صفر تا صد هزینه ویزای آوسبیلدونگ فنلاند

ویزای آوسبیلدونگ فنلاند بهترین روش برای اخذ اقامت اروپا و در نهایت دریافت ویزای کاری است. شرکت در این دوره نیازمند یادگیری زبان فنلاندی تا سطح ب ۱ است که تقریبا معادل مدرک آیلتس ۴ می باشد اما عالیان ویزا این مشکل را برای متقاضیان حل کرده است که در ادامه مقاله به آن می پردازیم. ما اینجاییم تا به شما این اطمینان را بدهیم که اگر شما نیز دغدغه تامین هزینه های مهاجرت و زندگی در اروپا را دارید، دوره آوسبیلدونگ فنلاند بهترین گزینه برای شما می باشد. اما چه دلیلی باعث شده است تا بتوانیم با اطمینان این مژده را به شما بدهیم؟ بله، درست حدس زدید. دوره آوسبیلدونگ فنلاند کاملا رایگان است و شما می توانید به ارزان ترین شکل ممکن به همراه خانواده خود به فنلاند مهاجرت نموده و در این کشور مشغول به کار شوید. اگر می خواهید در این خصوص اطلاعات بیشتری کسب کنید، خواندن این مقاله را از دست ندهید چرا که قصد داریم تا هر آنچه لازم است در خصوص هزینه های مربوط به دوره آوسبیلدونگ فنلاند بدانید را برای شما شرح دهیم.

ویزای آوسبیلدونگ فنلاند
عناوین و موضوعات این مقاله

همه چیز درباره ویزای آوسبیلدونگ فنلاند

متقاضیان ورود به بازار کار اروپا که قصد تحصیل در دانشگاه را ندارند و می خواهند با یادگیری یک حرفه و افزایش مهارت خود به صورت عملی مشغول به کار شوند، می توانند هم اکنون برای اخذ ویزای آوسبیلدونگ فنلاند اقدام کنند. به عبارت دیگر، دوره آوسبیلدونگ فنلاند مناسب افراد بالای 17 سال است که مدرک دیپلم دارند یعنی تحصیلات متوسطه خود را به اتمام رسانده و قصد دارند یک مهارت را به صورت حرفه ای یاد بگیرند. در ضمن، آن دسته از دانشجویانی که در یک رشته فنی در دانشگاه تحصیل نموده اند، می توانند با شرکت در دوره آوسبیلدونگ در کشور فنلاند، مهارت عملی خود را در رشته مورد نظر (برای مثال رشته مکانیک) افزایش داده و مستقیما وارد بازار کار شوند. 

ویزای آوسبیلدونگ فنلاند

شرکت در دوره آوسبیلدونگ معمولا محدودیت سنی ندارد و وجود گپ تحصیلی نیز برای اخذ پذیرش فاقد اهمیت می باشد. از مهم ترین مزایای شرکت در دوره آوسبیلدونگ می توان به امکان اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر 18 سال و همچنین امکان اخذ ویزای کاری و دریافت اقامت دائم فنلاند اشاره نمود. همسر متقاضی می تواند از بدو ورود به فنلاند، مشغول به کار شود و فرزندان نیز به صورت رایگان در مدارس فنلاند به تحصیل بپردازند. پس از اتمام دوره آوسبیلدونگ، چنانچه فرد بتواند از یک کارفرما در فنلاند پیشنهاد شغلی دریافت کند، ویزای فعلی وی به ویزای کاری فنلاند تبدیل می شود و اقامت این کشور را برای خود و اعضای خانواده، به دست می آورد. حال سوالی که وجود دارد آن است که هزینه دوره آوسبیدونگ فنلاند چقدر است؟ ما در ادامه مطلب، این سوال را با جزئیات پاسخ خواهیم داد.

بررسی هزینه شرکت در دوره آوسبیلدونگ فنلاند

خوشبختانه دوره آوسبیلدونگ فنلاند رایگان برگزار می شود و هزینه ای بابت شرکت در این دوره دریافت نخواهد شد. این امر یکی از بزرگ ترین و مهم ترین مزیت های آوسبیلدونگ فنلاند می باشد که باعث شده است تا به عنوان ارزان ترین روش اخذ اقامت اروپا شناخته شود. حال مساله ای که باید به آن توجه داشته باشید آن است که اگرچه این دوره رایگان می باشد اما شما باید برای اخذ ویزای آوسبیلدونگ فنلاند  هزینه کمی پرداخت کنید و همچنین جهت تامین هزینه های زندگی خود و اعضای خانوادتان در این کشور، تمکن مالی لازم را نشان دهید. در ادامه مطلب، این موضوع را بیشتر توضیح خواهیم داد.

هزینه اخذ ویزای آوسبیلدونگ کشور فنلاند

متقاضیانی که موفق به قبولی در مصاحبه با مرکز ارائه دهنده دوره آوسبیلدونگ در فنلاند شوند، نامه پذیرش دریافت خواهند کرد. پس از اخذ پذیرش، باید با مراجعه به سفارت فنلاند در محل خود، درخواست ویزای آوسبیلدونگ فنلاند را ارائه کنند. حال دریافت ویزای آوسبیلدونگ فنلاند، یا همان ویزای تحصیلی این کشور برای متقاضیان آموزش حرفه ای، مستلزم پرداخت هزینه است. این هزینه می تواند با توجه به روش درخواست ویزا توسط شما، متفاوت باشد. 

برای درخواست ویزای فنلاند دور روش وجود دارد: مراجعه حضوری و یا ثبت درخواست در سامانه خدمات الکترونیک. متقاضیانی که به صورت حضوری درخواست ویزا دهند، باید هزینه ای در حدود 450 یورو و متقاضیانی که درخواست خود را در سامانه ثبت می کنند، باید 350 یورو پرداخت کنند. لازم به ذکر است که ارائه مدارک پرداخت هزینه ویزا در روز مصاحبه در سفارت فنلاند، الزامی می باشد.

ویزای آوسبیلدونگ فنلاند

هزینه زندگی در فنلاند برای شرکت در دوره آوسبیلدونگ

اگرچه دوره آوسبیلدونگ فنلاند رایگان است، اما متقاضیان باید از تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های خود و اعضای خانواده در فنلاند، برخوردار باشند. در برخی موارد، هزینه محل اقامت و حتی هزینه غذا برای دانشجو پوشش داده می شود اما در اکثر موارد، دانشجو باید خود هزینه های زندگی در فنلاند را تامین کند. با توجه به متفاوت بودن سبک زندگی افراد و عادت های آنها، نمی توان هزینه دقیقی را برای زندگی در این کشور مشخص نمود. اما بر اساس جدیدترین آپدیت هزینه های زندگی در فنلاند که در وبسایت Numbeo ارائه شده است، یک فرد مجرد برای زندگی در کشور فنلاند، ماهیانه به ۱۰۰۰  یورو نیاز خواهد داشت. 

این میزان هزینه برای یک خانواده چهار نفره، معادل  ۲۲۰۰ یورو در ماه خواهد بود. البته باید اضافه کنیم که پس از اتمام دوره آوسبیلدونگ و در دوران کارآموزی در فنلاند، معمولا از کارفرمای مورد نظر حقوق دریافت خواهید کرد که این امر می تواند به تامین هزینه های شما کمک کند.

سؤالات متداول

  • آیا دارندگان ویزای آوسبیلدونگ فنلاند، مجاز به کار در این کشور هستند؟

بله. متقاضیان می توانند در حین دوره، به صورت پاره وقت و تا سقف 30 ساعت در هفته به کار دانشجویی مشغول شوند.

  • اخذ ویزای آوسبیلدونگ در چه رشته های امکان پذیر است؟

تقریبا هیچگونه محدودیتی وجود ندارد و در اغلب رشته های فنی و مهندسی و برخی رشته های علوم پایه و همینطور پیراپزشکی نظیر بهیاری و پرستاری نیز امکان پذیر است.

  • چگونه می توان با شرکت در دوره آوسبیلدونگ، اقامت فنلاند را دریافت کرد؟

اگر در حین دوره یا بعد از پایان دوره بتوانید از یک کارفرما در فنلاند پیشنهاد شغلی دریافت کنید، امکان اخذ ویزای کاری فنلاند و دریافت اقامت این کشور وجود دارد.

  • آیا با دریافت ویزای آوسبیلدونگ در فنلاند می توانیم شهروندی و پاسپورت فنلاند را دریافت کنیم؟

بله. اگر پس از اتمام دوره بتوانید در فنلاند یک شغل مرتبط پیدا کنید، پس از ۵ سال قادر خواهید بود برای اخذ شهروندی درخواست دهید.

  • طول دوره آوسبیلدونگ در فنلاند چقدر است؟

معمولا بین 2 تا 4 سال.

  • آیا آوسبیلدونگ فنلاند کاملا رایگان است؟

بله

  • دوره آوسبیلدونگ فنلاند به چه زبانی برگزار می شود؟

این دوره کاملا به زبان فنلاندی برگزار می شود و ارائه مدرک زبان فنلاندی در سطح حداقل B1 برای شرکت در دوره الزامی است.

سخن پایانی

اخذ ویزای آوسبیلدونگ فنلاند به شما این امکان را خواهد داد تا به صورت رایگان، به همراه خانواده خود اقامت فنلاند را به دست آورید. دوره آوسبیلدونگ در فنلاند کاملا رایگان ارائه می شود و در اکثر موارد، هزینه ای از متقاضیان دریافت نمی شود. تنها لازم است متقاضیان هزینه ای اندک بابت دریافت ویزا پرداخت نموده و بتوانند هزینه های زندگی در فنلاند را تامین کنند. البته باید بگوییم که شما می توانید با کار پاره وقت و یا دریافت حداقل حقوق کارآموزی، بخشی از هزینه های خود را در این کشور تامین کنید. از طرفی دیگر، امکان درخواست کمک هزینه نیز وجود دارد و به شما کمک خواهند کرد تا از پس تامین مخارج خود بر بیایید. ما در این مقاله هر آنچه باید در خصوص هزینه های شرکت در دوره آوسبیلدونگ فنلاند بدانید را برای شما شرح دادیم.

خبر خوش آنکه عالیان ویزا آماده است تا صفر تا صد این فرآیند مهاجرتی را برای شما انجام داده و موفقیت شما را تضمین کند. پس بهتر است هر چه سریع تر برای بررسی شرایط خود و اطمینان از واجد شرایط بودن جهت شرکت در دوره آوسبیلدونگ، از طریق شماره های موسسه با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. برای ارتباط سریع تر توصیه می شود فرم ارزیابی رایگان موجود در وبسایت عالیان ویزا را تکمیل کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. منتظر شما هستیم.

برای دریافت مشاوره رايگان، كافيه فقط  فرم ارزیابی را پر كنيد و دكمه ارسال رو بزنید.

كارشناسان عاليان در كمتر از یک ربع با شما تماس ميگيرند و كامل راهنماييتون ميكنند. 

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *