مطالب مهاجرت تحصیلی به فرانسه

تحصیل پزشکی در فرانسه

فرصت استثنایی تحصیل پزشکی در فرانسه

اخذ پذیرش از دانشگاه‌های پزشکی فرانسه شرایط خاصی دارد و فارغ‌التحصیلی در این رشته نیازمند تلاش و پشتکار فوق‌العاده‌ای است. ما در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل و کار در رشته پزشکی در فرانسه می‌پردازیم.

ادامه مطلب »
تحصیل مهندسی در فرانسه

جدیدترین نکات تحصیل مهندسی در فرانسه

اگر به فناوری و کار علمی علاقه دارید، از کار تیمی لذت می‌برید و می‌خواهید به حل چالش‌های دنیای مدرن کمک کنید، تحصیل مهندسی در فرانسه ایده خوبی برای شماست. بااین‌حال، اخذ پذیرش از دانشگاه‌های مهندسی فرانسه نیازمند داشتن شرایط خاصی است که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

ادامه مطلب »
تحصیل پرستاری در فرانسه

شرایط ویژه تحصیل پرستاری در فرانسه

اگر مایل به تحصیل در رشته پرستاری در فرانسه هستید باید بدانید که تعداد پذیرش دانشجوی بین‌المللی در رشته پرستاری هرسال محدود است اما خوشبختانه دانشگاه‌های متعددی این رشته را به زبان فرانسوی و انگلیسی ارائه می‌کنند. ما در این مقاله مسیر تحصیل و اشتغال در رشته پرستاری در فرانسه را بررسی می‌کنیم.

ادامه مطلب »
کار در فرانسه برای دانشجویان

نکات مهم کار در فرانسه برای دانشجویان

ما در مقاله سعی بر آن داریم تا به بررسی نکات مهم کار در فرانسه برای دانشجویان بپردازیم. اگر شما نیز قصد دارید حین تحصیل در فرانسه، شغلی مناسب داشته و مهارت های مورد نیاز برای آینده خود را به حداکثر برسانید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
ویزای تحصیلی فرانسه بدون مدرک زبان

نحوه اخذ ویزای تحصیلی فرانسه بدون مدرک زبان

اگر قصد ادامه تحصیل در فرانسه در مقاطع مختلف را دارید، باید توجه داشته باشید که می توانید به دو زبان انگلیسی و فرانسوی در مدارس و دانشگاه های این کشور تحصیل کنید. در این مقاله به نحوه اخذ ویزای تحصیلی فرانسه بدون مدرک زبان با نمره بالا خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب »
بهترین دانشگاه های فرانسه

فرصت تحصیل در بهترین دانشگاه های فرانسه

اگر به دنبال تحصیل ارزان و یا حتی رایگان در یکی از برترین کشورهای اروپا هستید و برایتان مهم است که بتوانید پس از فارغ التحصیلی در کشور مقصد وارد بازار کار شوید، ما به شما تحصیل در بهترین دانشگاه های فرانسه را پیشنهاد می دهیم.

ادامه مطلب »
تحصیل در فرانسه

قوانین تحصیل در فرانسه

در این مقاله سعی بر آن شده است که قوانین و شرایط تحصیل در فرانسه را بیان کرده و راهکارهایی برای بالا بردن شانس دریافت ویزای دانشجویی این کشور ارائه شود.

ادامه مطلب »