مطالب مهاجرت تحصیلی به پرتغال

تحصیل در مدارس پرتغال

جدیدترین شرایط تحصیل در مدارس پرتغال

برای افرادی که با فرزندان زیر 18 سال خود به پرتغال مهاجرت می‌کنند یا قصد دارند کودکان خود را برای تحصیل به پرتغال بفرستند، آشنایی با سیستم آموزشی این کشور بسیار حائز اهمیت است. ما در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل در مدارس پرتغال می‌پردازیم.

ادامه مطلب »
کار دانشجویی در پرتغال

میزان درآمد کار دانشجویی در پرتغال

پرتغال به دانشجویان غیر اتحادیه اروپا اجازه کار دانشجویی در پرتغال تا 20 ساعت در هفته به‌صورت نیمه‌وقت در طول‌ترم و اجازه کار حدود 40 ساعت در هفته در تعطیلات بین ترم‌ها را می‌دهد که تا حدودی هزینه‌های زندگی آن‌ها را تأمین می‌کند.

ادامه مطلب »
بورسیه تحصیلی پرتغال

نحوه اخذ بورسیه تحصیلی پرتغال

یکی از مهم ترین مزایای کشور پرتغال ارائه بورسیه های متنوع برای دانشجویان بین المللی می باشد که در سال های اخیر باعث استقبال تعداد زیادی از دانشجویان شده است. در این مقاله نیز قصد داریم به تمام نکات و موارد مرتبط با اخذ بورسیه تحصیلی پرتغال بپردازیم.

ادامه مطلب »
تحصیل در پرتغال به زبان انگلیسی

تحصیل در پرتغال به زبان انگلیسی

یکی از راه های مهاجرت به پرتغال از طریق تحصیل می باشد. از آنجایی که از لحاظ آموزشی کشور پرتغال در سطح خوبی قرار دارد، دانشجویان می‌توانند در این کشور و در تمام مقاطع تحصیلی به زبان انگلیسی به تحصیل بپردازند. در ادامه این مقاله قصد داریم به نکات مهم راجع به تحصیل در پرتغال به زبان انگلیسی توضیح دهیم.

ادامه مطلب »
ویزای تحصیلی پرتغال

هر آنچه در مورد اخذ ویزای تحصیلی پرتغال باید بدانید

کرده‌اند. اگر قصد تحصیل در پرتغال را دارید، پس از اخذ پذیرش از یکی از دانشگاه‌های بین‌المللی این کشور باید برای درخواست ویزای تحصیلی پرتغال اقدام کنید. ما در این مقاله مهم‌ترین اطلاعاتی که باید درباره ویزای تحصیلی پرتغال بدانید آورده‌ایم.

ادامه مطلب »
ویزای تحصیلی پرتغال

نکات طلایی در اخذ ویزای تحصیلی پرتغال

راجع به ویزای تحصیلی پرتغال چه می دانید؟ آیا تا به حال به کشور پرتغال به عنوان مقصدی ایده آل برای مهاجرت تحصیلی فکر کرده اید؟ اخذ ویزای تحصیلی این کشور به شما این فرصت بی نظیر و استثنایی را خواهد داد که در غربی ترین کشور اروپا، آن هم با هزینه ای کم به تحصیل بپردازید.

ادامه مطلب »