مطالب سرمایه گذاری در فرانسه

ویزای تمکن مالی فرانسه

نکات طلایی در اخذ ویزای تمکن مالی فرانسه

اگر از توانایی مالی بالایی برخوردار هستید، ما روش ویزای تمکن مالی را به شما پیشنهاد می کنیم. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شرایط اخذ ویزای تمکن مالی فرانسه بپردازیم. پس چنانچه شما نیز قصد مهاجرت به فرانسه در سریعترین زمان ممکن را دارید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
خرید خانه در فرانسه

10 نکته کلیدی در خرید خانه در فرانسه

خرید خانه در فرانسه، فرصتی فوق العاده برای سرمایه گذاری در این کشور است. دلایل فرهنگی و اقتصادی زیادی برای خرید ملک در این کشور وجود دارد، از سبک زندگی آرام و غذاهای لذیذ گرفته تا سود عالی که می توانید در بازار فرانسه کسب کنید.

ادامه مطلب »
اقامت فرانسه با خرید ملک

مراحل اخذ اقامت فرانسه با خرید ملک

ممکن است برای شما هم این سوال پیش آید که آیا فرانسه برنامه ویزای طلایی و فرصت‌هایی برای سرمایه‌گذاری و اقامت با خرید ملک ارائه می‌دهد یا خیر؟ در پاسخ باید بگوییم که مهاجرین می توانند در فرانسه ملک خریداری کنند اما این امر تضمینی برای اخذ کارت اقامت نیست.

ادامه مطلب »
شرایط خرید ملک در فرانسه

بررسی شرایط خرید ملک در فرانسه

شرایط خرید ملک در فرانسه برای ایرانیان یک شرایط سرمایه گذاری پرریسک محسوب می‌شود زیرا دولت فرانسه، از طریق خرید ملک، هیچ‌گونه مجوز اقامتی برای ساکنین غیر اتحادیه اروپا صادر نخواهد کرد.

ادامه مطلب »
ویزای خودحمایتی فرانسه

چگونه برای اخذ ویزای خودحمایتی فرانسه اقدام کنیم؟

در مورد ویزای خودحمایتی فرانسه چه می دانید؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توانید بدون مدرک زبان، بدون تحصیلات و حتی بدون محدودیت سنی و صرفا با دارایی و سرمایه ای که دارید، به آسانی اقامت یک کشور درجه یک اروپایی مانند فرانسه را به دست آورید؟

ادامه مطلب »