مطالب مهاجرت تحصیلی به کانادا

دوره زبان در کانادا

فرصت ویژه شرکت در دوره زبان در کانادا

دوره های تحصیلی در کانادا به زبان انگلیسی و یا زبان فرانسوی تدریس میشوند و دانشجویان میبایست جهت اخذ پذیرش از دانشگاه و دریافت ویزای تحصیلی، مدرک زبان ارائه نمایند. اکنون سوالی که مطرح میشود آن است که بدون ارائه مدرک زبان نیز میتوان در کانادا تحصیل کرد؟ ما در این مقاله سعی داریم تا به بررسی شرایط شرکت در دوره زبان در کانادا و همچنین نحوه اخذ ویزای تحصیلی این کشور بپردازیم.

ادامه مطلب »
ویزای گاردین کانادا

همه چیز در مورد ویزای گاردین کانادا

ویزای گاردین کانادا شرایطی را مهیا می‌کند که افراد زیر ۱۸ سال هنگامی که از مدارس کانادا درخواست پذیرش می‌کنند و ویزا دریافت می کنند، اگر سن آنها زیر ۱۵ سال باشد والدین نیز می توانند در کنار دانش‌آموز درخواست ویزا دهند.

ادامه مطلب »
تحصیل پزشکی در کانادا

شرایط ویژه تحصیل پزشکی در کانادا

اخیرا به خاطر وجود دانشگاه‌های معتبر و استانداردهای آموزشی بالا، بسیاری از دانشجوهای بین‌المللی که قصد ادامه تحصیل در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی را دارند، تحصیل پزشکی در کانادا را انتخاب می‌کنند.

ادامه مطلب »
قوانین دانشگاه های کانادا

قوانین دانشگاه های کانادا

اگر به فکر مهاجرت تحصیلی هستید و در عین حال، میزان کیفیت آموزش، دانشگاه، اساتید و همچنین کیفیت زندگی در کشور محل تحصیل شما برایتان مهم است، ما به شما توصیه می کنیم که از فرصت تحصیل در دانشگاه های کانادا غافل نشوید.

ادامه مطلب »
بورسیه تحصیلی کانادا

نحوه اخذ بورسیه تحصیلی کانادا

دریافت بورسیه تحصیلی کانادا یکی از بهترین اقداماتی است که به واسطه آن دانشجویان بین المللی می توانند بدون تحمل بار مالی هنگفت، در یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان به تحصیل بپردازند و بدون دغدغه و نگرانی از امکانات آن لذت ببرند.

ادامه مطلب »