مطالب مهاجرت تحصیلی به اتریش

رشته روانشناسی در اتریش

فرصت ویژه کار و تحصیل در رشته روانشناسی در اتریش

اگر علاقه‌مند به رشته روانشناسی باشید حتماً زیگموند فروید را می‌شناسید! این روانشناس معروف در اتریش زندگی و فعالیت می‌کرده است. به همین جهت اگر به دنبال مقصدی ایده آل برای روانشناس شدن هستید، تحصیل رشته روانشناسی در اتریش پیشنهاد ما به شماست. ما در این مقاله به شرایط تحصیل و کار در رشته روانشناسی در این کشور می‌پردازیم.

ادامه مطلب »
تحصیل روانشناسی در اتریش

جدیدترین شرایط تحصیل روانشناسی در اتریش

به دلیل تاریخچه غنی اتریش در رشته روانشناسی اگر قصد کاوش علمی در حوزه کارکرد روان انسان را دارید، تحصیل روانشناسی در اتریش ایده خوبی به نظر می‌رسد. ما در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل در این رشته و نحوه تدریس دانشگاه‌های روانشناسی اتریش می‌پردازیم.

ادامه مطلب »
تحصیل پزشکی در اتریش

راهنمای جامع تحصیل پزشکی در اتریش

یکی از رشته های دانشگاهی که بیشترین متقاضی را از سراسر جهان دارد رشته پزشکی است. توجه زیادی به تحصیل پزشکی در اتریش از طرف متقاضیان وجود دارد زیرا سیستم آموزشی اتریش رایگان است و این کشور از رفاه اجتماعی بالایی برخوردار است.

ادامه مطلب »
هزینه های تحصیل در اتریش

آشنايی با هزینه های تحصیل در اتریش

اتریش، یکی از ارزشمندترین کشورهای اروپایی، دارای سیستم آموزشی رایگان است که به دلیل هزینه های مقرون به صرفه زندگی و تحصیل اتریش، هر ساله متقاضیان زیادی را از سراسر جهان جذب می کند. در این مقاله هزینه های تحصیل در اتریش را بررسی خواهیم کرد.

ادامه مطلب »
تحصیل در اتریش با مدرک دیپلم

تحصیل در اتریش با مدرک دیپلم

دانشجویان بین المللی که مایل به ادامه تحصیل در دانشگاه های دولتی اتریش هستند، باید دارای مدرک دیپلم دوازده ساله و در برخی موارد گواهی اشتغال به تحصیل در ایران باشند و در کنکور سراسری در ایران پذیرفته شده باشند. موضوع تحصیل در اتریش با مدرک دیپلم در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد.

ادامه مطلب »
مدارس دولتی اتریش

فرصت ویژه تحصیل در مدارس دولتی اتریش

اتریش با ارائه آموزش سطح بالا و ارزان‌قیمت فرصتی را برای دانش‌آموزان بین‌المللی فراهم کرده است تا با صرف هزینه بسیار کم شانس تحصیل در مدارس دولتی اتریش و برخورداری از کیفیت بالای زندگی در این کشور را داشته باشند.

ادامه مطلب »
مدارس شبانه روزی اتریش

قوانین تحصیلی مدارس شبانه روزی اتریش

هر سال هزاران دانش آموز از سراسر جهان مدارس شبانه روزی اتریش را انتخاب می‌کنند؛ دلیلش هم این است که مدارس اتریش استانداردهایی در حد مدارس سطح اول اروپایی دارند و شرایط زندگی فوق‌العاده‌ای را برای دانش‌آموزان بین‌المللی فراهم می‌کنند.

ادامه مطلب »
بورسیه تحصیلی اتریش

نکات مهم در اخذ بورسیه تحصیلی اتریش

در مورد بورسیه تحصیلی اتریش و راه‌ های اخذ آن چه می ‌دانید؟ بسیاری از علاقه مندان به مهاجرت تحصیلی به کشورهایی مانند اتریش که سیستم آموزش رایگان دارند، بر این باور هستند که می توانند بدون پرداخت هزینه در آن کشور به تحصیل بپردازند.

ادامه مطلب »
تحصیل در اتریش

همه چیز در مورد تحصیل در اتریش

اتریش یکی از کشورهای پیشرفته و مهاجرپذیر در اروپا محسوب می‌شود که سالانه دانشجویان زیادی تصمیم به تحصیل در اتریش میگیرند. مهاجرت به این کشور در سال‌های گذشته به دلیل کیفیت بالای آن افزایش یافته است.

ادامه مطلب »