بررسی مراحل ثبت شرکت در آمریکا

یکی از مهم ترین سوالاتی که علاقه مندان به ثبت شرکت در آمریکا دارند این است که آیا امکان مهاجرت به آمریکا از طریق ثبت شرکت یا حتی خرید شرکت در آمریکا وجود دارد؟ در این راستا برخلاف تصور عموم، ثبت شرکت در ایالات متحده آمریکا آمریکا نه تنها برای کسب سود برای شهروندان سایر کشورها امکان پذیر است، بلکه می توان با ثبت شرکت و حتی خرید شرکت، اقامت آمریکا را نیز دریافت کرد. كليه اطلاعات ارائه شده در اين مقاله توسط عاليان ويزا، از منابع معتبر و وب سايت هاى رسمى كشور آمریکا گردآورى شده است.

ثبت شرکت در آمریکا

عناوین و موضوعاتی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفته اند:

  • اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت
  • انواع شرکت در آمریکا
  • هزینه های ثبت شرکت
  • مراحل ثبت شرکت

متقاضیان می توانند با ثبت شرکت در آمریکا از مزایای سیستم مالیاتی این کشور استفاده کنند و همچنین می توانند با خرید یک شرکت در ایالات متحده آمریکا از تجارت در آمریکا سود ببرند. متقاضیانی که مایل به اخذ اقامت آمریکا از طریق سرمایه گذاری هستند نیز می توانند از طریق فرآیند کارآفرینی برای اقامت در ایالات متحده آمریکا اقدام کنند. فرآیندهایی مانند ویزای EB-5 و E-2 به متقاضیان این امکان را می دهد که کسب و کار خود را در ایالات متحده آمریکا راه اندازی کنند و در عین حال به همراه خانواده خود به این کشور مهاجرت کنند. برای تعیین اینکه آیا این کشور شرایط مناسبی را برای سرمایه گذاران فراهم می کند یا نه، می توان از نرخ مالیات در ایالات متحده آمریکا استفاده کرد. نرخ مالیات شرکت ها در ایالات متحده آمریکا در ابتدای سال 2020، 21 درصد و نرخ مالیات بر درآمد 37 درصد است که هر دو کمتر از کشورهای اروپایی است. از طرف دیگر نرخ بیکاری ایالات متحده آمریکا منعکس کننده میزان بیکاری این کشور و همچنین تمایل این کشور برای جذب نیروی کار ماهر خارجی است. نرخ بیکاری آمریکا در سال 2020 برابر با 3.6 درصد بود که برای این کشور بسیار قابل قبول است.

ثبت شرکت در آمریکا

انواع شرکت در آمریکا

  • شرکت سهامی: این مشاغل متعلق به سهامداران آنها هستند. شرکت‌های سهامی می‌توانند گزینه مناسبی برای مشاغل با ریسک متوسط یا بالاتر، مشاغلی که نیاز به سرمایه دارند و مشاغلی که در نهایت به فروش می‌رسند یا عمومی می‌شوند، باشد. این نوع شرکت‌ها در موارد زیر ثبت می‌شوند:

C corp: نوعی شرکت که از نظر قانونی از صاحبان آن متمایز است. شرکت های سهامی می توانند سود ببرند، مشمول مالیات هستند و مسئولیت قانونی دارند. اگرچه شرکت های سهامی بالاترین سطح حمایت از مسئولیت شخصی را برای صاحبان خود ارائه می دهند، اما باید در نظر داشته باشید که هزینه ثبت شرکت سهامی بیشتر از سایر انواع شرکت ها است. شرکت ها همچنین باید اسناد، فرآیندهای عملیاتی و گزارش های پیچیده تر را مستند کنند. شرکت‌ها برخلاف شرکت‌های انفرادی، تضامنی و شرکت‌های با مسئولیت محدود، مالیات بیشتری را بر اساس سود خود می‌پردازند.

S corp: نوعی شرکت سهامی است که برای اجتناب از پرداخت مالیات طراحی شده است، مشابه روش C Corp. این نوع شرکت می تواند سود و زیان را مستقیماً به درآمد شخصی صاحبان خود بدون اعمال نرخ مالیات شرکتی منتقل کند. مالیات این نوع شرکت ها در ایالت ها متفاوت است، اما اکثر آنها همان مقدار مالیات تعیین شده توسط دولت فدرال را می پذیرند. برخی از ایالت ها بر اساس سود آن مالیات می دهند، در حالی که برخی دیگر آن را به رسمیت نمی شناسند و مانند یک شرکت C با آن رفتار می کنند.

شرکت های B: این شرکت ها به دلایل اجتماعی و زیست محیطی تشکیل شده اند و در اکثر ایالت های ایالات متحده آمریکا به رسمیت شناخته شده اند. این شرکت ها از نظر اهداف، مسئولیت پذیری و شفافیت با شرکت های C تفاوت دارند، اما نرخ مالیات آنها یکسان است. این کسب و کارها بر اساس اصول هدف و سود بنا شده اند. سهامداران این شرکت ها موظفند علاوه بر سود مالی، نوعی منافع عمومی را نیز ایجاد کنند. در برخی ایالت ها، این مشاغل ملزم به ارائه گزارش سود سالانه هستند که نشان می دهد چقدر به منافع عمومی کمک می کنند.

ثبت شرکت در آمریکا
  • شرکت با مسئولیت محدود: به طور کلی شرکت های با مسئولیت محدود به شما امکان بهره مندی از شرکت های سهامی و تضامنی را می دهند. این شرکت ها در صورت ثبت شکایت و اعلام ورشکستگی از شما و در بسیاری از موارد دارایی های شما مانند خانه، ماشین و حساب بانکی شما در برابر مسئولیت شخصی محافظت می کنند. سود و زیان این شرکت بدون نیاز به پرداخت مالیات شرکت به حساب شخصی شما واریز می شود، اما باید توجه داشته باشید که اعضای یک شرکت با مسئولیت محدود خوداشتغال محسوب می شوند و باید مالیات خوداشتغالی را بپردازند.
  • شرکت های مشارکتی: در بحث ثبت شرکت، این نوع شرکت ها ابتدایی ترین ساختار را دارند. این نوع شرکت به سه صورت قابل ثبت است:

شرکت مشارکتی عمومی : کلیه شرکا در این نوع شرکت تضامنی مسئول قروض شرکت می باشند. شرکا می توانند حقوقی یا حقیقی باشند.

مشارکت محدود: شرکتی است که در آن یکی از شرکا مسئولیت نامحدود و دیگری مسئولیت محدود دارد (به این معنی که شریک با مسئولیت محدود تا مبلغی که قرا بوده سرمایه گذاری کند مسئول بدهی های آن شرکت است). . شرکای محدود اغلب از مدیریت شرکت حذف می شوند.

شرکت مشارکتی با مسئولیت محدود: شرکتی است که در آن شرکا مسئولیت محدودی در قبال بدهی های شرکت دارند و تنها در صورت سهل انگاری یا اشتباه باید مسئولیت را بپذیرند. فقط در ایالت های خاصی می توان این نوع شرکت را برای شروع مشاغلی مانند حقوق، حسابداری و معماری ثبت کرد. این اغلب تنها راه برای ثبت یک موسسه حقوقی است.

هزینه های ثبت شرکت در آمریکا

هنگامی که صحبت از ثبت شرکت در آمریکا می شود، یکی از رایج ترین سوالات در مورد هزینه های مرتبط و مبلغ است. در بسیاری از موارد این هزینه ها در تصمیم گیری در مورد کشور مقصد تعیین کننده است و بزرگ نمایی آن ها ممکن است باعث شود متقاضی برای سرمایه گذاری در آن کشور تجدید نظر کند. هزینه های ثبت شرکت در آمریکا با توجه به نوع آن متفاوت است اما به طور کلی این هزینه ها کم بوده و متقاضی می تواند با هزینه کم اقدام به ثبت شرکت نماید. در ادامه به بررسی هزینه های ثبت شرکت و هزینه های جانبی تشکیل شرکت با مسئولیت محدود، سهامی C و سهامی S می پردازیم و مبالغ تقریبی آنها را اعلام می کنیم:

شرکت مسئولیت محدود:

  • هزینه ثبت شرکت در آمریکا (دلار آمریکا): 1590
  • هزینه ثبت نام مالیات (دلار آمریکا): 950
  • هزینه های دولتی (دلار آمریکا): 310
  • هزینه باز کردن حساب بانکی برای شرکت (دلار آمریکا): 4950

شرکت سهامی  S و C :

  • هزینه ثبت شرکت (دلار آمریکا): 1750
  • هزینه ثبت نام مالیات (دلار آمریکا): 750
  • هزینه های دولتی (دلار آمریکا): 310
  • هزینه باز کردن حساب بانکی برای شرکت (دلار آمریکا): 4950
مراحل ثبت شرکت

اطلاع از مراحل ثبت شرکت و اجرای دقیق آنها یکی از مهمترین موضوعات در بحث ثبت شرکت در آمریکا می باشد. اگر مرحله ای از این فرآیند را از دست بدهید، ممکن است ثبت شرکت شما دشوار باشد و نتوانید فرایند آن را طی کنید. در نتیجه، متقاضیانی که قصد ثبت شرکت در کشور دیگری را دارند، این کار را از طریق وکیل مهاجرت انجام می دهند تا در طول فرآیند دچار مشکل نشوند. مراحل ثبت شرکت در ایالات متحده آمریکا را مرور می کنیم و در بخش های زیر به معرفی آنها می پردازیم:

  • انتخاب نوع سازمان تجاری که قصد تاسیس آن را دارید
  • انتخاب محل ثبت شرکت
  • پیدا کردن نماینده مورد تایید محلی
  • ثبت شرکت
  • اخذ شماره مالیاتی
  • اخذ آدرس پستی در آمریکا ( در صورت لزوم)
  • افتتاح حساب بانکی
  • افتتاح حساب تجاری جهت واریزی پرداخت مشتریان
  • اخذ بیمه
  • اخذ شماره تلفن برای کسب و کارتان
سؤالات متداول
  • آیا خرید شرکت در آمریکا منجر به اعطای اقامت می شود؟

تحت شرایطی با خرید یک شرکت فعال در آمریکا می توانید اقامت دریافت کنید.

  • انجام مراحل حقوقی ثبت شرکت در آمریکا، چه مدت زمان می‌برد؟

این موضوع در هر ایالت متفاوت است؛ در صورتی که هزینه پردازش سریع را پرداخت کنید، مراحل ثبت شرکت بین دو روز تا دو هفته انجام می‌شوند.

  • آیا برای ثبت شرکت باید یک حساب بانکی تجاری جداگانه باز کرد؟

بله، به عنوان یک صاحب کسب‌وکار، داشتن حساب‌های بانکی جداگانه برای پیگیری معاملات مالی یکی از اساسی‌ترین بخش‌های ایجاد یک تجارت پایدار است.

  • آیا صرف ثبت شرکت در آمریکا منجر به اقامت می شود؟

خیر

سخن پایانی

برای جلوگیری از بروز مشکل در فرآیند ثبت شرکت در آمریکا ، باید مراحل را به دقت دنبال کنید. حتی در صورت خرید یک شرکت یا شرکتی که در ایالات متحده آمریکا فعالیت می کند، می توانید در ایالات متحده آمریکا بمانید. علاوه بر این، اگر قصد زندگی در ایالات متحده آمریکا را دارید، می توانید از طریق فرآیندهای کارآفرینی این کشور برای اخذ اقامت اقدام کنید. عاليان ويزا با بهره گيرى از كارشناسان مجرب و با ده سال سابقه موفق در حوزه مهاجرت، همواره به روزترين و دقيق ترين اطلاعات مربوط به مهاجرت به آمریکا را به شما عزيزان ارائه مي نمايد. جهت دريافت مشاوره رايگان و سريع، شما مي توانيد فرم ارزيابى را تكميل نماييد و يا با شماره هاى موسسه از طريق واتس آپ تماس حاصل فرماييد.

 

برای دریافت مشاوره رايگان، كافيه فقط  فرم ارزیابی را پر كنيد و دكمه ارسال رو بزنید.

كارشناسان عاليان در كمتر از یک ربع با شما تماس ميگيرند و كامل راهنماييتون ميكنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *