مطالب مهاجرت تحصیلی به اروپا

تحصیل داروسازی در اروپا

نکات کلیدی تحصیل داروسازی در اروپا

اروپا مکانی عالی برای تحصیل در دوره های پزشکی مانند داروسازی است. عامل کلیدی که باعث ترجیح بسیاری از دانشجویان خارج از کشور برای ادامه تحصیل در رشته داروسازی در اروپا می شود، مقرون به صرفه بودن شهریه دانشگاه های اروپایی و سیستم آموزشی جامع این دانشگاه ها است. اکثر کشورهای اروپایی برای زندگی ارزان هستند و شهریه اغلب رشته های تحصیلی آن‌ها نیز برای بسیاری از دانشجویان مقرون به صرفه است. مدرک داروسازی از این کشورها در سراسر جهان به رسمیت شناخته شده است. این بدان معناست که یک داروساز از اروپا می تواند در هر نقطه از جهان تنها با داشتن مجوز خاص آن کشور کار کند. در ادامه این مقاله قصد داریم به بررسی شرایط تحصیل داروسازی در اروپا بپردازیم و با الزامات شرکت در این دوره ها بیشتر آشنا شویم.

ادامه مطلب »
تحصیل دندانپزشکی در اروپا

جدیدترین شرایط تحصیل دندانپزشکی در اروپا

کشورهای اروپایی برای دانشجویانی است که به دنبال دانشگاه های برتر و ارزان در رشته دندانپزشکی هستند. دانشگاه های اروپایی مملو از مؤسسات معتبر و نامدار بین المللی هستند که دانشکده های دندانپزشکی مطرح دنیا را در خود جای داده اند. دانشکده های دندانپزشکی اروپایی از جایگاه بالایی در زمینه های تحقیقاتی و علمی برخوردار هستند و در لیست رتبه بندی دانشکده های دندانپزشکی سراسر جهان، رتبه های بالایی را به خود اختصاص داده اند. این عوامل سبب شده تا دانشجویان بین المللی علاقه‌مند به تحصیل دندانپزشکی در دانشگاه های اروپایی را داشته باشند. در ادامه این مقاله قصد داریم شرایط تحصیل دندانپزشکی در اروپا را مورد بررسی قرار دهیم و با پیش نیازهای قبولی در این دانشکده ها بیشتر آشنا شویم.

ادامه مطلب »
تحصیل ارزان در اروپا

بررسی کشورهایی که امکان تحصیل ارزان در اروپا را دارند!

اروپا یکی از محبوب ترین مقاصد تحصیلی در جهان است که به دلیل آموزش با کیفیت، فرهنگ غنی و فناوری پیشرفته شناخته شده است. میلیون ها دانشجو همه ساله تصمیم می گیرند تحصیلات عالی خود را در خارج از کشور دنبال کنند و بارها و بارها نشان داده شده است که مقرون به صرفه بودن یکی از عوامل اصلی تصمیم آن‌ها برای تحصیل در خارج از کشور است. به همین دلیل در ادامه این مقاله قصد داریم شرایط و چگونگی تحصیل ارزان در اروپا را مورد بررسی قرار دهیم.

ادامه مطلب »
تحصیل در اروپا

بررسی جدیدترین شرایط تحصیل در اروپا

کشورهای اروپایی معمولاً به عنوان محبوب ترین مقاصد تحصیلی برای دانشجویانی که علاقه‌مند به تحصیل در خارج از کشور هستند، شناخته می شوند. از مهم‌ترین مزایای تحصیل در دانشگاه های اروپا، امکانات رفاهی با کیفیت و سطح آموزشی بالایی است که در اختیار دانشجویان قرار داده می شود. علاوه بر این، اروپا دانشگاه های معتبر بسیاری دارد که رشته ها و دوره های متنوعی را پوشش می دهند. با این حال، وقتی صحبت از تحصیل در اروپا می شود، باید بدانید که شرایط پذیر و مهلت دانشگاه ها از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. در ادامه این مقاله قصد داریم به صورت دقیق با شرایط تحصیل در کشورهای اروپایی محبوب در بین دانشجویان بین المللی آشنا شویم.

ادامه مطلب »
تحصیل بدون مدرک زبان در اروپا

آیا تحصیل بدون مدرک زبان در اروپا امکانپذیر است؟

اروپا خانه مؤسسات علمی و دانشگاه های بسیاری است که همه ساله دوره های آموزشی سطح بالا و معتبری را در اختیار دانشجویان و علاقمندان قرار می دهند. اغلب دوره ها و دروس دانشگاهی ارائه شده در اروپا به زبان انگلیسی هستند و از همین رو، معمولاً دانشجویان بین المللی نیاز به ارائه مدارک معتبر زبان انگلیسی دارند تا بتوانند واجد شرایط شرکت در این دوره ها شوند. اما در برخی موارد این احتمال وجود دارد که دانشجویان و علاقمندان از مدرک زبان معتبری برخوردار نباشند، برای این دسته از افراد نیز رویه هایی در نظر گرفته شده است و در صورتی که دانشجو واجد شرایط آن باشد، امکان تحصیل بدون مدرک زبان در اروپا را خواهد داشت. در ادامه این مقاله قصد داریم نحوه تحصیل بدون مدرک زبان در کشورهای مختلف اروپایی را مورد بررسی قرار دهیم.

ادامه مطلب »
تحصیل پزشکی در اروپا

ارزانترین کشورها برای تحصیل پزشکی در اروپا

اگر می خواهید برای تحصیل پزشکی در اروپا اقدام کنید اما نگران هزینه های بالای آن هستید، ما برایتان راه حلی مناسب داریم. درست است که هزینه تحصیل در رشته های پزشکی در اروپا تقریبا بالا می باشد، اما بسیاری از این کشورها، هزینه های پایین تری نسبت به سایرین دارند.

ادامه مطلب »