مطالب مهاجرت به کانادا

اخذ اقامت کانادا

سریعترین روش اخذ اقامت کانادا

ساده ترین راه جهت اخذ اقامت کانادا به شدت به شرایط متقاضی بستگی دارد. علاوه بر این، به اولویت ها و اهدافی که برای خود تعیین کرده اید نیز بستگی دارد. راه های مختلفی برای دریافت سریع و آسان اقامت کانادا وجود دارد.

ادامه مطلب »
ریجکتی ویزای کانادا

اصلی ترین دلایل ریجکتی ویزای کانادا

طبق قوانین کانادا هنگامی‌که یک افسر مهاجرت درخواست ویزای شما را رد می‌کند، باید دلایل ریجکتی ویزای کانادا را اعلام نماید. سپس اداره شهروندی پناهندگی کانادا (IRCC) نامه‌ای به شما می‌دهد که در آن دلایل رد ویزای شما توضیح داده شده است.

ادامه مطلب »
ویزای گاردین کانادا

همه چیز در مورد ویزای گاردین کانادا

ویزای گاردین کانادا شرایطی را مهیا می‌کند که افراد زیر ۱۸ سال هنگامی که از مدارس کانادا درخواست پذیرش می‌کنند و ویزا دریافت می کنند، اگر سن آنها زیر ۱۵ سال باشد والدین نیز می توانند در کنار دانش‌آموز درخواست ویزا دهند.

ادامه مطلب »
وکیل مهاجرت به کانادا

مهم‌ترین نکات در انتخاب وکیل مهاجرت به کانادا

یافتن بهترین وکیل مهاجرت به کانادا ، یکی از مهم‌ترین تصمیمات شما در روند مهاجرت است. چه قصد داشته باشید برای اقامت دائم (PR) یا اقامت موقت مانند مجوز تحصیل یا اجازه کار به دولت کانادا درخواست دهید، روند درخواست، پیچیده است و به مدارک زیادی نیاز دارد.

ادامه مطلب »
مهاجرت ورزشکاران به کانادا

فرصت ویژه مهاجرت ورزشکاران به کانادا

ویزای ورزشکاران کانادا در اصل همان ویزای خوداشتغالی کانادا است. در این مقاله به تمامی مراحل مهاجرت ورزشکاران به کانادا از جمله نحوه اخذ ویزای ورزشی، شرایط ویزای ورزشکاری کانادا، مدارک مورد نیاز و نحوه اخذ تابعیت خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب »
وکیل مهاجرت کانادا

بهترین وکیل مهاجرت کانادا

روش های گوناگون و مختلف برای مهاجرت به کشور کانادا وجود دارد که متقاضی مهاجرت باید ابتدا از تمام قوانین و شرایط اخذ اقامت آگاه گردد و سپس اقدام به مهاجرت نماید. در این مقاله قصد داریم به شرایط و ویژگی‌های بهترین وکیل مهاجرت کانادا بپردازیم.

ادامه مطلب »
هزینه مهاجرت به کانادا

بررسی هزینه مهاجرت به کانادا

کانادا یکی از کشورهای پرطرفدار برای مهاجرت است و هزینه مهاجرت به کانادا نیز با توجه به روش مهاجرت شما کاملا متفاوت است. مردم زیادی از سراسر دنیا علاقه دارند که در این کشور زندگی و کار کنند.

ادامه مطلب »
هزینه های زندگی در کانادا

بررسی هزینه های زندگی در کانادا

آیا در فکر مهاجرت هستید و مایلید از هزینه های زندگی در کانادا مطلع شوید؟ دانستن اطلاعات جامع درباره هزینه‌های مختلف و مقایسه آنها با دیگر کشورها به شما کمک می‌کند تا تصمیم قطعی‌تری در مورد مهاجرت به آن کشور بگیرید.

ادامه مطلب »
بازنشستگی در کانادا

مراحل اخذ ویزای بازنشستگی در کانادا

اگر در سن بازنشستگی هستید یا به سرعت به آن نزدیک می شوید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه میتوان به کانادا مهاجرت کرد و یا آنکه آیا در صورت مهاجرت به کانادا، امکان دریافت مستمری بازنشستگی برای شما وجود دارد؟

ادامه مطلب »