مطالب مهاجرت به اتریش

اخذ پاسپورت اتریش

سریعترین راه اخذ پاسپورت اتریش

اتریش، یکی از امن ترین کشورهای اتحادیه اروپا به شمار می رود. زندگی در این کشور با ثبات مالی، سطح رفاه بالا و تعادل بین کار و زندگی، همراه است که همه این دلایل سبب شده اند تا اتریش به یکی از مقاصد مهاجرتی شهروندان سایر کشورهای جهان تبدیل شود. برای آن که بتوانید به عنوان یک شهروند غیراروپایی از مزایای زندگی در این کشور برخوردار شوید، باید اقدام به اخذ پاسپورت اتریش نمایید. طبق مقررات پاسپورت اتریش، همه متقاضیان از جمله کودکان و نوزادان برای دریافت پاسپورت اتریشی خود باید درخواست خود را ارسال کرده و در زمان تعیین شده در سفارت حضور داشته باشند. دارندگان پاسپورت اتریش، علاوه بر برخورداری از امتیازات متعدد شهروندی در این کشور، به صورت رایگان امکان سفر به سراسر منطقه اقتصادی اروپا (EEA) و سوئیس را خواهند داشت. برای آشنایی بیشتر با مراحل دریافت پاسپورت اتریش، در ادامه مقاله همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
ویزای همراه اتریش

جديدترين شرايط اخذ ویزای همراه اتریش

شرایط ویزای همراه اتریش یکی از مهمترین مسائل برای افراد علاقمند به مهاجرت به اتریش می باشد. همانطور که می دانیم راه های مختلفی برای مهاجرت به اتریش وجود دارد. قبل از انتخاب یکی از آنها، مهاجران بالقوه باید بررسی کنند که آیا می توانند خانواده خود را به عنوان یک همراه بیاورند یا خیر.

ادامه مطلب »
ویزای بازنشستگی اتریش

همه چیز در مورد ویزای بازنشستگی اتریش

دولت اتریش، مانند کشورهای اسپانیا و پرتغال، مشخصاً ویزای بازنشستگی اتریش ارائه نمی‌کند اما اگر خواستار زندگی در اتریش هستید و بیش از 18سال دارید، می‌توانید از طریق ویزای خود حمایتی اتریش، وارد این کشور شوید و پس از اخذ اقامت دائم و تابعیت این کشور طی 6 سال، دوران بازنشستگی خود را با آسودگی خاطر در اتریش بگذرانید.

ادامه مطلب »
تبدیل اقامت به تابعیت در اتریش

چگونگی تبدیل اقامت به تابعیت در اتریش

ما در این مقاله سعی داریم تا به بررسی روش های مختلف اخذ اقامت اتریش و امکان تبدیل آن به تابعیت و شهروندی این کشور بپردازیم. اگر شما نیز قصد مهاجرت به اتریش و دریافت تابعیت این کشور را دارید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
ویزای اتریش

آشنایی با انواع ویزای اتریش

اگر قصد ورود به اتریش و اقامت در این کشور اروپایی را دارید، باید ابتدا یکی از انواع ویزای اتریش را دریافت نمایید. اما آیا می دانید چند نوع ویزا برای ورود به این کشور وجود دارد

ادامه مطلب »