نکات کلیدی در اخذ ویزای کاری هلند

حتما می دانید که اگر قصد دارید برای کار به هلند مهاجرت کنید، لازم است ابتدا ویزای کاری هلند را به دست آورید. اما دریافت این نوع ویزای هلند چه شرایطی دارد و چه کسانی واجد شرایط دریافت ویزای کار در هلند هستند؟ ما در این مقاله، به این سوالات پاسخ داده و علاوه بر معرفی انواع ویزای کار این کشور، هرآنچه لازم است درباره اخذ اقامت کاری هلند بدانید را نیز برایتان شرح خواهیم داد. پس اگر شما هم دارای تخصص و مهارت خاص و یا رزومه و سوابق کاری عالی هستید و می خواهید یکی از هزاران نیروی کار موفق در هلند باشید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. کلیه اطلاعات ارائه شده در این مقاله توسط گروه مهاجرتی عالیان ویزا و از منابع معتبر و وب سایت های رسمی کشور هلند برای شما مخاطب عزیز گردآوری شده است.

ویزای کاری هلند

عناوین و موضوعات این مقاله

آشنایی با انواع ویزای کاری هلند

کلیه متقاضیان خارج از اتحادیه اروپا که قصد مهاجرت کاری به هلند را دارند، باید ابتدا از یک کارفرما در این کشور، پیشنهاد شغلی (جاب آفر) دریافت نموده و سپس برای اخذ ویزای کاری هلند و مجوز اقامت کاری در این کشور، درخواست دهند. به‌ طور کلی، سه نوع ویزای کار در هلند وجود دارد که عبارت اند از:

  • ویزای کار کوتاه‌ مدت: این نوع ویزای هلند، با عنوان ویزای شنگن (دسته C) نیز شناخته می ‌شود و تا 90 روز اعتبار دارد.
  • ویزای کار موقت: این ویزا حداکثر یک سال اعتبار دارد و قابل تمدید نمی باشد.
  • ویزای کار طولانی ‌مدت: ویزای طولانی مدت معمولا برای افراد ماهر و متخصص صادر می ‌شود. این ویزا بین 1 تا 5 سال معتبر است و قابلیت تمدید دارد.
ویزای کاری هلند

شرایط اخذ ویزای کاری کوتاه مدت هلند

این ویزای شنگن (دسته (C، برای اقامت تا سقف 90 روز در هر دوره 180 روزه است. شما می ‌توانید از این نوع ویزای کاری، برای سفرهای کاری و قراردادهای کاری کوتاه‌ مدت و کمتر از سه ماه، استفاده کنید. در این روش، کارفرمای شما باید برای دریافت مجوز TWV (مجوز کار) از آژانس بیمه کارکنان هلند (UWV) درخواست دهد. پس از دریافت مجوز توسط کارفرما، شما باید با در دست داشتن آن مجوز و مدارک زیر، به سفارت یا کنسولگری هلند در کشور خود مراجعه نموده و درخواست ویزا کنید.

  • پاسپورت معتبر
  • دو قطعه عکس جدید با فرمت ویزا
  • مدارک اثبات‌ تمکن مالی
  • مدارک دریافت بیمه سلامت در هلند
  • گواهی عدم سوپیشینه
  • مدارک اقبات محل اقامت شما در هلند
  • تأیید پیشنهاد شغلی یا دعوت ‌نامه‌ ای از یک رویداد کاری مربوط به شما
  • بلیط پرواز برگشت شما که تأیید می ‌کند هلند را در پایان رویداد کاری خود ترک خواهید کرد.

لازم به ذکر است که این ویزا در مدت 15 روز کاری صادر می ‌شود. هزینه دریافت این ویزا نیز 80 یورو است. در ضمن، فراموش نکنید که اخذ اقامت هلند، با دریافت این ویزا، امکان پذیر نمی باشد. 

چگونه ویزای کار موقت هلند را دریافت کنیم؟

اگر قصد دارید برای بیش از 3 ماه و حداکثر تا یک سال در هلند اقامت داشته و به کار مشغول شوید، باید برای دریافت ویزای کار موقت در هلند درخواست دهید. انواع ویزای کاری هلند که از نوع ویزای موقت هستند، به شرح زیر می باشند:

  • ویزای کارگران فصلی

 این ویزا برای کار در بخش کشاورزی هلند صادر می ‌شود و حداکثر شش ماه اعتبار دارد. برای دریافت این ویزا باید یک قرارداد کاری با کارفرما در هلند داشته باشید و حداقل حقوق هلندی را دریافت کنید. همچنین، لازم است مجوز اقامت و مجوز کار در هلند را نیز دریافت کنید.

  • ویزای تعطیلات کاری (WHP)

ویزای WHP برای اتباع 9 کشور که بین 18 تا 30 سال سن دارند، در دسترس است. این ویزا یک سال اعتبار دارد، اما ازآنجایی که برای ایرانیان صادر نمی ‌شود، به بررسی بیشتر آن نمی ‌پردازیم.

  • ویزای Au pair

افراد 18 تا 30 سال می ‌توانند از این ویزا برای کار به‌عنوان au pair در هلند تا یک سال استفاده کنند. ویزای au pair ویزایی است که به شما اجازه کار و زندگی در خانواده ‌های میزبان هلندی را می ‌دهد. این نوع ویزای کاری معمولاً برای یادگیری زبان و کار در هلند قبل از مهاجرت دائمی به این کشور مناسب است. اگر می ‌خواهید به‌عنوان au pair کار کنید، باید از طریق یک آژانس حامی au pair درخواست دهید و یک پیشنهاد از یک خانواده هلندی داشته باشید که موافقت کنند در طول اقامت شما در هلند، میزبان شما باشند.

  • ویزای کار برای افراد با تحصیلات عالی

اگر تحصیلات خود را در هلند به پایان رسانده ‌اید و ویزای تحصیلی شما در هلند منقضی شده است، می‌ توانید برای اخذ ویزای جستجوی کار درخواست دهید که حداکثر 1 سال اعتبار دارد. برای دریافت این نوع ویزای کاری هلند نیازی به قرارداد کاری با کارفرما ندارید، اما باید یکی از شرایط زیر را داشته باشید:

– یک دوره تحصیلی لیسانس یا فوق ‌لیسانس را در هلند تکمیل کرده باشید

– حداقل یک سال از دوره کارشناسی ارشد را گذرانده باشید.

پس از انقضای این ویزا، در صورتی‌ که کار پیدا کنید، می ‌توانید برای دریافت ویزای طولانی ‌مدت کارگر ماهر در هلند، درخواست بدهید. برای دریافت انواع ویزای کاری کوتاه‌ مدت، بسته به شرایط و نوع ویزا ممکن است به مجوز کار یا مجوز GVVA که ترکیبی از مجوز کار و اقامت است نیز، نیاز داشته باشید. برای کسب اطلاعات دقیق ‌تر در این خصوص، توصیه می شود با کارشناسان عالیان ویزا تماس بگیرید.

ویزای کاری هلند

همه چیز درباره ویزای کاری طولانی مدت در هلند

ویزای کاری طولانی مدت در هلند، برای آن دسته از متقاضیانی صادر می شود که قرارداد کاری آنها در هلند، برای بیش از یک سال است. این نوع ویزای کاری هلند، شامل دسته بندی های زیر است:

  • ویزای کار عمومی به‌ عنوان کارمند

برای اغلب مشاغل در هلند، این نوع ویزا صادر می ‌شود که اعتبار آن بین 3 تا 5 سال و قابل تمدید است. شما برای دریافت این ویزا، به یک قرارداد کاری با کارفرما در هلند نیاز خواهید داشت. در ضمن، باید حداقل دستمزد برای افراد بالای 23 سال در هلند را نیز دریافت کنید تا واجد شرایط اخذ این ویزا باشید. همچنین کارفرمای شما باید ثابت کند هیچ فرد در هلند یا کل اتحادیه اروپا، نمی ‌تواند جای شما را در این موقعیت شغلی پر کند. به همین دلیل، دریافت این ویزا اندکی دشوار است.

  • ویزای کار برای افراد ماهر

این ویزا برای اتباع خارج از اتحادیه اروپا که می ‌توانند به اقتصاد، رشد و توسعه هلند کمک کنند صادر می ‌شود و حدود 1 تا 5 سال اعتبار دارد. برای آنکه به ‌عنوان یک مهاجر با مهارت بالا در نظر گرفته شوید و واجد شرایط اخذ این نوع ویزای هلند باشید، باید مقدار مشخصی درآمد کسب کنید. اگر زیر 30 سال سن دارید، باید حداقل 3299 یورو درآمد داشته باشید. اما اگر بالای 30 سال دارید، حداقل دستمزد 4500 یورو لازم است. علاوه بر این، برای دریافت این ویزای کاری به نامه استخدام توسط یک کارفرما یا موسسه تحقیقاتی در هلند که توسط اداره مهاجرت هلند معتبر و مناسب شناخته شود، نیاز دارید. سایر شرایط بسته به نوع شغل شما متفاوت است و ممکن است به مجوزهای بیشتری برای کار در هلند نیاز پیدا کنید.

  • کارت آبی اروپا

کارت آبی اتحادیه اروپا، یک مجوز کار قابل تمدید و معتبر برای 4 سال است که به شهروندان غیر اتحادیه اروپا اجازه می ‌دهد در هر کشوری از این منطقه، به‌ جز دانمارک، ایرلند و بریتانیا، کار و زندگی کنند. شما برای کار در هلند با کارت آبی اتحادیه اروپا که از کشور دیگری صادر شده است، به دریافت ویزای کار و مجوز کار نیاز خواهید داشت. همچنین باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • قرارداد کار باید حداقل 12 ماه اعتبار داشته باشد
  • تحصیلات عالی از یک دوره حداقل سه‌ ساله داشته باشید
  • مدارک تحصیلی شما باید معادل سازی و تایید شود
  • شما باید ثابت کنید که در حرفه خود ماهر و متخصص هستید
  • شما باید میزان دستمزد موردنیاز برای دارندگان کارت آبی اتحادیه اروپا را دریافت کنید که حداقل 5272 یورو در ماه است.
  • ویزای انتقال درون شرکتی (ICT)

این نوع ویزای کاری، برای مدیران، متخصصان و کارآموزان شرکت ‌های چند ملیتی که به هلند منتقل ‌شده‌ اند، برای مدت سه سال (یا یک سال برای کارآموزان) صادر می ‌شود. شرایط متعددی برای دریافت این ویزا وجود دارد که ممکن است بسته به شرایط فردی شما متفاوت باشد. بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با کارشناسان عالیان ویزا تماس بگیرید.

  • ویزای پژوهشگر

این ویزا برای انجام کارهای تحقیقاتی آکادمیک یا حرفه ‌ای، با اعتبار پنج ساله صادر می ‌شود و قابل تمدید است. رسیدگی به این نوع ویزا حدود 60 تا 90 روز طول می ‌کشد. فرد محقق و متقاضی اخذ این ویزا باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • دارای سوابق تحصیلی عالی برای ورود به دوره دکتری باشد
  • یک قرارداد کاری با درآمد کافی برای پرداخت هزینه‌ های زندگی در هلند داشته باشد
  • موسسه تحقیقاتی هلندی که در آن تحقیق خواهد کرد، توسط اداره مهاجرت هلند تأیید شود
  • پروژه تحقیقاتی که در آن مشغول به کار خواهد شد، توسط موسسه تأیید شود
جاب آفر هلند
  • ویزای کار در هلند برای دانشجویان

اگرچه دانشجویان اتحادیه اروپا معمولاً می ‌توانند بدون محدودیت در طول تحصیل خود در هلند کار کنند، اما دانشجویان غیر اتحادیه اروپا، با ویزای تحصیلی تا حداکثر ۲۰ ساعت در هفته در طول‌ ترم، حق کار دارند. البته این میزان در ماه‌های ژوئن، جولای و آگوست که زمان تعطیلات است، افزایش می‌ یابد و دانشجویان می‌ توانند به‌ صورت تمام‌ وقت کار کنند. اگر دانشجویی قصد کار بیش از ۲۰ ساعت را داشته باشد، باید مجوز کار از یک کارفرما و سپس ویزای کاری را دریافت کند. پس از فارغ‌ التحصیلی هم دانشجویان حق این را دارند که با پیدا کردن کار، ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تغییر داده و در اقامت کاری هلند را به دست آورند.

  • ویزا برای افراد خود اشتغال و کارآفرینان

اگر می ‌خواهید به هلند بیایید تا کسب‌ و کار خود را در این کشور راه‌ اندازی کنید یا به ‌عنوان یک فریلنسر کار کنید، می ‌توانید به‌عنوان یک فرد خود اشتغال برای اخذ ویزای کاری بلندمدت اقدام کنید. این نوع ویزا معمولاً برای مدت 1 یا 2 سال اعتبار دارد و قابل تمدید است. برای دریافت این ویزا باید ثابت کنید که تجربه کاری قوی و یک طرح تجاری سودآور و نوآورانه برای هلند دارید. همچنین باید تمکن مالی خود را برای تأمین هزینه ‌های زندگی خود و خانواده ‌تان را داشته باشید. افراد فریلنسر هم باید اثبات کنند که در هلند مشتری دارند. ویزای کارآفرینی و خوداشتغالی یکی از پرطرفدارترین ویزاهای کاری هلند هستند که شرایط ویژه‌ای دارد. اگر تمایل به اخذ این نوع ویزای کاری دارید، برای کسب اطلاعات دقیق ‌تر و دریافت مشاوره تخصصی، با کارشناسان عالیان ویزا تماس بگیرید.

  • ویزای کار در هلند برای اعضای خانواده

اگر با ویزای کوتاه‌ مدت یا ویزای موقت مانند ویزای کارگر فصلی، در هلند کار می‌ کنید، خانواده شما نمی‌ توانند در این کشور به شما ملحق شوند. اما اگر به ‌طور دائم یا برای مدت طولانی در هلند کار و زندگی می‌ کنید، همسر، شریک ثبت شده و فرزندان زیر 18 سال شما می ‌توانند برای دریافت ویزای الحاق به خانواده، درخواست دهند. به ‌این ‌ترتیب، می ‌توانند همراه شما در هلند زندگی نموده و همچنین کار کنند. البته فراموش نکنید که شما باید تمکن مالی لازم و همچنین شرایط اقامتی مناسبی برای حمایت از اعضای خانواده خود در هلند داشته باشید و آن را اثبات کنید.

از شرایط جاب آفر هلند چه می دانید؟

همانطور که می دانید، اخذ جاب آفر در هلند یکی از اصلی ترین و مهم ترین شرایط لازم برای درخواست ویزای کاری هلند است. اما این امر چگونه ممکن است و چه شرایطی دارد؟ باید بگوییم که شرایط اخذ جاب آفر هلند با توجه به نوع کار و تخصص مورد نیاز، متفاوت است. اما در حالت کلی، علاقه مندان به کار هلند باید شرایط زیر را داشته باشند تا شانس بالایی در دریافت جاب آفر به دست آورند:

  • داشتن سوابق تحصیلی خوب
  • ارائه مدرک مهارت زبان
  • داشتن حداقل 5 سال سابقه کاری مرتبط
  • مرتبط بودن مدرک تحصیلی با سوابق کاری
  • ارائه توصیه نامه از کارفرمایان قبلی
  • داشتن تخصص و مهارت بسیار بالا در زمینه شغلی مربوطه
  • داشتن رزومه بسیار قوی

حال اگر همچنان نتوانسته اید با داشتن شرایط ذکر شده، موفق به اخذ جاب آفر شوید، ما راهکار دیگری برایتان داریم. برای آشنایی با این روش پیشنهادی، ادامه مطلب را بخوانید.

هزینه ویزای کاری هلند چقدر است؟

همانطور که می دانید، متقاضیان دریافت ویزای کار، باید هزینه درخواست ویزا را در سفارت هلند پرداخت نموده و فیش واریزی را به همراه سایر مدارک، ارائه کنند. در حالت کلی، هزینه اخذ ویزای کاری هلند با توجه به نوع ویزای درخواستی و همچنین ملیت متقاضی، متفاوت است. پس همیشه توصیه می شود ابتدا به وب سایت اداره مهاجرت هلند مراجعه نموده و از هزینه دقیق، مطمئن شوید. 

ما در قسمت زیر، هزینه دریافت برخی از انواع ویزای کاری کشور هلند را برایتان آورده ایم:

  • ویزای نیروی کار ماهر در هلند: 380,00 یورو
  • ویزای انتقال درون شرکتی: 380,00 یورو
  • ویزی کار برای دارندگان کارت آبی اتحادیه اروپا: 380,00 یورو
  • ویزای جاب سیکر برای فارغ التحصیلان دانشگاه های هلند: 228,00 یورو
  • ویزای گذراندن دوره کارآموزی در هلند: 380,00 یورو
  • ویزای کارگران فصلی: 228,00 یورو
  • ویزای کاری برای افراد خوداشتغال: 380,00 یورو
  • ویزای کاری برای صاحبان استارتاپ در هلند: 380,00 یورو

مراحل دریافت ویزای کار در هلند

اگر می خواهید فرآیند اخذ ویزای کاری هلند را سریع تر طی کنید، لازم است از قبل درباره مراحل آن تحقیق نموده و با آمادگی کامل در این مسیر قدم بردارید. اینگونه، ریسک ریجکتی ویزای هلند را به حداقل می رسانید. مهم ترین مراحلی که باید در این مسیر طی کنید به شرح زیر است:

  • بررسی لیست مشاغل مورد نیاز در هلند
  • مطالعه شرایط و مدارک لازم جهت درخواست جاب آفر هلند
  • اطمینان از واجد شرایط بودن خود
  • جمع آوری مدارک، تهیه رزومه و ارسال برای کارفرمایان در هلند
  • دریافت نامه رسمی از کارفرما و یا عقد قرارداد کاری با کارفرما در هلند
  • مراجعه به وب سایت اداره مهاجرت هلند و بررسی مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کاری
  • جمع آوری مدارک و تعیین وقت مصاحبه در سفارت هلند
  • مراجعه به سفارت هلند در محل خود، پرداخت هزینه درخواست و ارائه مدارک به آفیسر پرونده
  • شرکت در مصاحبه سفارت و پاسخگویی به سوالات آفیسر
  • انتظار برای دریافت نتیجه درخواست
  • دریافت ویزا و سفر به هلند (در صورت ریجکتی درخواست ویزا، می توانید دلایل ریجکتی را برطرف نموده و درخواست تجدیدنظر کنید)

آیا دریافت ویزای کار هلند برای ایرانیان ممکن است؟

خوشبختانه اخذ ویزای کاری این کشور برای متقاضیان ایرانی که شرایط ذکر شده را دارند و از رزومه ای قوی برخوردار هستند، ممکن است. در واقع به لحاظ ملیت، هیچ محدودیتی برای کار در هلند تعیین نشده است. حال آن دسته از ایرانیان که به مهاجرت کاری به هلند فکر می کنند، باید ویزای کاری بلندمدت و یا مجوز اقامت MVV را دریافت کنند. این امر با مراجعه به سفارت هلند، واقع در شهر تهران، امکانپذیر است. ایرانیان عزیز می توانند به عنوان نیروی کار ماهر و متخصص، کارآفرین، خوداشتغال و همچنین صاحبان استارتاپ، در هلند مشغول به کار شوند.

وکلای مجرب گروه عالیان ویزا که کاملا به قوانین کشور هلند تسلط دارند، قادر می باشند به اتباع ایرانی که به دنبال یافتن کار در هلند، اخذ ویزای کاری این کشور و سپس نقل مکان به آمستردام یا یکی دیگر از شهرهای هلند هستند، کمک کنند. کار و زندگی در این کشور مزایای متعددی برای ایرانیان خواهد داشت، از جمله کیفیت زندگی بالا، دسترسی به دانشگاه های برتر با دوره های زبان انگلیسی و دسترسی عالی به کشورهای اروپایی. هلند یک مقصد محبوب برای مهاجران ایرانی است و بسیاری از سرمایه‌ گذاران نیز دریافته ‌اند که مشوق‌ ها در هلند و رژیم کلی کسب ‌و کار در این کشور بسیار جذاب است.

جاب آفر هلند

نحوه تمدید ویزای کاری در هلند

لازم است توجه داشته باشید که هر نوع ویزای کاری هلند قابل تمدید نمی باشد. برای مثال، ویزای کارگران فصلی، ویزای تبادل فرهنگی، ویزای Au pair و همچنین ویزای کارآموزی، قابل تمدید نخواهند بود و دارنده ویزا باید پیش از انقضای ویزای خود، هلند را ترک کند. این در حالیست که نیروی کار ماهر در هلند و صاحبابن کسب و کار، قادر می باشند ویزای خود را برای 5 سال متوالی تمدید نموده و سپس درخواست اقامت دائم دهند. البته فراموش نکنید که حفظ وضعیت کاری، رعایت شرط حضور در هلند، پرداخت به موقع مالیات و عدم ارتکاب جرم، برای تمدید ویزا و سپس درخواست اقامت دائم، ضروری است.

برای تمدید مجوز اقامت کاری هلند، باید ابتدا شرایط تمدید را در وب سایت اداره مهاجرت هلند مطالعه کنید. سپس مدارک درخواستی را جمع آوری نموده و درخواست خود را به صورت آنلاین یا از طریق نامه ارسال کنید. حال باید هزینه درخواست را پرداخت نموده و متظر پاسخ آن بمانید. حتما به این نکته توجه داشته باشید که شما باید درخواست تمدید ویزا و مجوز اقامت خود را، پیش از انقضای آن ارائه کنید. اما اگر از انقضای مجوز اقامت شما گذشته باشد و هنوز برای تمدید آن اقدام نکرده باشید، فقط 4 هفته فرصت خواهید داشت که درخواست تمدید را ارسال کنید. در صورتی که بین تاریخ انقضا و ارسال درخواست تمدید فاصله بیفتد، بعدا در روند درخواست مجوز اقامت دائم و شهروندی هلند، دچار مشکل خواهید شد.

دریافت ویزای کاری هلند چقدر طول می کشد؟

زمان پردازش درخواست ویزای هلند، از زمان ارائه مدارک به سفارت و حضور در جلسه مصاحبه، آغاز می شود. مدت زمانی که شما باید برای دریافت ویزای کاری منتظر بمانید، به نوع ویزای کار و همچنین شرایط شما بستگی دارد. در صورتی که تمامی مدارک به صورت کامل ارائه شده باشند و همه شرایط را برآورده کرده باشید، ظرف ۴ الی ۱۲ هفته کاری، نتیجه درخواست به شما اعلام می شود. حال در مواردی که ترافیک کاری سفارت بسیار زیاد باشد، پرونده شما به بررسی های بیشتر نیاز داشته باشد و یا مدارک شما ناقص باشد، ممکن است پردازش درخواست تا 45 روز هم طول بکشد.

معرفی معتبرترین موسسات و سایت های کاریابی در هلند

مراجعه به موسسات و وب سایت های کاریابی، یکی از سریع ترین و مطمئن ترین روش های یافتن کار در هلند است. از آنجایی که اطلاعات این موسسات و وب سایت ها به صورت مداوم در حال به روز رسانی است و موقعیت های شغلی جدید را ارائه می کنند، شانس شما برای یافتن کار مورد علاقه خود، بسیار خواهد بود. اما به یاد داشته باشید که فقط باید به وب سایت های معتبر مراجعه نموده تا در دام کلاهبرداران نیفتید. ما در این قسمت، برخی از وب سایت های معتبر و پرطرفدار را برای یافتن کار در هلند به شما معرفی می کنیم:

  • وب سایت Werk
  • وب سایت Nationale Vacaturebank
  • وب سایت LinkedIn
  • وب سایت Indeed
  • وب سایت Jobs in IT
  • وب سایت Monsterboard

سؤالات متداول

  • در صورت ریجکت شدن درخواست ویزای کاری هلند باید چه کنیم؟

شما می ‌توانید ظرف 4 هفته پس از دریافت نتیجه ویزا، نسبت به این تصمیم اعتراض کنید. شما باید یک اعتراض کتبی ارسال کنید که به ‌وضوح، دلایل شما برای درخواست تجدیدنظر شما را توضیح دهد. IND درخواست شما را بررسی نموده و نتیجه را ظرف 6 تا 19 هفته اعلام می کند.

  • آیا امکان اخذ اقامت دائم از طریق کار در هلند وجود دارد؟

بله. پس از 5 سال زندگی مداوم در هلند، شما واجد شرایط دریافت کارت اقامت دائم هلند خواهید بود.

  • شرایط اخذ پاسپورت هلند از طریق کار در این کشور چیست؟

معمولا پس از گذشت 10 سال از اقامت دائم شما در هلند، پرداخت به موقع مالیات، تسلط به زبان هلندی و ادغام با فرهنگ جامعه، می توانید درخواست پاسپورت و شهروندی دهید.

  • آیا پس از اخذ ویزای کاری هلند، امکان تعییر شغل وجود دارد؟

خیر. در صورت تغییر شغل، ویزا و مجوز کار شما باطل می شود. در برخی شرایط، 3 ماه به شما فرصت داده می شود تا مجدد در این کشور کار پیدا کنید.

  • هزینه درخواست ویزای کار هلند چقدر است؟

هزینه انواع ویزای کار متفاوت می باشد، اما به ‌طور کلی، بیشتر از 380 یورو نمی ‌شود.

  • آیا دارندگان ویزای کار هلند می توانند برای اعضای خانواده هم ویزا درخواست کنند؟

بله. اخذ ویزای همراه هلند برای همسر و فرزندان زیر 18 سال ممکن است.

سخن پایانی

اخذ ویزای کاری هلند برای کلیه علاقه مندان به مهاجرت کاری به هلند که شهروند کشوری خارج از اتحادیه اروپا هستند، الزامی می باشد. انواع مختلفی از ویزای کار در این کشور وجود دارد که بر اساس نوع کار و همچنین مدت قرارداد کاری، به سه دسته کوتاه مدت، موقت و طولانی مدت، تقسیم می شوند. اگر می خواهید از شانس خود برای اخذ جاب آفر در هلند مطمئن شوید، همین حالا شرایط خود را برای بررسی تخصصی، به کارشناسان عالیان ویزا بسپارید تا بهترین راهکار به شما پیشنهاد شود.

ما در این مقاله سعی کردیم تا شما را با انواع ویزای کار در کشور هلند آشنا نموده و شرایط دریافت آنها را بیان کنیم. امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این مقاله، برایتان مفید بوده باشد. گروه مهاجرتی عالیان ویزا که دارای کادری مجرب و حرفه ای است، به پشتوانه هزاران پرونده موفق و سال ها تجربه خود در امور مهاجرت به کشورهای مختلف جهان، ورود شما به هلند و موفقیت شما را در این کشور تاپ اروپایی، تضمین می کند. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا فرم ارزیابی موجود در وب سایت را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم. شماره های موسسه نیز برای ارتباط سریع تر و صحبت با کارشناسان عالیان ویزا، در اختیار شما قرار داده شده است.

برای دریافت مشاوره رايگان، كافيه فقط  فرم ارزیابی را پر كنيد و دكمه ارسال رو بزنید.

كارشناسان عاليان در كمتر از یک ربع با شما تماس ميگيرند و كامل راهنماييتون ميكنند. 

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *