اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های رایگان اتریش

فکر می کنید کشور اتریش علاوه بر آنکه یکی از امن ترین کشورهای جهان است و کیفیت زندگی بسیار بالایی نیز دارد، چه مزیت دیگری به دانشجویان بین المللی اعطا می کند؟ ما به شما میگوییم، امکان تحصیل دانشجویان بین المللی در دانشگاه های رایگان اتریش ، یکی از بهترین مزایای مهاجرت تحصیلی به این کشور اروپایی است. در واقع شهریه دانشگاه های اتریش برای دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا چنان اندک است که می توان گفت تحصیل در اتریش تقریبا رایگان می باشد. حال اگر می خواهید با دانشگاه های ارزان و یا به اصطلاح رایگان اتریش آشنا شوید و از شرایط اخذ پذیرش تحصیلی از بهترین دانشگاه های رایگان در کشور اتریش اطلاع کسب کنید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. ما قصد داریم هرآنچه لازم است تا در خصوص تحصیل رایگان در اتریش بدانید را در این مقاله برای شما شرح دهیم. 

دانشگاه های رایگان اتریش

عناوین و موضوعاتی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته اند:

  • تحصیل دانشجویان بین المللی در دانشگاه های رایگان اتریش
  • دانشگاه‌های دولتی رایگان در اتریش کدامند؟
  • شرایط اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های رایگان در اتریش
  • شرایط اخذ ویزای تحصیلی اتریش
  • بهترین دانشگاه های ارزان در اتریش کدامند؟
  • مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی اتریش
  • نحوه تحصیل رایگان در اتریش
  • تحصیل در اتریش چه مزیت هایی دارد؟
  • بررسی هزینه ‌های زندگی دانشجویی در اتریش در سال 2023
دانشگاه های رایگان اتریش

تحصیل دانشجویان بین المللی در دانشگاه های رایگان اتریش

علاقه مندان به مهاجر تحصیلی به اتریش باید بدانند که میزان شهریه دانشگاه های اتریش، به ملیت دانشجویان بستگی دارد. این بدان معناست که تحصیل در دانشگاه های دولتی اتریش برای دانشجویان اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا، سوئیس، دانشجویان کشورهای در حال توسعه مانند  گینه استوایی، ایران،اتیوپی، افغانستان، آنگولا، بنگلادش، بورکینافاسو، مالدیو، میانمار، سنگال، سومالی، سودان، تانزانیا، توگو و بسیاری کشورهای دیگر که لیست دقیق آن در وبسایت دانشگاه های اتریش وجود می باشد، کاملا رایگان است. اما این بدان معنا نیست که سایر دانشجویان باید هزینه های گزاف جهت تحصیل در اتریش بپردازند. 

در واقع دانشجویان بین المللی که شهروند کشورهای ذکر شده در بالا نیستند، باید جهت تحصیل در دانشگاه های دولتی اتریش، مبلغی در حدود 1452 یورو در سال بپردازند که نسبت به شهریه دانشگاه های بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی، بسیار اندک است. خوشبختانه دانشجویان بین المللی می توانند این میزان شهریه را به ‌آسانی از طریق کار پاره‌ وقت دانشجویی یا کار تمام وقت در زمان تعطیلات تأمین کنند و در واقع امکان تحصیل رایگان در اتریش را برای خود فراهم نمایند. لازم به ذکر است که دانشجویان بین المللی باید برای تحصیل در دانشگاه های خصوصی اتریش ، هزینه بیشتری بپردازند. اگر شما قصد تحصیل در دانشگاه های رایگان اتریش را دارید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

دانشگاه‌های دولتی رایگان در اتریش کدامند؟

برخی از بهترین دانشگاه های اتریش که برای دانشجویان واجد شرایط از ملیت های ذکر شده در قسمت قبل رایگان هستند عبارت اند از:

  • دانشگاه وین
  • دانشگاه منابع طبیعی و علوم زیستی BOKU
  • دانشگاه دامپزشکی وین
  • دانشگاه اقتصاد و تجارت وین (WU)
  • دانشگاه کلاگنفورت
  • دانشگاه سالزبورگ
  • دانشگاه گراتس
  • دانشگاه اینسبروک
  • دانشگاه یوهانس کپلر لینز (JKU)
  • دانشگاه پزشکی وین
  • دانشگاه پزشکی گراتس
  • دانشگاه پزشکی اینسبروک
  • دانشگاه هنرهای کاربردی وین
  • دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی وینMDW   
  • آکادمی هنرهای زیبا وین
  • دانشگاه موزارتیوم سالزبورگ
  • دانشگاه موسیقی و هنرهای نمایشی (KUG)
  • دانشگاه هنر و طراحی لینز
  • دانشگاه صنعتی وین
  • دانشگاه لئوبن
  • دانشگاه صنعتی گراتس

شرایط اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های رایگان در اتریش

در صورتی ‌که قصد ادامه تحصیل در یکی از دانشگاه های رایگان اتریش را دارید، می ‌بایست حداقل مدرک زبان A2 زبان آلمانی را از یکی از مؤسسات مورد تأیید کشور اتریش مانند گوته یا ÖSD اخذ کرده باشید.

1. پذیرش تحصیلی مقطع کارشناسی

چنانچه قصد دارید در مقطع لیسانس در دانشگاه های دولتی اتریش تحصیل نمایید، باید حتما گواهی اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس از یکی از دانشگاه‌های دولتی ایران را ارائه نمایید. به طور معمول، گواهی اشتغال به تحصیل از دانشگاه‌های آزاد ایران برای اکثر دانشگاه‌های دولتی اتریش قابل قبول نیست، اما گاهی پیش می ‌آید که مدرک دانشگاه پیام نور (در صورتی که در کنکور قبول شده باشید) را از شما قبول نمایند.

2. پذیرش تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد

علاوه ‌بر‌این، چنانچه قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و تحصیلات تکمیلی در اتریش را دارید، باید نامه قبولی در کنکور سراسری در مقطع کارشناسی ارشد و یا گواهی اشتغال به تحصیل در مقطع فوق لیسانس و یا نامه عدم منع تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را از دانشگاه دولتی محل فارغ ‌التحصیلی خود در مقطع کارشناسی اخذ نموده و آن را ارائه کنید. 

3. پذیرش تحصیلی مقطع دکتری

برای اخذ پذیرش در مقطع دکتری نیز می‌ بایست ترجیحا از دانشگاه‌های دولتی ایران فارغ‌ التحصیل شده باشید و در صورتی‌ که از دانشگاه‌های غیر دولتی ایران مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده باشید، پذیرش شما ممکن است با مشکل و یا سختی همراه باشد. در مورد دانشگاه های شهر وین، این سخت‌ گیری ها نسبت به شهرهای دیگر بیشتر خواهد بود. دقت داشته باشید که در تمامی مواد فوق، ارائه دیپلم 12 ساله در نظام جدید و ارائه گواهی پیش دانشگاهی برای نظام قدیم نیز الزامی می ‌باشد.

دانشگاه های رایگان اتریش

به طور کلی، از آنجایی که شرایط اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های رایگان اتریش، با توجه به رشته، مقطع تحصیلی و همچنین نوع دانشگاه متفاوت است، توصیه می شود علاقه مندان اخذ ویزای تحصیلی اتریش ابتدا به وبسایت دانشگاه مورد علاقه خود در این کشور مراجعه نموده و شرایط دقیق را با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود مطالعه کنند. در صورت اطمینان از واجد شرایط بودن خود جهت تحصیل در اتریش، می توانند سایر مراحل را طی نمایند.

شرایط اخذ ویزای تحصیلی اتریش

کلیه علاقه مندان مهاجرت تحصیلی به اتریش باید پس از اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه مورد علاقه خود در این کشور، درخواست ویزای دانشجویی اتریش را به سفارت و یا کنسولگری اتریش در کشور خود ارسال نمایند. ویزای تحصیلی اتریش از نوع ویزای بلند مدت (نوع D) است و برای تحصیل طولانی مدت (بیش از 90 روز) در اتریش مناسب می باشد. این ویزا ابتدا با اعتبار 6 ماهه صادر می گردد و دانشجو باید پس از ورود به اتریش، ویزای خود را به مجوز اقامت تبدیل کند. نکته قابل توجه در مورد ویزای تحصیلی اتریش آن است که متقاضیان برای اخذ این ویزا ملزم به پرداخت هزینه نخواهند بود. برخی از مهم ترین شرایط اخذ ویزای تحصیلی کشور اتریش در سال 2023 به شرح زیر است:

  • داشتن پاسپورت معتبر
  • تکمیل فرم درخواست ویزای دانشجویی اتریش
  • عکس جدید با فرمت پاسپورت
  • اخذ نامه پذیرش از دانشگاه مورد نظر خود در اتریش
  • اخذ بیمه درمانی ارائه مدارک آن
  • تعیین محل اقامت متقاضی در اتریش و ارائه مدارک اثبات آن
  • اثبات تمکن مالی از طریق ارائه صورت حساب های بانکی
  • ارائه مدرک زبان با نمره تعیین شده از سوی اداره مهاجرت اتریش
  • پرداخت شهریه دانشگاه و ارائه رسید پرداخت
دانشگاه های رایگان اتریش

بهترین دانشگاه های ارزان در اتریش کدامند؟

1. دانشگاه علوم کاربردی FH Vorarlberg

این دانشگاه در سال 1989 به عنوان دانشکده فنی فورارلبرگ تأسیس شد. در‌حال ‌حاضر 1300 دانشجوی آن در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد و در رشته هایی که بر تجارت، طراحی، مهندسی و مددکاری اجتماعی تمرکز دارند، تحصیل می ‌کنند. دانشگاه علوم کاربردی FH Vorarlberg از جمله دانشگاه های رایگان اتریش است که دانشجویان بین المللی زیادی را جذب می‌ کند. علاوه ‌بر‌این، بورسیه‌ های تحصیلی و کمک ‌هزینه های مالی بسیاری به دانشجویان بین المللی در این دانشگاه اعطا می شود.

2. دانشگاه منابع طبیعی و علوم زیستی (BOKU)

این دانشگاه در سال 1872 به عنوان یک مرکز تحقیقاتی برای منابع تجدیدپذیر تأسیس شد و در حال‌ حاضر در زمینه‌ های مهندسی، علوم طبیعی، بیوتکنولوژی، اقتصاد و علوم اجتماعی تمرکز دارد. جمعیتی بیش از 11200 دانشجو در 8 دوره کارشناسی و 28 دوره کارشناسی ارشد در این دانشگاه تحصیل می ‌کنند. شهریه این دانشگاه برای دانشجویان کشورهای ثالث مانند ایران، 726 یورو در هر ترم است.

دانشگاه های رایگان اتریش

3. دانشگاه ملی وین

دانشگاه وین، که قدیمی ‌ترین دانشگاه آلمانی زبان در اتریش است، جزو بهترین دانشگاه های رایگان اتریش برای دانشجویان بین ‌المللی می باشد و شهریه آن برای دانشجویان کشورهای ثالث مانند ایران، 726 یورو در هر ترم است. این دانشگاه در سال 1365 توسط دوک رودولف تأسیس شد و برای ساخت آن از دانشگاه معتبر سوربن پاریس الگو برداری شده است. با توجه به تاریخ طولانی و درخشان آن، یکی از معتبرترین دانشگاه های اروپایی، به ویژه در رشته های علوم انسانی، به شمار می‌ رود. 

در حالی که بیشتر دروس در این دانشگاه به زبان آلمانی تدریس می شود، برخی از آنها به زبان انگلیسی نیز ارائه می ‌شوند تا دانشجویان را از سراسر جهان جذب کنند. این روش بسیار مؤثر بوده است، به طوری که 28 درصد از 32000 دانشجوی ممتاز دانشگاه وین از نقاط مختلف جهان آمده‌ اند. این دانشگاه در سال ۲۰۲۳ جز‌ء ۲۰۰ دانشگاه برتر علمی دنیا شناخته شد.

4. دانشگاه پزشکی وین

این دانشگاه پزشکی در وین که یک دانشگاه آزاد در اتریش است، در سال 2004 تأسیس شده است. علیرغم جدید بودن و تازه تاسیس بودن آن، به دومین دانشکده پزشکی برتر پس از دانشگاه چارلز پراگ در اتریش تبدیل شده است. به‌ عنوان یکی از بهترین دانشکده‌ های پزشکی در اروپا، این دانشگاه به دلیل رقابتی بودن شرایط اخذ پذیرش خود، شناخته شده است. علیرغم داشتن تنها حدود 7500 دانشجو، دانشگاه پزشکی وین میزبان تعداد زیادی از دانشجوهای خارجی و ممتاز است.  در واقع، 30 درصد از جمعیت دانشجویان آن از کشورهای مختلف در سراسر جهان می ‌آیند. شهریه این دانشگاه نیز همانند سایر دانشگاه های رایگان اتریش، 726 یورو در هر ترم است.

5. دانشگاه سالزبورگ

دانشگاه سالزبورگ، که در چهارمین شهر بزرگ اتریش مستقر است، در سال 1622 تأسیس شده است. حدود 18000 دانشجو دارد که 38 درصد آنها از کشورهای مختلف در سراسر جهان می ‌آیند. این دانشجویان بین المللی در چهار دانشکده حقوق، علوم فرهنگی و اجتماعی، علوم طبیعی و الهیات کاتولیک تحصیل می ‌کنند. شهریه دانشگاه سالزبورگ نیز برای دانشجویان بین المللی و از کشورهای ثالث حدود 726 یورو در هر ترم است. 

6. دانشگاه TU وین

این دانشگاه که در گذشته به عنوان دانشگاه فناوری وین شناخته می شده است، در سال 1815 تأسیس شده و بیشتر به دلیل رشته‌ های علوم کامپیوتر، مهندسی و علوم طبیعی شناخته شده است. مانند بسیاری از دانشگاه‌های اتریش، TU Wien  به داشتن محیطی مناسب برای دانشجویان بین‌المللی شناخته شده است و شهریه ای در حدود 726 یورو دارد. تا به امروز، 30 درصد از  10400 دانشجو این دانشگاه را دانشجویان خارجی تشکیل داده اند.

دانشگاه های رایگان اتریش

7. دانشگاه هنرهای کاربردی وین

دانشگاه هنرهای کاربردی وین که در اتریش به عنوان Die Angewandte شناخته می‌ شود، بر هنر تمرکز دارد. این مدرسه هنر و صنایع دستی وین که در سال 1867 تأسیس شد و در سال 1970 نام دانشگاه به آن اعطا شد، در طول سال‌ ها هنرمندان تأثیرگذار زیادی را پرورش داده است. اگرچه دانشگاه هنرهای کاربردی وین تنها 1800 دانشجو دارد، اما 15 درصد از آنها از بیش از 70 کشور در سراسر جهان به این دانشگاه آمده اند. به این دانشجویان فرصت داده می ‌شود تا در مقاطع لیسانس به آموزش در هنر، استراتژی‌های متقابل رشته ‌ای، هنرهای زبانی و هنرهای فراگیر بپردازند. دوره های کارشناسی ارشد موجود در این دانشگاه نیز شامل معماری، طراحی اجتماعی و مطالعات هنر و فرهنگ است. این دانشگاه که در بین دانشگاه های رایگان اتریش قرار دارد، از دانشجویان بین المللی شهریه ای در حدود 749 یورو در هر ترم دریافت می کند.

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی اتریش

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تحصیلی اتریش معمولا با توجه به ملیت دانشجو، رشته، مقطع تحصیلی و حتی نوع دانشگاه انتخابی دانشجویان متفاوت است. در نتیجه توصیه می شود جزئیات دقیق تر را از وبسایت اداره مهاجرت اتریش دریافت کنید. به طور معمول، متقاضیان اخذ ویزای دانشجویی اتریش باید مدارک زیر را ارائه کنند:

  • پاسپورت معتبر
  • مدارک هویتی متقاضی
  • مدارک تحصیلی و رزومه متقاضی
  • عکس جدید از متقاضی با فرمت پاسپورت
  • نامه اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه مورد نظر متقاضی در اتریش
  • مدارک اثبات تمکن مالی
  • مدارک مربوط به بیمه
  • مدرک زبان
  • مدارک اثبات وابستگی به کشور خود که نشان دهد شما پس از فارغ التحصیلی به کشور خود بازخواهید گشت
  • مدارک مربوط به محل اقامت دانشجو در اتریش
  • مدارک اثبات عدم سوپیشینه

توصیه ما به علاقه مندان به تحصیل در دانشگاه های رایگان اتریش آن است که پس از اخذ مشاوره با کارشناسان مجرب ما در گروه عالیان ویزا و بررسی شرایط خود جهت تحصیل در اتریش، از واجد شرایط بودن خود اطمینان حاصل کنند. سپس، کلیه مدارک ذکر شده را با کارشناسان ما بررسی نموده و مراحل اخذ ویزا را با کسب راهنمایی های لازم طی کنند. 

در ضمن، متقاضیان می توانند کلیه مراحل اخذ پذیرش تحصیلی و همچنین اخذ ویزای تحصیلی در اتریش را به گروه عالیان ویزا بسپارند و بدون دغدغه، وارد بهترین دانشگاه های اتریش شوند. از طرفی دیگر، آن دسته از دانشجویانی که موفق به اخذ مدرک زبان نشده اند می توانند جهت تحصیل بدون مدرک زبان در اتریش، با کارشناسان و مشاوران زبده ما در گروه عالیان ویزا مشاوره دریافت کنند.

نحوه تحصیل رایگان در اتریش

دانشجویانی که دارای رزومه بسیار قوی، نمرات و معدل عالی، نمره زبان بالا، سوابق پژوهشی عالی و مقالات چاپ شده در ژورنال های معتبر هستند، می توانند برای اخذ بورسیه تحصیلی اتریش اقدام نموده و کاملا رایگان در این کشور به تحصیل بپردازند. بورسیه های فول فاند در اتریش، کلیه هزینه های تحصیل و زندگی دانشجویان را پوشش می دهند. این در حالیست که برخی از بورسیه ها تنها شهریه دانشگاه را پرداخت می کنند و یا به دانشجو برای تامین مخارج زندگی در اتریش، کمک هزینه ماهیانه اعطا می کنند.

سایر دانشجویانی که موفق به اخذ بورسیه تحصیلی نشده اند می توانند در دانشگاه های دولتی اتریش که هزینه ای مقرون به صرفه و اندک دارند، به تحصیل بپردازند. اگه شما نیز به تحصیل در دانشگاه های رایگان اتریش علاقه مند هستید، باید بدانید که در برخی از رشته های تحصیلی، ممکن است ملزم به شرکت در آزمون ورودی دانشگاه های اتریش باشید. از طرفی دیگر، دقت داشته باشید که شما فقط مجاز به ادامه تحصیل در رشته هایی هستید که مدرک تحصیلی قبلی خود را در ایران در آن رشته دریافت کرده باشید. البته ادامه تحصیل در شاخه های مرتبط با رشته تحصیلی شما نیز امکانپذیر است.

دانشگاه های رایگان اتریش

تحصیل در اتریش چه مزیت هایی دارد؟

تحصیل در اتریش نیز همانند سایر کشورهای اروپایی، با مزیت هایی همراه است. ما در این قسمت به برخی از مهم ترین آنها اشاره می کنیم.

  • هزینه تحصیل در اتریش بسیار کم و تقریبا رایگان است.
  • اتریش جزو کشورهای بسیار امن برای دانشجویان بین المللی در اروپا است
  • کیفیت زندگی در اتریش بسیار بالا است
  • اتریش دارای جاذبه های فرهنگی، هنری و توریستی بسیار است
  • سیستم آموزشی در اتریش از کیفیت بالایی برخوردار است

بررسی هزینه ‌های زندگی دانشجویی در اتریش در سال 2023

اگرچه امکان تحصیل در دانشگاه های رایگان اتریش وجود دارد اما دانشجویان بین المللی باید علاوه بر شهریه دانشگاه، هزینه های زندگی دانشجویی در این کشور را نیز بررسی نموده و اطمینان حاصل کنند که قادر به تامین هزینه ها خواهند بود. البته باید بگوییم که امکان کار دانشجویی پاره وقت برای دانشجویان در اتریش فراهم است اما باز هم باید پیش از هرگونه اقدام، همه جوانب سنجیده شود.

به طور کلی، بررسی هزینه ها باید با توجه به عادت ها، سبک زندگی دانشجویان و شهر محل تحصیل آنها در اتریش انجام شود. بر اساس جدیدترین گزارش هزینه های زندگی در اتریش در سال 2023 که در وبسایت numbeo آورده شده است، یک دانشجو برای زندگی در شهر وین، ماهیانه به 963.2 یورو با احتساب اجاره خوابگاه نیاز خواهد داشت. این در حالیست که همین میزان هزینه لازم برای زندگی در شهر سالزبورگ، برابر با 1,107.1 یورو در ماه (با احتساب اجاره خانه) و در شهر لینز هم برابر با 1,011.3 یورو در ماه می باشد. شما می توانید جزئیات بیش تر را در وبسایت numbeo مطالعه کنید.

سؤالات متداول

  • آیا تحصیل در اتریش کاملا رایگان است؟

به ملیت شما بستگی دارد. دانشجویان اتحادیه اروپا و سوئیس می توانند در دانشگاه های رایگان اتریش تحصیل کنند. اما دانشجویان کشورهای ثالث مانند ایران، باید شهریه ای جزئی در حد 726 یورو در هر ترم بپردازند.

  • بهترین شهرهای اتریش برای تحصیل دانشجویان بین المللی کدامند؟

شهرهای وین، Graz، سالزبورگ، لینز و Innsbruck جزو بهترین ها هستند.

  • چه مدرک زبانی انگلیسی مورد تایید دانشگاه های خصوصی اتریش است؟

مدرک زبان آیلتس آکادمیک، تافل iBT، PTE آکادمیک و advanced C1، مورد قبول اکثر دانشگاه های اتریش هستند.

  • شهریه دانشگاه های خصوصی اتریش چقدر است؟

معمولا بین ۱۰۰۰۰ یورو تا ۱۵۰۰۰ یورو در هر سال تحصیلی است.

  • آیا امکان اخذ بورسیه تحصیلی اتریش برای دانشجویان بین المللی وجود دارد؟

بله. انواع مختلفی از بورس تحصیلی در اتریش به دانشجویان ممتاز ارائه می شود. معمولا کمک هزینه های ماهیانه بین 475 یورو تا 679 یورو به دانشجویان پرداخت می شود.

سخن پایانی

تحصیل در دانشگاه های دولتی اتریش عموما برای دانشجویان اتحادیه اروپا، منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس رایگان است و آنها می توانند به راحتی در بهترین دانشگاه های رایگان اتریش به تحصیل بپردازند. این در حالیست که دانشجویان کشورهای ثالث، ملزم به پرداخت هزینه ای بسیار جزئی در حد 726 یورو در هر ترم می باشند. با توجه به آنکه دانشجویان اجازه کار پاره وقت نیز دارند، تامین شهریه دانشگاه کار مشکلی نخواهد بود. ما در این مقاله شرایط تحصیل رایگان در اتریش را برای شما شرح دادیم و برخی از بهترین دانشگاه های اتریش را به شما معرفی نمودیم. امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این مقاله برای شما مفید بوده باشد. 

گروه مهاجرتی عالیان ویزا با بهره گیری از کارشناسان مجرب و با ده سال سابقه موفق در حوزه مهاجرت، همواره به روزترین و دقیق ترین اطلاعات مربوط به مهاجرت به کشور اتریش را به شما عزیزان ارائه می نماید. جهت دریافت مشاوره رایگان و سریع، شما میتوانید فرم ارزیابی را تکمیل نمایید و یا با شماره های موسسه  و یا از طریق واتس اپ با ما  تماس حاصل فرمایید. 

 

برای دریافت مشاوره رايگان، كافيه فقط  فرم ارزیابی را پر كنيد و دكمه ارسال رو بزنید.

كارشناسان عاليان در كمتر از یک ربع با شما تماس ميگيرند و كامل راهنماييتون ميكنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *