مطالب سرمایه گذاری در دومینیکا

ثبت شرکت در دومینیکا

جدیدترین قوانین ثبت شرکت در دومینیکا

ثبت شرکت، یکی از محبوب ترین زیرمجموعه های سرمایه گذاری جهت اخذ اقامت دومینیکا است. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شرایط ثبت شرکت در دومینیکا بپردازیم. اگر شما نیز قصد راه اندازی کسب و کار خود را در این جزیره گرمسیری و زیبا را دارید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
خرید ملک در دومینیکا

نکاتی که پیش از خرید ملک در دومینیکا باید بدانید

هیچ محدودیتی برای خارجی ها جهت خرید ملک در جمهوری دومینیکا وجود ندارد و شهروندان خارجی، مجاز به خرید ملک در جمهوری دومینیکا با حقوق و تعهدات مشابه یک شهروند دومینیکا هستند. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی نکات مهم در خصوص خرید ملک در دومینیکا بپردازیم.

ادامه مطلب »
اقامت سرمایه گذاری دومینیکا

روش های اخذ اقامت سرمایه گذاری دومینیکا

متقاضیان علاقه مند به سرمایه گذاری و راه اندازی بیزنس و تجارت در دومینیکا می توانند با داشتن شرایط، اقامت و حتی شهروندی این کشور را نیز به دست آورند. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شرایط و روش های اخذ اقامت سرمایه گذاری دومینیکا بپردازیم.

ادامه مطلب »
اقامت دومینیکا

مراحل دریافت اقامت دومینیکا

ممکن است کشور دومینیکا جزو انتخاب های اول برای متقاضیان مهاجرت نباشد و یا هرگز به ذهن آنان خطور نکرده باشد. اما جالب است بدانید که این کشور تنها سه ساعت و نیم با نیویورک و 90 دقیقه با میامی فاصله دارد. جمهوری دومینیکا با ارائه یک سبک زندگی آرام در یک محیط ایده آل با برخی از بهترین سواحل جهان، می تواند در مقایسه با سایر جزایر کارائیب، یک زندگی فوق العاده را به ساکنان خود ارائه دهد. طرح شهروندی اقتصادی دومینیکا در جهان شهرت بسیار داشته و سبب شده است تا سرمایه گذاران بسیاری راهی این کشور زیبا شوند. به جز سرمایه گذاری، راه های بسیاری جهت اخذ اقامت این کشور وجود دارد که در پی آن میتوان حتی شهروندی دومینیکا را نیز اخذ نمود. ما در این مقاله سعی داریم تا به بررسی مراحل دریافت اقامت دومینیکا بپردازیم. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »
اخذ ویزای سرمایه گذاری در دومینیکا

چگونه برای اخذ ویزای سرمایه گذاری دومینیکا اقدام کنیم؟

کشور دومینیکا، واقع شده در حوزه کارائیب، دارای محیط اقتصادی و سیاسی باثبات و شرایط ایده آل جهت سرمایه گذاری میباشد. دومینیکا یکی از اولین کشورهاییست که به سرمایه گذاران خارجی، در ازای مشارکت آن ها در اقتصاد ملی، در مدت 4 الی 6 ماه، شهروندی و پاسپورت دوم اعطا می کند. طرح شهروندی دومینیکا، یکی از مقرون به صرفه ترین و قابل اعتمادترین طرح های اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری میباشد که نه تنها در میان سایر کشورهای کارائیب، بلکه در جهان شهرت دارد. ما در این مقاله قصد داریم تا برای متقاضیان اخذ ویزای سرمایه گذاری دومینیکا ، طرح شهروندی این کشور را از طریق سرمایه گذاری، شرح دهیم. اگر شما نیز قصد دارید با سرمایه گذاری در یک جزیره آتشفشانی گرمسیری به دور از هیاهو و شلوغی شهرهای بزرگ زندگی کنید، در حالی که پاسپورت دوم برای سفر بدون ویزا به سراسر جهان را دارید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب »