مطالب مهاجرت تحصیلی به اسلواکی

تحصیل در مدارس اسلواکی

جدیدترین شرایط تحصیل در مدارس اسلواکی

دانش آموزان با تحصیل در مدارس اسلواکی می توانند مدارک و گواهینامه های اروپایی خود را دریافت کنند و پس از آن، آزادانه در سراسر منطقه شنگن سفر کنند. دانش آموزان اسلواکی به طیف وسیعی از بورسیه ها و دوره های کارآموزی دسترسی دارند که این تسهیلات به آن‌ها کمک می کنند تا تحصیلات خود را با موفقیت به اتمام برسانند و یک شغل مناسب برای خود پیدا کنند.

ادامه مطلب »
تحصیل بدون مدرک زبان در اسلواکی

چگونه برای تحصیل بدون مدرک زبان در اسلواکی اقدام کنیم؟

یکی از الزامات مهم برای دانشجویان علاقه‌مند به تحصیل در اسلواکی، آشنایی کافی با زبان انگلیسی و داشتن مدارک معتبر زبان است. اما، دولت این کشور برای افرادی که مدرک معتبر زبان انگلیسی در اختیار ندارند نیز شرایطی را فراهم کرده است تا امکان تحصیل بدون مدرک زبان در اسلواکی را داشته باشند.

ادامه مطلب »
تحصیل پزشکی در اسلواکی

فرصت استثنایی تحصیل پزشکی در اسلواکی

ازآنجاکه روند تحصیل پزشکی در اسلواکی مطابق با استانداردهای آموزشی سخت اروپایی است، مدرک این رشته توسط سازمان بهداشت جهانی تأیید شده است. همچنین مدارک دانشگاه‌های اسلواکی نه‌تنها در سراسر اتحادیه اروپا بلکه در سراسر کشورهای جهان ازجمله انگلستان، آمریکا و کانادا معتبر شناخته می‌شود.

ادامه مطلب »
تحصیل پرستاری در اسلواکی

فرصت ویژه تحصیل پرستاری در اسلواکی

تحصیل پرستاری در اسلواکی یک فرصت ویژه و استثنائی برای افرادی است که قصد دارند بر اساس سیستم آموزشی اروپایی بولونیا و باکیفیت درس بخوانند. بااین‌حال اخذ پذیرش در این رشته نیازمند داشتن شرایط خاصی است که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

ادامه مطلب »
تحصیل دندانپزشکی در اسلواکی

نکات مهم تحصیل دندانپزشکی در اسلواکی

تحصیل دندانپزشکی در اسلواکی به زبان انگلیسی از اوایل سال 1990 آغازشده است و از آن زمان تاکنون صدها دانشجوی بین‌المللی از سراسر جهان را پذیرفته است. کیفیت بالای آموزش، امکان تحصیل به زبان انگلیسی، مدرک معتبر در سراسر اتحادیه اروپا و حتی سراسر جهان به همراه شهریه از دلایل محبوبیت رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و دامپزشکی در اسلواکی است.

ادامه مطلب »
ویزای تحصیلی اسلواکی

نکات طلایی در اخذ ویزای تحصیلی اسلواکی

دانشجویان بین‌المللی خارج از اتحادیه اروپا هم برای ورود به اسلواکی به ویزای تحصیلی و مجوز اقامت نیاز دارند. ویزای تحصیلی اسلواکی نوعی از انواع ویزاهای بلندمدتی است که این کشور ارائه می‌دهد و به ویزای نوع D هم شناخته می‌شود.

ادامه مطلب »
ویزای دانشجویی اسلواکی

نکات مهم در اخذ ویزای دانشجویی اسلواکی

دانشجویان بین المللی میبایست برای تحصیل در اسلواکی ویزا دریافت کنند، ما در این مقاله سعی داریم تا به بررسی شرایط اخذ ویزای دانشجویی اسلواکی بپردازیم. چنانچه شما نیز این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب نموده اید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
بورسیه تحصیلی اسلواکی

نحوه اخذ بورسیه تحصیلی اسلواکی

امروزه، علاوه بر دولت، دانشگاه‌ها و کالج‌ها هم با ارائه انواع بورسیه تحصیلی اسلواکی ، آموزش و یادگیری را ترویج می‌کنند. اگر یک دانشجوی بین‌المللی مشتاق به تحصیل در اروپا هستید، اسلواکی می‌تواند مقصد مناسبی برای مهاجرت تحصیلی شما باشد.

ادامه مطلب »