مطالب مهاجرت به برزیل

اخذ اقامت برزیل

سریعترین راه اخذ اقامت برزیل

شهروندان خارجی که قصد زندگی و کار در کشور برزیل را دارند می توانند با توجه به شرایط و رزومه خود، به روش های مختلف اقدام به دریافت ویزا و اخذ اقامت برزیل نمایند. برای مهاجرت به برزیل ابتدا باید ویزای مناسب با شرایط خود را انتخاب کنید و مدارک و الزامات مورد نیاز آن را فراهم نمایید. مهم است که به الزامات توجه کنید و درک کنید که کدام نوع ویزا برای شرایط شما مناسب تر است. پس از آن می توانید اقدام به اخذ اقامت موقت یا بلند مدت برزیل نمایید. در صورتی که تمایل به اخذ ویزای موقت یا بلند مدت برزیل دارید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا مراحل اخذ هر یک از آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

ادامه مطلب »
تولد فرزند در برزیل

چگونگی اخذ اقامت از طریق تولد فرزند در برزیل

برخی از کشورهای توسعه یافته مانند کشور برزیل شرایطی را برای خانواده ها به وجود آورده اند تا با تولد فرزند در این کشور اقامت و تابعیت فرزند خود را اخذ کرده و آینده او را در کشوری پیشرفته تضمین کنند. به دنیا آوردن فرزند در کشور برزیل برای افرادی که از شرایط مالی مناسبی برخوردار هستند و سرمایه کافی برای بزرگ کردن فرزند خود در کشوری مانند برزیل را دارند، می تواند یک گزینه ایده آل به شمار بیاید. با این حال، برای تولد فرزند در این کشور باید با همه الزامات و قوانین آشنایی داشته باشید. در ادامه این مقاله قصد داریم به طور کامل قوانین و شرایط لازم برای تولد فرزند در برزیل را مورد بررسی قرار دهیم.

ادامه مطلب »
مهاجرت به برزیل

صفر تا صد مهاجرت به برزیل

برزیل، بزرگ‌ترین کشور آمریکای جنوبی و آمریکای لاتین است که در سال های اخیر به یکی از قطب های اقتصادی جهان تبدیل شده است. این کشور، به دلیل موفقیت اقتصادی و رشد مداوم، یک مکان ایده آل برای مهاجرین و نیروی کار حرفه ای در نظر گرفته می شود و همچنین یکی از بالاترین استانداردهای آموزش عالی را ارائه می دهد. علاوه بر این، برزیل دارای طبیعتی مجذوب کننده با سواحل، جنگل های بارانی و خط ساحلی فوق العاده ای است که در حال حاضر، خانه جمعیت بزرگی از مهاجرین سراسر دنیا است. در ادامه این مقاله قصد داریم صفر تا صد چگونگی مهاجرت به برزیل را مورد بررسی قرار دهیم.

ادامه مطلب »