مطالب مهاجرت تحصیلی به مجارستان

تحصیل داروسازی در مجارستان

فرصت ویژه تحصیل داروسازی در مجارستان

استانداردهای آموزشی دانشگاه‌های مجارستان توسط سایر کشورهای اروپایی و حتی امریکا و کانادا هم پذیرفته می‌شود به همین دلیل دانشجویان پس از تحصیل داروسازی در مجارستان فرصت کار یا ادامه تحصیل در بسیاری از کشورهای جهان را خواهند داشت.

ادامه مطلب »
تحصیل مهندسی در مجارستان

شرایط تحصیل مهندسی در مجارستان

اگر به دنبال آموزش باکیفیت و تحصیل مهندسی در مجارستان هستید، باید بدانید که دانشگاه‌های مجارستان دانشمندان مشهوری مانند ریاضی‌دان جان فون نویمان و برنده جایزه نوبل، آلبرت اسنت گیورگی که ویتامین C را کشف کردند، تربیت‌کرده‌اند.

ادامه مطلب »
بهترین دانشگاه های مجارستان

بررسی بهترین دانشگاه های مجارستان

بهترین دانشگاه های مجارستان در سطح اروپا به‌ویژه در رشته‌های پزشکی، پیراپزشکی و مهندسی دارای شهرت زیادی درزمینهٔ تدریس و تحقیقات علمی کاربردی هستند. طبق نتایج یک پرسشنامه در سال 2017، دانشجویان بین‌المللی به‌طورکلی از تحصیل در دانشگاه‌های مجارستان رضایت دارند.

ادامه مطلب »
تحصیل رایگان در مجارستان

آیا تحصیل رایگان در مجارستان امکانپذیر است؟

سوالی که اکثر متقاضیان تحصیل در مجارستان به دنبال پاسخ آن هستند این است که آیا تحصیل رایگان در مجارستان امکانپذیر است؟ ما در این مقاله سعی داریم تا به این پرسش پاسخ داده و به دانشجویان کمک کنیم به صورت مقرون به صرفه در مجارستان به تحصیل بپردازند.

ادامه مطلب »
ویزای تحصیلی مجارستان

مهم ترین نکات در اخذ ویزای تحصیلی مجارستان

شرایط دریافت ویزای دانشجویی مجارستان متفاوت بوده، بنابراین مهم است که از قبل، در مورد مقررات ورود به این کشور و تحصیل در آن، تحقیق کنید. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی مهم ترین نکات در اخذ ویزای تحصیلی مجارستان بپردازیم.

ادامه مطلب »