مطالب سرمایه گذاری در اسپانیا

ویزای کارآفرینی در اسپانیا

مراحل اخذ ویزای کارآفرینی در اسپانیا

طرح ویزای کارآفرینی اسپانیا، راهی کارآمد و سریع جهت ادغام مهاجران و اطمینان از کمک آنها به اقتصاد این کشور است. بر اساس این طرح، متقاضیان می توانند با ارائه یک طرح تجاری خلاقانه و به نفع اقتصاد اسپانیا، ویزای کارآفرینی و مجوز اقامت اسپانیا را دریافت کنند.

ادامه مطلب »
خرید آپارتمان در اسپانیا

صفر تا صد خرید آپارتمان در اسپانیا

دانستن قوانین و هزینه های خرید آپارتمان در اسپانیا برای مهاجران، نوسانات بازار ملک در اسپانیا و همچنین میزان مالیات بر ملک در این کشور می تواند مسیر را برای متقاضیان هموار کرده و از افتادن در دام کلاهبرداران جلوگیری کند. ما در این مقاله سعی داریم تا به بررسی صفر تا صد خرید آپارتمان ارزان در اسپانیا بپردازیم.

ادامه مطلب »
ثبت شرکت در اسپانیا

قوانین ثبت شرکت در اسپانیا در سال 2024

ثبت شرکت در کشورهای اروپایی به جهت نزدیکی به ایران و اعطای فرصت تجارت به تجار جهت گسترش بیزینس خود همواره مورد توجه بسیاری از صاحبان مشاغل است. در این مقاله سعی نمودیم تمام آنچه را که باید در مورد ثبت شرکت در اسپانیا و شروع یک کسب و کار بدانید را شرح دهیم،

ادامه مطلب »
تمکن مالی در اسپانیا

جدیدترین شرایط اقامت از طریق تمکن مالی در اسپانیا

اگر شما هم قصد دارید در سال 2024 تمکن مالی اسپانیا را کسب کنید در ادامه مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله سعی بر آن شده است که شما را با جدیدترین شرایط اقامت از طریق تمکن مالی در اسپانیا طی سال جدید میلادی آشنا کنیم.

ادامه مطلب »
خرید ملک در اسپانیا

مراحل خرید ملک در اسپانیا

خرید ملک در اسپانیا یکی از روش ‌های سرمایه گذاری در این کشور است و از این طریق می توان اقامت دائم کشور اسپانیا را اخذ نمود.اگر شما قصد دارید تا در مورد مراحل خرید ملک در اسپانیا و سرمایه گذاری اطلاعات خود را به روز کنید، با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
گلدن ویزای اسپانیا

همه چیز در مورد گلدن ویزای اسپانیا

اگر به دنبال یک سرمایه گذاری مطمئن و سودآور در اروپا هستید و قصد دارید تا بدین وسیله اقامت اروپا و در نهایت شهروندی اروپا را برای خود و اعضای خانواده به دست آورید، ما به شما طرح گلدن ویزای اسپانیا را پیشنهاد می کنیم.

ادامه مطلب »