بررسی شرایط خرید ملک در فرانسه

بررسی آمارها، نشان می‌دهد که تنها حدود 64 درصد از فرانسویان خانه دارند. این اعداد به‌طور بالقوه، نشان‌دهنده بازاری است که به روی مهاجران و سرمایه‌گذاران خارجی، باز است. به‌طوری‌که، حتی باوجود برخی قوانین و مالیات‌های دشوار، بسیاری از افراد از این فرصت برای سرمایه‌گذاری در اروپا استفاده کرده‌اند. بااین‌حال، شرایط خرید ملک در فرانسه برای ایرانیان یک شرایط سرمایه گذاری پرریسک محسوب می‌شود زیرا دولت فرانسه، از طریق خرید ملک، هیچ‌گونه مجوز اقامتی برای ساکنین غیر اتحادیه اروپا صادر نخواهد کرد. به همین جهت، اگر قصد اخذ مجوز اقامت اروپا از طریق خرید ملک را دارید، ما به شما خرید ملک در کشورهای اسپانیا و پرتغال را پیشنهاد می‌کنیم.اگر کشور مدنظر شما برای سرمایه‌گذاری و خرید ملک، فرانسه است، توصیه می‌کنیم ابتدا از طریق برنامه‌های اقامتی کم‌ریسک مانند ویزای خودحمایتی و ویزای تمکن مالی که نیاز به سرمایه‌گذاری ندارند، مجوز اقامت فرانسه را دریافت کنید و سپس با توجه به شرایط خرید ملک در فرانسه اقدام نمایید.

شرایط خرید ملک در فرانسه

این روش، مشکلات پیش روی شما برای خرید ملک در فرانسه ازجمله، عدم داشتن حساب بانکی فرانسوی و عدم مشاهده حضوری ملک را برطرف می‌کند. اگر قصد خرید خانه در فرانسه را دارید، برای اینکه مطمئن شوید تصمیم درستی می‌گیرید و خانه مناسبی را می‌خرید، این مقاله را مطالعه فرمایید. کلیه اطلاعات ارائه‌شده در این مقاله توسط عالیان ویزا، از منابع معتبر و وب‌سایت‌های رسمی کشور فرانسه، گردآوری‌شده است.

عناوین و موضوعاتی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته اند:

  • آیا اکنون زمان خوبی برای خرید ملک در فرانسه است؟
  • شرایط خرید ملک در فرانسه برای ایرانیان
  • اخذ اقامت اروپا با خرید ملک در فرانسه
  • متوسط قیمت املاک در فرانسه
  • مالیات‌های مربوط به خرید املاک در فرانسه
  • راهنمای گام‌به‌گام خرید ملک در فرانسه
  • مشکلات و چالش‌های خرید خانه در فرانسه برای ایرانیان

آیا اکنون زمان خوبی برای خرید ملک در فرانسه است؟

فرانسه یکی از بازارهای اصلی مسکن اروپا است و به دلیل رشد قیمت ثابت، سالانه به جذب سرمایه‌گذاران بین‌المللی ادامه می‌دهد. بررسی شرایط خرید ملک در فرانسه در چند سال اخیر، نشان می‌دهد که قیمت املاک در فرانسه حتی در طول بحران اقتصادی جهانی، نسبتاً خوب بوده است. رشد بازار املاک فرانسه از سال 2015 به دلیل نرخ پایین وام مسکن، تقویت ‌شده است. تورم پایین، بازده سود سرمایه‌گذاری در حوزه املاک و مستغلات را در حدود 3 یا 4 درصد در سال، نگه داشته است. بااین‌حال، از سال 2018، تورم شروع به افزایش در سطح ثابتی کرده است. به‌طوری‌که از 1.3 درصد در ابتدای سال 2018، به 1.8 درصد در آوریل رسیده بود.

شرایط خرید ملک در فرانسه

هرچند بحران کرونا، بازار ملک در فرانسه را تحت تأثیر خود قرار داده بود، از نیمه دوم سال 2020 تا اواسط سال 2021، فروش ملک در برخی مناطق این کشور دوباره شروع به افزایش کرد. ازنظر قیمت‌گذاری، پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که بازار املاک فرانسه همچنان قوی خواهد بود و فرانسه طی 10 سال آینده با افزایش 5.85 درصدی قیمت مسکن، فرصت‌هایی را برای سرمایه‌گذاران خارجی که به دنبال سرمایه‌گذاری از طریق خرید ملک در فرانسه هستند، به ارمغان می‌آورد. اگر یک ایرانی مقیم فرانسه هستید، سرمایه‌گذاری در فرانسه که با ارز یورو انجام می‌شود، برای شما بسیار سودآور خواهد بود اما اگر مقیم این کشور نیستید، شرایط خرید ملک در فرانسه برای شما آن‌چنان منطقی به نظر نمی‌رسد.

شرایط خرید ملک در فرانسه برای ایرانیان

اکنون در شرایط خرید ملک در فرانسه هیچ محدودیتی برای اتباع خارجی وجود ندارد، بااین‌حال، ممکن است به‌عنوان یک فرد ساکن غیر اتحادیه اروپا، این فرآیند کمی دشوارتر و نیازمند ارائه مدارک بیشتری باشد. همچنین به‌عنوان یک فرد ساکن غیر اتحادیه اروپا، مدت‌زمانی که می‌توانید در خانه جدید خود بگذرانید بسته به وضعیت اقامت و ویزای شما، متفاوت خواهد بود. اگر قصد زندگی بیش از 90 روز در فرانسه را دارید، پس از خرید ملک باید برای اخذ ویزای طولانی‌مدت فرانسه اقدام کنید. توجه داشته باشید که با خرید خانه و زمین در فرانسه، مجوز اقامت این کشور را دریافت نخواهید کرد.

اخذ اقامت اروپا با خرید ملک در فرانسه

برخلاف برخی از کشورهای اروپایی دیگر مانند اسپانیا و پرتغال، فرانسه ویزای طلایی برای خرید ملک ارائه نمی‌دهد، بنابراین شرایط خرید خانه در فرانسه ، به این معنی نیست که شما به‌طور خودکار واجد شرایط دریافت اقامت این کشور هستید. شما می‌توانید بدون داشتن شهروندی در فرانسه ملک بخرید، اما برای زندگی در این کشور باید ویزا بگیرید و سپس مراحل درخواست اقامت دائم را طی کنید. شما ممکن است پس از 5 سال زندگی در فرانسه، واجد شرایط دریافت شهروندی فرانسه باشید. البته در برخی شرایط مانند ازدواج با یک فرانسوی یا درصورتی‌که یکی از اعضای خانواده شما تابعیت فرانسه را داشته باشند، مدت‌زمان دریافت اقامت دائم فرانسه، اندکی کمتر خواهد بود.

متوسط قیمت املاک در فرانسه

تنظیم بودجه همیشه یک گام مهم در خرید ملک است. جدول زیر به شما در یافتن منطقه‌ای که مناسب بودجه شماست، کمک می‌کند. بااین‌حال، فراموش نکنید که این قیمت‌ها متوسط ​​هستند و قیمت کامل ملک ممکن است بسته به امکانات و موقعیت مکانی آن در شهر، متفاوت باشد و منوط به شرایط بازار است.

موقعیت مکانی قیمت آپارتمان به ازای هر مترمربع – در مرکز شهرقیمت آپارتمان به ازای هر مترمربع بافاصله از مرکز شهر
پاریس13852 یورو10335 یورو
 نیس 6325 یورو4725 یورو
 آنتیب5125 یورو4000 یورو
 لیون 5100 یورو3057 یورو
 تولوز 4688 یورو3043 یورو
 نانت 4288 یورو2622 یورو
 مونپلیه 3660 یورو2575 یورو
 لیل 3220 یورو2540 یورو
 مارسی 3200 یورو2530 یورو
مالیات‌های مربوط به خرید املاک در فرانسه

علاوه بر مبلغ اصلی خرید ملک، هزینه‌های جانبی دیگری هم برای خرید خانه و زمین در فرانسه وجود دارد. 

خلاصه‌ای از انواع هزینه‌هایی که باید هنگام خرید ملک در فرانسه بپردازید، در جدول زیر آمده است:

هزینه‌های مشاور املاک (در صورت عدم پرداخت توسط فروشنده) بین 5 تا 8 درصد قیمت کل خانه
 حق تمبر (Droit de mutation) برای خانه‌های بالاتر از 5 سال ساخت 5.8 درصد قیمت کل خانه
 هزینه‌های وام مسکن (در صورت استفاده از وام مسکن یک بانک فرانسوی) 1٪ کارمزد، به‌اضافه 250 یورو برای بررسی واجد شرایط بودن برای دریافت وام

علاوه بر هزینه‌های بالا، هزینه‌های دفتر اسناد رسمی که توسط دولت دریافت می‌شود، بسته به قیمت خانه متغیر است:

همچنین، قبل از خرید ملک در فرانسه، مالیات یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که باید در بودجه شما لحاظ شود. دو نوع مالیات بر املاک مسکونی در فرانسه وجود دارد: مالیات زمین (taxe foncière) و مالیات محلی (taxe d’habitation) که در 1 ژانویه هرسال موعد مقرر پرداخت آن‌ها است. درمجموع، مجموع هزینه‌های مربوط به خرید خانه نمی‌تواند از 10 درصد ارزش ملک بیشتر شود اما توصیه می‌کنیم برای آگاهی از جزئیات هزینه‌ها و مالیات‌ها با یک وکیل و مشاور آگاه مشورت کنید.

شرایط خرید ملک در فرانسه

راهنمای گام‌به‌گام خرید ملک در فرانسه

خرید ملک در فرانسه، درواقع یک فرآیند کاملاً ساده است، اما مهم است که خریداران خارجی قبل از شروع کار، روند و مشکلات احتمالی را کاملاً درک کنند. خرید خانه در خارج از کشور به این معنی است که شما نه‌تنها باید قیمت، مکان و ملک را در نظر بگیرید، بلکه باید رویه قانونی که ممکن است با کشور اصلی شما متفاوت باشد، نرخ تبدیل ارز و زبان را نیز در نظر بگیرید. برای خرید ملک در فرانسه معمولاً باید مراحل زیر را طی کنید:

 

1- جستجو و انتخاب ملک موردنظر شما در فرانسه

 

املاک فرانسوی به روش‌های مختلفی فروخته می‌شود: خصوصی (خرید مستقیم از مالک)، از طریق وب‌سایت‌های فروش املاک و از طریق آژانس‌های املاک (Imobiliers). اکثر خریداران خارج از کشور در فرانسه از طریق مشاورین املاک اقدام می‌کنند، اما این موضوع، ریسک خرید خانه در فرانسه را برای ایرانیان، افزایش خواهد داد. شما بدون مشاهده حضوری ملک باید ملک موردنظرتان را انتخاب کنید، به همین دلیل، امکان این وجود دارد که مورد سوءاستفاده قرار بگیرید و ملکی را به قیمت بسیار بالاتر از ارزش واقعی‌اش خریداری کنید. به همین جهت، بهتر است از طریق سایر برنامه‌های اقامتی فرانسه مانند برنامه خودحمایتی یا تمکن مالی، وارد این کشور شوید و سپس به خرید ملک اقدام کنید.

همچنین هنگامی‌که یک نماینده املاک را انتخاب می‌کنید، باید مطمئن شوید که آن‌ها عضو یک سازمان ثبت‌شده قانونی مانند FNAIM، SNPI یا UNPI هستند. این اطلاعات باید درجایی از دفتر املاک آن‌ها، قابل‌مشاهده باشد. یک نماینده اغلب از شما می‌خواهد که “Bon de visite” را امضا کنید. این سندی است که نشان می‌دهد، نماینده خاصی به شما املاک را نشان داده است و رویه استاندارد در فرانسه است که از اختلافات احتمالی بین شما و نماینده‌تان جلوگیری می‌کند.

 
2- شروع روند قانونی خرید ملک در فرانسه

 

پس از انتخاب ملک موردنظر خود و ارائه پیشنهاد برای خرید آن، درصورتی‌که به توافق اولیه با مالک برسید باید روند قانونی خرید ملک را پیش بگیرید. دو سند کلیدی وجود دارد که برای خرید ملک در فرانسه امضا می‌کنید – Compromis de Vente و Acte de Vente (یا Acte Authentique).

کل پروسه خرید ملک، باید سه یا چهار ماه از ارائه پیشنهاد تا امضای قرارداد نهایی طول بکشد.

  • Compromis de Vente (قرارداد اول)

Compromis de Vente معمولاً اولین قراردادی است که برای خرید ملک در فرانسه، امضا می‌کنید و شرایط اصلی توافق بین خریدار و فروشنده را مشخص می‌کند. معمولاً خریدار 10٪ از مبلغ کل ملک را به‌عنوان سپرده، هنگام امضای قرارداد پرداخت می‌کند که توسط سردفتر نگهداری می‌شود. این توافقنامه باید توسط مالک و مشتری امضا شود. این توافقنامه الزام‌آور است و تنها راه برهم زدن آن، این است که یکی از تعهدات مندرج دربندهای مشروط قرارداد، رعایت نشود. یکی از مشکلاتی که ایرانیان هنگام خرید ملک در این مرحله، خواهند داشت، نداشتن حساب بانکی فرانسوی با نام شخصی خودشان است که آن‌ها را برای جابه‌جایی سرمایه و پرداخت مبلغ خرید ملک به مالک، دچار چالش خواهد کرد.

Compromis de Vente شامل یک تاریخ موقت برای امضای Acte de Vente یا قرارداد نهایی خواهد بود که فقط به‌عنوان یک مدت‌زمان برای ارائه مدارک انتخاب می‌شود و ازنظر قانونی، الزام‌آور نیست. در این مدت، برای تنظیم قرارداد توسط سردفتر اسناد رسمی، باید پاسپورت، گواهی ازدواج و طلاق خود را ارائه دهید. اگر وام می‌گیرید، به مدارک حاوی جزئیات وام مسکن نیز نیاز خواهید داشت. پس از امضای قرارداد Compromis de Vente توسط خریدار و مالک، خریدار به مدت 10 روز حق انصراف از خرید خانه را خواهد داشت. پس از پایان این مدت، درصورتی‌که خریدار از خرید ملک منصرف نشود، قرارداد برای هر دو طرف الزام‌آور خواهد بود.

  • بندهای تعلیقی قرارداد

«بندهای تعلیقی» به شما اجازه می‌دهد تحت شرایط خاصی بدون پرداخت غرامت، بتوانید قرارداد اولیه را فسخ کنید؛ بنابراین مهم است که درباره جزئیات آن با مالک به توافق برسید.

اگر مقیم فرانسه هستید و برای خرید ملک در فرانسه، از وام مسکن استفاده می‌کنید، سردفتر در قرارداد لحاظ می‌کند که اگر ارائه‌دهنده وام، درخواست وام مسکن شما را رد کند یا از پرداخت وام امتناع کند، شما موظف به نهایی کردن قرارداد خرید ملک خود نیستید. سایر شرایطی که به‌عنوان حق فسخ، در نظر گرفته می‌شود معمولاً اطمینان از سلامت نسبی ملک و تعمیرات اساسی ساختمان است، به همین جهت قبل از خرید ملک در فرانسه حتماً بررسی‌های فنی در خانه صورت می‌گیرد.

شرایط خرید ملک در فرانسه
3- بررسی‌های فنی قبل از خرید ملک در فرانسه

 

تمام املاک فرانسوی باید تحت یک سری بررسی‌های فنی درباره وجود سرب، آزبست، موریانه‌ها و بررسی وضعیت سیستم گرمایش و سرمایش خانه، قرار بگیرند که هزینه آن توسط فروشنده پرداخت می‌شود. این گزارش‌ها با هم در یک گزارش واحد به نام DTT (Dossier de Diagnostic Technique) ارائه می‌شوند. انجام همه آن‌ها طبق قانون الزامی است و فروشنده موظف است که گزارش‌های به‌روز را که به Compromis de Vente ضمیمه می‌شود، انجام دهد. فروشندگان املاک دارای استخر نیز موظف‌اند گزارشی از ایمنی استخر ارائه دهند.

 

4- پرداخت سپرده هنگام خرید ملک در فرانسه

 

در طول مدت قرارداد اولیه، با فرض اینکه قصد دارید روند خرید ملک را ادامه دهید، باید 10 درصد از قیمت کل خانه را به‌عنوان سپرده به سردفتر اسناد رسمی تحویل دهید. اگر به هر دلیلی، به‌غیراز دلایل ذکرشده دربندهای تعلیقی قرارداد، از خرید خانه منصرف شوید، مبلغ سپرده به‌عنوان غرامت به مالک داده می‌شود.

 

5- گرفتن وام مسکن

 

ازآنجایی‌که خرید ملک فرانسوی برای خارجی‌ها بسیار رایج است، چند بانک فرانسوی وجود دارند که به افراد ساکن غیر اتحادیه اروپا، وام مسکن ارائه می‌کنند. روند دریافت وام مسکن فرانسوی برای خارجی‌ها، تقریباً مشابه با ساکنان فرانسه است. به‌طورمعمول، وام‌دهنده در فرانسه به شما این امکان را می‌دهد که بین 70 تا 80 درصد از ارزش ملک وام بگیرید. بااین‌حال، برخی از وام‌دهندگان وام‌های خود را تا 50٪ از ارزش دارایی برای شهروندان غیر اتحادیه اروپا محدود می‌کنند. همچنین، تنها افرادی می‌توانند از وام مسکن استفاده کنند که مقیم فرانسه هستند و شغل و حساب بانکی در این کشور دارند. به همین جهت دوباره تأکید می‌کنیم بهتر است قبل از خرید ملک، با ویزای خودحمایتی یا تمکن مالی، مجوز اقامت فرانسه را دریافت کنید.

 

6- بررسی نقشه‌های املاک و زمین (نقشه‌های کاداستری)

 

قبل از اینکه قرارداد نهایی را امضا کنید، مطمئن شوید که نقشه‌های ملک و زمین اطراف آن را می‌بینید. این نقشه‌ها، اندازه و موقعیت ملک را ثبت می‌کند و نشان می‌دهد که آیا ساختمان‌های دیگری در نزدیکی ملک شما وجود دارند تا بر قیمت ملک شما تأثیر بگذارند یا خیر. اگر قصد بازسازی یا نوسازی ملک را دارید، باید درباره مجوزهای لازم، پرس‌وجو کنید. تصور نکنید که مشکلی نخواهد بود، به‌خصوص اگر در حومه شهر خانه یا زمین می‌خرید، ممکن است به دلیل کشاورزی بودن زمین، مجوز ساخت یا تعمیرات نداشته باشید.

 

7- امضای قرارداد نهایی (Acte de Vente)

 

پس از امضای قرارداد اولیه، درحالی‌که شما برای دریافت وام مسکن اقدام می‌کنید، مقامات محلی برای بررسی شرایط زمین و ملک، سایر اقدامات قانونی لازم ازجمله بررسی عدم ممنوعیت خریدوفروش خانه را آغاز و پیگیری می‌کنند. قبل از امضای قرارداد نهایی، در مورد چگونگی مالکیت ملک فرانسوی خود به دنبال مشاوره باشید. در این مدت توصیه می‌کنیم، با یک وکیل مجرب و حرفه‌ای مشورت کنید و درباره قوانین مالکیت، ارث و مالیات در کشور فرانسه اطلاعات لازم را کسب کنید.

پس از طی مراحل بالا، انعقاد قرارداد نهایی توسط یک دفتر اسناد رسمی انجام می‌شود زیرا طبق قانون، فقط دفاتر اسناد رسمی، مجاز به انعقاد قراردادها در فرانسه هستند. دفتر اسناد رسمی، هزینه‌ای که معمولاً بین 6٪ تا 8٪ از قیمت خالص ملک است را از شما دریافت می‌کند. سردفتر طبق قانون، موظف است بی‌طرفانه عمل کند و هم برای خریدار و هم برای فروشنده اقدام کند. اگرچه ممکن است دفتر اسناد رسمی را بیابید که تا حدودی انگلیسی صحبت کند، مهم است که بدانید اسناد قانونی به زبان فرانسوی هستند و حاوی اصطلاحات حقوقی ناآشنا هستند. به همین جهت توصیه می‌کنیم در این مرحله از خرید ملک در فرانسه، حتماً باراهنمایی یک وکیل اقدام به انعقاد قرارداد کنید.

مشکلات و چالش‌های خرید خانه در فرانسه برای ایرانیان

یکی از مهم‌ترین چالش‌های ایرانیان هنگام خرید ملک در فرانسه، این است که با خرید ملک، هیچ‌گونه مجوز اقامتی از دولت فرانسه صادر نخواهد شد. همچنین خرید ملک برای خارجیان، ریسک سرمایه‌گذاری به دلیل عدم مشاهده حضوری ملک را بالا می‌برد. همچنین جابه‌جایی سرمایه و دریافت وام مسکن برای ایرانیان، به دلیل نداشتن حساب بانکی، چالش‌هایی را به همراه خواهد داشت. به همین جهت، توصیه می‌کنیم ابتدا با ویزای تمکن مالی یا خودحمایتی وارد فرانسه شوید و سپس اقدام به خرید ملک نمایید. همچنین به دلیل عدم اثنایی با قوانین و سیاست‌های حقوقی کشور فرانسه هنگام خرید ملک، برای جلوگیری از مشکلاتی مانند عدم محاسبه هزینه‌های جانبی خرید ملک، عدم توجه به نقشه‌های زمین و ملک و مسائل مربوط به ارث و مالیات، حتماً با یک وکیل و مشاور آگاه، مشورت کنید.

سؤالات متداول
  • آیا امکان خرید زمین در فرانسه برای ایرانیان وجود دارد؟

بله. هیچ محدودیتی برای ایرانیان هنگام خرید ملک و زمین در فرانسه وجود ندارد.

  • اخذ اقامت دائم فرانسه با خرید ملک در این کشور امکان‌پذیر است؟

خیر. فرانسه برنامه‌ای برای ویزای طلایی پیش‌بینی نکرده است و فقط با خرید ملک در این کشور، مجوز اقامت دائم برای شما صادر نمی‌شود.

  • خرید خانه در فرانسه چه مشکلاتی دارد؟

بزرگ‌ترین چالش ایرانیان هنگام خرید ملک در فرانسه، این است که با خرید ملک، هیچ‌گونه مجوز اقامتی از دولت فرانسه دریافت نخواهد کرد. به همین جهت، توصیه می‌کنیم ابتدا با ویزای تمکن مالی یا خودحمایتی وارد فرانسه شوید و سپس اقدام به خرید ملک نمایید.

  • آیا برای خرید خانه و زمین در فرانسه باید در این کشور زندگی کنم؟

خیر. شما می‌توانید بدون نیاز به اقامت، در فرانسه ملک بخرید.

  • امکان دریافت وام مسکن از بانک‌های فرانسوی برای ایرانیان وجود دارد؟

بله. بسیاری از بانک‌های فرانسوی، وام مسکن برای خارجیان ارائه می‌دهد، بااین‌حال، ازآنجاکه برای دریافت وام مسکن به مجوز اقامت، شغل و حساب بانکی نیاز دارید، تنها ایرانیان مقیم فرانسه، واجد شرایط وام مسکن خواهند بود.

سخن پایانی

فرانسه می‌تواند یک مکان ایده آل برای زندگی باشد. بااین‌حال، قبل از اینکه روند خرید ملک خود را به‌طورجدی شروع کنید، اجاره خانه برای چند ماه یا حتی یک سال در فرانسه ایده خوبی است. توجه داشته باشید که با اجاره یا خرید خانه و زمین در فرانسه، مجوز اقامت دائم برای شما صادر نمی‌شود. هرچند سرمایه‌گذاری در فرانسه، به دلیل رشد ثابت قیمت املاک، سودآور محسوب می‌شود اما اگر قصد دارید اقامت اروپا را از طریق خرید ملک به دست آورید بهتر است به کشورهای اسپانیا، پرتغال و یونان فکر کنید. اگر قصد اخذ اقامت فرانسه را دارید، بهترین گزینه برای شما، اخذ مجوز از طریق ویزای خودحمایتی یا تمکن مالی فرانسه است که نیازی به سرمایه‌گذاری ندارد. پس از اخذ اقامت این کشور، می‌توانید با هر مبلغی که در نظر دارید، اقدام به سرمایه‌گذاری و خرید ملک و زمین در فرانسه نمایید.

در این مقاله به بررسی شرایط خرید ملک در فرانسه پرداختیم. ازآنجاکه، جزئیات حقوقی فرایند خرید ملک، اهمیت بسیاری در رضایت نهایی شما از سرمایه‌گذاری و خرید خانه و زمین در فرانسه خواهد داشت توصیه می‌کنیم بدون مشورت با وکیل مجرب اقدام به خرید ملک نکنید. عالیان ویزا با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب و باده سال سابقه موفق در حوزه مهاجرت، همواره به‌روزترین و دقیق‌ترین اطلاعات مربوط به خرید ملک و سرمایه‌گذاری در فرانسه را به شما عزیزان ارائه می‌نماید. جهت دریافت مشاوره رایگان و سریع، شما می‌توانید فرم ارزیابی را تکمیل نمایید و یا با شماره‌های مؤسسه از طریق واتس آپ تماس حاصل فرمایید.

 

برای دریافت مشاوره رايگان، كافيه فقط  فرم ارزیابی را پر كنيد و دكمه ارسال رو بزنید.

كارشناسان عاليان در كمتر از یک ربع با شما تماس ميگيرند و كامل راهنماييتون ميكنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *