شرایط مهاجرت به اسپانیا

حتما شما هم نگران تامین هزینه های مهاجرت هستید. اگر چنین است، ما مهاجرت به اسپانیا را به شما پیشنهاد می دهیم. در واقع اکثر مهاجران در اسپانیا، این کشور را به خاطر مقرون به صرفه بودن هزینه های زندگی انتخاب کرده اند. جالب است بدانید که فقط هزینه زندگی در اسپانیا ارزان نیست، بلکه دانشگاه های اسپانیا نیز به نوعی رایگان هستند. از همه مهم تر، این پایین بودن هزینه ها در اسپانیا، در کنار کیفیت بالای زندگی، آب و هوای فوق العاده، امنیت بسیار زیاد و همچنین سیستم آموزش و درمانی عالی، در دسترس است. پس اگر شما هم اسپانیا را به دلایل بالا انتخاب کرده اید، بیایید تا در این مقاله همه چیز را درباره شرایط، روش ها و هزینه های مهاجرت به این کشور زیبای اروپایی، برایتان شرح دهیم. 

خواندن این مقاله می تواند به شما کمک کند تا مسیر مهاجرت به کشور اسپانیا را راحت تر و با آگاهی بیشتری طی کنید. کلیه اطلاعات ارائه شده در این مقاله توسط گروه مهاجرتی عالیان ویزا و از منابع معتبر و وب سایت های رسمی کشور اسپانیا برای شما مخاطب عزیز گردآوری شده است.

مهاجرت به اسپانیا

عناوین و موضوعات این مقاله

مزایا و معایب مهاجرت به اسپانیا

قطعا مزایای مهاجرت به کشور اسپانیا نسبت به معایب آن بسیار بیش تر است. با این حال، شما باید پیش از تصمیم نهایی، کلیه جوانب را به خوبی بسنجید و مطمئن شوید که این کشور برای شما، شرایط و اهدافی که دارید، بهترین گزینه است. اگر شرایط خود را به کارشناسان عالیان ویزا بسپارید، آنها این مسئولیت را به عهده خواهند گرفت و علاوه بر اطمینان حاصل نمودن از کشور انتخابی شما، گزینه های بهتری نیز به شما پیشنهاد خواهند داد. حال اگر می خواهید خود از این مزایا و معایب اطلاع کسب کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

مهاجرت به اسپانیا

مزایای مهاجرت به کشور اسپانیا

  • مقرون به صرفه بودن هزینه های زندگی در اسپانیا
  • آب و هوای عالی
  • کیفیت بالای زندگی
  • امنیت فراوان
  • سیستم آموزشی با کیفیت
  • وجود سیستم حمل و نقل کارآمد و در دسترس
  • بهره مندی از خدمات درمانی رایگان
  • وجود برخی از دانشگاه های مطرح جهان در اسپانیا
  • پایین بودن هزینه تحصیل در اسپانیا
  • اخذ ویزای شنگن و امکان سفر به کل کشورهای اتحادیه اروپا
  • لذت بردن از طبیعت عالی و سواحل بکر
  • مهاجرپذیر بودن اسپانیا و وجود جمعیت بالایی از مهاجران در این کشور

معایب مهاجرت به کشور اسپانیا

  • بالا بودن نرخ بیکاری در اسپانیا
  • وجود بحران های اقتصادی در اسپانیا

نگاهی بر شرایط مهاجرت به اسپانیا

باید بدانید که شرایط مهاجرت به اسپانیا، با توجه به روشی که برای مهاجرت انتخاب کرده اید، متفاوت است. حتی ملیت افراد نیز می تواند در فرآیند مهاجرت به کشور اسپانیا، بسیار تاثیرگذار باشد. از این رو، ما توصیه می کنیم پس از آنکه روش مناسب خود را برای مهاجرت به این کشور اروپایی انتخاب نمودید، به وب سایت رسمی اداره مهاجرت اسپانیا مراجعه کنید. معمولا کلیه شرایط، مدارک و هزینه های لازم برای مهاجرت به این کشور از طریق روش های مختلف، در این وب سایت آورده شده است. اگر می خواهید تصمیم مناسبی اتخاذ نموده و به دنبال آن، از جدیدترین شرایط مهاجرت به کشور اسپانیا از طریق روش انتخابی خود مطلع شوید، از کارشناسان مهاجرتی کمک بگیرید. کارشناسان مجرب عالیان ویزا ابتدا شرایط و اهداف شما را بررسی نموده و متناسب با آن، بهترین راهکار مهاجرتی را پیشنهاد می کنند.

آشنایی با روش های مهاجرت به کشور اسپانیا

دولت اسپانیا، روش های مختلفی را برای مهاجرت قانونی به این کشور تعیین نموده است. متقاضیان باید متناسب با هدف خود از مهاجرت به اسپانیا، از طریق یکی از روش های تعیین شده، ویزا دریافت نموده و وارد اسپانیا شوند. ما در این بخش، پرطرفدارترین روش های مهاجرت به کشور اسپانیا را توضیح داده و به طور مختصر به شرایط اخذ آنها اشاره می کنیم.

1- مهاجرت تحصیلی به اسپانیا

متقاضیان تحصیل در اسپانیا باید پس از انتخاب دانشگاه مورد علاقه خود در این کشور، درخواست پذیرش تحصیلی دهند. پس از دریافت نامه پذیرش از دانشگاه، باید با مراجعه به سفارت اسپانیا در محل خود، درخواست ویزای تحصیلی اسپانیا را ارائه کنند. ویزای تحصیلی اسپانیا یک ویزای بلند مدت است که به شما این امکان را می دهد که بیش از سه ماه در اسپانیا اقامت داشته باشید و در فعالیت‌های مرتبط با آموزش شرکت کنید. ویزای تحصیلی اسپانیا بطور معمول برای یک سال صادر می گردد و هر سال تحت شرایطی تمدید می گردد. فرایند درخواست ویزای تحصیلی اسپانیا امری نسبتاَ ساده می باشد ولی در عین حال به انرژی زیادی نیاز دارد و شما مدارک زیادی را باید جمع آوری کنید.

شرایط اخذ پذیرش تحصیلی در اسپانیا را باید در وب سایت دانشگاه موردنظر خود بررسی کنید. برای ورود به برخی از رشته های تحصیلی مانند رشته های پزشکی و دندانپزشکی، متقاضیان ملزم به شرکت در آزمون ورودی دانشگاه های اسپانیا هستند.  برای رشته هایی  که آزمون ورودی دارند، نمره قبولی آنها از 14 نمره محاسبه می شود. بطوریکه 6  نمره از این 14 نمره، بر اساس معدل دیپلم متقاضی در نظر گرفته می شود و 8 نمره باقی مانده، بر اساس نتیجه آزمون ورودی دانشگاه مورد نظر اعطا می گردد. در ضمن، متقاضیان تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی، باید حداقل 12 نمره از 14 نمره را کسب کنند.

جالب است بدانید که هزینه دانشگاه های دولتی در اسپانیا، به ازای هر ترم و با توجه به رشته، حدود 500 الی 1500 یورو می باشد . به علاوه، دانشجویان اجازه کار پاره وقت تا سقف 20 ساعت در هفته را نیز خواهند داشت.

2- مهاجرت کاری به اسپانیا

مهاجرت به اسپانیا از طریق کار، یکی دیگر از پرطرفدارترین راه های اخذ اقامت اسپانیا است. متقاضیان کار در اسپانیا باید پس از دریافت جاب آفر از یک کارفرما در این کشور، ویزای کاری اسپانیا را درخواست کنند. ویزای کار اسپانیا یک ویزای طولانی مدت به شمار می ‌رود که به شما امکان این را می دهد در یک فعالیت کاری مرتبط با تخصص خود در اسپانیا استخدام شوید و کار کنید. بهتر است بدانید فقط اتباع چندین کشور واقع در اروپا واجد شرایط مهاجرت به کشور اسپانیا و کار در آن بدون ویزا هستند و اگر کشور شما خارج از اروپا واقع شده است، مانند ایران، قطعا به این ویزا نیاز دارید .

مهاجرت به اسپانیا

برای دریافت ویزای کار اسپانیا، باید رزومه کاری خود را برای کارفرماهای مختلف در کشور اسپانیا ارسال کنید. کارفرمایان بر اساس معیارهای خود و همچنین رزومه متقاضی، برای اشخاص واجد شرایط، پیشنهاد کار یا job offer  ارسال می کنند. معمولاَ کارفرما از شخص واجد شرایط می خواهد تا در یک جلسه مصاحبه آنلاین شرکت کند. متقاضیانی که دارای رزومه قوی، سابقه کار مرتبط (حداقل 5 سال)، تحصیلات مرتبط و مدرک زبان هستند، شانس بالاتری برای اخذ جاب آفر در اسپانیا دارند. در صورت دریافت تاییدیه از کارفرما، متقاضی می ‌تواند درخواست ویزای کاری خود را از طریق سفارت اسپانیا در کشور خود، ارسال کند.

3- مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در اسپانیا

یکی دیگر از محبوب ترین روش های مهاجرت به اسپانیا، سرمایه‌ گذاری یا همان اخذ گلدن ویزای اسپانیا است. در واقع گلدن ویزا یا ویزای طلایی اسپانیا، مجوزی را صادر می ‌کند که شهروندان غیر اتحادیه اروپا بتوانند در اسپانیا سرمایه گذاری کنند و اقامت آن را به دست آورند. این سرمایه‌ گذاری می ‌تواند از طریق خرید ملک در اسپانیا، ثبت شرکت در اسپانیا و یا کارآفرینی در اسپانیا و ایجاد فرصت های شغلی در این کشور انجام شود. بیشتر شهروندانی که برای دریافت گلدن ویزای اسپانیا اقدام می کنند، از کشورهای چین، روسیه، ایران، سوریه و لبنان می باشند.

هنگامی که شما گلدن ویزای اسپانیا را دریافت می کنید، ابتدا اقامت دو ساله به شما اعطا می شود و بعد از آن می توانید برای دو سال دیگر ویزای خود را تمدید کنید. در نهایت بعد از گذشت 5 سال، متقاضی و تمام اعضای خانواده وی می توانند اقامت دائم اسپانیا را دریافت کنند .در این روش سرمایه گذاری، متقاضی باید حداقل 500 هزار یورو برای خرید ملک در اسپانیا سرمایه گذاری کند. مهمترین قابلیتی که گلدن ویزا به متقاضی ارائه می دهد این است که شخص می تواند در اتحادیه اروپا به راحتی فعالیت ‌های کاری و تجاری خود را انجام دهد و به ادامه زندگی بپردازد. همچنین برای خانواده و فرزندان زیر 18 سال وی نیز اقامت صادر خواهد شد و فرزندان می توانند بطور رایگان در اسپانیا تحصیل کنند.

معمولا در این روش، اخذ پاسپورت اسپانیا بعد از ده سال و داشتن شرایط لازم، امکان پذیر خواهد بود. پاسپورت کشور اسپانیا یکی از قدرتمندترین پاسپورت های دنیا محسوب می شود بطوریکه با داشتن پاسپورت اسپانیا امکان سفر به بیش از 194 کشور را بدون نیاز به ویزا خواهید داشت.

4- مهاجرت به کشور اسپانیا از طریق تمکن مالی

روش تمکن مالی یا همان خودحمایتی در اسپانیا، مناسب بازنشستگان و یا افراد ثروتمند می باشد که نیازی به کار در کشور اسپانیا ندارند و منبع درآمد آنها در خارج از اسپانیا است. برای مهاجرت به اسپانیا از طریق تمکن مالی، متقاضی باید حداقل 30 هزار یورو در حساب بانکی خود داشته باشد و منبع درآمد قابت و مستمر خود در خارج از اسپانیا را نشان دهد. در صورتی که متقاضی بخواهد برای اعضای خانواده خود نیز ویزای اسپانیا را درخواست کند، به ازای هر نفر، باید حداقل 6500 یورو در حساب بانکی خود داشته باشد.

یکی دیگر از شروط لازم جهت اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا، شرط حضور شش ماهه در این کشور می باشد. در واقع همه افراد خانواده موظف به رعایت این شرط هستند و باید 6 ماه در خاک اسپانیا حضور داشته باشند. بعد از این که شرایط فرد متقاضی تایید شود، ابتدا یک اقامت یک ساله برای وی و خانواده او صادر می ‌شود که این اقامت برای مدت دو سال دیگر نیز قابل تمدید است. در این روش، اخذ اقامت دائم پس از 5 سال و اخذ شهروندی و پاسپورت اسپانیا پس از 10 سال امکان پذیر است.

 

مهاجرت به اسپانیا

شما می توانید برای اطلاع از سایر روش های مهاجرت به کشور اسپانیا، مانند ازدواج در اسپانیا، پیوستن به اعضای خانواده در اسپانیا، کارآفرینی در اسپانیا و غیره، با کارشناسان و مشاوران با تجربه عالیان ویزا مشاوره دریافت کنید.

معرفی بهترین روش مهاجرت به کشور اسپانیا برای ایرانیان

هر کدام از روش های مهاجرت قانونی به اسپانیا، می توانند برای افراد مختلف، بهترین روش باشند. فراموش نکنید که انتخاب بهترین روش مهاجرت به اسپانیا، باید بر اساس شرایط افراد انجام شود. در واقع یک روش می تواند برای یک متقاضی و شرایط وی، بهترین روش ممکن باشد. این در حالیست که همان روش، برای فردی دیگر با شرایط متفاوت، اصلا مناسب نمی باشد. پس حتما سعی کنید از کارشناسان و متخصصان امور مهاجرتی بخواهید تا پس از بررسی شرایط شما، بهترین راهکاری که درصد موفقیت بالا دارد را به شما پیشنهاد دهند.

با این حال، باید بگوییم که تحصیل در اسپانیا و همچنین سرمایه گذاری در اسپانیا، سریعترین روش مهاجرت به اسپانیا هستند. دلیل انتخاب مهاجرت تحصیلی به اسپانیا به عنوان یکی از بهترین روش های مهاجرت به این کشور آن است که هزینه تحصیل در اسپانیا پایین می باشد. اگر بخواهیم هزینه تحصیل در اسپانیا را با هزینه تحصیل در کشورهایی مانند انگلیس، هلند، کانادا، آمریکا و بسیاری دیگر از کشورها مقایسه کنیم، به وضوح خواهید دید که تحصیل در اسپانیا تقریبا رایگان است. از طرفی دیگر، کشور اسپانیا یکی از بهترین طرح های اعطای اقامت و شهروندی از طریق سرمایه گذاری را پیشنهاد می دهد. طرح گلدن ویزای اسپانیا، یکی از مقرون به صرفه ترین طرح های سرمایه گذاری در جهان است و شما را خیلی سریع و راحت، به اقامت و شهروندی اسپانیا می رساند.

مدارک ضروری برای مهاجرت به اسپانیا

اداره مهاجرت اسپانیا، برخی مدارک را از متقاضیان اخذ ویزای این کشور درخواست می کند. این مدارک باید به صورت کامل و ترجمه شده، به سفارت اسپانیا در محل سکونت متقاضی تحویل داده شوند. حال از آنجایی که این مدارک با توجه به شرایط متقاضی و روشی که برای مهاجرت به اسپانیا انتخاب کرده است متفاوت می باشد، همچنان توصیه می کنیم به وب سایت اداره مهاجرت اسپانیا مراجعه نموده و اطلاعات دقیق تر را مطالعه کنید. به طور کلی، برخی از مهم ترین مدارکی که ارائه آن برای تمامی متقاضیان اخذ ویزای اسپانیا الزامی است عبارت اند از:

  • پاسپورت معتبر و کپی آن
  • کلیه مدارک هویتی متقاضی
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزای اسپانیا
  • چند قطعه عکس جدید با فرمت ویزا
  • گواهی عدم سوپیشینه
  • گواهی سلامت پزشکی
  • مدارک اثبات تمکن مالی
  • مدارک دریافت بیمه درمانی در اسپانیا
  • فیش پرداخت هزینه ویزا
  • انگیزه نامه
  • مدرک زبان (بسته به روش مهاجرتی)
  • مدارک اثبات محل اقامت متقاضی در اسپانیا (مانند اجاره نامه، سند خرید ملک یا مدارک رزرو هتل)

بررسی هزینه مهاجرت به کشور اسپانیا در سال 2024

هزینه مهاجرت به اسپانیا نیز مانند سایر مواردی که تا به اینجای مطلب به آنها اشاره شد، با توجه به روش مهاجرتی افراد، متفاوت است. برای مثال، مهاجرت به کشور اسپانیا از طریق سرمایه گذاری، بیشترین هزینه را در بر خواهد داشت. از طرفی دیگر، مهاجرت کاری به اسپانیا، ارزان ترین راه برای ورود به این کشور و اخذ اقامت آن است. پس حتما لازم است که هزینه های احتمالی را با توجه به روش مهاجرتی خود تخمین بزنید.

در حالت کلی، متقاضیان مهاجرت به کشور اسپانیا باید برخی هزینه ها را که پرداخت آن برای تمامی متقاضیان الزامی است، در نظر بگیرند. این بدان معناست که تمامی متقاضیان، صرف نظر از روش مهاجرت آنها، ملزم به پرداخت هزینه ویزا هستند. این هزینه که غیرقابل استرداد است، باید هنگام درخواست در سفارت اسپانیا پرداخت شود. هزینه اخذ ویزای بلندمدت اسپانیا در سال 2024، برای هر نفر 80 یورو است.

فراموش نکنید که هزینه های دیگری نیز در این مسیر باید در نظر گرفته شوند. برای مثال: هزینه ترجمه مدارک، هزینه قانونی کردن مدارک در سفارت اسپانیا (لگالایز کردن مدارک)، هزینه دریافت گواهی های پزشکی و گواهی عدم سوپیشینه، هزینه شرکت در آزمون زبان و بسیاری هزینه های غیر قابل پیش بینی دیگر. پس اول روش خود را برای مهاجرت به کشور اسپانیا انتخاب نموده و سپس هزینه های پیش رو زا تخمین بزنید.

لیست بهترین شهرهای اسپانیا برای مهاجرت

هر یک از شهرهای اسپانیا می توانند برای مهاجران با اهداف و شرایط مختلف، گزینه ای عالی باشند. پس در درجه اول لازم است شهرهای اسپانیا را متناسب با اهداف خود در این کشور مقایسه نموده و بسنجید. برای مثال، فردی که قصد کار در اسپانیا را دارد، بهتر است شهرهای بزرگ این کشور مانند بارسلونا و یا مادرید را انتخاب کند. از طرفی دیگر، فردی که از طریق خودحمایتی وارد اسپانیا شده و قصد دارد دوران بازنشستگی خود را در آرامش سپری کند، بهتر است شهری مانند والنسیا را برای زندگی انتخاب نماید. با این وجود، ما در این قسمت، بهترین شهرهای اسپانیا را به شما معرفی می کنیم:

1- شهر بارسلونا

یکی از بهترین شهرهای اسپانیا برای مهاجران، شهر بارسلونا است. این شهر به عنوان بهترین مکان برای شروع استارت آپ ها شناخته می شود. هزینه زندگی در بارسلونا، برای یک فرد مجرد، تقریبا 756.7 یورو در ماه (بدون احتساب اجاره خانه) است. همین هزینه برای یک خانواده 4 نفره، می تواند 2,635.6 یورو در ماه (بدون احتساب اجاره خانه) باشد.

2- شهر مادرید

پایتخت اسپانیا که شهر مادرید می باشد، در مرکز این کشور واقع شده است. در نتیجه شما می توانید از مادرید، به کلیه شهرهای این کشور دسترسی آسان داشته باشید. مادرید که شلوغ ترین شهر در اسپانیا می باشد، موقعیت های شغلی مناسب و مراکز آموزشی عالی در اختیار مهاجران می گذارد. هزینه زندگی در شهر مادرید برای یک فرد مجرد حدود 795.4 یورو در ماه و برای یک خانواده 4 نفره حدود 2,533.8 یورو در ماه (بدون احتساب اجاره خانه) است.

3- شهر والنسیا

والنسیا یک شهر توریستی فوق العاده و آرام، با سواحل زیبا است. اگر قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید، ما شهر والنسیا را به شما پیشنهاد می کنیم. دلیل این امر نیز آن است که بازار املاک در والنسیا، رشد بسیار عالی دارد. هزینه زندگی ماهیانه در والنسیا بدون احتساب اجاره خانه، برای یک فرد مجرد حدود 662.7 یورو و برای یک خانواده 4 نفره حدود 2,314.5 یورو است.

4- شهر مالاگا

پایین بودن هزینه های زندگی در مالاگا، مهاجران بسیاری را به این شهر کشانده است. توسعه توریسم و گردشگری در مالاگا، این شهر را به یکی از مقاصد تفریحی عالی در اسپانیا تبدیل کرده و اکثر بازنشستگان ترجیح می دهند مالاگا را برای زندگی انتخاب کنند. هزینه زندگی ماهیانه در مالاگا برای یک فرد مجرد، حدود 660.4 یورو و برای یک خانواده 4 نفره، حدود 2,288.9 یرو خواهد بود. البته این هزینه ها بدون احتساب اجاره خانه در نظر گرفته شده اند.

5- شهر سویل

اگر قصد مهاجرت به اسپانیا را دارید و به دنبال زندگی در شهری هستید که میزان اجاره خانه در آن پایین است، ما شهر سویل را به شما پیشنهاد می کنیم. فستیوال ها و رویدادهای فرهنگی بسیاری در این شهر برگزار می شود و شما می توانید از زندگی شبانه در این شهر لذت ببرید. اما فراموش نکنید که فرصت های شغلی در شهر سویل کمتر از سایر شهرهای اسپانیا است. در ضمن، تسلط مردم این شهر به زبان انگلیسی بسیار کم است. هزینه زندگی ماهیانه در شهر سویل اسپانیا، برای یک فرد مجرد حدود 658.2 یورو و برای یک خانواده 4 نفره، حدود 2,302.2 یورو، بدون احتساب اجاره خانه است.

سؤالات متداول

  • آیا تحصیل در اسپانیا موجب اخذ اقامت دائم این کشورخواهد شد؟

تحت شرایطی بله. اگر دانشجو بتواند پس از فارغ التحصیلی، یک کار مناسب و مرتبط با تحصیلات خود در اسپانیا بیابد، اقامت تحصیلی وی به اقامت کاری تبدیل می شود و پس از 5 سال کار و زندگی در اسپانیا اقامت دائم به وی اعطا می گردد.

  • آیا ایرانی ها می توانند برای مهاجرت کاری به اسپانیا اقدام کنند؟

بله. اما با توجه به بالا بودن نرخ بیکاری در اسپانیا، ممکن است پیدا کردن شغل برای اتباع خارجی سخت تر باشد. با این حال، با داشتن رزومه قوی و تسلط بر زبان اسپانیایی، این امر غیر ممکن نیست. البته متخصصین حوزه مهندسی و کامپیوتر، حتی امکان کاریابی به زبان انگلیسی در این کشور را خواهند داشت.

  • آیا برای مهاجرت به اسپانیا از طریق خود حمایتی، ارائه مدرک تحصیلی و مدرک زبان لازم است؟

خیر شما ملزم به ارائه مدرک تحصیلی یا مدرک زبان اسپانیایی نمی باشید.

  • آیا با ثبت شرکت در اسپانیا امکان اخذ اقامت این کشور وجود دارد؟

خیر. صرف ثبت شرکت منجر به اخذ اقامت اسپانیا نمی شود.

  • آیا با داشتن سابقه ریجکتی ویزای شنگن، شانس اقدام مجدد برای اخذ ویزای سرمایه گذاری و یا تمکن مالی اسپانیا وجود دارد؟

پاسخ به این سوال هم مثبت است هم منفی. ابتدا می بایست کلیه شرایط متقاضی و دلایل ریجکتی وی، توسط وکلای قانونی اسپانیا بررسی شوند. در واقع شرایط هر کیس و هر پرونده باید جداگانه بررسی و سپس اظهار نظر شود.

سخن پایانی

مهاجرت به اسپانیا برای افرادی که به دنبال زندگی در یک کشور آرام، خوش آب و هوا و ارزان هستند، بهترین گزینه است. متقاضیان مهاجرت به کشور اسپانیا می توانند از طریق کار، تحصیل، سرمایه گذاری، خودحمایتی، ازدواج و یا کارآفرینی، برای اخذ اقامت این کشور استفاده کنند. ما در این مقاله، همه چیز را درباره مزایا، شرایط، روش ها و هزینه های مهاجرت به کشور اسپانیا برایتان شرح دادیم. امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این مقاله برایتان مفید بوده باشد. گروه مهاجرتی عالیان ویزا، با سال ها تجربه و صدها پرونده موفق در زمینه مهاجرت به کشورهای مختلف جهان، آماده است تا شما مخاطب عزیز را، به کشور مورد علاقه تان برساند. برای ارتباط سریع تر، فرم ارزیابی موجود در وب سایت ما را تکمیل کنید تا کارشناسان ما پس از بررسی آن، با شما تماس بگیرند.

 

برای دریافت مشاوره رايگان، كافيه فقط  فرم ارزیابی را پر كنيد و دكمه ارسال رو بزنید.

كارشناسان عاليان در كمتر از یک ربع با شما تماس ميگيرند و كامل راهنماييتون ميكنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
دیدگاه های ثبت شده برای “شرایط مهاجرت به اسپانیا”
  1. سللام
    با تشکر از سایت خوب و جذابتون
    برای خرید ملک اسپانیا اگر پدر خانواده ملک خریداری کنه و دختر بالای 18 سال اما دانشجو داشته باشه
    می تونه برای اون دختر درخواست اقامت بده
    ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *