مطالب سرمایه گذاری در استرالیا

خرید ملک در استرالیا

جدیدترین شرایط خرید ملک در استرالیا

روند خرید ملک در استرالیا برای افراد غیر مقیم همیشه ساده نیست. هیئت بازبینی سرمایه گذاری خارجی استرالیا (FIRB)، قوانین سختگیرانه ای را برای افراد غیر مقیم (افراد خارجی) در خرید ملک مسکونی در استرالیا تعیین می کند.

ادامه مطلب »
ثبت شرکت در استرالیا

جدیدترین قوانین ثبت شرکت در استرالیا

اگر به فکر راه اندازی یک سرمایه گذاری جدید در استرالیا هستید یا به دنبال رشد کسب و کار خود در این کشور میباشید، ثبت شرکت میتواند گزینه مناسبی باشد. اگرچه ثبت شرکت در استرالیا می تواند قدم بزرگ و پیچیده ای به نظر برسد، اما آغاز یک تجارت تحت ساختار شرکت، مزایای زیادی نیز دارد.

ادامه مطلب »
ویزای سرمایه گذاری در استرالیا

نکات کلیدی ویزای سرمایه گذاری در استرالیا

اگر قصد سرمایه گذاری در استرالیا را دارید، این کشور جزو برترین مقاصدی است که باید در صدر لیست شما قرار گیرد. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی نکات کلیدی ویزای سرمایه گذاری در استرالیا بپردازیم. اگر قصد سرمایه گذاری در کشور شگفت انگیز استرالیا را دارید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
سرمایه گذاری در استرالیا

جدیدترین شرایط سرمایه گذاری در استرالیا 2024

با توجه به طبقه بندی دقیق ویزاها در استرالیا، انواع مختلفی از ویزای سرمایه گذاری در این کشور تعیین شده است که با توجه به روش سرمایه گذاری و همچنین سرمایه متقاضیان، به آنان اعطا میشود. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی جدیدترین شرایط سرمایه گذاری در استرالیا در سال 2024 بپردازیم.

ادامه مطلب »