مطالب مهاجرت به سوئیس

ریجکتی ویزای سوئیس

اصلی ترین دلایل ریجکتی ویزای سوئیس

دانستن دلایل معمول ریجکتی ویزای شنگن سوئیس قبل از درخواست می تواند به شما کمک کند تا از اشتباهات مشابه در درخواست خود جلوگیری نمایید. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی اصلی ترین دلایل ریجکتی ویزای سوئیس بپردازیم.

ادامه مطلب »
اخذ اقامت سوئیس

بهترین راه اخذ اقامت سوئیس

ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بهترین راه های اخذ اقامت سوئیس بپردازیم. اگر شما نیز در فکر مهاجرت به این کشور زیبا و رویایی هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
مهاجرت به سوئیس

همه چیز در مورد مهاجرت به سوئیس

اگر به این فکر می کنید که چگونه به سوئیس مهاجرت کنید، تنها نیستید. در حال حاضر، نزدیک به 2 میلیون مهاجر، جمعیت حدود 7 میلیون نفری سوئیس را تشکیل داده اند. ما در این مقاله قصد داریم تا به طور کلی، شرایط مهاجرت به سوئیس را بررسی کنیم.

ادامه مطلب »
ویزای سوئیس

آشنایی با انواع ویزای سوئیس

سوئیس جزو پیشرفته ترین، امن ترین و شادترین کشورهای جهان است. این کشور یکی از بالاترین نسبت مهاجران را در جهان غرب دارد. اکثر شهروندان خارج اتحادیه اروپا و EFTA برای ورود به سوئیس باید درخواست ویزا بدهند. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی انواع ویزای سوئیس بپردازیم.

ادامه مطلب »
ویزای همراه سوئیس

قوانین اخذ ویزای همراه سوئیس

اعضای خانواده فرد مقیم سوئیس باید ویزای همراه سوئیس یا ویزای اتحاد خانواده که تنها در شرایط خاصی صادر می‌شود، دریافت کنند. روند اخذ این ویزا بسته به ملیت و نوع مجوز اقامت فرد مقیم سوئیس متفاوت خواهد بود.

ادامه مطلب »