مطالب مهاجرت تحصیلی به استرالیا

تحصیل پرستاری در استرالیا

مدارک موردنیاز تحصیل پرستاری در استرالیا

پس از دریافت مدرک پرستاری در استرالیا نیز فرصت اشتغال در این کشور و سپس اخذ اقامت دائم استرالیا به دلیل نرخ پایین بیکاری و نیاز استرالیا به پرستاران و کادر درمان وجود دارد. بااین‌حال پذیرش دانشجو در رشته پرستاری در استرالیا منوط به داشتن شرایط و مدارک خاصی است که در این مقاله به آن می‌پردازیم.

ادامه مطلب »
تحصیل مهندسی در استرالیا

نکات مهم تحصیل مهندسی در استرالیا

تحصیل مهندسی در استرالیا همان چیزی است که می‌تواند علاوه بر تخصص و دانش کافی، مهارت‌های زندگی و عملی شما را هم بهبود ببخشد. مدارک معتبر مهندسی استرالیا در جهان، شهرت این کشور به آموزش بسیار باکیفیت، امکان کار پس از فارغ‌التحصیلی در رشته مهندسی در استرالیا تنها برخی از دلایلی است که باید در استرالیا رشته مهندسی بخوانید!

ادامه مطلب »
تحصیل پزشکی در استرالیا

فرصت ویژه تحصیل پزشکی در استرالیا

از آنجایی که ممکن است پروسه اخذ پذیرش در رشته های پزشکی استرالیا دشوار باشد، ما در این مقاله سعی داریم تا به بررسی شرایط تحصیل پزشکی در استرالیا بپردازیم. پس اگر شما نیز علاقه مند به تحصیل در رشته های پزشکی استرالیا هستید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
ویزای دانشجویی استرالیا

نحوه اخذ ویزای دانشجویی استرالیا

تحصیل در برترین دانشگاه های استرالیا میتواند یکی از بهترین تجربه هایی باشد که یک فرد در طول زندگی آکادمیک خود به دست آورده و حتی آینده او را دگرگون سازد. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی نحوه اخذ ویزای دانشجویی استرالیا بپردازیم.

ادامه مطلب »
ویزای تحصیلی استرالیا

مراحل اخذ ویزای تحصیلی استرالیا

شرایط اخذ پذیرش از دانشگاه‌های استرالیا بسته به رشته و دانشگاه و دوره تحصیلی متفاوت است. با این‌حال شرط اولیه دولت استرالیا برای ورود و تحصیل در این کشور، اخذ ویزای تحصیلی استرالیا است. ما در این مقاله به معرفی ویزای دانشجویی استرالیا و شرایط و مراحل دریافت آن می‌پردازیم.

ادامه مطلب »
تحصیل رایگان در استرالیا

بررسی شرایط تحصیل رایگان در استرالیا

آموزش باکیفیت، همیشه باارزش است. البته باتوجه‌به نتایج تحقیقاتی و استانداردهای آموزشی شناخته شده در جهان، دانشگاه‌های استرالیا کاملاً ارزش صرف زمان و هزینه را دارند. هرچند تحصیل رایگان در استرالیا ممکن نیست؛ اما ما در این مقاله راه‌حل‌هایی کاربردی برای تحصیل مقرون‌به‌صرفه در استرالیا معرفی می‌کنیم.

ادامه مطلب »
بورسیه تحصیلی استرالیا

نکات کلیدی در اخذ بورسیه تحصیلی استرالیا

انواع مختلفی از بورسیه ها در استرالیا به دانشجویان بین المللی اعطا میشود که ممکن است علاوه بر شهریه دانشگاه، هزینه زندگی آنان در استرالیا را نیز پوشش دهند. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی نکات مهم در اخذ بورسیه تحصیلی استرالیا بپردازیم.

ادامه مطلب »