جدیدترین شرایط دوره آمیس فنلاند در سال 2024

ما خبر خوشی برای شما داریم. شما می توانید هم اکنون با شرکت در دوره آمیس فنلاند به صورت رایگان، اقامت این کشور را برای خود و اعضای خانوادتان دریافت کنید. بله، شاید باورکردنی نباشد اما عالیان ویزا در پلن جدید خود در سال ۲۰۲۴ ، به شما کمک می کند تا بتوانید با شرکت در دوره آمیس، اقامت فنلاند را دریافت نموده و در نهایت پس از اتمام دوره، ویزای کاری و اقامت دائم فنلاند را به دست آورید. به همین منظور، ما در این مقاله قصد داریم تا هر آنچه لازم است در خصوص دوره آمیس در فنلاند بدانید را برای شما شرح دهیم و شما را با کلیه شرایط لازم جهت شرکت در این دوره در سال 2024 آشنا کنیم. پس اگر به مهاجرت به فنلاند، آن هم به ارزان ترین شکل ممکن فکر می کنید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. 

دوره آمیس فنلاند
عناوین و موضوعات این مقاله

دوره آمیس فنلاند چیست؟

دوره آمیس در کشور فنلاند، با نام های آوسبیلدونگ فنلاند و یا دوره های کارورزی نیز شناخته می شود. اما این دوره چیست؟ باید بگوییم که دوره آمیس فنلاند در واقع نوعی یادگیری عملی و مبتنی بر حرفه است. در واقع شرکت کنندگان در این دوره ها، بیشتر به یادگیری عملی و افزایش مهارت خود در حرفه مورد نظر می پردازند و تعداد واحدهای نظری آنها کمتر است. این دوره ها مناسب اشخاصی می باشد که قصد دارند بدون صرف وقت جهت تحصیل در دانشگاه، در حرفه خود به مهارت عالی دست پیدا کنند و مستقیما وارد بازار کار شوند. این دوره مشابه دوره های فنی و حرفه ای در ایران است که افراد معمولا پس از اتمام دوره، مشغول به کار می شوند.

حال شاید این سوال در ذهن شما به وجود آید که چه چیزی این دوره ها را پرطرفدار و محبوب کرده است؟ در جواب این سوال باید بگوییم که رایگان بودن این دوره باعث شده است تا این روش، به عنوان ارزان ترین راه ورود به اروپا و دریافت اقامت آن شناخته شود. ما در گروه عالیان ویزا قصد داریم تا در پلن جدید خود، این روش را برای اخذ اقامت اروپا به شما پیشنهاد داده و صفر تا صد فرآیند آن را برای شما انجام دهیم. پس اگر می خواهید بیش تر با این دوره آشنا شوید، خواندن ادامه مطلب را از دست ندهید.

دوره آمیس فنلاند

چه کسانی می توانند برای شرکت در دوره آمیس در فنلاند اقدام کنند؟

افراد بالای 17 سال که تحصیلات متوسطه خود را تکمیل نموده اند و قصد دارند با یادگیری یک حرفه، مستقیما وارد بازار کار شوند، بهترین گزینه برای شرکت در دوره آمیس فنلاند هستند. از طرفی دیگر، دانشجویانی که در مقطع لیسانس، در یک رشته فنی مانند مکانیک و یا رشته های دیگر مانند پرستاری به تحصیل پرداخته اند و اکنون می خواهند با افزایش مهارت در حرفه خود، شانسی برای ورود به بازار کار اروپا داشته باشند، قادر خواهند بود برای اخذ پذیرش در دوره های آمیس درخواست دهند. ما در ادامه مطلب، شرایط شرکت در این دوره را نیز برای شما شرح خواهیم داد.

آشنایی با مزیت های شرکت در دوره آمیس در فنلاند

از آنجایی که ما می دانیم قطعا شما پس از کسب اطلاع از مزایای شرکت در دوره آمیس فنلاند، مطمئن خواهید شد که این روش، یکی از بهترین راه های ورود به فنلاند و کسب اقامت آن است، در این مقاله به شرح آن می پردازیم. 

برخی از مهم ترین این مزایا عبارت اند:

  • رایگان بودن دوره آمیس در کشور فنلاند
  • امکان اخذ ویزای همراه به طور همزمان برای اعضای خانواده (شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال)
  • امکان اخذ مجوز کار تمام وقت برای همسر از بدو ورود به فنلاند
  • امکان تحصیل رایگان فرزندان در مدارس فنلاند
  • فرصت اخذ ویزای کاری فنلاند پس از اتمام دوره آمیس
  • دریافت اقامت دائم فنلاند و شهروندی این کشور از طریق اخذ ویزای کاری
  • اعطای مجوز کار به متقاضی اصلی به مدت 30 ساعت در هفته
  • امکان دریافت بیمه دولتی در فنلاند برای خود و اعضای خانواده
  • امکان تبدیل ویزای تحصیلی فنلاند به ویزای کاری یا سرمایه گذاری این کشور
  • بهره مندی از کیفیت بالای زندگی در فنلاند

معرفی رشته های ارائه شده در دوره آمیس در فنلاند

رشته های تحصیلی که در این دوره ارائه می شوند، رشته های محدودی نمی باشند و همگی از نوع رشته های عملی هستند. پرطرفدارترین این رشته ها به شرح زیر است:

  • جنگلداری، کشاورزی و باغبانی
  • مکانیک
  • خدمات
  • آموزش
  • مهندسی
  • جوشکاری
  • فناوری اطلاعات
  • مدیریت و تجارت
  • ساخت و ساز
  • سلامت و تندرستی
  • بهیاری
  • پرستاری
  • آی سی تی
  • الکترونیک
  • برق
  • طراحی

مهم ترین شرایط لازم جهت شرکت در دوره آمیس در کشور فنلاند

یکی از اصلی ترین مواردی که باید در این مقاله در خصوص این دوره به آن اشاره کنیم، شرایطی است که از سوی موسسات فنلاند برای متقاضیان شرکت در این دوره ها تعیین شده است. برخی از مهم ترین این شرایط که شما را واجد شرایط شرکت در دوره نشان می دهد عبارت اند از:

  • داشتن حداقل 17 سال سن
  • تسلط به زبان فنلاندی در سطح حداقل B1
  • سلامت کامل جسمانی
  • عدم سوپیشینه کیفری
  • قبولی در مصاحبه آنلاین
  • اثبات علاقه جهت شرکت در دوره
  • داشتن تحصیلات حداقل دوره متوسطه و ارائه مدارک تحصیلی
دوره آمیس فنلاند

متقاضیانی که شرایط ذکر شده در بالا را دارند، باید پس از قبولی در مصاحبه و دریافت نامه پذیرش، جهت اخذ ویزای تحصیلی فنلاند اقدام کنند. شرایطی که جهت دریافت ویزای تحصیلی فنلاند تعیین شده است، در وبسایت اداره مهاجرت فنلاند و یا وبسایت رسمی سفارت فنلاند در محل شما موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان عالیان ویزا در ارتباط باشید و یا به سایر مقالات مرتبط با ” ویزای تحصیلی فنلاند ” که در وبسایت گروه عالیان ویزا موجود است مراجعه کنید.

بررسی مدرک زبان جهت شرکت در دوره آمیس

یکی از شرایط شرکت در دوره آمیس فنلاند یادگیری زبان فنلاندی است، چرا که این دوره صرفا به زبان فنلاندی برگزار می شود و امکان تحصیل به زبان انگلیسی و یا امکان ارائه مدرک زبان انگلیسی وجود ندارد. شما باید حداقل در سطح B1 به زبان فنلاندی مسلط باشید (این سطح معادل آیتلس ۴ می باشد) تا بتوانید در مصاحبه ای که با موسسه برگزار کننده دوره خواهید داشت، به زبان فنلاندی صحبت نمایید. لازم به ذکر است که امکان تحصیل بدون مدرک زبان و یا امکان اخذ پذیرش مشروط وجود ندارد و شما باید از همان ابتدا زبان فنلاندی را بصورت انلاین بیاموزید. 

توصیه عالیان ویزا به شما آن است که برای بهره مندی از مزایای بسیار فراوان شرکت در دوره آمیس، مانند رایگان بودن آن و امکان اخذ اقامت فنلاند به صورت رایگان، حتما یادگیری زبان فنلاندی را با اساتید محلی و فنلاندی آغاز کنید چرا که تلاش شما، ارزشش را خواهد داشت.

همه چیز درباره نحوه ارزیابی در دوره های آمیس فنلاند

متقاضیان شرکت در این دوره، یکبار در ابتدای دوره و هر بار پس از پایان واحدهای درسی، ارزیابی می شوند. این بدان معناست که در ابتدای دوره و هنگام درخواست، متقاضیان به لحاظ میزان مهارت در حرفه درخواست و تسلط به زبان، ارزیابی می شوند تا تشخیص داده شود واجد شرایط شرکت در دوره هستند یا خیر. در صورت قبولی، این ارزیابی ها در طول دوره نیز که بین 2 تا 4 سال طول می کشد، به این شکا انجامک می شود که پس از گذراندن هر واحد، استاد مربوطه به دانشجو ارزیابی مثبت یا منفی می دهد که این امر عملکرد وی را در دوره نشان خواهد داد. 

به طور معمول، مقیاس نمره دهی در دوره های آمیس، بین 1 تا 3 است. در صورت طی کردن تمامی این مراحل با موفقیت، مدرک تحصیلی نهایی به شرکت کنندگان در دوره اعطا می شود که می توانند با آن، به دنبال کار باشند.

کارآموزی در دوره آمیس در فنلاند

پس از اتمام دوره آمیس، دانشجویان می توانند مشغول به کارآموزی شوند که این امر می تواند یک مزیت بسیار بزرگ جهت یافتن شغل در فنلاند و ارتباط با کارفرمایان در این کشور باشد. شرکت در دوره های کارآموزی به دو صورت ممکن است. در روش اول، چنانچه موسسه ارائه دهنده دوره شما دارای قرارداد کاری با شرکت ها و موسسات مختلف در فنلاند باشد، شما را جهت گذراندن دوره کارآموزی، به کارفرمایان مربوطه معرفی می کنند. در روش دوم، چنانچه موسسه شما دارای قرارداد کاری با کارفرمایان نیست و تضمینی برای یافتن موقعیت کارآموزی برای شما ندارد، شما می توانید از مشاوران در موسسه آموزشی خود بخواهید تا برای یافتن کارفرما به شما کمک کنند. 

خوشبختانه در دوره کارآموزی، کارفرما به شما حقوق پرداخت می کند. از طرفی دیگر، ممکن است پس از اتمام دوره کارآموزی، در همان موسسه یا شرکت که کارآموزی کرده اید، پیشنهاد شغلی دریافت کنید و بتوانید ویزای کاری فنلاند را به دست آورید.

نحوه اخذ اقامت فنلاند از طریق شرکت در دوره های آمیس

فارغ التحصیلان دوره های آمیس که کارآموزی خود را نیز با موفقیت سپری کرده اند، می توانند ویزای جستجوی کار در فنلاند را دریافت نموده و به مدت 2 سال دیگر در این کشور بمانند تا به دنبال کار باشند. در صورت اخذ جاب آفر (پیشنهاد شغلی) از کارفرما در فنلاند، امکان تبدیل ویزای شما به ویزای کاری و سپس اخذ اقامت فنلاند وجود دارد. پس از ۴ سال کار و زندگی مستمر در فنلاند نیز می توانید برای دریافت اقامت دائم درخواست دهید. با گذشت ۵ سال هم شانس اخذ شهروندی و پاسپورت فنلاند را خواهید داشت.

سؤالات متداول
  • در پایان دوره آمیس فنلاند چه مدرکی اعطا می شود؟

شما پس از فارغ التحصیلی، دیپلم فنی حرفه ای دریافت می کنید که برای ورود به بازار کار اروپا کافی است.

  • آیا پس از اتمام دوره آمیس می توانیم در دانشگاه ادامه تحصیل دهیم؟

بله. شما پس از اتمام دوره دو گزینه خواهید داشت: یا وارد بازار کار شوید و یا برای ادامه تحصیل در دانشگاه اقدام کنید.

  • آیا گپ تحصیلی، مانع شرکت در دوره آمیس می شود؟

خیر

  • هزینه دوره آمیس در فنلاند چقدر است؟

این دوره کاملا به صورت رایگان برگزار می شود.

  • آیا امکان اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال در دوره آمیس فنلاند وجود دارد؟

بله همه اعضای خانواده به صورت همزمان ویزا دریافت خواهند نمود.

  • آیا اثبات تمکن مالی برای شرکت در دوره آمیس لازم است؟

بله. شما باید برای اخذ ویزای تحصیلی فنلاند و جهت اخذ ویزای همراه، تمکن مالی خود را به سفارت فنلاند نشان دهید.

سخن پایانی

شرکت در دوره آمیس فنلاند می تواند شما و اعضای خانوادتان را بدون دردسر و به صورت رایگان، به اقامت اروپا برساند. اگر علاقه به یادگیری یک حرفه به صورت تخصصی و بدون نیاز به تحصیل در دانشگاه دارید و یا پس از اتمام تحصیلات خود در یک رشته فنی در دانشگاه می خواهید مستقیما وارد بازار کار شوید، هم اکنون با ما شروع به یادگیری زبان فنلاندی نموده و برای شرکت در دوره آمیس درخواست دهید. ما در این مقاله همه چیز در مورد دوره آمیس در کشور فنلاند و شرایط آن در سال 2024 را برای شما شرح دادیم. امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این مقاله برای شما مخاطب عزیز مفید بوده باشد. 

گروه مهاجرتی عالیان ویزا که اخذ اقامت اروپا از طریق شرکت در دوره آمیس یا همان آوسبیلدونگ فنلاند را در لیست پلن های مهاجرتی خود قرار داده است، آماده ارائه هر گونه مشاوره و خدمات در این زمینه به متقاضیان می باشد. شما می توانید صفر تا صد فرآیند اخذ پذیرش و ویزای فنلاند  را برای شرکت در این دوره به عالیان ویزا بسپارید. توصیه ما به شما آن است که ابتدا شرایط خود را برای بررسی تخصصی به کارشناسان و وکلای زبده و باتجربه ما بسپارید تا بهترین راهکار برای شما تعیین گردد. شما می توانید از طریق تماس با شماره های موسسه، اطلاعات بیشتری دریافت نموده و از طریق ارسال پیام در واتس اپ هات لاین، جواب سوالات خود را دریافت کنید. همچنین جهت ارتباط سریع تر با ما، فرم ارزیابی رایگان موجود در وبسایت را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

برای دریافت مشاوره رايگان، كافيه فقط  فرم ارزیابی را پر كنيد و دكمه ارسال رو بزنید.

كارشناسان عاليان در كمتر از یک ربع با شما تماس ميگيرند و كامل راهنماييتون ميكنند. 

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *