مطالب مهاجرت تحصیلی به آلمان

هزینه ویزای آوسبیلدونگ آلمان

صفر تا صد هزینه ویزای آوسبیلدونگ آلمان

خوشبختانه کشور آلمان با ارائه ویزای آوسبیلدونگ به متقاضیان کار در این کشور که فاقد مدارک و تحصیلات دانشگاهی هستند این امکان را می دهد که با شرکت در دوره های مبتنی بر حرفه، مهارت های لازم را کسب نموده و بدون نیاز به تحصیل در دانشگاه، وارد بازار کار شوند. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی هزینه ویزای آوسبیلدونگ آلمان بپردازیم.

ادامه مطلب »
ویزای آوسبیلدونگ آلمان

مهمترین نکات اخذ ویزای آوسبیلدونگ آلمان

متقاضیان ورود به بازار کار آلمان می توانند بدون نیاز به تحصیل در دانشگاه های این کشور، ویزای آوسبیلدونگ دریافت نموده و با شرکت در دوره های کسب مهارت در آلمان، نه تنها رایگان تحصیل می کنند بلکه حقوق ماهانه نیز دریافت می نمایند و پس از اتمام دوره به راحتی در این کشور مشغول به کار می شوند. ما در این مقاله سعی داریم تا به بررسی مهمترین نکات در اخذ ویزای آوسبیلدونگ آلمان بپردازیم.

ادامه مطلب »
تحصیل در مدارس آلمان

شرایط تحصیل در مدارس آلمان

ا در این مقاله قصد داریم تا به بررسی سیستم آموزشی حاکم بر مدارس آلمان پرداخته و شرایط تحصیل در مدارس آلمان را شرح دهیم. پس چنانچه شما نیز کشور آلمان را جهت تحصیل کودک خود انتخاب نموده اید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
تحصیل رایگان در آلمان

آیا تحصیل در آلمان بدون مدرک زبان ممکن است؟

بسیاری از دانشجویان رویای تحصیل در آلمان بدون مدرک زبان را دارند. آلمان به دلیل داشتن صنایع پیشرفته در بیشتر رشته ها و بازار کار قوی، موقعیت بسیار مطلوبی را به دانشجویانی که انتخاب می کنند در آلمان ادامه تحصیل دهند، ارائه می دهد.

ادامه مطلب »
پذیرش تحصیلی آلمان

پذیرش تحصیلی آلمان بدون مدرک زبان

ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شرایط پذیرش تحصیلی آلمان بدون مدرک زبان بپردازیم. اگه شما نیز علاقه مند به تحصیل در آلمان میباشید اما با مانع زبان رو به رو هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
کار دانشجویی در آلمان

میزان درآمد کار دانشجویی در آلمان

دانشجویان بین‌المللی، آلمان را به دلایل مختلفی ازجمله کیفیت بالای آموزش، مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه تحصیل، امکان کار دانشجویی در آلمان و همچنین کار پس از فارغ‌التحصیلی در این کشور، به‌عنوان یک مقصد تحصیلی ایده آل می‌بینند.

ادامه مطلب »
تحصیل مهندسی در آلمان

فرصت ویژه تحصیل مهندسی در آلمان

در این مقاله سعی بر آن داریم تا به بررسی فرصت ویژه تحصیل مهندسی در آلمان بپردازیم. اگر شما نیز قصد تحصیل مهندسی در کشور آلمان و دریافت مدارک معتبر دانشگاهی این کشور را دارید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
تحصیل در کشور آلمان

چرا تحصیل در کشور آلمان؟

اگر شما جزو علاقه مندان به تحصیل در خارج از کشور، علی الخصوص کشورهای اروپایی هستید، ما اینجا هستیم تا به شما بگوییم چرا باید به تحصیل در کشور آلمان بیندیشید و آن را در بین گزینه های خود قرار دهید.

ادامه مطلب »
بورسیه تحصیلی آلمان

چگونگی اخذ بورسیه تحصیلی آلمان

ما در این مقاله قصد داریم تا انواع بورسیه تحصیلی آلمان را به شما معرفی کرده و شرایط اخذ آن را شرح دهیم. چنانچه شما هم قصد تحصیل در آلمان را دارید اما نگران هزینه های تحصیل در این کشور هستید، این مقاله برای شما بسیار کمک کننده است.

ادامه مطلب »