همه چیز در مورد مهاجرت به فنلاند

چنانچه به شما بگوییم که با مهاجرت به فنلاند می توانید در کشوری که شش سال متوالی به عنوان شادترین کشور جهان معرفی شده است، یک زندگی آرام، امن و با کیفیت را تجربه کنید، قطعا به دنبال راهی مطمئن برای نقل مکان به این کشور خاص اروپایی خواهید گشت. اگر چنین است، باید این مژده را به شما بدهیم که دیگر نیازی به جستجوی صفحات بسیار در اینترنت و سردرگمی در میان انبوهی از مطالب نخواهید داشت چرا که ما هر آنچه لازم است در مورد مهاجرت به کشور فنلاند بدانید را به صورت یکجا در این مقاله برای شما آورده ایم. پس از خواندن این مقاله، شما قادر خواهید بود روش مناسب خود را برای مهاجرت به کشور فنلاند بیابید و اقدامات لازم را برای اخذ انواع ویزای فنلاند شروع کنید. 

پس اگر فکر نقل مکان به کشور فنلاند را در سر دارید و یا در خصوص روش های مهاجرت به این کشور کنجکاو هستید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. 

مهاجرت به فنلاند

عناوین و موضوعاتی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته اند:

  • نگاهی بر روش های مهاجرت به فنلاند
  • بررسی هزینه مهاجرت به کشور فنلاند
  • آشنایی با مزایا و معایب مهاجرت به کشور فنلاند
  • شرایط اخذ اقامت دائم و پاسپورت فنلاند

نگاهی بر روش های مهاجرت به فنلاند

مهاجران خارج از اتحادیه اروپا می توانند از روش های مختلفی برای اخذ ویزای فنلاند و اقامت این کشور استفاده کنند. اما نکته ای که بررسی آن بسیار حائز اهمیت است و باید قبل از هر گونه اقدام به آن توجه شود آن است که هر کدام از روش های مهاجرت به فنلاند می توانند برای افراد مختلف، درصد موفقیت متفاوتی داشته باشند. در واقع، این بدان معناست که برای هر متقاضی با شرایط، توانایی ها و اهداف مختلف، یک روش مناسب است که ممکن می باشد همان روش برای فرد دیگری که شرایط متفاوتی دارد، مناسب نباشد. 

پس حتما لازم است که ابتدا شرایط خود را برای بررسی تخصصی، به کارشناسان زبده که به قوانین مهاجرتی کشور فنلاند تسلط کافی دارند بسپارید تا متناسب با شرایط شما و اهدافی که قصد دارید پس از ورود به فنلاند دنبال کنید، بهترین روش مهاجرتی را به شما پیشنهاد کنند. با این اقدام، از هرگونه هدر رفتن وقت و سرمایه خود جلوگیری خواهید کرد و در کمترین زمان ممکن، به نتیجه مطلوب خواهید رسید. ما در این قسمت، نگاهی بر محبوب ترین روش های مهاجرت به کشور فنلاند خواهیم داشت.

مهاجرت به فنلاند

• تحصیل در فنلاند

یکی از آسان ترین روش های مهاجرت به فنلاند، ادامه تحصیل در این کشور است. کشور فنلاند به داشتن یکی از بهترین سیستم‌ های آموزشی در جهان معروف است لذا دانشجویان بسیاری به دنبال اخذ ویزای تحصیلی فنلاند هستند. برای مهاجرت به کشور فنلاند از طریق تحصیل، ابتدا باید از یک مدرسه یا دانشگاه معتبر در فنلاند، پذیرش تحصیلی دریافت نموده و پس از پرداخت شهریه دانشگاه، نسبت به اخذ ویزای تحصیلی اقدام کنید. 

شما همچنین باید برای مهاجرت تحصیلی به فنلاند ، ثابت کنید که از تمکن مالی کافی برای تامین هزینه ‌های تحصیل و زندگی خود در فنلاند، بهره مند هستید. به ‌طورکلی، داشتن حدود 560 یورو در ماه یا 6720 یورو در سال، برای اثبات تمکن مالی شما لازم است. البته برخی از دانشگاه‌ های فنلاند، بورسیه تحصیلی ارائه می‌ کنند که دریافت آن می‌ تواند بخش بزرگی از هزینه ‌های محل اقامت، غذا و شهریه دانشگاه را پوشش دهد.

لازم است بدانید که تحصیل در فنلاند، به شما این امکان را می ‌دهد که به‌ صورت پاره‌ وقت و حداکثر تا 25 ساعت در هفته، مشغول به کار مرتبط با رشته تحصیلی خود شوید. یا مشغول به کارهایی مانند فروشندگی یا کار در رستوران شوید و از این طریق، هزینه های خود را تامین کنید. 

10 تا از برترین دانشگاه‌های فنلاند

تحصیل در فنلاند، در 3 مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری امکان ‌پذیر است که به ترتیب، 3 الی 4 سال، 2 سال و 4 سال زمان می ‌برند. خوشبختانه، آموزش در این کشور به 3 زبان انگلیسی، فنلاندی و سوئدی ارائه می شود. ما در جدول زیر، برخی از بهترین دانشگاه های فنلاند را به همراه رتبه آنها در رنکینگ جهانی در سال 2023 برایتان آورده ایم. 

تحصیل در هر یک از این دانشگاه ها می ‌تواند آغاز مسیر مهاجرت برای شما باشد:

مهاجرت به فنلاند

• کار در فنلاند

یکی دیگر از راه های محبوب و کم هزینه برای مهاجرت به فنلاند، درخواست مستقیم برای اخذ مجوز اقامت کاری است. برای کار در فنلاند به‌ عنوان یک شهروند غیر اتحادیه اروپا، دو روش وجود دارد: 

1- کاریابی پس از فارغ التحصیلی

روش اول که فرصت اخذ اقامت دائم فنلاند را برای افراد زیادی فراهم کرده است، درخواست تمدید ویزای تحصیلی به مدت ۱۲ الی ۲۴ ماه است که فرصت کاریابی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های فنلاند را برای شما فراهم می ‌کند. اگر شما قبلاً دوره تحصیلی خود را در فنلاند به پایان رسانده‌ اید، می ‌توانید مجوز اقامت موقت فنلاند را برای جستجوی کار دریافت کنید که در این صورت، یافتن کار برای شما بسیار ساده ‌تر است.

2- داشتن جاب آفر

روش دیگر برای مهاجرت به کشور فنلاند از طریق کار، دریافت یک پیشنهاد شغلی (جاب آفر) از یک کارفرما در این کشور است که به دلیل جمعیت پایین فنلاند و کمبود نیروی متخصص در این کشور، کاملاً امکان ‌پذیر است. شهروندان خارج از اتحادیه اروپا معمولاً پیشنهادهای کاری متعددی برای مشاغل تخصصی با درآمد خوب در فنلاند دریافت می کنند. به‌عنوان‌ مثال، همواره پیشنهاد استخدام برای آشپزهای بین ‌المللی، متخصصان حوزه فناوری اطلاعات و پزشکان و پرستاران در فنلاند وجود دارد. هرچند زبان انگلیسی برای مهاجرت به این کشور کافی است اما برای مهاجرت به فنلاند از طریق کار، باید به زبان فنلاندی یا سوئدی هم مسلط باشید.

اگر متقاضی مهاجرت کاری به فنلاند هستید، باید برخی فاکتورهای مهم مانند نرخ بیکاری در فنلاند و میزان درآمد در این کشور را نیز بررسی کنید. برای مثال، نرخ بیکاری در فنلاند در سال 2023، حدود 6.9% اعلام شده است که نشان ‌دهنده رشد اقتصادی این کشور و امکان پیشرفت شغلی در فنلاند است. 

از طرفی دیگر، میانگین درآمد در کشور فنلاند در نیمه دوم سال 2023، حدود 3883 یورو در ماه (معادل 4119.457 دلار آمریکا در ماه) اعلام شده است. در واقع، حداقل درآمد در فنلاند در حدود 3620 یورو در ماه و حداکثر درآمد در حدود ۲۰۰۰ یورو در ماه می باشد. البته این میزان حقوق می تواند بر اساس میزان تحصیلات، سابقه کار، نوع تخصص و مهارت، شهر محل کار و یا حتی جنسیت افراد، متفاوت باشد. ما در جدول زیر، برخی از مشاغل در فنلاند را به همراه متوسط درآمد آنها برایتان آورده ایم.

عنوان شغلیمتوسط درآمد در ماه
پزشک7.253 یورو
دندانپزشک9.400 یورو
پرستار2.230 یورو
مهندس IT و برنامه نویس2.470 یورو
قاضی14700 یورو
مدیر اجرایی10.500 یورو
مدیر بازاریابی6.300 یورو
خلبان7000 یورو
معلم2.300 یورو
حسابدار3.308 یورو
راننده اتوبوس1.624 یورو
وکیل11.900 یورو

• سرمایه گذاری در فنلاند

پس از تحصیل و کار در فنلاند، سرمایه گذاری در این کشور، یکی از روش های محبوب برای اخذ ویزا، اقامت و حتی شهروندی فنلاند است. علاقه مندان به مهاجرت به فنلاند از طریق سرمایه گذاری، باید یک ایده تجاری (بیزنس پلن) خلاقانه و جدید به دولت فنلاند ارائه کنند. در صورتی‌ که قدرت مالی شرکت متقاضی اثبات شود و نشان دهد که می تواند با راه ‌اندازی کسب ‌وکار خود در فنلاند، نرخ ایجاد اشتغال در این کشور را بهبود ببخشید و به توسعه اقتصاد این کشور کمک کند، ویزای سرمایه گذاری و مجوز اقامت در فنلاند از طریق سرمایه‌ گذاری را دریافت خواهد کرد. 

البته به یاد داشته باشید که مهاجرت به کشور فنلاند از طریق سرمایه ‌گذاری، نیازمند اثبات تمکن مالی به ارزش حداقل 100000 یورو است. برخی از بهترین روش ‌های سرمایه‌گذاری در فنلاند عبارت ‌اند از:  ثبت شرکت در فنلاند، استارت آپ و کارآفرینی در فنلاند. 

توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیش تر در خصوص هر یک از روش های ذکر شده، مقاله “بهترین روش های سرمایه گذاری در فنلاند” مطالعه شود.

نکته بسیار مهمی که در خصوص مهاجرت به کشور فنلاند از طریق سرمایه‌ گذاری باید در نظر داشته باشید آن است که دولت فنلاند، به‌ صرف خرید ملک در خاک این کشور، مجوز اقامت و شهروندی برای شما صادر نخواهد کرد. پس اگر قصد اخذ اقامت با خرید ملک را دارید،  بهتر است به گزینه‌ های جایگزین مانند خرید ملک در اسپانیا، پرتغال و یونان فکر کنید.

• مهاجرت به کشور فنلاند از طریق ازدواج

طبق قوانین فنلاند، افرادی که در یک ‌خانه زندگی می‌ کنند و همراه و همدم هستند، بدون توجه به جنسیت آن‌ها، یک زوج محسوب می ‌شوند. بر طبق این قوانین، همسر و شریک زندگی افرادی که مقیم و یا شهروند فنلاند هستند قادر می باشند تا ویزا و مجوز اقامت دریافت نموده و از این طریق نسبت به مهاجرت به فنلاند اقدام کنند. خوشبختانه شما می ‌توانید به ‌راحتی به‌ عنوان شوهر یا همسر یکی از افراد مقیم فنلاند، نسبت به اخذ اقامت فنلاند اقدام کنید، مشروط بر اینکه شریک زندگی شما ثابت کند که می ‌تواند ازنظر مالی، شما را در فنلاند حمایت کند. همچنین باید اثبات کنید که ازدواج شما به هیچ وجه صوری نمی باشد. 

برای مهاجرت از طریق ازدواج، باید داشتن شرایط زیر توسط متقاضیان، برای مسئولین کشور فنلاند ثابت شود:

  • یکی از زوجین، باید شهروند فنلاند باشد
  • ثبت ازدواج زوجین باید به‌ صورت رسمی صورت گرفته باشد
  • فردی که شهروند فنلاند است باید هنگام درخواست مقیم فنلاند باشد و یا قصد اقامت در فنلاند را داشته باشد
  • اطمینان از صحت مدارک مربوط به احراز هویت متقاضیان مانند پاسپورت و کارت ملی
  • تکمیل فرم‌ های مربوطه توسط متقاضیان
  • مجرد بودن هر دو طرف ازدواج

• تولد فرزندان در فنلاند

حتما می دانید که کشورهای مختلف جهان، در خصوص اعطای اقامت و شهروندی از طریق تولد، از دو قانون خاک و خون پیروی می کنند. حال کشور فنلاند به کودکانی که در خاک این کشور متولد شده باشند یا یکی از والدین آنها، شهروند فنلاند باشند، مجوز اقامت اعطا می کند. نکته ای که باید بدانید آن است که این روش مهاجرتی، برای والدین کودک مؤثر نیست و از این طریق نمی توانند اقامت و شهروندی فنلاند را به دست آورند و صرفاً تحت شرایط زیر، اقامت کودک را تضمین می ‌کند:

  • مادر فرزند، تبعه فنلاند باشد.
  • پدر فرزند، تبعه فنلاند باشد و پدر و مادر با هم ازدواج رسمی داشته‌ باشند
  • پدر فرزند، تبعه فنلاند باشد و فرزند متولد شده، حاصل ازدواج غیررسمی (ازدواج سفید) باشد.
  • پدر کودک، تبعه فنلاند بوده اما قبل از تولد فرزند، با مادر وی ازدواج رسمی کرده و سپس فوت کرده باشد.
  • پدر طفل، تبعه فنلاند بوده اما قبل از تولد فرزند، با مادر وی ازدواج غیررسمی داشته و سپس فوت کرده باشد.
مهاجرت به فنلاند

• پناهندگی در فنلاند

یک روش پرخطر برای مهاجرت به فنلاند، درخواست پناهندگی در این کشور است. فنلاند یکی از کشورهای عضو در کنوانسیون ژنو است. بر اساس مصوبه این کنوانسیون، کشورهای عضو، موظف هستند به اشخاصی که دارای شرایط خاص هستند، پناهندگی بدهند و از آن‌ها به دلیل وجود خطرات احتمالی حمایت کنند. پناهنده به شخصی گفته می‌شود که به دلیل نژاد، قومیت، دین، مذهب و عضویت در گروه‌های سیاسی و اجتماعی، ترس آزار و اذیت از طرف کشور و دولت مبدأ خود داشته باشد. هرچند در سال‌ های اخیر، افراد زیادی خطرات مهاجرت از این طریق را به جان خریده ‌اند، اما به دلیل شرایط نامساعد کمپ‌ های پناهندگی و سختی اثبات شرایط پناهندگی، به‌هیچ‌ عنوان این روش برای مهاجرت به کشور فنلاند، توصیه نمی‌ شود. در ضمن، گروه مهاجرتی عالیان ویزا، هیچ گونه خدماتی در زمینه پناهندگی ارائه نمی کند.

بررسی هزینه مهاجرت به کشور فنلاند

قطعا یکی از معیارهای مهم برای تصمیم ‌گیری در خصوص مهاجرت به یک کشور جهان، تخمین هزینه ‌های زندگی در آن کشور است. پس اگر به فکر مهاجرت به فنلاند هستید، لازم است حتما هزینه های زندگی در این کشور را به خوبی بررسی نموده و مطمئن شوید که قادر به تامین این هزینه ها در فنلاند خواهید بود. برای مثال، اجاره آپارتمان در فنلاند تقریبا گران است، به ‌طوری‌ که ممکن است نیاز به پرداخت بیش از 700 یورو در ماه برای یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر هلسینکی داشته باشید. 

اگر ترجیح می‌ دهید خارج از مرکز شهر زندگی کنید، قیمت اجاره آپارتمان کمتر خواهد بود. در شهر تورکو، اجاره یک آپارتمان با دو اتاق، ممکن است تنها 500 یورو هزینه داشته باشد. در چنین شرایطی، خرید آپارتمان در فنلاند به‌ خصوص اگر قصد مهاجرت به کشور فنلاند به‌ صورت دائمی را دارید، منطقی ‌تر است؛ زیرا بانک‌ ها تسهیلاتی برای خرید خانه و آپارتمان ارائه می‌ دهند. ما در جداول زیر، برخی از هزینه های زندگی در فنلاند در سال 2023 را برایتان آورده ایم.

بیمه خانه و آپارتمان150 تا 300 یورو در سال
اشتراک تلفن همراه26.67 یورو در ماه
اینترنت20.74 یورو در ماه
کارت ماهیانه استفاده از حمل‌ و نقل عمومی60.00 یورو در ماه
قبوض آب، برق، گاز115.30 یورو در ماه
کارمزد خدمات بانکی2 تا 10 یورو در ماه
یک وعده غذا در رستوران ارزان‌ قیمت13.00 یورو
کرایه تاکسی1.50 یورو برای هر کیلومتر
یک لیتر بنزین2.11 یورو

نکته: متقاضیان عزیز می توانند کلیه هزینه های زندگی در فنلاند را که هر ماه با جزئیات و به صورت آپدیت شده، در وبسایت Numbeo قرار می گیرد را مطالعه نمایند.

آشنایی با مزایا و معایب مهاجرت به کشور فنلاند

معمولا مهاجران پس ورود به کشور مقصد، برخی از ویژگی های آن کشور را مثبت و برخی دیگر را منفی تلقی می کنند. زندگی در کشور فنلاند نیز همانند سایر کشورهای جهان، دارای مزایا و معایب بسیار است.  به همین منظور، ما در این بخش، لیستی از این مزایا و معایب را برای شما مخاطب عزیز که قصد مهاجرت به فنلاند را دارید، تهیه و ارائه کرده ایم. با ما همراه باشید.

مزایا زندگی در فنلاند

  1. مراقبت‌های بهداشتی ارزان

فنلاند یکی از کشورهایی است که مراقبت‌های بهداشتی و درمان در آن بسیار کم ‌هزینه و با کیفیت است.

  1. درآمد متوسط رو به بالا

 فنلاند یکی از مرفه‌ ترین و شادترین کشور جهان است. علت این موضوع، میزان بالای تولید ناخالص داخلی آن است که حاصل اقتصاد قوی و صنعتی آن در حوزه‌های مخابرات، اتومبیل، کاغذ و مقوا می باشد. پس معمولا با کار در مشاغل مختلف در فنلاند می توان درآمد بالایی کسب کرد.

  1. سیستم آموزشی عالی

یکی از بهترین مزایای مهاجرت به کشور فنلاند، امکان بهره مندی از سیستم آموزشی قوی و کارآمد در این کشور است. 

  1. نرخ سواد بالا

مردم فنلاند، به تحصیل و خواندن کتاب علاقه فراوانی دارند. وجود کتابخانه‌ های عمومی بزرگ و زیبا در فنلاند، یکی از منظره ‌های رایج در این کشور است. بالا بودن آمار سواد در فنلاند باعث شده است تا نیروی کار تحصیلکرده، برای کارآفرینان و صاحبان کسب و کار در دسترس باشد. در ضمن، توانایی برقراری ارتباط به زبان فنلاندی در این کشور اجباری نیست و اکثر مردم فنلاند، به زبان های انگلیسی و سوئدی تسلط دارند.

  1. امنیت بالا و پایین بودن نرخ جرم و جنایت

خوشبختانه حتی در شلوغ ‌ترین شهرهای فنلاند مانند هلسینکی و تامپره، فعالیت‌ های مجرمانه نزدیک به صفر است. طبق گزارش مجمع جهانی اقتصاد در سال 2017، فنلاند به ‌عنوان امن‌ ترین کشور جهان رتبه ‌بندی شده است. علاوه بر مهاجران، برای مسافران هم فنلاند امن ‌ترین کشور برای سفر است.

مهاجرت به فنلاند

معایب زندگی در فنلاند

خوبی ‌های زندگی در فنلاند، گاها با معایبی نیز همراه است. فنلاند، اگرچه یکی از بهترین کشورها برای زندگی است، اما مشکلات نه‌ چندان مهمی دارد که مردم گاهی اوقات آن‌ها را نامطلوب می‌ دانند. بیایید با برخی از این معایب آشنا شویم:

  1. زمستان‌های سرد و طولانی بودن شب

اگر قصد مهاجرت به فنلاند، به‌ خصوص از کشورهای گرمسیر را دارید، انتظار بدترین زمستان را در شمال فنلاند داشته باشید، چرا که دمای هوا تا منفی ۲۰ درجه سانتی‌ گراد کاهش می یاد. به دلیل آب و هوای سرد و همچنین کمبود تابش نور خورشید، جشن های زمستانی در این کشور کاملاً رایج است.

  1. هزینه بالای زندگی

هزینه زندگی در فنلاند، تقریبا از 80 درصد کشورهای جهان بیش تر است اما در مقابل، کیفیت بالای زندگی، این مورد را توجیه می کند.

  1. دشواری زبان فنلاندی

اگرچه برای مهاجرت به این کشور، یادگیری زبان انگلیسی کافی است، اما برای تعامل با مردم و کار در این کشور باید زبان فنلاندی یا سوئدی را بیاموزید که نسبتاً دشوار می باشد.

  1. نرخ بالای مالیات

مالیات بر درآمد در فنلاند، در سال‌های اخیر افزایش داشته و به 31.75 درصد رسیده است. مردم همچنین باید حق بیمه اجتماعی را بپردازند. تمام درآمدهای به‌ دست‌آمده مردم، مشمول مالیات ملی، مالیات شهرداری و مالیات کلیسا است. 

شرایط اخذ اقامت دائم و پاسپورت فنلاند

خبر خوش برای علاقه مندان به اخذ پاسپورت فنلاند آن است که پس از مهاجرت به فنلاند و زندگی و کار مستمر برای حداقل ۴ سال در این کشور، امکان درخواست اقامت دائم و پس از ۵ سال، امکان اخذ تابعیت و شهروندی فنلاند وجود دارد. البته شما باید سطح متوسطی از مهارت در هر یک از دو زبان رسمی فنلاند، یعنی زبان های سوئدی و فنلاندی را برای دریافت شهروندی داشته باشید. همچنین برای کسانی که بیش از ۳ ماه از ازدواج آنها با یک شهروند فنلاند گذشته است و یا به مدت 3 سال به عنوان شریک ثبت شده با هم زندگی نموده اند، مدت زمان لازم برای دریافت شهروندی، به 4 سال کاهش می یابد.

سؤالات متداول

  • آیا کار با ویزای دانشجویی در فنلاند مجاز است؟

به صورت پاره وقت، بله. درصورتی ‌که از طریق تحصیل به فنلاند مهاجرت کنید، ۳۰ ساعت در هفته مجوز کار دانشجویی خواهید داشت.

  • آیا فنلاند برای زوج‌ های جوان دارای فرزند، مقصد مهاجرتی خوبی است؟

قطعا بله. فنلاند با سیستم عالی آموزشی خود و همچنین کمک‌های دولتی برای پرداخت هزینه‌ های نگهداری از کودکان، مقصد فوق‌العاده ‌ای برای خانواده‌ های جوان است. حتی اگر مادر شاغل باشد، مرخصی زایمان با حقوق تا ۴ ماه به وی پرداخت می شود.

  • ساده ‌ترین و سریع ‌ترین روش مهاجرت به فنلاند کدام است؟

به شرایط شما بستگی دارد. اما در حالت کلی، مهاجرت تحصیلی، آسان ‌ترین روش اخذ ویزا و مجوز اقامت فنلاند است. معمولا مهاجرت از طریق سرمایه گذاری نیز جزو سریع ترین راه ها تلقی می شود.

  • کدام شهر فنلاند برای کار و زندگی بهتر است؟

بر اساس گزارش های منتشر شده، شهر تامپره، یکی از بهترین شهرهای فنلاند برای کار و زندگی است.

  • چه کسانی برای ورود به فنلاند، نیاز به اخذ ویزا دارند؟

کلیه شهروندان جهان، به غیر از شهروندان اتحادیه اروپا، سوئیس، نروژ، ایسلند و لیختن اشتاین، باید برای ورود به فنلاند و اقامت قانونی در این کشور، ویزا دریافت کنند.

  • آیا امکان اخذ اقامت دائم فنلاند به صرف تحصیل وجود دارد؟

بله طبق اخرین تغییر قوانین در سال ۲۰۲۲ دانشجویانی که حداقل ۴ سال با اقامت دانشجویی در این کشور حضور داشته باشند، می توانند اقامت دائم فنلاند را دریافت کنند.

  • آیا اخذ ویزای همراه در فنلاند ممکن است؟

بله. در اکثر روش های مهاجرت به فنلاند، دارنده ویزا و اقامت این کشور می تواند برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود، درخواست ویزای همراه دهد.

سخن پایانی

مهاجرت به فنلاند می تواند برای افرادی که به دنبال زندگی در یک کشور دارای رفاه و امکانات بالا، موقعیت های شغلی مناسب و سیستم آموزش و بهداشت عالی هستند، بهترین گزینه باشد. برای مهاجرت به کشور فنلاند روش های متعددی در نظر گرفته شده است که ما در این مقاله به معرفی آنها پرداختیم و به طور مختصر، شرایط اقدام از طریق هر یک از این روش ها را برایتان شرح دادیم. 

از آنجایی که کشور فنلاند، ازنظر رفاه اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، موقعیت بسیار مطلوبی دارد و عده زیادی متقاضی مهاجرت به این کشور هستند، طبیعی است که سختگیری‌ های لازم برای اعطای ویزا و مجوز اقامت این کشور انجام شود. پس بهتر است کلیه اقدامات را با مشورت کارشناسان و وکلای زبده مهاجرتی که کاملا به قوانین فنلاند آشنا هستند پیش ببرید تا بدین وسیله از هرگونه خطا و یا ریجکت شدن درخواست خود، جلوگیری کنید. 

تیم ما در گروه مهاجرتی عالیان ویزا آماده است تا شما را در این مسیر همراهی نموده و به شما کمک کند تا به طور آگاهانه و با اطمینان خاطر، نسبت به مهاجرت به کشور فنلاند اقدام نمایید. پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا با شماره های موسسه تماس حاصل کنید. به منظور ارتباط سریع تر، بهتر است فرم ارزیابی موجود در وبسایت ما را تکمیل نموده و منتظر تماس کارشناسان ما بمانید.

 

برای دریافت مشاوره رايگان، كافيه فقط  فرم ارزیابی را پر كنيد و دكمه ارسال رو بزنید.

كارشناسان عاليان در كمتر از یک ربع با شما تماس ميگيرند و كامل راهنماييتون ميكنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *