مطالب سرمایه گذاری در برزیل

خرید ملک در برزیل

بررسی جدیدترین شرایط خرید ملک در برزیل

خرید املاک و مستغلات در برزیل یکی از بهترین فرصت های سرمایه گذاری امروزه برای سرمایه داران خارجی به شمار می آید. همه شهروندان خارجی بدون هیچ‌گونه محدودیتی امکان خرید ملک در این کشور را دارند و علاوه بر این، دولت برزیل، مشوق ها و تسهیلاتی را برای سرمایه گذاران خارجی در نظر گرفته است که در صورت خرید املاک و مستغلات در این کشور به آن‌ها ارائه می شود، به عنوان مثال از محبوب ترین این تسهیلات می توان به جلوگیری از پرداخت مالیات مضاعف و تسهیل در اخذ ویزای خانوادگی اشاره کرد. در صورتی که قصد خرید انواع املاک و زمین را دارید، می توانید کشور برزیل را مقصد سرمایه گذاری خود قرار دهید و در یک فضای اقتصادی سالم و رو به رشد، سرمایه گذاری بلند مدت انجام دهید. در ادامه این مقاله قصد داریم به نکات کلیدی خرید ملک در برزیل بپردازیم.

ادامه مطلب »
ویزای سرمایه گذاری در برزیل

نکات مهم در اخذ ویزای سرمایه گذاری در برزیل

بازارهای رو به رشد و صنایع مختلف کشور برزیل امروزه به یکی از محبوب ترین مقاصد سرمایه گذاری برای سرمایه داران خارجی تبدیل شده است. این کشور که پس از شیوع ویروس کرونا به خوبی توانست به بهبود اقتصادی دست پیدا کند و صنایع مختلف خود را رونق بخشد، اکنون این فرصت را برای سرمایه گذاران خارجی فراهم آورده است تا بتوانند در این رشد اقتصادی سهیم باشند و از مزایای سرمایه گذاری در این کشور برخوردار شوند. قوانین و موانع مربوط به سرمایه گذاری همیشه در حال تغییر هستند و همین امر باعث شده است تا بسیاری از سرمایه گذاران خارجی در درک جنبه های عملی رویه سرمایه گذاری با مشکل مواجه شوند. از همین رو در ادامه این مقاله قصد داریم به طور کامل شرایط ویزای سرمایه گذاری در برزیل را مورد بررسی قرار دهیم.

ادامه مطلب »
اقامت سرمایه گذاری در برزیل

نکات کلیدی اقامت سرمایه گذاری در برزیل

کشور برزیل فرصتی را برای تمامی سرمایه گذاران خارجی فراهم آورده است تا بتوانند با دریافت ویزای سرمایه گذاری، اقامت سرمایه گذاری در برزیل را نیز به دست آورند. دریافت ویزای سرمایه گذاری برزیل به شهروندان خارجی این اجازه را می دهد تا بتوانند به طور بلند مدت در برزیل زندگی و کار کنند. پس از دریافت ویزای سرمایه ‌گذاری، می‌ توانید برای افتتاح یک کسب و کار در برزیل، خرید املاک و مستغلات برزیل و معامله سهام اقدام کنید و یاحتی می‌ توانید یک حساب پس ‌انداز در این کشور افتتاح کنید. در این مقاله، آنچه را که برای دریافت ویزای سرمایه گذاری برزیل باید بدانید را بررسی خواهیم کرد.

ادامه مطلب »
سرمایه گذاری در برزیل

راه های سرمایه گذاری در برزیل

علی رغم آشفتگی های اقتصادی که در سال های اخیر در سراسر دنیا به وجود آمده است و بسیاری از کشورها از نظر اقتصادی دچار بحران شدند، سرمایه‌گذاری‌های سهام خصوصی و سرمایه‌گذاری خطرپذیر در برزیل تنها در نیمه اول سال 2022 بیش از 13 درصد رشد داشته است. از همین رو، برزیل با چشم انداز سیاسی و اقتصادی باثبات، همراه با کاهش ارزش پول و دور شدن سرمایه گذاران از سایر بازارهای نوظهور، هدف اصلی سرمایه گذاری در سال 2023 است. این کشور اکنون یک مقصد عالی برای سرمایه گذاری به شمار می آید. روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در برزیل وجود دارد که در ادامه این مقاله قصد داریم آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

ادامه مطلب »
ثبت شرکت در برزیل

بررسی مراحل ثبت شرکت در برزیل

برزیل یکی از کشورهای آمریکای لاتین است که پس از بحران اقتصادی ناشی از همه گیری ویروس کرونا، توانست به خوبی اقتصاد خود را بهبود بخشد و در مسیر پیشرفت و افزایش بهره وری قرار گیرد. موقعیت های شغلی بسیاری در صنایع مختلف این کشور ایجاد شده است و تقاضا برای نیروی کار افزایش یافته است. همین امر سبب شده تا سرمایه داران و کارآفرینان سراسر جهان که قصد ایجاد یک کسب و کار سود ده در فضای اقتصادی سالم را دارند، برزیل را مقصد خود قرار دهند و در این کشور اقدام به ثبت شرکت نمایند. از همین رو، در ادامه مقاله قصد داریم به مراحل و پیش نیازهای ثبت شرکت در برزیل بپردازیم.

ادامه مطلب »