مطالب مهاجرت تحصیلی به بلژیک

بورسیه تحصیلی بلژیک

نحوه اخذ بورسیه تحصیلی بلژیک

بلژیک یکی از کشورهای مطرح در سطح بین‌المللی است که در حوزه آموزش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اکثر دانشجویان مشتاق به تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور، نگران هزینه‌های تحصیل و زندگی در کشور مقصد هستند. این نگرانی درباره ایرانیان به‌ویژه در سال‌های اخیر که با کاهش شدید ارزش پول مواجه هستیم، بیش‌ازپیش به چشم می‌خورد. هرچند شهریه‌های تحصیلی در بلژیک در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی، بریتانیا، کانادا و ایالات‌متحده آمریکا بسیار مقرون‌به‌صرفه است، اما هنوز هم برخی دانشجویان مستعد توان پرداخت شهریه را ندارند. خوشبختانه دولت بلژیک در تلاش برای توسعه کشور و نیاز به نیروی جوان و تحصیل‌کرده به دانشجویان خارجی کمک‌هزینه‌های مختلفی ارائه می‌دهد. امکان دریافت بورسیه تحصیلی بلژیک از بسیاری از دانشگاه‌های این کشور هم وجود دارد.

ادامه مطلب »
تحصیل در بلژیک بدون مدرک زبان

شرایط ویژه تحصیل در بلژیک بدون مدرک زبان

ارائه مدرک زبان، همواره یکی از چالش هایی بوده است که متقاضیان تحصیل در خارج از کشور با آن مواجه اند. این امر، در شرایطی که زبان تحصیل در کشور مقصد، زبانی غیر از زبان انگلیسی باشد نیز شرایط را برای متقاضیان دشوارتر می کند. به همین دلیل، بسیاری از متقاضیان به دنبال راه هایی جهت اخذ پذیرش تحصیلی بدون مدرک زبان هستند. کشور بلژیک نیز که یک کشور چند زبانه در اروپا می باشد، الزامات زبان متفاوتی را برای دانشجویان بین المللی تعیین نموده است. از این رو، ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شرایط تحصیل در بلژیک بدون مدرک زبان بپردازیم.

ادامه مطلب »
ویزای دانشجویی بلژیک

مهمترین نکات در اخذ ویزای دانشجویی بلژیک

کشور بلژیک که به داشتن امنیت، کیفیت بالای زندگی و فرهنگ پر جنب و جوش خود معروف است، دارای برخی از برترین دانشگاه های اروپا و یک سیستم آموزشی نوآور و با کیفیت نیز می باشد. به دلیل ارائه بسیاری از امکانات رفاهی به دانشجویان در بلژیک، شهر بروکسل رتبه 38 را در بین بهترین شهرهای دانشجویی در رنکینگ QS کسب کرده است. اما شرایط تحصیل در این کشور برای دانشجویان بین المللی چیست؟ آیا دانشجویان ملزم به اخذ ویزای دانشجویی می باشند؟ ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی مهم ترین نکات در اخذ ویزای دانشجویی بلژیک بپردازیم.

ادامه مطلب »
تحصیل در بلژیک

جدیدترین شرایط تحصیل در بلژیک

هزینه زندگی و تحصیل در بلژیک در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی برای یک دانشجوی بین‌المللی کاملاً معقول است. دانشگاه‌های بلژیک برای پذیرش دانشجویان خود شرایط خاصی را اعمال می‌کنند. در این مقاله به بررسی سیستم آموزشی بلژیک، شرایط تحصیل در این کشور و معرفی دانشگاه‌های آن می‌پردازیم.

ادامه مطلب »
تحصیل داروسازی در بلژیک

فرصت استثنایی تحصیل داروسازی در بلژیک

رشته داروسازی نیز همانند رشته های پزشکی و دندانپزشکی، طرفداران بسیاری دارد. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شرایط تحصیل داروسازی در بلژیک بپردازیم. چنانچه شما نیز به تحصیل در رشته داروسازی در بلژیک علاقه مند هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
تحصیل دندانپزشکی در بلژیک

فرصت محدود تحصیل دندانپزشکی در بلژیک

رشته دندانپزشکی که یکی از محبوب ترین و پرتقاضاترین شاخه های علوم پزشکی می باشد، در دانشگاه های بلژیک نیز طرفداران بسیاری دارد. ا در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شرایط تحصیل دندانپزشکی در بلژیک بپردازیم. چنانچه شما نیز به تحصیل در رشته های پزشکی و دندانپزشکی در بلژیک علاقه مند هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
تحصیل مهندسی در بلژیک

مدارک مورد نیاز تحصیل مهندسی در بلژیک

رشته های مهندسی که جزو رشته های پرطرفدار در سراسر جهان هستند، در دانشگاه های بلژیک نیز متقاضیان بیشماری دارند و فارغ التحصیلان مهندسی در بلژیک قطعا آینده درخشانی خواهند داشت. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شرایط تحصیل مهندسی در بلژیک بپردازیم.

ادامه مطلب »
تحصیل در مدارس بلژیک

شرایط ویژه تحصیل در مدارس بلژیک

بسیاری از والدین به دنبال آن هستند تا با ثبت نام فرزندان خود در مدارس بلژیک شرایط ورود آنها را به دانشگاه های این کشور فراهم کنند. در نتیجه ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شرایط تحصیل در مدارس بلژیک بپردازیم. چنانچه شما نیز به دنبال تحصیل فرزندان خود در برترین مدارس بلژیک هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
تحصیل پزشکی در بلژیک

بررسی شرایط تحصیل پزشکی در بلژیک

در بین مقاصد تحصیلی برتر در اروپا، به ویژه برای تحصیل در رشته های تاپ دانشگاهی مانند پزشکی، بلژیک یکی از بهترین انتخاب هاست. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شرایط تحصیل پزشکی در بلژیک بپردازیم.

ادامه مطلب »
تحصیل رایگان در بلژیک

جدیدترین شرایط تحصیل رایگان در بلژیک

برخی از علاقه مندان به تحصیل در بلژیک قادر به تامین شهریه دانشگاه و سایر هزینه های تحصیل در بلژیک نمی باشند و در چنین شرایطی اخذ بورسیه های تحصیلی یکی از بهترین راهکارها می باشد. ما در این مقاله سعی داریم تا به بررسی شرایط تحصیل رایگان در بلژیک بپردازیم.

ادامه مطلب »
تحصیل پرستاری در بلژیک

مدارک مورد نیاز تحصیل پرستاری در بلژیک

بلژیک که یکی از مقاصد تحصیلی برتر در اروپا، به خصوص جهت تحصیل در رشته های حوزه پزشکی و پرستاری است، فارغ التحصیلان بسیاری را جذب بازار کار می کند. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شرایط و مدارک مورد نیاز جهت تحصیل پرستاری در بلژیک بپردازیم.

ادامه مطلب »
اخذ پذیرش تحصیلی بلژیک

صفر تا صد اخذ پذیرش تحصیلی بلژیک

بلژیک که یکی از مقرون به صرفه ترین مقاصد تحصیلی در اروپا است، خانه بیش از 40000 دانشجوی بین المللی می باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی صفر تا صد اخذ پذیرش تحصیلی بلژیک بپردازیم. اگر شما نیز قصد دارید تحصیلات دانشگاهی خود را در کشور فوق العاده بلژیک تکمیل کنید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
ویزای تحصیلی بلژیک

مهم ترین نکات در اخذ ویزای تحصیلی بلژیک

دانشجویان کشورهای خارج اتحادیه اروپا لازم است برای تحصیل در بلژیک، ویزای تحصیلی دریافت نمایند. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی مهم ترین نکات در اخذ ویزای تحصیلی بلژیک بپردازیم. چنانچه شما نیز بلژیک را به عنوان مقصد تحصیلی خود در اروپا انتخاب نموده اید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
بهترین دانشگاه های بلژیک

بهترین دانشگاه های بلژیک در سال 2024

کشور بلژیک در قلب اروپا، یکی از بهترین مقاصد تحصیلی برای دانشجویان بین المللی است. سیستم آموزشی دانشگاه های بلژیک از چنان کیفیتی برخوردار هستند که باعث شده است اکثرا در رنکینگ جهانی، رتبه های برتر را به خود اختصاص دهند. ما در این مقاله سعی داریم تا به بررسی بهترین دانشگاه های بلژیک بپردازیم.

ادامه مطلب »