بهترین روش‌های سرمایه‌ گذاری در فنلاند

سرمایه‌ گذاری در فنلاند که یک کشور صنعتی و قدرتمند است، نه تنها می تواند در مدت زمانی کوتاه انجام شود، بلکه شما را در زمانی کم، به سودی مناسب خواهد رساند. حال سوالی که ممکن است برایتان پیش آید آن است که آیا هرکدام از روش های سرمایه گذاری می تواند برای مهاجران در این کشور مفید باشد و علاوه بر سود خوب، آنان را به اقامت و شهروندی فنلاند برساند؟ ما در این مقاله سعی داریم تا به این پرسش بسیار مهم پاسخ داده و با معرفی بهترین روش های سرمایه گذاری در فنلاند به شما مخاطب گرامی کمک کنیم تا بتوانید مناسب ترین روش سرمایه گذاری در این کشور که فرصت اخذ ویزا، اقامت و شهروندی فنلاند را نیز در پی دارد بیابید. پس اگر برای مهاجرت به فنلاند روش سرمایه گذاری را انتخاب کرده اید و نیاز دارید تا در این زمینه راهکارهای مفید و کاربردی دریافت کنید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. کلیه اطلاعات ارائه شده در این مقاله توسط گروه مهاجرتی عالیان ویزا و از منابع معتبر و وب سایت های رسمی کشور فنلاند برای شما مخاطب عزیز گردآوری شده است.

سرمایه‌گذاری در فنلاند

عناوین و موضوعاتی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته اند:

  • آشنایی با مزایای سرمایه گذاری در فنلاند
  • مهم ترین نکات مهاجرت به فنلاند از طریق سرمایه گذاری
  • سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در فنلاند
  • سرمایه گذاری در سهام اوراق قرضه در فنلاند
  • همه چیز درباره خود حمایتی در فنلاند
  • آنچه باید در مورد ثبت شرکت در فنلاند بدانید
  • فرصت ویژه کارآفرینی در فنلاند

آشنایی با مزایای سرمایه گذاری در فنلاند

موقعیت جغرافیایی استراتژیک فنلاند در میان اسکاندیناوی، روسیه و بازارهای در حال گسترش اروپای شمالی، تعداد زیادی از رهبران تجاری و سرمایه‌ گذاران خارجی را به این کشور جذب می ‌کند. جمعیت چند زبانه این کشور، طیف وسیعی از مشتریان بالقوه را برای کسب ‌و کارهای متنوع به همراه خواهد داشت. همچنین دولت فنلاند، گام ‌های بسیار زیاد و مفیدی در جهت توسعه اقتصادی این کشور بر می دارد، به ‌طوری‌ که این کشور به یک قطب مهم و متخصص در زمینه فناوری سبز، بهداشت، صنعت ماشین ‌سازی و کاغذ تبدیل شده است. اقتصاد صنعتی این کشور کاملاً مبتنی بر بازار کار آزاد می باشد و درعین ‌حال یکی از سالم ‌ترین کشورهای جهان از نظر نرخ فساد است. 

برخی از مهم ترین مزایای سرمایه گذاری در فنلاند که باعث شده است تا این کشور در بین بزرگ ترین تاجران و سرمایه گذاران جهان طرفداران بسیاری را داشته باشد به شرح زیر است:

سرمایه‌گذاری در فنلاند

1- حمایت دولت فنلاند از سرمایه ‌گذاری های خارجی

دولت این کشور برای ایجاد انگیزه جهت سرمایه‌ گذاری های مختلف در فنلاند، بین شرکت ‌های خارجی و ملی هیچگونه تبعیضی قائل نمی ‌شود. به‌ این‌ ترتیب، پشتیبانی در قالب کمک های بلاعوض، وام، مزایای مالیاتی، مشارکت در سهام، تضمین‌ ها و آموزش کارکنان می ‌تواند برای همه شرکت ‌ها در دسترس باشد. در ضمن، یارانه دولتی برای شرکت‌ های نوپا، جهت ایجاد و گسترش فعالیت‌های تجاری در دو سال اول فعالیت اعطا می شود. همچنین فنلاند بیش از 80 معاهده سرمایه ‌گذاری دوجانبه را با کشورهای مختلف امضا کرده است که سرمایه‌ گذاری در این کشور را تسهیل می ‌بخشد.

2- پیشرفته بودن فناوری در فنلاند

فنلاند از نظر فناوری، کشوری بسیار پیشرفته است. دسترسی فوق العاده به اینترنت باعث می‌ شود تا سرمایه‌ گذاری ها در فنلاند مورد توجه قرار بگیرد. مدیریت کسب‌ و کارها در فنلاند، از استارتاپ های کوچک گرفته تا صنایع برجسته، از طریق دنیای اینترنت به ‌راحتی صورت می‌ گیرد و باعث می‌ شود همکاری و مشارکت در خدمات اجتماعی بدون دردسر باشد.

3- دستگاه قضایی قدرتمند در فنلاند

دادگستری فنلاند به‌ خوبی موفق شده است میزان جرم و جنایت در این کشور را کنترل کند. به همین جهت، نرخ فساد و میزان ریسک مصادره اموال در این کشور بسیار پایین است. این امر شرایط سرمایه‌ گذاری در فنلاند و توسعه کسب ‌و کارها به شیوه‌ ای سالم را فراهم می ‌کند.

4- سیستم آموزش عالی در فنلاند

فنلاند به دلیل تربیت فارغ ‌التحصیلان ماهر و باتجربه، در جهان شناخته ‌شده است. سیستم آموزشی فنلاند بر توسعه مهارت‌ های فنی و همچنین مهارت ‌های عملی مرتبط با رشته تسلط دارد. نیروی کار در فنلاند بسیار ماهر، باتجربه و سخت کوش هستند و مسئولیت ‌پذیری بالایی در قبال پروژه ‌های خود دارند. این امر باعث می‌ شود که سرمایه‌ گذاران خارجی جذب این کشور شوند و کسب‌ و کار خود را در فنلاند راه ‌اندازی کنند.

5- نرخ پایین مالیات در فنلاند

جالب است بدانید که فنلاند، کمترین نرخ مالیات شرکتی را در کل اتحادیه اروپا دارد. سیاست ‌های مالیاتی پایین در این کشور، استارتاپ‌ های باکیفیت و سرمایه‌ گذاری های خارجی را به کشور جذب می ‌کند.  سایر مالیات ‌های قابل پرداخت در فنلاند شامل مالیات بر سود، مالیات بر دارایی و مالیات بر ارزش ‌افزوده  (VAT)است. معمولا برای شرکت ‌های خارجی، مالیات ‌های اضافی اما با نرخ کم تعیین می شود.

مهم ترین نکات مهاجرت به فنلاند از طریق سرمایه گذاری

خوشبختانه روند سرمایه گذاری در فنلاند برای مهاجران، آنقدرها هم که به نظر می رسد پیچیده نمی باشد. اما اگر متقاضیان نتوانند روش مناسب خود را برای سرمایه گذاری در این کشور انتخاب کنند، ممکن است در این مسیر دچار سردرگمی شده و یا سرمایه خود را هدر دهند. پس توصیه اول ما به علاقه مندان به مهاجرت به فنلاند از طریق سرمایه گذاری آن است که ابتدا متناسب با شرایط خود و اهدافی که قصد دارند در فنلاند دنبال کنند، بهترین روش که درصد موفقیت بالایی برای آنها دارد را انتخاب نمایند. حال از آنجایی که ممکن است متقاضیان نسبت به قوانین فنلاند و یا شرایط سرمایه گذاری در این کشور اطلاعات کافی نداشته باشند، پیشنهاد می شود شرایط خود را برای بررسی تخصصی به کارشناسان مجرب در امور مهاجرتی بسپارند تا متناسب با آن، بهترین روش به طور تضمینی به آنان پیشنهاد گردد و بدین وسیله از هرگونه هدر رفتن وقت و سرمایه افراد جلوگیری شود.

علاوه بر آنچه گفته شد، توصیه مهم دیگری که ما برای علاقه مندان به سرمایه گذاری در فنلاند داریم آن است که پس از انتخاب روش مورد علاقه خود برای سرمایه گذاری در این کشور، اطمینان حاصل کنند که روش مورد نظر، منجر به اخذ ویزای فنلاند برای آنان خواهد شد. در واقع، اگرچه کلیه سرمایه گذاران خارجی، صرف نظر از ملیت آنها، امکان سرمایه گذاری در کشور فنلاند را دارند، اما دولت فنلاند ازطریق هر نوع سرمایه گذاری، ویزا و مجوز اقامت اعطا نمی کند. در نتیجه برخی روش های سرمایه گذاری در کشور فنلاند، صرفا جنبه سودآوری دارند. ما در ادامه مطلب، علاوه بر معرفی بهترین روش های سرمایه گذاری در این کشور، به امکان و یا عدم امکان اخذ ویزای فنلاند در هر یک از روش ها نیز اشاره خواهیم کرد. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در فنلاند

بازار املاک در فنلاند، یک گزینه سرمایه‌ گذاری بسیار سودآور است. در واقع قیمت اجاره و میزان تقاضای مسکن در فنلاند، بالا می باشد (43% از مردم هلسینکی مستاجر هستند) و همین امر باعث می شود تا شما با این نوع سرمایه گذاری در فنلاند، به سود بالایی برسید. بازده اجاره در این کشور، بین 6 تا 8 درصد و رشد سرمایه از 1.5 تا 3 درصد در سال است. البته لازم به ذکر است که دولت فنلاند، نقش برجسته‌ ای در بازار املاک این کشور ایفا می ‌کند، به طوری که از حدود 800000 خانه استیجاری در فنلاند، اکثر آنها با یارانه‌ های دولتی از مرکز مالی و توسعه مسکن فنلاند (ARA) ساخته شده اند. از طرفی دیگر، توجه داشته باشید که اکثر خانه ‌های یارانه ‌ای در فنلاند متعلق به شهرداری‌ ها هستند و از طریق شرکت ‌های شهرداری، مقامات محلی و شرکت‌های مسکن، با سود محدود مدیریت می ‌شوند؛ بنابراین بازار آزاد برای سرمایه ‌گذاران خارجی اندکی محدود است.

بررسی‌ قیمت املاک در فنلاند نشان می ‌دهد که قیمت خانه‌ های مسکونی در این کشور، نسبت به سال قبل در کل کشور به ‌طور میانگین 2.3 درصد افزایش‌ یافته است. در هلسینکی، قیمت ‌ها 4.2 درصد و در سایر شهرهای بزرگ فنلاند مانند تامپره (4.4٪)، تورکو (3.8٪) و Kuopio (3.0%) افزایش یافته است. این اعداد و ارقام به‌ خوبی، سودآوری خرید ملک و سرمایه‌ گذاری در کشور فنلاند را اثبات می ‌کند. ما در جدول زیر، متوسط قیمت خرید ملک در شهرهای مهم فنلاند را برایتان آورده ایم.

 متوسط قیمت هر مترمربع ملک در شهرهای مختلف فنلاند
 هلسینکی6240 یورو
 اسپو3848 یورو
 وانتا3317 یورو
 تامپر2893 یورو
 تورکو2359 یورو
 اوولو2763 یورو

آنچه گفته شد، نگاهی کلی بر بازار املاک در فنلاند بود. حال بیایید تا خرید خانه در فنلاند را به لحاظ گزینه ای برای مهاجرت و اخذ اقامت فنلاند بررسی کنیم. در این باره باید بدانید که اگرچه خرید ملک در فنلاند می تواند برای شما گزینه ای بسیار سودآور باشد، اما این روش منجر به اخذ ویزای سرمایه گذاری فنلاند و دریافت مجوز اقامت این کشور نخواهد شد. به عبارتی دیگر، در حال حاضر دولت فنلاند هیچ طرحی مبنی بر اعطای اقامت از طریق خرید ملک ندارد. پس توصیه می شود از سایر روش های سرمایه گذاری در فنلاند که در ادامه مطلب به شما معرفی خواهیم کرد، برای مهاجرت به این کشور بهره ببرید. اما اگر قصد دارید صرفا با خرید ملک در اروپا، اقامت یک کشور اروپایی را به دست آورید، گروه مهاجرتی عالیان ویزا، خرید ملک در اسپانیا و پرتغال و اخذ گلدن ویزای اسپانیا از این طریق را به شما پیشنهاد می دهد.

سرمایه گذاری در سهام اوراق قرضه در فنلاند

اوراق قرضه (Bond)، نوعی سرمایه‌ گذاری است که در آن، سرمایه ‌گذار به شخص حقوقی یا نهادی (شرکتی یا دولتی) پولی قرض می ‌دهد و طرف مقابل که همان قرض ‌گیرنده است، متعهد می ‌شود تا وجه یا اعتبار موردنظر را در بازه زمانی مشخص و با پرداخت سود دوره‌ا ی ثابت، بازپرداخت نماید. اغلب دولت ‌ها به‌ منظور تأمین مالی برنامه ‌های خود، پرداخت حقوق کارمندان و پرداخت هزینه‌ های دولت، اقدام به فروش اوراق قرضه دولتی می ‌کنند. هرچند این روش یکی از راه‌ های سرمایه‌ گذاری در فنلاند است، اما به ‌طورکلی توصیه نمی ‌شود؛ چرا که سررسید این اوراق طولانی است و از طرفی نرخ سود در تمام مدت سرمایه ‌گذاری ثابت می باشد. مهم تر از همه موارد گفته شده، سرمایه‌ گذاری از این طریق، امکان اخذ اقامت و شهروندی فنلاند را برای شما به دنبال نخواهد داشت.

همه چیز درباره خودحمایتی در فنلاند

یکی از راه‌ های اخذ تابعیت برخی از کشورهای اروپایی، دریافت ویزای خود حمایتی یا تمکن مالی است. در این روش، شما با اثبات تمکن مالی خود برای پرداخت هزینه‌ های زندگی خود و خانواده‌ تان، می ‌توانید اجازه اقامت کشور مورد نظر را دریافت کنید. از میان کشورهای اروپایی، در حال حاضر، تنها کشورهای سوئیس، فرانسه، اتریش، اسپانیا و یونان این گزینه را پیش روی سرمایه ‌گذاران خارجی قرار داده اند. با این ‌حال، این گزینه توسط دولت فنلاند به رسمیت شمرده نمی ‌شود و برای اخذ تابعیت این کشور بهتر است سراغ سایر روش‌های سرمایه‌ گذاری در کشور فنلاند بروید. توصیه می شود جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویزای خودحمایتی در اروپا، با کارشناسان مجرب عالیان ویزا مشاوره دریافت کنید.

آنچه باید در مورد ثبت شرکت در فنلاند بدانید

در حال حاضر، ثبت شرکت، بهترین روش سرمایه‌ گذاری در فنلاند می باشد که مزایای بی‌ نظیر آن شامل هزینه کم برای ثبت شرکت و عدم نیاز به سرمایه هنگفت است. انواع مختلفی از شرکت در فنلاند قابل تاسیس است، مانند شرکت با مسئولیت محدود، مشارکت عمومی، مشارکت محدود، شرکت سهامی عام یا شرکت سهامی خاص و تعاونی ها. با این ‌حال، در فنلاند، سرمایه ‌گذاران خارجی معمولاً از طریق ثبت شرکت‌ های با مسئولیت محدود خصوصی یا عمومی و یا از طریق افتتاح شعبه در کشور فنلاند، تجارت نموده و از این طریق، اقامت فنلاند را به دست می آورند. ما در ادامه برخی از محبوب ترین روش های ثبت شرکت در فنلاند را برایتان توضیح می دهیم.

1- راه‌اندازی یک شرکت با مسئولیت محدود

شرکت ها با مسئولیت محدود در فنلاند می ‌توانند توسط یک یا چند شخص حقیقی یا حقوقی تأسیس شوند. البته حداقل یکی از بنیان‌ گذاران شرکت، باید مقیم دائم فنلاند باشد یا اگر مؤسس، یک شخص حقوقی است، باید مقیم منطقه اقتصادی اروپا باشد؛ بنابراین ملیت بنیان‌ گذار شرکت مهم نیست و از این بابت هیچ ‌گونه محدودیتی برای سرمایه‌ گذاران خارجی وجود ندارد. یک شرکت عمومی با مسئولیت محدود باید حداقل سرمایه سهام 80000 یورو داشته باشد که قبل از ثبت شرکت در اداره ثبت اختراعات، این مبلغ باید به‌ طور کامل به‌ حساب شرکت واریز شود.

سرمایه‌گذاری در فنلاند
2- راه‌اندازی شعبه خارجی یک شرکت

در خصوص راه اندازی یک شعبه از شرکت خارجی در فنلاند نیز باید بدانید که شما می توانید از طریق تاسیس شعبه ای از یک شرکت مادر که در خارج از فنلاند قرار دارد، اقامت فنلاند را به دست آورید.

3- شراکت یا خرید یک شرکت ثبت شده در فنلاند

و اما یکی دیگر از راه‌ های سرمایه‌ گذاری در فنلاند، خریداری یک شرکت فنلاندی یا شراکت با آنها است. البته این مورد مستلزم عبور از فاکتورهای امنیتی دولت فنلاند می باشد. به‌ عنوان‌ مثال، فنلاند دارای حق انحصار دولتی، در قمار و تجارت خرده‌ فروشی مشروبات الکلی است. علاوه بر این، در بخش ‌های خاص مانند بانکداری، بیمه و شرکت‌ها و خدمات نظامی، مجوز وزارت امور اقتصادی و اشتغال فنلاند برای شراکت یا خرید این کسب ‌و کارها لازم است.

آنچه باید در تمامی روش های ذکر شده در بالا رعایت کنید آن است که طرح تجاری شما باید به‌ خوبی جزئیات کسب‌ و کارتان را نمایش دهد تا سودآوری آن برای مقامات فنلاند، کاملاً محرز شود. پس چنانچه به دنبال اخذ اقامت فنلاند از طریق سرمایه گذاری هستید، قطعا ما به شما روش ثبت شرکت را پیشنهاد می کنیم. به همین منظور، تیم عالیان ویزا، در مقاله ای کامل و جامع تحت عنوان ” جدیدترین قوانین ثبت شرکت در فنلاند ” هر آنچه باید در این زمینه بدانید را برایتان ارائه کرده است.

فرصت ویژه کارآفرینی در فنلاند

یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در فنلاند که می تواند راهی بسیار مناسب برای مهاجرت به فنلاند و اخذ اقامت این کشور باشد، کارآفرینی و یا استارتاپ در فنلاند است. طبق قوانین فنلاند، افراد زیر، کارآفرین محسوب می ‌شوند و می ‌توانند برای دریافت ویزای کارآفرینی فنلاند درخواست دهند:

  • کارآفرینان استارتاپی
  • تاجران خصوصی که صاحب مشاغل فردی و خصوصی (toiminimi) هستند.
  • شرکای یک شرکت تضامنی (عمومی)
  • شرکای عمومی در شرکت‌ های با مسئولیت محدود
  • اعضای تعاونی‌ هایی که دارای مسئولیت نامحدود جهت سرمایه‌ گذاری مجدد هستند. چنین تعهداتی باید در دفتر ثبت تجارت، ثبت شود.
  • افرادی با سمت‌ های مدیریتی در شرکت ‌ها می‌ توانند به‌عنوان کارآفرین در فنلاند سرمایه‌ گذاری کنند. این افراد عبارت ‌اند از:
  • سهام‌ داران در نقش ‌های مدیریتی یک شرکت با مسئولیت محدود (عضو هیئت ‌مدیره یا مدیرعامل)
  • افرادی که در یک موقعیت مدیریتی کار می ‌کنند، با فرض اینکه حداقل 30٪ از سرمایه شرکت را در اختیار دارند.
  • افرادی که در یک موقعیت مدیریتی کار می ‌کنند و نمایندگی آرای حداقل 30 درصد از سهام شرکت را برعهده دارند.

نکات مهم در خصوص اخذ ویزای کارآفرینی فنلاند

اگر قصد دارید برای سرمایه ‌گذاری در فنلاند به‌ عنوان یک کارآفرین اقدام کنید، باید اجازه اقامت دریافت نمایید. قبل از صدور مجوز اقامت، کارآفرینان معمولاً باید کسب‌ و کار خود را در اداره ثبت اختراعات فنلاند، ثبت کنند. کارآفرینان نوپا، قبل از درخواست اجازه اقامت، باید یک اظهارنامه مثبت از اداره کار فنلاند دریافت نمایند. مجوز اقامت کارآفرینی، ۲ سال اعتبار دارد. شما پس از ۴ سال اقامت دائم در فنلاند و بعد از ۵ سال می‌ توانید برای اخذ شهروندی فنلاند درخواست دهید. همچنین باید یک طرح تجاری قوی و سودآور ارائه کنید که توسط مرکز توسعه اقتصادی، حمل‌ و نقل و محیط‌ زیست، سودآوری آن تأیید شود. هنگامی ‌که برای شما اجازه اقامت کارآفرینی صادر شد، می‌ توانید به‌عنوان کارمند برای کارفرمای دیگر، کار کنید. با این ‌حال، شما باید هزینه ‌های زندگی خود را در درجه اول از طریق کسب ‌و کار خود به دست آورید.

سرمایه‌گذاری در فنلاند

روند درخواست مجوز کارآفرینی در فنلاند

برای دریافت مجوز اقامت فنلاند از طریق کارآفرینی، باید مسیر زیر را طی کنید:

  • اطمینان حاصل کنید که واجد شرایط دریافت مجوز کارآفرینی فنلاند هستید.
  • مطمئن شوید که مدارک مورد نیاز را به زبان انگلیسی، فنلاندی یا سوئدی آماده کرده اید.
  • درخواست خود را به صورت آنلاین یا کاغذی ارائه کنید. معمولا به درخواسته های آنلاین، سریع تر رسیدگی می شود. اگر برای اولین بار درخواست ارائه می کنید، متوسط ​​زمان پردازش مجوز اقامت از طریق درخواست آنلاین حدود 5 تا 9 ماه و از طریق درخواست کاغذی، 11 تا 15 ماه طول می کشد.
  • هزینه درخواست اقامت کارآفرینی را در سرویس الکترونیکی فنلاند پرداخت کنید. اگر برای اولین بار درخواست می کنید، باید 490 یورو برای درخواست آنلاین و 640 یورو برای درخواست کاغذی بپردازید. با این حال، کسانی که مجوز اقامت خود را تمدید می کنند باید فقط 260 یورو برای تمدید مجوز اقامت بپردازند.
  • اگر در خارج از فنلاند هستید، به سفارت یا کنسولگری فنلاند مراجعه کنید.
  • منتظر تصمیم نهایی دولت فنلاند باشید. اداره مهاجرت فنلاند در صورت لزوم با شما تماس خواهد گرفت.
سؤالات متداول
  • آسان ترین راه برای سرمایه گذاری در فنلاند کدام است؟

استارت آپ ویزای فنلاند، تقریبا راحت ترین روش سرمایه گذاری در این کشور و دریافت اقامت آن از این طریق است.

  • آیا امکان سرمایه ‌گذاری در همه صنایع در فنلاند وجود دارد؟

معمولاً محدودیتی از این بابت وجود ندارد؛ اما برای تأسیس شرکت در بخش‌های انحصاری شرکت‌ های دولتی، مانند قمار و فروش مشروبات الکلی و همچنین در حوزه ‌های ملی (دفاع و امنیت) یا منافع استراتژیک (انرژی، تأمین غذا یا ارتباطات)، تأیید دولت فنلاند لازم است.

  • آیا با کارآفرینی و استارتاپ در فنلاند می توانیم برای اعضای خانواده ویزای همراه دریافت کنیم؟

بله. شما می توانید با اقبات تمکن مالی خود، ویزای فنلاند را برای اعضای خانواده خود شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال، درخواست کنید.

  • آیا در صورت تایید بیزنس پلن، اخذ ویزای استارت آپ قطعی است؟

بله

  • مالیات ثبت شرکت در فنلاند چقدر است؟

صاحبان شرکت باید 20% از سود حاصل از فعالیت های شرکت خود را به عنوان مالیات پرداخت کنند اما این مالیات به صورت تصاعدی افزایش پیدا می کند.

سخن پایانی

در سال های اخیر، سرمایه گذاری در فنلاند به گزینه ای محبوب برای اخذ اقامت این کشور تبدیل شده است. اما باید بدانید که تمام روش های سرمایه گذاری در این کشور، منجر به اخذ اقامت و شهروندی نمی شود. در واقع، شما نمی توانید از طریق خرید ملک، خرید سهام و اوراق قرضه و همچنین از طریق خودحمایتی، ویزا و اقامت فنلاند را دریافت کنید. در ضمن، از طریق روش‌ استارت آپ پس از ۴ سال اقامت دائم در فنلاند را دریافت خواهید کرد. پس اگر فنلاند، مقصد مهاجرتی مورد نظر شما است، توصیه ما آن است که از طریق روش استارت آپ ویزا و یا  اخذ ویزای تحصیلی فنلاند، با کمترین هزینه و در سریع‌ ترین زمان ممکن، وارد فنلاند شوید و پس از مهاجرت به این کشور، در صورت نیاز، نوع مجوز اقامت خود را تغییر دهید.

گروه مهاجرتی عالیان ویزا که همواره به دنبال یافتن راهی سریع، آسان و تضمینی برای کلیه علاقه مندان به مهاجرت به خارج از کشور است، سعی دارد تا شانس اخذ اقامت کشور مورد علاقه متقاضیان را بدون دردسر و با درصد موفقیت بالا برای آنها رقم بزند. از آنجایی که میزان موفقیت شما، تا حد بسیار زیادی به شرایط شما وابسته است، توصیه می کنیم ابتدا شرایط خود را برای بررسی تخصصی به ما بسپارید تا بهترین راهکار به شما پیشنهاد شود. شما می توانید از طریق تماس با شماره های موسسه با ما در ارتباط باشید. به منظور ارتباط سریع تر، می توانید فرم ارزیابی رایگان موجود در وب سایت ما را تکمیل نموده تا کارشناسان ما با شما تماس حاصل کنند. هدف ما فقط ورود شما به کشور مقصد نیست، بلکه موفقیت شما در کشور مقصد در اولویت ما قرار دارد.

 

برای دریافت مشاوره رايگان، كافيه فقط  فرم ارزیابی را پر كنيد و دكمه ارسال رو بزنید.

كارشناسان عاليان در كمتر از یک ربع با شما تماس ميگيرند و كامل راهنماييتون ميكنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *