مطالب مهاجرت به آمریکا

اخذ پاسپورت آمریکا

بهترین راه اخذ پاسپورت آمریکا

پاسپورت ایالات متحده آمریکا یک سند رسمی است که توسط دولت ایالات متحده آمریکا صادر می شود که هویت و شهروندی دارنده آن را تأیید می کند و به افراد اجازه می دهد با حمایت دولت ایالات متحده آمریکا به هر کشوری که می خواهد سفر کنند. در این مقاله راه های اخذ پاسپورت آمریکا به صورت دقیق مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب »
اخذ اقامت آمریکا

سریع ترین راه اخذ اقامت آمریکا

با شنیدن نام گرین کارت آمریکا چه چیزی به ذهن شما می رسد؟ یک رویای دست نیافتنی؟ اگر چنین فکری می کنید، باید به شما این مژده را بدهیم که راه های متعددی برای اخذ اقامت آمریکا یا همان گرین کارت آمریکا، حتی برای ایرانیان وجود دارد.

ادامه مطلب »
ثبت نام لاتاری

نکاتی مهم در ثبت نام لاتاری

آیا برای ثبت نام لاتاری امسال و امتحان کردن شانس خود جهت دریافت اقامت و گرین کارت آمریکا آماده اید؟ اگر تا کنون از طرح لاتاری آمریکا اطلاع نداشته اید ما به شما پیشنهاد می کنیم که پس از خواندن این مقاله، برای استفاده از این فرصت طلایی، ثبت نام کنید.

ادامه مطلب »
گرین کارت آمریکا

همه چیز در مورد گرین کارت آمریکا

آیا می‌دانید گرین کارت آمریکا چیست و چه کسانی می‌توانند آن را دریافت کنند؟ گرین کارت به دارنده آن اجازه زندگی و کار دائمی در ایالات متحده را می‌دهد. در این نوشته قصد داریم به گرین کارت آمریکا بپردازیم و تمام نکات مهم در مورد آن را بیان کنیم.

ادامه مطلب »