مطالب مهاجرت تحصیلی به مالزی

تحصیل پرستاری در مالزی

همه چیز در مورد تحصیل پرستاری در مالزی

با گسترش و تنوع صنعت مراقبت های بهداشتی در مالزی، پرستاران در حال حاضر در زمینه های مختلفی در این کشور مورد نیاز هستند. اکنون بیش از 20 رشته تخصصی پرستاری در دانشگاه های مالزی به دانشجویان بین المللی ارائه می شود که دانشجویان را برای کسب مهارت های عملی و اشتغال پس از فارغ التحصیلی آماده می کنند. دانشجویان رشته پرستاری می توانند پس از اتمام دوران تحصیل خود در مالزی، در این کشور و یا هر کشور دیگری در جهان مشغول به کار شوند. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شرایط تحصیل پرستاری در مالزی بپردازیم.

ادامه مطلب »
تحصیل در مالزی

جدیدترین شرایط تحصیل در مالزی 2024

در رتبه بندی برترین دانشگاه های جهان توسط رنکینگ QS در سال 2023، دانشگاه های مالزی در مجموع توانسته اند رتبه 13 را در بین 600 دانشگاه برتر جهان به خود اختصاص دهند. این در حالیست که دانشگاه های مالزی علاوه بر برتری خود و ارائه آموزش با کیفیت، شهریه های بسیار کمی را نیز از دانشجویان بین المللی دریافت می کنند. پس آیا کشور مالزی یکی از برترین مقاصد تحصیلی در آسیا نمی باشد؟ ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شرایط تحصیل در مالزی بپردازیم.

ادامه مطلب »
تحصیل پزشکی در مالزی

فرصت ویژه تحصیل پزشکی در مالزی

کشور مالزی به دلیل داشتن یک سیستم آموزشی با کیفیت و برخی از برترین دانشگاه های جهان که اکثر در رنکینگ جهانی رتبه های زیر ۵۰۰ را به خود اختصاص داده اند، به مقصدی نسبتا خوب برای تحصیل تبدیل شده است. پایین بودن هزینه های تحصیل و زندگی در مالزی نیز به محبوبیت آن در بین دانشجویان افزوده است. رشته های علوم پزشکی در مالزی، به دلیل بهره مندی این کشور از فناوری های پیشرفته و روش های آموزشی نوین، جزو پرطرفدارترین ترین رشته های تحصیلی هستند. در نتیجه ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شرایط تحصیل پزشکی در مالزی بپردازیم.

ادامه مطلب »
تحصیل مهندسی در مالزی

بررسی شرایط تحصیل مهندسی در مالزی 2024

تحصیل در رشته های مهندسی که جزو رشته های تاپ دانشگاهی هستند، فرصت های شغلی بی نظیری را برای علاقه مندان ایجاد می کند. کشور مالزی با داشتن برترین دانشگاه ها و سیستم آموزشی بسیار با کیفیت، یکی از پرتقاضاترین مقاصد جهت تحصیل مهندسی در آسیا است. فارغ التحصیلان مهندسی از دانشگاه های مالزی می توانند سریعا جذب بازار کار شوند و در مالزی یا هر کشور دیگری در جهان، یک شغل پردرآمد با آینده ای درخشان داشته باشند.

ادامه مطلب »
تحصیل رایگان در مالزی

آیا تحصیل رایگان در مالزی امکانپذیر است؟

اگرچه هزینه تحصیل در دانشگاه های مالزی در مقایسه با بسیاری دیگر از مقاصد تحصیلی در جهان مقرون به صرفه تر است، اما همچنان بسیاری از علاقه مندان به تحصیل در این کشور با مشکل تامین هزینه ها مواجه هستند و این امر سبب می شود که از فرصت تحصیل در بهترین دانشگاه های مالزی که جزو برترین ها در جهان هستند، باز بمانند. ما در این مقاله سعی داریم تا به بررسی شرایط تحصیل رایگان در مالزی بپردازیم و به دانشجویانی که با مانع تامین هزینه های تحصیل در خارج از کشور مواجه هستند کمک کنیم.

ادامه مطلب »
ویزای دانشجویی مالزی

نکات مهم در اخذ ویزای دانشجویی مالزی

کشور مالزی نه تنها در بخش گردشگری، بلکه در زمینه آموزش و سبک زندگی نیز بهترین دستاوردها را دارد. در حال حاضر، بیش از 100000 دانشجوی بین المللی از بیش از 150 کشور جهان در مالزی در حال تحصیل هستند. عموماً دانشجویان بین المللی برای تحصیل در مالزی، به ویزای دانشجویی این کشور نیاز دارند. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شرایط اخذ ویزای دانشجویی مالزی بپردازیم.

ادامه مطلب »