلیه اطلاعات ارائه شده در این مقاله توسط عالیان ویزا، از منابع معتبر و وب سایت های رسمی کشور اتریش گردآوری شده است. 

عناوین و موضوعات این مقاله

وکیل مهاجرت به اتریش

سالانه تعداد زیادی از ایرانیان از طریق روش‌های مختلف قصد مهاجرت به اتریش را دارند. این روش ها شامل مهاجرت تحصیلی، کاری، تمکن مالی یا همان خودحمایتی، کارت قرمز سفید قرمز، ازدواج و غیره می‌شود . تصمیم به مهاجرت یکی از مهمترین تصمیم های زندگی هر فرد می باشد. مهاجرت امری تخصصی محسوب می‌شود و از این جهت بهتر است با یک وکیل مهاجرت اتریش مشورت نمایید تا با آگاهی و تخصص و تجربه خود، شما را در این امر به نحو مطلوب راهنمایی نماید. توجه داشته باشید برای انتخاب وکیل مهاجرت به اتریش باید یک سری معیارها را مد نظر قرار دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید:

وکیل مهاجرت اتریش
  • صداقت در گفتار، کردار، ارائه تمام اطلاعات لازم و امانت داری
  • عضویت در یکی از کانون های وکلای اتریش و انجام خدمات حقوقی در اتریش
  • تجربه کافی در امور مربوط به اخذ انواع ویزاها در اتریش
  • تعامل حرفه ای با سایر وکلای دادگستری محلی
  • تسلط به زبان انگلیسی
  • عدم افشای اطلاعات کاری و حرفه ای مربوط به موکل
  • اطلاعات کافی از قوانین حاکم و موجود در اتریش
  • آشنایی با شرایط و قوانین مختلف مهاجرتی در اتریش
  • مطلع بودن از آخرین تغییرات و تحولات قانونی در خصوص مهاجرت به اتریش
  • انعقاد قرداد بطور مستقیم و یا غیر مستقیم از طریق موسسات یا شرکت های صاحب مجوز
  • تجربه موفق در اخذ انواع ویزای اتریش و امکان ارائه نمونه ویزای اخذ شده توسط وی
  • ارائه بهترین راهکارها برای اخذ اقامت اتریش

به یاد داشته باشید که وکیل مهاجرت اتریش باید دارای مدرک تحصیلی در رشته حقوق باشد چرا که بسیاری از مشاورین مهاجرت اتریش دارای تحصیلات غیر مرتبط با حقوق می باشند و برخی خود را وکیل مهاجرت معرفی می کنند در حالیکه از نظر قوانین کشور اتریش صلاحیت این کار را ندارند.

حضور وکیل برای مهاجرت به اتریش چه فواید و مزایای دارد ؟

از آنجایی که تصمیم به مهاجرت، یک تصمیم بسیار مهم و آینده ساز است، داشتن اطلاعات کامل و دقیق و همچنین آگاهی در این زمینه، بسیار اهمیت دارد. در واقع، هر اشتباه یا هرگونه ناآگاهی در برداشتن قدم اول در پروسه مهاجرت می تواند خسارات مادی و معنوی برای متقاضی به همراه داشته باشد. بطور مثال اگر شخصی با سن 40 سال در اثر راهنمایی نادرست و غیراصولی وکیل مهاجرت اتریش ، روش تمکن مالی را انتخاب نماید و ویزای وی ریجکت شود، نه تنها از لحاظ مالی بابت ترجمه مدارک، مراجعه به سفارت، هزینه اپلیکشین فی و رفت و آمد خسارات می بیند بلکه به جهت صرف زمان چند ماهه و فشار روانی ناشی از عدم موفقیت در پرونده نیز خسارت معنوی به وی وارد می گردد که با هیچ چیز قابل جبران نیست. 

پس برای کاهش ریسک مهاجرت، انتخاب یک وکیل مهاجرت مناسب می تواند مزایای بسیاری برای متقاضی به همراه داشته باشد. مهمترین و اصلی ترین مزیت انتخاب وکیل مهاجرت اتریش جلوگیری از شکست در پرونده مهاجرتی و بالا بردن شانس اخذ ویزا می باشد. با داشتن یک وکیل مهاجرتی مناسب و حرفه ای، دارایی و روان شما تا حد زیادی در امنیت  خواهد بود. اگر یک وکیل مهاجرت حرفه ای و کاربلد را انتخاب کرده باشید، دیگر نگران زمان از دست رفته نخواهید بود چرا که با زمانبندی درست در مسیر مهاجرت به هدف خود خواهید رسید. یک مشاور یا وکیل مناسب، زمان رسیدن شما به هدف را کوتاه تر خواهد کرد.

لازم به ذکر است که برای اخذ ویزای اتریش، مصاحبه ‌ای با متقاضی توسط افسر ویزا برگزار نمی شود و تمام مدارک مورد نیاز توسط وکیل شما به اداره مهاجرت اتریش ارسال می گردد. بنابراین، نقش وکیل با تجربه و خبره در این امر بسیار پررنگ و تاثیرگذار است.

بهترین وکیل مهاجرت به اتریش چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

یکی از مهم ترین ویژگی های وکیل مهاجرت به اتریش، داشتن پرونده های موفق در گذشته است. در واقع یکی از اصلی ترین ویژگی برای انتخاب وکیل مهاجرت، رزومه وی می باشد. یعنی هر چه تعداد پرونده‌ های موفق وی در زمینه مهاجرت بیشتر باشد، وکیل مذکور برای ارائه مشاوره به شما مناسب تر خواهد بود. آنچه پرونده های موفق یک وکیل را افزایش می دهد، آگاهی به مسائل روز دنیا، ارتباطات گسترده با موسسات حقوقی و وکلای محلی مختلف است.

یکی دیگر از ویژگی ‌های وکیل مهاجرت اتریش، داشتن ارتباطات گسترده با سایر وکلای دادگستری است. در واقع از آنجایی که قوانین مهاجرتی هر ساله در حال تغییر می باشد و دارای نکات بسیاری است، توصیه می شود با وکلای حرفه ای و متخصص ارتباط داشته باشید تا در صورت بروز یک مشکل، از آن ها راهنمایی بگیرید. همچنین مواردی مثل چگونگی ارائه درخواست و چگونگی چیدمان مدارک مورد نیاز، موارد تخصصی محسوب می شوند و تنها یک وکیل حرفه ای و کاربلد از آنها آگاهی دارد.

یکی دیگر از ویژگی های تعیین کننده در انتخاب وکیل مهاجرت اتریش، اطلاع و آگاهی از قوانین جدید مهاجرت به اتریش است. در واقع یک وکیل حرفه ای باید به تمام نکات و قوانین جدید مهاجرتی آگاه باشد. چنانچه وکیل مورد نظر شما از قوانین و نکات مهم مهاجرت آگاهی داشته باشد، ریسک مهاجرت شما را تا حد قابل توجهی کاهش خواهد داد .

بررسی وظایف وکیل مهاجرت به اتریش

  • بررسی شرایط و پرونده متقاضیان به صورت تخصصی و با دقت بالا، جهت انتخاب بهترین روش مهاجرت به اتریش
  • نظارت مرتب و منظم بر روند پرونده و همچنین مطلع نمودن متقاضی از این روند
  • آگاه نمودن متقاضیان از روش های مختلف مهاجرت به اتریش و شرایط تعیین شده در هر روش
  • معرفی ارزان ترین و سریع ترین روش های مهاجرت به اتریش
  • انجام کلیه امور مربوط به نامه نگاری ها، اخذ مجوزهای لازم و همچنین ارسال مدارک
  • تسریع در فرآیند دریافت پاسخ از مقامات مربوطه در اتریش
  • انتخاب کم ریسک ترین روش های مهاجرت به اتریش
  • انجام تمامی امور مربوط به اخذ ویزای اتریش، اقامت اتریش و همچنین پاسپورت اتریش
  • ارائه راهکارهای عملی برای مهاجرت به اتریش بدون مدرک زبان
  • تعیین وقت مصاحبه در سفارت و آماده کردن متقاضی برای پاسخگویی به سوالات آفیسر پرونده
  • راهنمایی متقاضیان جهت درخواست ویزای همراه اتریش و انجام امور مربوط به آن
  • کمک به افتتاح حساب بانکی در اتریش
  • انجام کلیه امور مربوط به سرمایه گذاری در اتریش، ثبت شرکت در اتریش و یا خرید ملک در اتریش
  • کمک به طراحی بیزنس پلن و تنظیم اساسنامه برای متقاضیان ثبت شرکت در اتریش
  • رفع هرگونه ریجکتی ویزای اتریش و برطرف کردن دلایل ریجکتی

هزینه وکیل مهاجرت به اتریش چقدر است؟

دستمزد وکلای مهاجرتی می تواند بر اساس فاکتورهای مختلفی تعیین شود. تجربه وکیل، سابقه کاری وی و یا حتی روشی که شما برای مهاجرت به اتریش انتخاب نموده اید، تاثیر بسزایی در هزینه وکیل مهاجرت اتریش دارد. برخی از روش های مهاجرت به کشور اتریش، با چالش های بسیار همراه است، در نتیجه وکیل مربوطه ملزم به طی کردن فرآیندهای قانونی پیچیده و سخت می باشد. لذا در چنین شرایطی، دریافت هزینه بالا، دور از انتظار نخواهد بود.

از مواردی که معمولا وکلای مهاجرتی بابت انجام امور مربوط به آن، هزینه بالایی دریافت می کنند، رفع ریجکتی و درخواست تجدیدنظر است. در صورت مواجهه با ریجکتی، وکیل شما باید راهکارهای خلاقانه و منطقی ارائه نموده و بتواند از حقوق شما دفاع کند. اگر به تجربه وکیل خود اطمینان دارید، فراموش نکنید که پرداخت هزینه بیشتر در این شرایط، ارزشش را خواهد داشت.

مورد دیگری که ممکن است بر میزان هزینه وکیل مهاجرت به اتریش تاثیر بگذارد، محل فعالیت وی می باشد. اگر وکیلی که انتخاب نموده اید، یک وکیل ایرانی در اتریش است و با وکلای محلی اتریش نیز ارتباط قوی دارد، حتما دستمزد بالاتری نسبت به وکلایی که در ایران فعالیت دارند درخواست خواهد کرد.

به طور کلی، نمی توان مبلغ یا تعرفه مشخصی را به عنوان دستمزد وکلای مهاجرتی تعیین نمود. اما همیشه به این نکته توجه داشته باشید که وکیل شما باید در اولین جلسه مشاوره، یک برآورد کلی از هزینه های پیش رو به شما ارائه کند. وکیل شما باید به طور شفاف، دستمزد خود را به شما اعلام کند و اجازه دهد در این خصوص، فکر و تحقیق نموده و در صورت تمایل به وی اطلاع دهید. وکلای همکار عالیان ویزا، در جلسه عقد قرارداد، تمامی شروط، وظایف و دستمزد خود را به شما ارائه می کنند.

وکیل مهاجرت اتریش

مراحل انتخاب وکیل مهاجرتی

مراحل انتخاب و استخدام وکیل مهاجرت اتریش تقریبا آسان است اما باید با دقت و تحقیق فراوان انجام شود. اگر می خواهید در این مسیر، در دام کلاهبرداران نیفتید و سرمایه شما به هدر نرود، مراحل زیر با با حساسیت فراوان طی کنید:

  • تحقیق و جستجو برای یافتن یک وکیل قابل اعتماد: شما می توانید از شبکه های اجتماعی و وب سایت های مختلف برای یافتن یک وکیل مجرب استفاده کنید.
  • بررسی رزومه و سوابق کاری وکلایی که انتخاب نموده اید.
  • ملاقات با وکیلی موردنظر خود: شما می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین، با وکیل موردنظر خود صحبت نموده و او را بهتر بشناسید.
  • صحبت با مشتریان قبلی وکیل مورد نظر و یا بررسی نظرات مشتریان وی در وب سایت ها.
  • اطمینان از قانونی بودن فعالیت وکیل موردنظر: وی باید پروانه وکالت داشته باشد و اطلاعات وی در کانون وکلای دادگستری ثبت شده باشد.
  • اطمینان از مورد اعتماد بودن و صادق بودن وکیل انتخابی خود.
  • اطمینان از انجام خدمات حقوقی در اتریش توسط وکیل.
  • توافق با وکیل مورد نظر درباره میزان هزینه، اقداماتی که انجام می دهد و همچنین تعهدات وی.
  • امضای قراردادی که تمامی وظایف وکیل، هزینه دریافتی و تمامی جزئیات در آن آورده شده است.

سؤالات متداول

  • آیا داشتن پرونده های مهاجرتی موفق، معیار مناسب برای انتخاب وکیل مهاجرت به اتریش محسوب می شود؟

بله. یکی از مهمترین ویژگی ها در انتخاب وکیل حرفه ای، داشتن پرونده های موفق می باشد. هر چه تعداد پرونده های موفق یک وکیل بیشتر باشد اطمینان کردن به وی راحت تر خواهد بود.

  • آیا مهاجرت به اتریش بدون وکیل امکان پذیر است؟

بله. مهاجرت به اتریش بدون داشتن وکیل و با تکیه به اطلاعات خود نیز امکان پذیر است اما بدون راهنمایی های یک وکیل مناسب ممکن است با مشکلات زیادی روبه رو شوید که عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

  • هزینه وکیل مهاجرت به اتریش چقدر است ؟

هیچ عدد مشخص و مصوبی وجود ندارد. در واقع هزینه‌ های وکیل مهاجرتی با توجه به نوع پرونده و روش مهاجرتی، سابقه و تجربه کاری هر وکیل می تواند متفاوت باشد.

  • در اولین جلسه مشاوره با وکیل مهاجرت به اتریش باید چه کاری را انجام دهیم؟

توصیه می شود در اولین جلسه مشاوره با وکیل مورد نظر، تمام شرایط خود اعم از کاری، تحصیلی، سطح زبان و میزان دارایی نقدی و غیرنقدی را توضیح دهید تا امکان ارائه یک مشاوره مناسب برای شما فراهم گردد.

سخن پایانی

اگر قصد مهاجرت به اتریش را دارید، دریافت راهنمایی از یک وکیل مهاجرت اتریش می تواند بهترین راهکار برای موفقیت باشد. یک وکیل با تجربه و حرفه ای، که کاملا به قوانین اتریش تسلط داشته باشد و در ضمن، با وکلای اتریش نیز همکاری داشته باشد، می تواند پروسه مهاجرت شما را آسان و سریع کند. اما لازم است شما قبل از استخدام وکیل، به خوبی در این باره تحقیق نموده و مطمئن شوید که فرد موردنظر، تمامی ویژگی های یک وکیل باتجربه را دارد. به علاوه، فراموش نکنید که پیش از سپردن تمامی امور به وکیل خود، درباره هزینه ها، تعهدات و وظایف وکیل، به طور شفاف و واضح با وی صحبت نموده و پس از توافق، یک قرارداد رسمی با وی امضا کنید.  

ما در این مقاله، همه چیز را درباره ویژگی ها و وظایف وکیل مهاجرت به اتریش، برایتان شرح دادیم. گروه مهاجرتی عالیان ویزا، با برخی از بهترین وکلای اتریش همکاری دارد و قادر است پرونده مهاجرت شما به اتریش را در سریع ترین زمان ممکن به سرانجام برساند. وکلای باتجربه گروه عالیان ویزا همگی از وکلای دادگستری هستند و این امر باعث می شود تا بتوانند پرونده شما را به طور قانونی پیگیری نموده و از حقوق شما دفاع کنند. اگر می خواهید با خدمات وکلای همکار ما بیشتر آشنا شوید، همین حالا با شماره های موسسه تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را رایگان راهنمایی کنند.

 

برای دریافت مشاوره رايگان، كافيه فقط  فرم ارزیابی را پر كنيد و دكمه ارسال رو بزنید.

كارشناسان عاليان در كمتر از یک ربع با شما تماس ميگيرند و كامل راهنماييتون ميكنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *