مطالب مهاجرت تحصیلی به اسپانیا

تحصیل داروسازی در اسپانیا

نکات کلیدی برای تحصیل داروسازی در اسپانیا

حدود 30 دانشگاه در اسپانیا وجود دارد که برخی از آن‌ها رشته داروسازی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به 2 زبان اسپانیایی و انگلیسی ارائه می‌دهند. ما در این مقاله به شرایط و اطلاعات مهمی که درباره رشته داروسازی در اسپانیا باید بدانید، اشاره می‌کنیم.

ادامه مطلب »
تحصیل در مدارس اسپانیا

بررسی شرایط تحصیل در مدارس اسپانیا

سیستم آموزشی اسپانیا تا حد زیادی جامع و کارآمد است. تحصیل در مدارس اسپانیا برای همه کودکان بین 6 تا 16 سال اجباری و کاملاً رایگان است. پس از 16 سالگی دانش‌آموزان می‌توانند بین تحصیل در مقاطع بالاتر، تحصیلات فنی و آماده شدن برای بازار کار یا ترک تحصیل انتخاب کنند.

ادامه مطلب »
تحصیل مهندسی در اسپانیا

جدیدترین شرایط تحصیل مهندسی در اسپانیا

بسته به رشته مهندسی که انتخاب می‌کنید، خواه مهندسی شیمی، عمران، برق یا مکانیک باشد، احتمالاً تمام دانش و مهارت‌های حرفه‌ای موردنیاز خود را در اسپانیا برای ایجاد یک آینده شغلی درخشان کسب خواهید کرد. ما در این مقاله به بررسی رشته مهندسی در اسپانیا می‌پردازیم.

ادامه مطلب »
تحصیل پرستاری در اسپانیا

فرصت ویژه تحصیل پرستاری در اسپانیا

. مدرک پرستاری اسپانیا جز معتبرترین مدارک اسپانیا است و برنامه مطالعاتی این رشته نسبت به برخی از دیگر کشورهای اروپایی ساختار بهتری دارد. ما در این مقاله به بررسی رشته و شغل پرستاری در اسپانیا می‌پردازیم.

ادامه مطلب »
تحصیل در اسپانیا بدون مدرک زبان

آیا تحصیل در اسپانیا بدون مدرک زبان امکانپذیر است؟

شرکت در آزمون های آیلتس و تافل و گرفتن نمره بالا دغدغه بسیاری از دانشجویان ایرانی و مانعی بزرگ برای آن ها برای تحصیل در خارج از کشور محسوب می شود. یکی از بهترین راه حل ها برای رفع مانع فوق، تحصیل در اسپانیا بدون داشتن مدرک زبان آیلتس یا تافل می باشد.

ادامه مطلب »
تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا

چگونه برای تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا اقدام کنیم؟

هر ساله متقاضیان زیادی از سراسر دنیا از جمله ایران تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا را انتخاب می کنند. اسپانیا یکی از بزرگ‌ترین کشورهای اروپاست و از نظر رتبه‌بندی دانشگاهی، فرصت‌های شغلی و رفاه اجتماعی در جهان جزء پیشتازان است.

ادامه مطلب »
ویزای تحصیلی اسپانیا بدون مدرک زبان

اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا بدون مدرک زبان

خوشبختانه، امکان اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا بدون مدرک زبان وجود دارد. اسپانیا یکی از کشورهایی است که مدارک کاملاً معتبر در سطح اروپا و جهان در دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری را با هزینه‌ای بسیار پایین، به دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب »
تحصیل پزشکی در اسپانیا

فرصت ویژه تحصیل پزشکی در اسپانیا

اسپانیا یکی از بهترین کشورهای اروپایی برای تحصیل در رشته پزشکی است. تحصیل پزشکی در اسپانیا ، یکی از امن‌ترین کشورهای اروپایی، علاوه بر هزینه‌های بسیار پایین‌تر، منجر به اخذ مدارکی کاملاً معتبر در سطح اتحادیه اروپا و جهان می‌شود.

ادامه مطلب »
قوانین کار دانشجویی در اسپانیا

بروزترین قوانین کار دانشجویی در اسپانیا

دانشجویان بین المللی همواره باید بر اساس بروزترین قوانین کار دانشجویی فعالیت کنند، در غیر این صورت ممکن است ویزای تحصیلی آن‌ها توسط دولت، باطل شود و از تحصیل محروم شوند. ما در این مقاله به شرایط و قوانین کار دانشجویی در اسپانیا می‌پردازیم.

ادامه مطلب »
تحصیل در اسپانیا

نکات کلیدی تحصیل در اسپانیا

شک نکنید که با انتخاب اسپانیا به عنوان مقصد تحصیل خود در اروپا، هر گز پشیمان نخواهید شد. تحصیل در اسپانیا یکی از بهترین گزینه ها برای دانشجویانی است که دغدغه تامین هزینه های تحصیل در اروپا را دارند.

ادامه مطلب »