مطالب سرمایه گذاری در فنلاند

شرایط استارتاپ فنلاند

بررسی جدیدترین شرایط استارتاپ فنلاند و اخذ اقامت اروپا

آیا علاقه دارید که بیزنس خود را در کشوری که دارای اقتصاد قوی و پررونق است راه اندازی کنید؟ پس چه گزینه ای بهتر از کشور فنلاند، شادترین کشور دنیا؟ اگر شما یک کارآفرین موفق و خلاق در خارج از اتحادیه اروپا هستید و به دنبال راه اندازی کسب و کار خود در کشور فنلاند می باشید، لازم است ابتدا با کلیه شرایط استارتاپ فنلاند آشنا شوید و سپس اطمینان حاصل نمایید که آیا نوع کسب و کار، تیم و منابع شما، پتانسیل رشد سریع در عرصه بین المللی را دارد یا خیر. به همین منظور، ما در این مقاله قصد داریم تا جدیدترین و مهم ترین نکات جهت راه اندازی یک بیزنس در فنلاند را شرح دهیم و راهکارهای مناسبی برای مهاجرت به فنلاند و اخذ اقامت این کشور از طریق استارتاپ به شما پیشنهاد کنیم.

ادامه مطلب »
ویزای استارتاپ فنلاند

صفر تا صد مراحل اخذ ویزای استارتاپ فنلاند

ویزای استارتاپ فنلاند یکی از کم هزینه ترین و سریع ترین روش های اخذ اقامت کاری در اروپا می باشد. برای دریافت این نوع ویزا ارائه مدرک زبان الزامی نیست و یکی از مهمترین مزایای اخذ این نوع ویزا، اخذ اقامت کاری دوساله از همان ابتدای برای نفر اصلی و همسر وی می باشد. در این ویزا نیاز به سرمایه گذاری ندارید و در صورتیکه رزومه کاری و تحصیلی شما توسط وکلای فنلاندی ما در اروپا تایید گردد می توانید نسبت به شروع پروسه مهاجرت خود اقدام نمایید. قطعا کسب اطلاعات کامل در خصوص تمامی مراحل دریافت ویزا و نکات مهم آن ضروری است. به همین منظور، ما در این مقاله قصد داریم تا هرآنچه لازم است در خصوص مراحل اخذ ویزای استارتاپ کشور فنلاند بدانید را برای شما شرح دهیم و ترفندهای لازم برای افزایش شانس ویزا را به شما بیاموزیم.

ادامه مطلب »
ویزای خودحمایتی فنلاند

مراحل اخذ ویزای خودحمایتی فنلاند

اگر از متقاضیان اخذ ویزای خودحمایتی فنلاند هستید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید. هرچند برخی شایعات درباره شرایط و مراحل اخذ ویزای خودحمایتی فنلاند مطرح‌شده است، اما این کشور گزینه‌ای برای اخذ ویزای خودحمایتی یا تمکن مالی ندارد.

ادامه مطلب »
ثبت شرکت در فنلاند

جدیدترین قوانین ثبت شرکت در فنلاند

از آنجایی که دریافت اقامت فنلاند از طریق ثبت شرکت شامل پروسه های پیچیده مهاجرتی میباشد، لازم است متقاضیان از کلیه شرایط ثبت شرکت ها و انواع آن اطلاع حاصل کرده و سپس نسبت به انتخاب یک وکیل مهاجرتی مجرب اقدام نمایند. ما در این مقاله به بررسی جدیدترین قوانین ثبت شرکت در فنلاند خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب »