بهترین کشورها برای ثبت شرکت در اروپا

با توجه به شرایط ایده آل کشورهای اروپایی برای راه اندازی کسب و کار، اکثر متقاضیان ثبت شرکت در اروپا نمی توانند به راحتی مقصد نهایی خود را انتخاب کنند. در واقع، در قاره ای متشکل از 44 کشور، انتخاب تنها یک کشور برای راه اندازی کسب و کار، بسیار دشوار است. در حالی که بسیاری از این کشورها، مزایای عضویت در اتحادیه اروپا را دارند، هر کدام برای جذب سرمایه گذاران و کارآفرینان در حال رقابت هستند و در عین حال، نقاط قوت و ضعف خود را دارا می باشند. به همین منظور، ما تصمیم گرفتیم تا در این مقاله، بهترین کشورهای اروپا را برای ثبت شرکت به شما معرفی نموده و به طور مختصر، به مقایسه آنها بپردازیم. 

پس اگر شما هم می خواهید بیزنس خود را در یک کشور اروپایی راه اندازی کنید اما هنوز موفق به انتخاب کشوری مناسب نشده اید، خواندن این مقاله را از دست ندهید. کلیه اطلاعات ارائه شده در این مقاله، توسط گروه مهاجرتی عالیان ویزا و از منابع معتبر و وب سایت های رسمی کشورهای اروپایی برای شما مخاطب عزیز گردآوری شده است. 

ثبت شرکت در اروپا
عناوین و موضوعات این مقاله

انتخاب بهترین کشورها برای ثبت شرکت در اروپا

باید بدانید که انتخاب بهترین کشور جهت ثبت شرکت در اروپا ، کاملا به اهداف و نوع بیزنس شما وابسته است. این بدان معناست که هر یک از کشورهای اروپایی، معیارهای متفاوتی جهت ثبت شرکت دارند و امکانات و تسهیلات مختلفی در اختیار کارآفرینان و صاحبان بیزنس قرار می دهند. برای مثال، برای آن دسته از بیزنس ها و شرکت هایی که به دنبال دریافت معافیت های مالیاتی مناسب هستند، کشورهای ایرلند و لوکزامبورگ در اروپا جزو بهترین مقاصد هستند. از طرفی دیگر، بیزنس ها و شرکت هایی که در تلاشند تا کسب و کار خود را در کشورهایی آغاز نمایند که دارای زیرساخت های بسیار قوی هستند، بلژیک و هلند جزو برترین گزینه ها می باشند. 

اگرچه که ما در ادامه مطلب، به شرح مختصری از بهترین کشورهای اروپایی برای ثبت شرکت خواهیم پرداخت، توصیه ما به متقاضیان آن است که جهت بررسی اختصاصی شرایط خود و انتخاب بهترین کشور که مناسب با اهداف تجاری آنها است، با کارشناسان مجرب ما در گروه عالیان ویزا مشاوره تخصصی دریافت نمایند.

ثبت شرکت در اروپا

آشنایی با مزایای تاسیس شرکت در کشورهای اروپایی

انتخاب بهترین کشورها برای ثبت شرکت در اروپا، به ویژه اگر این کشورها عضو اتحادیه اروپا باشند، می تواند مزایای بسیاری برای صاحبان بیزنس داشته باشد و موجب توسعه بیزنس آنها و دستیابی به بازارهای جهانی شود. برخی از برترین مزایای ثبت شرکت در کشورهای اروپایی عبارت اند از:

1- دسترسی به بازار بزرگ

اتحادیه اروپا بزرگترین بازار واحد در جهان است که بیش از 500 میلیون مصرف کننده دارد. این امر به کسب و کارها فرصت خواهد داد تا پایگاه مشتریان خود را گسترش داده و به بازارهای جدید دست یابند.

2- ثبات اقتصادی

اتحادیه اروپا یکی از باثبات ترین مناطق اقتصادی در جهان است. این امر اروپا را به مکانی جذاب برای سرمایه گذاری و رشد کسب و کار تبدیل می کند.

3- دسترسی به منابع مالی

اتحادیه اروپا دسترسی به تعدادی از ابزارهای مالی مانند وام و سرمایه گذاری خطرپذیر را فراهم می کند که می تواند به راه اندازی و رشد کسب و کارها کمک کند.

4- نیروی کار ماهر

اروپا، به ویژه کشورهای اتحادیه اروپا که جزو بهترین کشورها جهت ثبت شرکت در اروپا هستند، دارای منبع عظیمی از کارگران ماهر می باشند. این امر باعث شده است تا اروپا به مقصدی جذاب برای مشاغلی تبدیل شود که به دنبال گسترش نیروی کار ماهر خود هستند.

5- سیستم مالیاتی مطلوب

کشورهای اتحادیه اروپا چندین مزیت مالیاتی را به مشاغل مختلف ارائه می دهد از جمله: نرخ مالیات شرکتی پایین تر و معافیت مالیات بر ارزش افزوده در صادرات.

توجه داشته باشید که مزایای ثبت یک شرکت در اتحادیه اروپا بسیار بیشتر از آنچه گفته شد می باشد. شما می توانید با بهره گیری از فرصت هایی که اتحادیه اروپا فراهم می کند، کسب کار خود را وارد رقابت در بازار جهانی کنید.

لیست بهترین کشورهای اروپا برای ثبت شرکت

همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره شد، بهترین کشور برای راه اندازی کسب و کار در اروپا می تواند با توجه به اهداف تجاری شما متفاوت باشد، با این حال، کشورهای لهستان، هلند، ایرلند و آلمان از سایر کشورهای اروپایی پیشی گرفته و به برترین مقاصد جهت ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار در اروپا تبدیل شده اند. در این قسمت، به شرح مختصری از بهترین کشورها برای ثبت شرکت در اروپا خواهیم پرداخت.

1- آلمان

کشور آلمان، بزرگترین اقتصاد در اروپا و چهارمین اقتصاد بزرگ در جهان است. آلمان با یک فضای سیاسی و اقتصادی پایدار، برای توسعه و رشد کسب و کار، دارای یک اقتصاد چشمگیر، یک بازار مصرفی پررونق و یک نیروی کار قوی است. به لطف موقعیت استراتژیک آن در اتحادیه اروپا، بسیاری از شرکت هایی که به دنبال راه اندازی یا گسترش نفوذ خود در اروپا هستند، آن را گزینه خوبی می دانند.

2- ایرلند

ایرلند به عنوان کشوری که دروازه‌ ای کلیدی به اروپا و قاره آمریکا است، در هنگام در نظر گرفتن بهترین کشورها برای ثبت شرکت در اروپا ، به شدت می درخشد. ایرلند با رشد تولید ناخالص داخلی تقریباً 437 میلیارد دلار در سال، به عنوان بیست و چهارمین کشور رقابتی در جهان از بین 140 کشور رتبه بندی شده است. یکی دیگر از دلایلی که این کشور را یکی از بهترین کشورهای اروپا برای راه اندازی یک تجارت می دانند، معاملات و ترتیبات تجاری قوی آن است، از جمله ملاحظات تجاری عمده با ایالات متحده، بریتانیا، بلژیک، آلمان، فرانسه، اسپانیا و هلند.

3- هلند

هلند علاوه بر برخورداری از موقعیت استراتژیک و جغرافیایی قوی در اروپا، هفدهمین اقتصاد بزرگ جهان می باشد و رتبه یازدهم را در سرانه تولید ناخالص داخلی دارد. بر اساس گزارش اخیر شاخص رقابت پذیری مجمع جهانی اقتصاد در اروپا، هلند یکی از بهترین کشورها برای سرمایه گذاری تجاری در جهان است. هلند با این زیرساخت تجاری عالی و نیروی کار بسیار تحصیلکرده و پویا برای کارفرمایان، به عنوان مکانی موفق برای کسب و کارهای بیوتکنولوژی تبدیل شده است.

4- لهستان

این کشور با ترکیبی از مالیات های پایین و مشوق های مالیاتی کسب و کار که توسط دولت محلی و ملی حمایت می شود، حمایت قوی از حقوق سرمایه گذاران و همچنین سهولت راه اندازی یک شرکت، به عنوان یک مرکز تجاری در حال پیشرفت در اروپا شناخته می شود. به این ترتیب، لهستان به یک رهبر منطقه ای در توسعه و نوآوری و حمایت از استارت آپ ها تبدیل شده است.

5- انگلیس

انگلستان، به عنوان یکی از بهترین مراکز مالی و تجاری اروپا، شرایط بسیار مناسبی را برای سرمایه گذاران خارجی و صاحبان کسب و کار، فراهم می کند. قانون بریتانیا، از کلیه دارایی های شرکت شما محافظت می کند و به شما اجازه می دهد شعبه شرکت خود را در هر یک از کشورهای اتحادیه اروپا افتتاح کنید. فرآیند ثبت شرکت در انگلستان آسان بوده و هزینه آن نیز مقرون به صرفه است.

چگونه بهترین کشور را برای ثبت شرکت انتخاب کنیم؟

شرکت ها و صاحبان بیزنس باید پیش از هر اقدامی، کلیه جوانب را سنجیده و فاکتورهای مهمی را در نظر داشته باشند. ما در این قسمت، برخی از مهم ترین مواردی که باید در انتخاب بهترین کشورها برای ثبت شرکت در اروپا در نظر گرفته شود را نام خواهیم برد.

• میزان دسترسی به بازار

یکی از دلایل اصلی که شرکت ها به دنبال سرمایه گذاری در کشورهای خارجی هستند، دستیابی به بازار است. گزارشی که واحد اطلاعات اکونومیست (EIU) منتشر کرده است نشان می دهد که از هر پنج نفر، سه نفر از پاسخ دهندگان، دسترسی به بازار را به عنوان یکی از سه انگیزه اصلی خود برای راه اندازی یک شرکت در اروپا بیان کرده اند.

ثبت شرکت در اروپا

• میزان مالیات

میزان مالیات در کشور موردنظر نیز یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید. کشورهایی که کمترین نرخ مالیات شرکتی در اروپا را دارند به ترتیب مجارستان (9%)، بلغارستان (10%)، ایرلند (12.5%) و لوکزامبورگ (15%) هستند.

• دسترسی به نیروی کار ماهر

ممکن است شرکت شما به مهارت های تخصصی و یا کارمندان تحصیل کرده و آموزش دیده نیاز داشته باشد. توصیه می شود هنگام انتخاب بهترین کشورها برای ثبت شرکت در اروپا، سطح تحصیلات هر کشور را بررسی کنید. کشور ایرلند پایین ترین نرخ ترک تحصیل در اتحادیه اروپا و همچنین تحصیلکرده ترین نیروهای کار در جهان را دارا می باشد.

• زبان

اگر با زبان کشوری که می خواهید در آن شرکت خود را ثبت کنید آشنا نیستید، کارها می تواند بسیار دشوارتر باشد. داشتن مهارت در زبان محلی در زمان شما صرفه جویی می کند و به شما کمک می کند هنگام راه اندازی کسب و کار خود در اتحادیه اروپا مرتکب اشتباهات بزرگ نشوید.

• حمایت های دولتی

اکثر کشورها نوعی حمایت دولتی به بیزنس های جدید ارائه خواهند کرد. این میزان حمایت می تواند بین کشورها بسیار متفاوت باشد.

• شرکت‌های از پیش تاسیس شده در کشور مقصد

حضور شرکت های بزرگ چند ملیتی در کشور مقصد، نه تنها موجب پرورش استعداد و مهارت کارکنان می شود، بلکه نشانگر آن است که کشور انتخاب شده مکان مناسبی برای تجارت می باشد. باید دلیلی وجود داشته باشد که چرا همه این شرکت های موفق تصمیم گرفته اند در یک مکان راه اندازی شوند.

بررسی شرایط و قوانین ثبت شرکت ها در اروپا

معمولا قوانین ثبت شرکت، در تمامی کشورهای اروپا به یک شکل است. با این حال، همچنان توصیه می کنیم که قوانین مربوط به هر کشور را در وب سایت اداره مهاجرت آن کشور مطالعه کنید. به طور کلی، یکی از مهم ترین شرایط و قوانین ثبت شرکت در اروپا، ارائه طرح تجاری یا همان بیزنس پلن است. این طرح تجاری باید جدید، خلاقانه  سودآور باشد. در ضمن، باید ثابت شود که این طرح به توسعه اقتصاد کشور مقصد کمک می کند و موجب اشتغالزایی نیز می شود. به خاطر داشته باشید که طرح تجاری شما، باید با نیازهای کشور مقصد مطابقت داشته باشد.

نکته مهم دیگر آن است که بر طبق قوانین ثبت شرکت در برخی از کشورهای اروپایی، بیزنس شما باید تعداد مشخصی موقعیت شغلی ایجاد کند. برخی از کشورها، تعداد موقعیت شغلی را دقیقا تعیین کرده اند. برای مثال، طرح تجاری شما در انگلستان، باید حداقل دو موقعیت شغلی تمام وقت برای شهروندان این کشور ایجاد کند تا مجوز فعالیت برای آن صادر گردد. این در حالیست که بسیاری دیگر از کشورها، تعداد دقیقی برای فرصت های شغلی ایجاد شده تعیین نکرده اند.

و در نهایت، دریافت شماره مالیاتی، یکی دیگر از قوانین ثبت شرکت در اروپا می باشد. این شرط، در بین تمامی کشورهای اروپایی یکسان است و همه متقاضیان، در هر کشور، باید برای راه اندازی کسب و کار خود، یک شماره مالیاتی دریافت کنند. شما متقاضی عزیز می توانید برای  کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط ثبت شرکت، با شماره های موسسه تماس بگیرید تا کارشناسان ما، شما را راهنمایی کنند.

نحوه اخذ اقامت اروپا از طریق ثبت شرکت

درست است که ثبت شرکت در اروپا برای اکثر سرمایه گذاران و کارآفرینان خارجی امکان پذیر است، اما هر کشوری در اروپا، اقامت از طریق ثبت شرکت اعطا نمی کند. پس اگر قصد دارید از طریق ثبت شرکت در کشور مورد علاقه خود، اقامت و شهروندی آن کشور را نیز به دست آورید، حتما به خوبی در این باره تحقیق کنید. معمولا اکثر کشورهای اروپایی، به صاحبان کسب و کار، تحت شرایطی، اقامت اعطا می کنند. برای مثال، شما می توانید اقامت لهستان، آلمان، هلند، اسپانیا و بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی را از طریق ثبت شرکت به دست آورید.

به طور معمول، کسانی که سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت را به عنوان روش مهاجرتی خود به اروپا انتخاب می کنند، قادر می باشند پس از 5 سال کار و زندگی مستمر در کشور مقصد، برای اخذ اقامت دائم درخواست دهند. البته شروط دیگری نیز وجود دارد. برای مثال، متقاضی نباید در طول اقامت خود در کشور مقصد، هیچگونه جرمی مرتکب شده باشد. از طرفی دیگر، متقاضی باید مالیات خود را به طور منظم پرداخت کرده باشد. پس همچنان توصیه می کنیم شرایط اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت و همچنین اخذ شهروندی در هر کشور را به طور مجزا بررسی کنید.

در خصوص اخذ شهروند و پاسپورت از طریق ثبت شرکت نیز باید بگوییم که این امر معمولا پس از 10 سال زندگی مستمر در کشور مقصد، پرداخت به موقع مالیات، عدم ارتکاب جرم، ادغام با فرهنگ جامعه و همچنین تسلط به زبان کشور مقصد، میسر است. توصیه می کنیم درباره امکان اخذ تابعیت دوگانه در کشور مقصد نیز به خوبی تحقیق کنید.

راه اندازی کسب و کار در اروپا

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در کشورهای اروپایی

مدارک لازم جهت ثبت شرکت در اروپا با توجه به نوع شرکت و همچنین قوانین شرکت مقصد، متفاوت می باشد. در نتیجه، توصیه ما آن است که پیش از هر اقدام، ابتدا به وب سایت اداره مهاجرت کشور مورد نظر خود مراجعه نموده و کلیه شرایط و قوانین ثبت شرکت را مطالعه کنید. اما به طور کلی، برخی از مهم ترین مدارکی که کلیه متقاضیان ثبت شرکت باید ارائه نمایند به شرح زیر می باشد:

  • پاسپورت معتبر و کپی آن
  • کلیه مدارک هویتی متقاضی
  • طرح تجاری (بیزنس پلن)
  • تاییدیه طرح تجاری که توسط اداره تجارت کشور مقصد به شما اعطا شده است
  • اساسنامه شرکت که به طور واضح، تعداد مدیران، شرکا، میزان سهام، نوع فعالیت های شرکت و مسئولیت افراد را بیان کرده باشد.
  • مدارک افتتاح حساب در کشور مقصد
  • مدارک مربوط به واریز سرمایه لازم جهت ثبت شرکت، به حساب بانکی در کشور موردنظر
  • تاییدیه نام شرکت
  • آدرس دقیق شرکت مورد نظر در کشور مقصد (ارائه اجاره نامه و یا سند خرید ملک لازم است)
  • مدارک اثبات تمکن مالی
  • مدارک اثبات سابقه کار مرتبط با تجارت موردنظر
  • گواهی عدم سوپیشینه
  • فرم ثبت نام مالیاتی
  • گواهی سلامت پزشکی
  • مدارک مربوط به اخذ بیمه در کشور موردنظر

مراحلی که باید برای تاسیس یک شرکت در اروپا طی کنید

اگر شما با مراحل ثبت شرکت در اروپا آشنا باشید، این پروسه برایتان بسیار آسان و بدون چالش خواهد بود. معمولا شرایط افتتاح شرکت اروپایی در اکثر کشورهای اروپا، به یک شکل است. با این حال، ممکن است سیاست های خاص یک کشور، این مراحل را اندکی متفاوت کند. ما در این قسمت، مهم ترین مراحلی که باید برای ثبت شرکت در اکثر کشورهای اروپایی طی کنید را برایتان آورده ایم. شما می توانید صفر تا صد این مسیر را به کارشناسان مهاجرتی بسپارید و یا در هر یک از مراحل، از راهنمایی های کارشناسان و وکلای مهاجرتی، استفاده کنید.

  • بررسی شرایط و اطمینان از مناسب بودن ثبت شرکت به عنوان روش مهاجرتی برای شما
  • انتخاب بهترین کشور جهت ثبت شرکت، با توجه به شرایط متقاضی
  • تصمیم در خصوص نوع شرکت و ساختار تجاری آن
  • طراحی بیزنس پلن (طرح تجاری)
  • انتخاب نام شرکت
  • تنظیم اساسنامه شرکت
  • ارائه طرح تجاری به اداره تجارت کشور مورد نظر و دریافت تاییدیه
  • تامین سرمایه شرکت
  • دریافت شماره مالیاتی در کشور مقصد
  • افتتاح حساب بانکی در کشور مقصد
  • تعیین محل فعالیت شرکت
  • آغاز به فعالیت شرکت در کشور مقصد

بیش ترین و کمترین نرخ مالیات شرکتی در کشورهای اروپایی

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، نرخ مالیات در کشور مقصد، یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که متقاضیان ثبت شرکت در اروپا، باید پیش از هر اقدامی به خوبی بررسی کنند. معمولا میزان مالیات شرکتی، در کشورهای اروپایی مختلف، یکسان نمی باشد و هر کشور بر اساس میزان بودجه و سطح درآمد خود، نرخ مالیات را تعیین می کند. کشورهای عضو اتحادیه اروپا (شامل 27 کشور)، معمولا با همکاری سازمان OECD (سازمان همکاری و توسعه اقتصادی)، میزان نرخ مالیات شرکتی را در کشورهای عضو بررسی نموده و اطمینان حاصل می کنند که این نرخ در تمامی کشورهای منطقه، متعادل است.

در حال حاضر، کشورهای فرانسه، آلمان، هلند، اتریش و بلژیک، بیش ترین نرخ مالیات شرکتی، یعنی حدود 25 الی 30 درصد را دارند. این در حالیست که نرخ مالیات شرکتی در کشورهای سوئیس، سوئد، فنلاند، مجارستان و برخی کشورهای دیگر در اروپا، کمتر از 20 درصد می باشد. برای مثال، شما با ثبت شرکت در فنلاند و همچنین ثبت شرکت در مجارستان، یکی از کمترین مالیات ها را پرداخت خواهید کرد. البته فراموش نکنید که این آمار، فقط مربوط به مالیات شرکتی است و نرخ مالیات بر درآمد شخصی، مالیات بر ارزش افزوده و سایر مالیات ها، در کشورهای ذکر شده متفاوت می باشد.

راه اندازی کسب و کار در اروپا

مقایسه مدت زمان ثبت شرکت در کشورهای مختلف اروپا

همانند سایر موارد ذکر شده، مدت زمان ثبت شرکت در کشورهای مختلف اروپا نیز متفاوت می باشد. در واقع پروسه ثبت شرکت در اروپا می تواند بسته به کشور مقصد و شرایط متقاضی، بین چند هفته تا چند ماه طول بکشد. عوامل مختلفی می تواند پروسه ثبت شرکت را کوتاه تر و یا طولانی تر کند. در ضمن اگر شما از مراحل ثبت شرکت اطلاع نداشته باشید و یا هر اشتباهی در این مسیر مرتکب شوید، فرآیند ثبت شرکت برایتان طولانی تر می شود. پس به طور قطعی نمی توان مدت زمان دقیقی را برای ثبت شرکت تعیین نمود. با این حال، ما در این قسمت، مدت زمان لازم جهت پردازش درخواست و  ثبت شرکت در برخی از کشورهای اروپایی را به طور تقریبی برایتان آوردیم:

  • آلمان: بین 7 تا 10 روز کاری
  • لهستان: بین 1 ماه تا 45 روز کاری
  • هلند: حدودا 3 هفته کاری
  • اسپانیا: بین 5 تا 10 روز کاری
  • اتریش: 1 ماه کاری
  • انگلیس: بسیار کوتاه و حدودا 48 ساعت کاری

آیا هزینه ثبت شرکت در تمامی کشورهای اروپایی یکسان است؟

هزینه ثبت شرکت در اروپا نیز جزو مواردی می باشد که شما باید به خوبی بررسی نموده و اطمینان حاصل کنید که قادر به تامین این هزینه ها هستید. همانطور که حدس می زنید، هزینه ثبت شرکت در کشورهای مختلف اروپا، یکسان نمی باشد. پس لازم است شما با توجه به میزان سرمایه و بودجه خود، بهترین انتخاب را داشته باشید. به طور معمول، هزینه افتتاح شرکت اروپایی و دریافت تاییدیه های لازم، از سرمایه مورد نیاز، جدا است. برای مثال، اگر شما قصد ثبت شرکت در اتریش را دارید، باید حدود 2000 یورو را برای هزینه های قانونی و حداقل 35000 یورو را به عنوان سرمایه شرکت، در نظر داشته باشید. همچنان توصیه ما به شما آن است که با مراجعه به وب سایت رسمی اداره مهاجرت کشور موردنظر، از میزان هزینه و سرمایه لازم جهت ثبت شرکت، اطمینان حاصل کنید.

در حالت کلی، اگر بخواهیم هزینه ثبت شرکت در اروپا را به طور تقریبی و در هر کشور به طور مجزا به شما بگوییم، باید مبالغ زیر را انتظار داشته باشید.

  • هزینه ثبت شرکت در هلند: تقریبا 5000 یورو
  • هزینه ثبت شرکت در سوئیس: تقریبا 100000 فرانک
  • هزینه ثبت شرکت در فرانسه: تقریبا 30000 یورو
  • هزینه ثبت شرکت در ایرلند: تقریبا 300000 یورو

سؤالات متداول

  • آیا برای ثبت شرکت در اروپا باید مدرک زبان ارائه نمود؟

خیر. اما شما برای برقراری ارتباط و توسعه کسب و کار خود، باید بتوانید به زبان کشور مقصد صحبت کرده و با مردم محلی ارتباط برقرار کنید.

  • چه نوع شرکت ها را میتوان در اروپا راه اندازی کرد؟

شما می توانید با توجه به شرایط و هدف خود، نوع فعالیت های شرکت و میزان سرمایه، یکی از شرکت های سهامی عام، شرکت ها با مسئولیت محدود، شرکت های انحصاری، شعبه شرکت خارجی و یا شرکت های محدود به سهام را راه اندازی کنید.

  • کدام کشور در اروپا کمترین هزینه را برای ثبت شرکت دارد؟

به نوع شرکت شما بستگی دارد. اما در حالت کلی، کشورهای انگلستان و دانمارک به لحاظ هزینه ها، یکی از بهترین کشورها برای افتتاح شرکت اروپایی هستند.

  • حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت در اروپا چقدر است؟

به کشور مقصد بستگی دارد. در بسیاری از کشورهای اروپایی، با سرمایه این بین 3000 تا 5000 یورو هم  میتوانید شرکت خود را ثبت و راه اندازی کنید.

  • آیا کسب و کارهای آنلاین نیز باید به طور رسمی ثبت شوند؟

بله. اگر می خواهید کسب و کار آنلاین خود را در یک کشور اروپایی راه اندازی کنید، باید مراحل ثبت شرکت در آن کشور را طی نمایید.

سخن پایانی

ثبت شرکت در اروپا یکی از بهترین گزینه های سرمایه گذاری برای صاحبان بیزنس و کسب و کار است. اگرچه تمامی کشورهای اروپا می توانند مقصدی عالی برای ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار باشند، اما از آن بین، برخی از کشورهای اتحادیه اروپا، شرایط ویژه ای دارند و ایده آل تر هستند. آنچه کشورهای مختلف اروپا را به لحاظ موقعیت راه اندازی بیزنس متمایز می کند، میزان نیروی کار متخصص، میزان مالیات و معافیت های مالیاتی، موقعیت جغرافیایی آن کشور و همچنین میزان سهولت در راه اندازی کسب و کار است. با توجه به نکات ذکر شده، کشورهای آلمان، ایرلند، هلند، لهستان و انگلیس، جزو بهترین کشورهای اروپا برای ثبت شرکت معرفی شده اند.

ما در این مقاله، کشورهای مختلف اروپا را به لحاظ موقعیتی که برای ثبت شرکت دارند، بررسی نموده و بهترین آنها را معرفی کردیم. امیدواریم اطلاعات ارائه شده در این مقاله برایتان مفید بوده باشد. کارشناسان مجرب گروه عالیان ویزا که به طور مستمر در حال بررسی جدیدترین شرایط سرمایه گذاری و ثبت شرکت در کشورهای مختلف اروپا هستند، بر اساس شرایط شما، بهترین گزینه را به شما معرفی خواهند کرد. تیم عالیان ویزا تا کنون به صدها کارآفرین کمک کرده است تا ایده های تجاری خود را به واقعیت تبدیل کنند. اگر شما هم می خواهید یکی از این افراد موفق باشید، فرصت را از دست ندهید و همین حالا با شماره های موسسه تماس بگیرید.

برای دریافت مشاوره رايگان، كافيه فقط  فرم ارزیابی را پر كنيد و دكمه ارسال رو بزنید.

كارشناسان عاليان در كمتر از یک ربع با شما تماس ميگيرند و كامل راهنماييتون ميكنند. 

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *