بهترین وکیل مهاجرت کانادا

کانادا مهاجرپذیرترین کشور دنیاست و به دلیل مهاجرپذیر بودن آن سالانه افراد زیادی کانادا را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب می کنند. همانطور که میدانید، کشور کانادا با داشتن امکانات رفاهی زیاد، شرایط یک زندگی ایده آل را برای مهاجرین مهیا کرده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی، کشور کانادا در آمریکای شمالی واقع شده و از ۱۰ استان مختلف تشکیل شده است . یکی از مهمترین دلایل مهاجر پذیر بودن آن، جمعیت کم این کشور نسبت به مساحت بسیار زیاد آن می باشد یعنی تراکم جمعیت در این کشور در برخی مناطق بسیار کم است. اقتصاد پرقدرت کانادا نیز این کشور را به یک مقصد مناسب تبدیل کرده است . روش های گوناگون و مختلف برای مهاجرت به کشور کانادا وجود دارد که متقاضی مهاجرت باید ابتدا از تمام قوانین و شرایط اخذ اقامت آگاه گردد و سپس اقدام به مهاجرت نماید. در چنین شرایطی مشورت با یک وکیل مهاجرت باتجربه و خبره، کمک بزرگی به شما خواهد کرد. در این مقاله قصد داریم به شرایط و ویژگی‌های بهترین وکیل مهاجرت کانادا بپردازیم:

وکیل مهاجرت کانادا

عناوین و موضوعاتی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته اند:

  • معیارهای انتخاب مشاور یا وکیل مهاجرت کانادا
  • حضور وکیل برای مهاجرت به کانادا چه فواید و مزایایی دارد ؟
  • ویژگی های وکیل مهاجرت به کانادا

معیارهای انتخاب مشاور یا وکیل مهاجرت کانادا

همانطور که تا الان به آن اشاره کردیم سالانه تعداد زیادی از ایرانیان از طریق روش‌های مختلف قصد مهاجرت به کانادا را دارند. این روش ها شامل مهاجرت تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری اعم از استارت آپ و کارآفرینی و خود اشتغالی، ازدواج، تولد و غیره می‌شود . تصمیم به مهاجرت یکی از مهمترین تصمیم های زندگی هر فرد می باشد. مهاجرت امری تخصصی محسوب می‌شود و از این جهت بهتر است با یک وکیل مهاجرت کانادا مشورت نمایید تا با آگاهی و تخصص و تجربه خود، شما را در این امر به نحو مطلوب و دقیق راهنمایی نماید . البته توجه داشته باشید برای انتخاب وکیل مهاجرت به کانادا باید یک سری معیارها را مد نظر قرار دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید:

وکیل مهاجرت کانادا
  • صداقت در گفتار و کردار و ارائه تمام اطلاعات لازم و دارا بودن امانت داری
  • عضویت در مرکز مشاوران رسمی مهاجرت کانادا یا همان ICCRC
  • داشتن تجربه کافی در امور مربوط به اخذ انواع ویزاها در کانادا
  • تعامل حرفه ای با سایر وکلای دادگستری محلی و بومی
  • تسلط به زبان انگلیسی
  • عدم افشای اطلاعات کاری و حرفه ای مربوط به موکل
  • داشتن اطلاعات کافی از قوانین حاکم و موجود در کانادا
  • آشنایی با شرایط و قوانین ایالت های مختلف کانادا
  • مطلع بودن از آخرین تغییرات و تحولات قانونی در خصوص مهاجرت به کانادا
  • انعقاد قرداد بطور مستقیم و یا غیر مستقیم از طریق وکلای قانونی و یا موسسات حقوقی سایر کشورها
  • تجربه موفق در اخذ انواع ویزای کانادا و امکان ارائه نمونه ویزای اخذ شده توسط وی
  • بهتر است وکیل مهاجرت کانادا دارای مدرک تحصیلی در رشته حقوق باشد چرا که بسیاری از مشاورین مهاجرت کانادا دارای تحصیلات غیر مرتبط با حقوق می باشند و این موضوع در واقع از منظر قانونی یک ضعف محسوب می شود زیرا تفسیر قوانین و تسلط نسبت به أمور اقامت و مهاجرت مستلزم آشنایی با مباحث اولیه علم حقوق می باشد.

در واقع وکیل مناسب با معیارهای بالا در مهاجرت به کانادا باید شرایط تحصیلی، کاری، زبانی، سنی و دارایی متقاضی را بررسی کرده و بهترین و کم ریسک ترین روش مهاجرتی را پیش روی او بگذارد . علاوه بر معیارهای گفته شده بهتر است وکیل مهاجرتی با دیگر وکلای حرفه ای و مجرب در سایر کشورها در ارتباط باشد تا  در صورت اشکال در پروسه مهاجرت بتواند موثر واقع شود. همچنین لازم به ذکر است که میزان صداقت و رفتار حرفه ای وکیل مهاجرت دارای اهمیت بسیار است که ارزیابی این موضوع اگرچه امری دشوار می باشد اما به مرور زمان و هنگام ارتباط طولانی مدت با وکیل مهاجرت یا کارمندان وی تا حدودی قابل تشخیص می باشد.

حضور وکیل برای مهاجرت به کانادا چه فواید و مزایایی دارد؟

تصمیم به مهاجرت یکی از مهمترین تصمیم های زندگی هر فرد می باشد و به همین علت داشتن اطلاعات کامل و دقیق و آگاهی در این زمینه بسیار اهمیت دارد. در واقع هر اشتباه یا هرگونه ناآگاهی در برداشتن قدم اول در پروسه مهاجرت می تواند خسارات مادی و معنوی برای متقاضی به همراه داشته باشد. بطور مثال اگر شخصی با سن ۴۰ سال و گپ تحصیلی ۱۰ سال در اثر راهنمایی نادرست و غیراصولی وکیل مهاجرت کانادا، روش تحصیلی را انتخاب نماید و ویزای وی ریجکت شود، نه تنها از لحاظ مالی بابت ترجمه مدارک و مراجعه به سفارت، و هزینه اپلیکشین فی و رفت و آمد خسارات می بیند بلکه به جهت صرف زمان چند ماهه و فشار روانی ناشی از عدم موفقیت در پرونده نیز خسارت معنوی به وی وارد می گردد که با هیچ چیز قابل جبران نیست.  برای کاهش ریسک مهاجرت، انتخاب یک وکیل مهاجرت مناسب می تواند مزایای بسیاری برای متقاضی به همراه داشته باشد. مهمترین و اصلی ترین مزیت انتخاب وکیل مهاجرت کانادا جلوگیری از شکست در پرونده مهاجرتی و بالا بردن شانس اخذ ویزا می باشد. در واقع با داشتن وکیل مهاجرت مناسب و  حرفه ای دارایی و روان شما تا حد زیادی در امنیت  خواهد بود. اگر یک وکیل مهاجرت حرفه ای و کاربلد را انتخاب کرده باشید دیگر نگران زمان از دست رفته نخواهید بود چرا که با زمانبندی درست در مسیر مهاجرت به هدف خود خواهید رسید. مشاور یا وکیل مناسب زمان رسیدن شما به هدف را کوتاه تر خواهد کرد.

لازم به ذکر است که برای اخذ ویزای کانادا مصاحبه‌ای با متقاضی توسط افسر ویزا برگزار نمی شود و تمام مدارک مورد نیاز توسط وکیل شما به اداره مهاجرت کانادا ارسال می‌شود. بنابراین نقش وکیل با تجربه و خبره در این امر بسیار پررنگ و تاثیرگذار است.

ویژگی های وکیل مهاجرت به کانادا

همانطور که تا الان به آن اشاره داشتیم برای انتخاب وکیل مهاجرت به کانادا معیارها و ویژگی هایی وجود دارد که متقاضی مهاجرت باید آنها را در نظر داشته باشد. به برخی از آن معیارها در قسمت‌های بالاتر اشاره کردیم. در این قسمت نیز قصد داریم ویژگی های بیشتر یک وکیل حرفه ای را شرح دهیم تا با داشتن اطلاعات و آگاهی کامل  به انتخاب وکیل مهاجرت مورد نظر بپردازید .

یکی از مهم ترین ویژگی های وکیل مهاجرت کانادا داشتن پرونده های موفق در زمینه مهاجرت به کانادا می باشد. در واقع یکی از اصلی ترین ویژگی برای انتخاب وکیل مهاجرت، رزومه وی می باشد. در واقع هر چه تعداد پرونده‌های موفق موسسه مهاجرتی و یا وکیل مهاجرت در زمینه مهاجرت بیشتر باشد، وکیل مذکور برای ارائه مشاوره به شما مناسب تر خواهد بود. از مواردی که باعث افزایش تعداد پرونده های موفق در یک مجموعه مهاجرتی می شود باید به آگاهی به مسائل روز دنیا، ارتباطات گسترده با موسسات حقوقی و وکلای محلی مختلف اشاره کرد.

وکیل مهاجرت کانادا

یکی دیگر از ویژگی‌های وکیل مهاجرت کانادا داشتن ارتباطات گسترده با سایر وکلای دادگستری است. در واقع از آنجایی که قوانین مهاجرتی هر ساله در حال تغییر می باشد و دارای نکات بسیاری است، توصیه می شود با وکلای حرفه ای و متخصص ارتباط داشته باشید تا به بروز یک مشکل از آن ها راهنمایی بگیرید . در واقع گاهی مواقع ممکن است برخی از کارهای مهاجرتی را وکیل محلی همان کشور انجام دهد. همچنین مواردی مثل چگونگی ارائه درخواست و چگونگی چیدمان مدارک و مدارک مورد نیاز موارد تخصصی محسوب می شوند و تنها یک وکیل حرفه ای و کاربلد از آنها آگاهی دارد.

یکی دیگر از ویژگی های تعیین کننده در انتخاب وکیل مهاجرت کانادا، اطلاع و آگاهی از قوانین جدید مهاجرت به کانادا است. در واقع یک وکیل حرفه ای باید به تمام نکات و قوانین جدید مهاجرتی آگاه باشد. حتی در برخی مواقع نیز بهتر است خود وکیل در کشور کانادا ساکن باشد تا با دقیق ترین  و به روزترین اطلاعات پرونده شما را پیش ببرد. چنانچه وکیل مورد نظر شما از قوانین و نکات مهم مهاجرت آگاهی داشته باشد، ریسک مهاجرت شما را تا حد قابل توجهی کاهش خواهد داد .

سؤالات متداول
  • آیا داشتن پرونده های مهاجرتی موفق معیار مناسب برای انتخاب وکیل مهاجرت به کانادا محسوب می شود؟

بله، یکی از مهمترین ویژگی ها در انتخاب وکیل حرفه ای داشتن پرونده های موفق می باشد.هر چه تعداد پرونده های موفق یک وکیل بیشتر باشد اطمینان کردن به وی راحت تر خواهد بود.

  • آیا مهاجرت به کانادا بدون وکیل امکان پذیر است؟

بله، مهاجرت به کانادا بدون داشتن وکیل و با تکیه به اطلاعات خود نیز امکان پذیر است اما بدون راهنمایی های یک وکیل مناسب ممکن است با مشکلات زیادی روبه رو شوید که عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

  • هزینه های وکیل مهاجرت به کانادا چقدر است ؟

در پاسخ به این سوال عدد مشخص و مصوبی وجود ندارد. در واقع هزینه‌های وکیل مهاجرتی با توجه به نوع پرونده و روش مهاجرتی، سابقه و تجربه کاری هر وکیل می تواند متفاوت باشد.

  • در اولین جلسه مشاوره با وکیل مهاجرت باید چه کاری را انجام دهید ؟

توصیه می شود در اولین جلسه مشاوره با وکیل مد نظر تمام شرایط خود اعم از کاری، تحصیلی، سطح زبان و میزان دارایی نقدی و غیرنقدی را توضیح دهید تا امکان ارائه یک مشاوره درست برای شما فراهم گردد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم به موارد مربوط به وکیل مهاجرت کانادا و معیارها و ویژگی های یک وکیل حرفه ای و مناسب برای بررسی مهاجرتی بپردازیم و به سوالات شما در این زمینه پاسخ دهیم. همانطور که میدانید کشور کانادا به دلیل مهاجر پذیر بودن و اقتصاد پرقدرت همواره یکی از اولین انتخاب های متقاضیان می باشد. از این رو، تقاضا برای مهاجرت به  این کشور همواره رو به افزایش است. برای کاهش ریسک و موفقیت در این زمینه انتخاب یک وکیل مهاجرتی بسیار حائز اهمیت می باشد. عالیان ویزا با بهره گیری از کارشناسان مجرب و با ۱۰ سال سابقه موفق در حوزه مهاجرت، همواره بروز ترین و دقیق ترین اطلاعات مربوط به مهاجرت به کانادا را به شما عزیزان ارائه می نماید. جهت دریافت مشاوره رایگان و سریع، شما می توانید فرم ارزیابی را تکمیل نمایید و یا با شماره های موسسه از طریق واتساپ تماس حاصل فرمایید.

 

برای دریافت مشاوره رايگان، كافيه فقط  فرم ارزیابی را پر كنيد و دكمه ارسال رو بزنید.

كارشناسان عاليان در كمتر از یک ربع با شما تماس ميگيرند و كامل راهنماييتون ميكنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
دیدگاه های ثبت شده برای “بهترین وکیل مهاجرت کانادا”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *