مطالب مهاجرت تحصیلی به آمریکا

تحصیل در مدارس آمریکا

جدیدترین شرایط تحصیل در مدارس آمریکا

تحصیل در مدارس آمریکا و بهره مندی از امکانات قدرتمندترین کشور جهان، آرزوی هر دانش آموزی است. تحصیل تا کلاس دوازدهم، حق اساسی هر فرد در ایالات متحده آمریکا محسوب می شود و برای همه افراد بین 6 تا 16 سال مورد نیاز است.

ادامه مطلب »
تحصیل دندانپزشکی در آمریکا

فرصت استثنایی تحصیل دندانپزشکی در آمریکا

دندانپزشکی یک شغل بسیار باارزش در ایالات متحده است که درآمد خوبی دارد و فرصت های زیادی را برای خدمت به مردم و ایجاد جوامع سالم تر ارائه می دهد. ما در این مقاله قصد داریم تا به بررسی شرایط تحصیل دندانپزشکی در آمریکا بپردازیم.

ادامه مطلب »
بورسيه پزشكی آمريكا

شرايط اخذ بورسیه پزشکی آمریکا

در کشوری مانند آمریکا، مخاطبان قابل توجهی برای تحصیل در رشته پزشکی وجود دارد که یکی از محبوب ترین رشته ها است. این ممکن است به دلایلی از جمله این واقعیت که آمریکا میزبان بسیاری از بهترین دانشگاه‌های جهان است. در این مقاله بورسیه پزشکی آمریکا به طور دقیق مورد بررسی قرار می گیرد.

ادامه مطلب »
تحصیل در آمریکا

همه چیز در مورد تحصیل در آمریکا

اگر قصد دارید در دانشگاه های آمریکا تحصیل کنید ، ممکن است برای شما سوال ایجاد شود که چگونه از دانشگاه های آمریکا پذیرش بگیریم؟ شرایط تحصیل دانشجویان ایرانی در آمریکا چیست؟ در این مقاله به بررسی موضوع تحصیل در آمریکا می پردازیم.

ادامه مطلب »
بورسیه تحصیلی آمریکا

نکات کلیدی در اخذ بورسیه تحصیلی آمریکا

بورسیه تحصیلی در ایالات متحده می تواند تمام هزینه های شهریه و زندگی متقاضی و یا فقط بخشی از آن را پوشش دهد. ما در این مقاله به بسیاری از ویژگی های بورسیه تحصیلی در ایالات متحده و نحوه اخذ بورسیه تحصیلی آمریکا خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب »
ویزای دانشجویی آمریکا

نحوه اخذ ویزای دانشجویی آمریکا

اگر از شما بپرسند که آرزوی زندگی در چه کشوری را دارید، محال است که آمریکا جزو اولویت های شما نباشد. اخذ ویزای دانشجویی آمریکا یکی از آسان ترین راه های مهاجرت به این کشور و دریافت اقامت آن است.

ادامه مطلب »